Λάθος posts ...

Re: Τι έχει συμβεί με το ΑΤR της ΟΑ στη Ρόδο?

seven4seven θα είχαμε άπειρα posts xa,xa,xa

anyway κύριοι ζητώ συγνώμη αν προκάλεσα πρόβλημα, απλά κάποια πράγματα κάνουν ΜΠΑΜ!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: طيران الإماراتTayarān al-Imārāt και 2 γλαροπουλια

flightnumber":iks53xpw said:
Η αδυναμία μου είναι η τύπου "πετραλιά".

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....

Εγω πεταξα προσφατα με ΟΑ για Ρωμη .
Ταξιδεψα λοιπον με αεροσκαφος 320 της HELLAS JET ,ενα ταξιδι αρκετα ανετο , τουλαχιστον καλυτερο αν πηγαιναμε με τα 734
και μου εκανε εντυπωση το ποσο ευγενικοι ηταν τα παιδια στην καμπινα.
Ολοι ανεξαιρετως.Και στο σερβις και κατα τη διαρκεια της πτησης.
Κι εχω ξαναπεταξει κι αλλη φορα με αεροσκαφος της εταιρειας αυτης.
Οσο δε κι αν φαινεται παραξενο ,πιο ευγενικοι ειναι οι ανδρες ιπταμενοι,πολυ χαμογελο και ανοχη...μπραβο παιδια.
Τωρα οσον αφορα στισ κοπελες της ΟΑ τι να πω , εγω εχω τυχει σε καλες πτησεις...με καλο προσωπικο....ισως γιατι ειμαι φαν της εταιρειας...μπορει!!!!!!!!!!!
 
Re: Τι έχει συμβεί με το ΑΤR της ΟΑ στη Ρόδο?

Αμφιβάλλω αν θα γινόταν κάτι τέτοιο. Πολυ απλά γιατί όταν εγώ ρώτησα για περιστατικό στην Α3 viewtopic.php?f=25&t=5852 όπως μπορείτε να δείτε και εσείς ενώ το είδαν περίπου 500 άτομα στο forum δεν απάντησε ΚΑΝΕΙΣ! Αυτό το λέω γιατί θεωρώ πως είναι άδικο για άλλη μια φορά να υπερτονίζουμε οτι υπάρχουν "δυο στρατόπεδα (ΟΑ - Α3)" αντί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να σκεφοτύμε λογικά και να πούμε οτι προς όφελος του επιβάτη είναι η ύπαρξη πολλών εταιρειών, όπως και πολλών εφημερίδων, πολλών καναλιών, πολλών καταστηματων ρούχων κλπ κλπ κλπ!
 
Re: Επάγγελμα Αεροσυνοδός

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΠΕΣ ΤΑ!!!!!
 
Re: Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

Απο CAPITAL.GR
http://www.capital.gr/news.asp?Details=655292

15/1/2009
00:50
Του Φώτη Φωτεινού

Τα... ρέστα της παίζει η κυβέρνηση στο Λονδίνο, προκειμένου να ευοδωθεί με επιτυχία ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στο Λονδίνο μετέβησαν από την Τρίτη, αρμόδια κυβερνητικά στελέχη για απευθείας διαπραγματεύσεις με τους υποψήφιους «μνηστήρες» του εθνικού αερομεταφορέα, παρουσία των συμβούλων αποκρατικοποίησης.

Η παρουσία κυβερνητικών στελεχών στο Λονδίνο ενισχύει τη φημολογία ότι έχουν ενταθεί (ή και καταλήξει) οι διαπραγματεύσεις με το σχήμα της PCP Capital Partners, το οποίο εδρεύει στη Μεγάλη Βρετανία.

Σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους, το σχήμα της
Διαβάστε το υπόλοιπο κείμενο
PCP είναι πολύ κοντά στο να καταθέσει δεσμευτική προσφορά, καθώς φαίνεται ότι οριστικοποιήθηκαν οι εγγυητικές επιστολές, τα business plan και τα ποσοστά των σχημάτων που θα καταθέσουν δεσμευτική προσφορά στις 30 Ιανουαρίου.

Ωστόσο, αρκετοί διατηρούν επιφυλάξεις, κρατώντας σαφείς αποστάσεις, έπειτα από το «φιάσκο» με τη συμμετοχή της Qatar Airways.

Άλλωστε, πολλοί διαγωνισμοί αποκρατικοποίησης της Ο.Α. έχουν καταλήξει σε «παρωδία», παρ΄ όλο που είχαν υπογραφτεί προσύμφωνα και συμφωνίες, ενώ σε μια περίπτωση (Speedwing) είχε δοθεί ακόμα και το management.

«Όντως βρισκόμαστε στο Λονδίνο. Δεν διαπραγματευόμαστε μονάχα με το σχήμα της PCP. Βλέπουμε και άλλους», ανέφεραν, πριν από μερικές ώρες, στο Capital.gr κυβερνητικά στελέχη, τα οποία επιστρέφουν σήμερα στην Αθήνα.

