nsap
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/10/2007
- Μηνύματα
- 335
- Likes
- 205
- Περιοχή
- London
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGLC
Re: SkyEurope στην Αθήνα
H συνεργασία της Αιγαίου με την Λούφτι είναι εκτεταμένη και όχι απλή.Αυτό φαίνεται τόσο απο το code-share αλλά και απο την συνεργασία αυτών σε τεχνικό επίπεδο.Όπως όλοι ξέρουμε η συνεργασία αυτή έχει ωφελήσει πολύ την Αιγαίου.Επομένως, μια διακοπή συνεργασίας θα ήταν κακός οιονός για την Aegean.Η λούφτι είναι ένα απο τα σημαντικότερα χαρτιά της Αιγαίου και σε επίπεδο μελλοντικού επενδυτή.
Επίσης, έχει ακουστεί πως το συγκεκριμένο δρομολόγιο της Ολυμπιακής είναι απο τα πιο ζημιογόνα.Μέχρι να ιδιωτικοποιηθεί η ολυμπιακή και μέχρι να εφαρμοστεί το νέο επιχερηματικό σχέδιο θα είχε περάσει ένα διάστημα, αρκετό για να είχε εδραιωθεί και συνεπώς να είχει καλές πληρότητες η Αιγαίου.Βέβαια δεν λαμβάνω υπόψη την περίπτωση να καταργηθεί το δρομολόγιο.
Επιπλέον, η Αιγαίου ξεκίνησε code-share με την Brussels airlines λίγο καιρό αφότου η δεύτερη αγοράσθηκε απο τον γερμανικό αερομεταφορέα.Επομένως, η συνεργασία των δύο εταιρείων ξεκίνησε με την διαμεσολάβηση της Lufthansa.
H Lufthansa θα εξαγοράσει την Austrian οπότε μόλις ολοκληρωθεί η εξαγορά, πιστεύω πως θα ξεκινήσουν code-share.Είδωμεν.
Για να αναφέρω κάτι και για την Sky Europe , είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής στην συγκεκριμένη γραμμή.Επιπλέον , προσωπιική μου άποψη είναι πως ίσως το δρομολόγιο είναι λίγο φορτωμένο καθώς οι πτήσεις ,στο καλοκαιρινό πρόγραμμα, θα φτάνουν τις πέντε ημερησίως.
H συνεργασία της Αιγαίου με την Λούφτι είναι εκτεταμένη και όχι απλή.Αυτό φαίνεται τόσο απο το code-share αλλά και απο την συνεργασία αυτών σε τεχνικό επίπεδο.Όπως όλοι ξέρουμε η συνεργασία αυτή έχει ωφελήσει πολύ την Αιγαίου.Επομένως, μια διακοπή συνεργασίας θα ήταν κακός οιονός για την Aegean.Η λούφτι είναι ένα απο τα σημαντικότερα χαρτιά της Αιγαίου και σε επίπεδο μελλοντικού επενδυτή.
Επίσης, έχει ακουστεί πως το συγκεκριμένο δρομολόγιο της Ολυμπιακής είναι απο τα πιο ζημιογόνα.Μέχρι να ιδιωτικοποιηθεί η ολυμπιακή και μέχρι να εφαρμοστεί το νέο επιχερηματικό σχέδιο θα είχε περάσει ένα διάστημα, αρκετό για να είχε εδραιωθεί και συνεπώς να είχει καλές πληρότητες η Αιγαίου.Βέβαια δεν λαμβάνω υπόψη την περίπτωση να καταργηθεί το δρομολόγιο.
Επιπλέον, η Αιγαίου ξεκίνησε code-share με την Brussels airlines λίγο καιρό αφότου η δεύτερη αγοράσθηκε απο τον γερμανικό αερομεταφορέα.Επομένως, η συνεργασία των δύο εταιρείων ξεκίνησε με την διαμεσολάβηση της Lufthansa.
H Lufthansa θα εξαγοράσει την Austrian οπότε μόλις ολοκληρωθεί η εξαγορά, πιστεύω πως θα ξεκινήσουν code-share.Είδωμεν.
Για να αναφέρω κάτι και για την Sky Europe , είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής στην συγκεκριμένη γραμμή.Επιπλέον , προσωπιική μου άποψη είναι πως ίσως το δρομολόγιο είναι λίγο φορτωμένο καθώς οι πτήσεις ,στο καλοκαιρινό πρόγραμμα, θα φτάνουν τις πέντε ημερησίως.