Υπενθυμίζεται ότι στο σχήμα της PCP, το οποίο φαντάζει ως το φαβορί για την απόκτηση του ομίλου της ΟΑ, μετέχει η αεροπορική εταιρεία του Αμπού Ντάμπι, Etihad Airways και πιθανότατα Έλληνας εφοπλιστής.

H PCP αποτελεί εταιρεία συμβούλων που έχει αναλάβει την υλοποίηση των επιχειρηματικών συμφωνιών των βασιλικών οικογενειών του Κατάρ και του Άμπου Ντάμπι σε χώρες της Ε.Ε. και κυρίως, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Μέσω της ΡCΡ, τον περασμένο Οκτώβριο, ο σεΐχης Mansour Bin Zayed Al Nah-yan, μέλος της βασιλικής οικογένειας του Αμπού Ντάμπι, επένδυσε πάνω από 3,5 δισ. δολάρια στην Barclays, αποκτώντας ποσοστό της τάξεως του 16%.

Παράλληλα, η PCP πραγματοποίησε το deal της εξαγοράς της ποδοσφαιρικής ομάδας Manchester City από τη βασιλική οικογένεια του Αμπού Ντάμπι, η οποία κόστισε στον σεΐχη 210 εκατ. στερλίνες.

Μάλιστα, η διοίκηση της Manchester City εξέπληξε προχθές όλη τη Μεγάλη Βρετανία, καθώς εμφανίστηκε δημοσίευμα στην Gazzetta dello Sport που την έφερε να έχει καταθέσει προσφορά άνω των 100 εκατ. ευρώ για τον Κακά, τον Βραζιλιάνο άσο της Μίλαν!

Στην αγορά ήδη διαρρέονται διάφορα νούμερα, όσον αφορά την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, όπως ότι η κυβέρνηση επιθυμεί να διασφαλίσει ένα αρχικό τίμημα μεταξύ 70 ως 100 εκατ. ευρώ.

Οι υποψήφιοι επενδυτές «πιέζουν αρκετά προς τα κάτω», τόσο την αξία των ιδιόκτητων αεροσκαφών της ΟΑ (Boeing και ATR), αν και τα περισσότερα από αυτά έχουν ήδη υποθηκευτεί από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όσο και την υπεραξία (goodwill) της επιχείρησης, την οποία το Δημόσιο αποτιμά μεταξύ 30-50 εκατ. ευρώ.

Για να δούμε, θα γίνει το καλό?
 
Re: LCA kai Paphos

Νέο ρεκόρ κίνησης επιβατών στους Διεθνείς Αερολιμένες της Κύπρου

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση, η Hermes Airports Ltd ανακοινώνει την κατάκτηση ενός νέου ρεκόρ κίνησης επιβατών στους δύο Διεθνείς Αερολιμένες της Κύπρου. Σύμφωνα με τις τελευταίες ενδείξεις, συνολικά στη διάρκεια του 2008 περισσότεροι από 7,238,000 επιβάτες διακινήθηκαν μέσω των Διεθνών Αερολιμένων της χώρας μας, γεγονός που καταδεικνύει σε σχέση με το 2007 μια αύξηση της τάξης του 3,26% ενώ καταρρίπτει και το προηγούμενο ρεκόρ που είχε καταγραφεί πέρυσι με 7,009,803 επιβάτες. Περίπου 5,5 εκατομμύρια επιβάτες διακινήθηκαν μέσω του Διεθνούς Αεροδρομίου της Λάρνακας κατά το 2008, αριθμός που καταδεικνύει μια αύξηση της τάξης του 4% σε σχέση με το 2007. Αύξηση της επιβατικής κίνησης καταγράφηκε και στον Διεθνή Αερολιμένα της Πάφου αφού με βάση τις ενδείξεις, περίπου 1,760,000 επιβάτες χρησιμοποίησαν στην διάρκεια του 2008 τον δεύτερο Διεθνή Αερολιμένα της Κύπρου.

Μόνο το Δεκέμβριο του 2008, τα δύο αεροδρόμια εξυπηρέτησαν πέραν των 320,000 επιβατών οι οποίοι ταξίδεψαν από και προς την Κύπρο στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης περιόδου. Η μεγαλύτερη κίνηση ωστόσο, καταγράφηκε το μήνα Αύγουστο όταν περισσότεροι απο 1,020,000 επιβάτες χρησιμοποίησαν τα δύο διεθνή αεροδρόμια της χώρας μας.

Σε δηλώσεις του, ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Hermes Airports Ltd, Αδάμος Ασπρής ανέφερε: "Είμαστε ευτυχείς για το νέο ρεκόρ κίνησης επιβατών που έχει καταγραφεί στα αεροδρόμια της χώρας μας για το 2008. Η χρονιά που πέρασε σηματοδότησε την απαρχή μιας νεάς περιόδου για τις αερομεταφορές της Κύπρου καθώς τέθηκε σε λειτουργία το νέο υπερσύχρονο Αεροδρομίου της Πάφου. Αν και το 2009 βρίσκει "τραυματισμένη" την παγκόσμια οικονομία με αντίκτυπο σχεδόν σε όλους τους τομείς της, στα αεροδρόμια της Κύπρου υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με ένα ενθαρρυντικό και αισιόδοξο μήνυμα, που δεν είναι άλλο από τη λειτουργία του νέου υπερσύγχρονου Διεθνούς Αεροδρομίου Λάρνακας το Νοέμβριου του 2009. Είμαστε πεπεισμένοι ότι παρά την πιθανή συνέχιση της ύφεσης στην παγκόσμια οικονομία, εμείς θα έχουμε ένα επιτυχημένο ξεκίνημα με τη λειτουργία του νέου μας αερολιμένα".

Με τη λειτουργία και των δύο νέων Διεθνών Αεροδρομίων, η Hermes Airports στοχεύει στην παροχή υψηλότερου επιπέδου υπηρεσιών για τους ταξιδιώτες από και προς την Κύπρο αλλά και στην ενδυνάμωση της οικονομίας της χώρας μας, ειδικότερα της τουριστικής βιομηχανίας.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε ως ακολούθως:
Γραφείο Τύπου Hermes Airports Ltd: Τηλ.+357 24 742166
E-mail: pressoffice@hermesairports.com Τ.Κ. 43027, 6650
Διεθνής Αερολιμένας Λάρνακας, Κυπριακή Δημοκρατία
 
Re: Νέος ΥΜΕ & η πώληση των ΟΑ.

121.5":388w32md said:
Μετά την μη εκδήλωση ενδιαφέροντος από την Qatar, αναμένεται αγωνιωδώς το ενδιαφέρον της Chrysler Aviation. Ο Σπύρος θα κάνει την έκλπηξη...
Oψόμεθα!


Το αλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερεις?
 
Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....

Mike_":1ah9ewdz said:
Εν ολίγοις, και δεν με ενδιαφέρουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα ιδιοκτησιακά της ΟΑ (για να προλάβω αντιδράσεις), η άνωθι "κυρία" και κάθε αντίστοιχη "κυρία" ή "κύριος" σε θέση εξυπηρέτησης πελατών με παρόμοια συμπεριφορά πρέπει να ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ. Λίγο common sense επιτέλους.

Η κρατικοδίαιτη Ολυμπιακή έχει καταντήσει μπαγιάτικο ανέκδοτο... Οι άνθρωποι της τη θεωρούν τσιφλίκι τους (έτσι έχουν μάθει, με την ανοχή όλων μας) και το αποδεικνύουν διαχρονικά με τη στάση τους (1000+ καρδιναλίων). Στην Ελλάδα, ας το πάρουμε χαμπάρι, κακοδιαχείριση και δημόσιος τομέας, πάνε χέρι-χέρι. Είναι σαδιστικό να κρατιέται αυτή η εταιρεία δημόσια (με διάφορες προσχηματικές αρλούμπες που καλύπτουν το γεγονός ότι πρόκειται στην ουσία για μια κάστα υπερ-προνομιούχων δημόσιων υπαλλήλων) Το ίδιο ισχύει φυσικά και για όλα τα κρατικά αεροδρόμια. Η λύση: ιδιωτικοποίηση και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ανταγωνισμός (λέξεις ταμπού στο Ελλαδιστάν)

ΥΓ: Για Αμερική, τα έχουμε ξαναπεί, πετάξτε μέσω Λονδίνου (όπου εκτιμούν τι πάει να πει ΠΕΛΑΤΗΣ)
 
Re: Accident NY

Kalispera se olous kai zitw sygnwmi gia ta grieklish, alla to computer mou den exei elliniko menu. Auto pou egine apopse sti NY einai apistefto. To na mpoun poulia se kinitira aeroplanou, einai megali atyxia. Ena kai mono pouli, se megethos glarou, arkei na kanei zimia, poso malon ena sminos. H apogeiwsi, einai i xeiroteri stigmi gia kati tetoio, giati to aeroplano exei xamili taxitita kai megalo varos, paragontes pou dysxairenoun tin antimetwpisi kapoiwn provlimatwn, kyriws apo kratisi kinitira.
Ena megalo bravo se olous, arxizontas apo to plirwma kai teleiwnontas se autous pou etrexan egaira(coast guard, swstika synergeia klp).
Auto pou thelw na tonisw einai oti oles oi energeies eginan grigora kai apotelesmatika. Ara, oloi oi emplekomenoi eixan kali ekpaideusi.
Twra, gia to an einai niki tis Airbus, i tis Boeing, isws den tha eprepe na to anaferoume kan. Paidia, kapoies stigmes tha prepei na sevomaste ta gegonota kai na min kolame se leptomereies. Telos kalo, ola kala, eutyxws den anoixe myti. Auto mono as exoume sto nou mas. Kai.....makrya apo emas :mrgreen:
 
Top