Λάθος posts ...

Re: Olympic Air A319/A320

είναι γεγονός ότι πλέον στα δρομολόγια εσωτερικού δραστηριοποιείται και τρίτη εταιρία, η Cyprus Airlines εδώ και περίπου ένα χρόνο. Η νέα εταιρεία - σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες - αναμένεται να φέρει την ονομασία «Olympic». μπορει καποιος να μου πει τι εννοει το κειμενο οτι η cyprus airways θα λεγετε olympic ? κατα τα αλλα παιδες ξερουμε τι παιζει στο Ελλαδισταν ειμαστε η Κολομβια του ευρωπαικου νοτου εγω μολις ακουσα κυπριακες αερογραμμες λεω εδω ειμαστε παει να γινει γαμος μεταξυ Α3 κ ΟΑ κ μετα cyprus airways εγω εχω να κανω μια προταση το Αegean να γινει regional κ το olympic air να γινει σαν την παλια ολυμπιακη του ωναση των 5 ηπειρων με υπερατλαντικες πτησεις με 5 777-300 ER 5 Α 330-300 5 Α340-500 κ γιατι οχι Α 380 αλλα για να γινει αυτο θελει καλο marketing σε χωρες οπως USA CANADA SOUTH AFRICA CHINA THAILAND AUSTRALIA K JAPAN ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑ αλλα για να γινει αυτο θελει τολμη πιστη ρισκο κ εννοειτε οτι με την ελληνικη αγορα για τοσο μακρια δν κανεις δουλεια για αυτο ειπα marketing σε αυτες της χωρες ετσι θα εχει πολλες πιθανοτητες να πετυχει κ παντα με το ονομα olympic air που ειναι αναγνωρισιμο παντου ειναι κατι πολυ τολμηρο αλλα αν θελουν να κανουν το μεγαλο βημα αυτο πρεπει να γινει αγορες εκτος Ελλαδας κ επιβατικο κοινο αυτα...
 
Re: Olympic Air A319/A320

eagle21":2nalvpdw said:
5 777-300 ER 5 Α 330-300 5 Α340-500 κ γιατι οχι Α 380.

να συμπληρώσουμε ότι τα Α 380 θα είναι οπωσδήποτε 5 και αυτά. Τουλάχιστον. Να προλάβουμε τους Τούρκους!!!

Επίσης από τη λίστα λείπουν 5 777-200 LR, 5 Α 340-600, 5 A 350-800, 5 A 350-900, 5 A 350-1000, 5 747-800, και - γιατί όχι, μην το φοβάστε, 5 Β 787-800 και 5 787-900.
Να τονίσω ότι ο αριθμός 5 δεν είναι καθόλου τυχαίος, συμβολίζει τις 5 ηπείρους, όπως ακριβώς και οι ...6 κύκλοι.

Αυτά.
 
Re: Olympic Air A319/A320

Αγαπητέ αετέ21,τι ώρα ξύπνησες σήμερα;
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Μήπως ξέρετε τι έχει γίνει με την υπόθεση ΑΕΚ-Βιντιάδη;
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Cross,ποιό είναι αυτό το αεροπλάνο στη φωτογραφία πού παραθέτεις;

Δεν ξέρεις αυτό πού μάθαμε τήν πρώτη κιόλας μέρα πού πήγαμε στο αεροδρόμιο ότι "η ασφάλεια ξεκινάει στό έδαφος;"
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Πρόκειται για το Туполев Ту-144, όπως προφανώς ήδη γνωρίζεις. Γιατί όμως ρωτάς; Αντί να απαντήσεις στα επιχειρήματα που τίθενται και να κάνεις έναν αξιοπρεπή διάλογο, όταν θίγεσαι και δεν έχεις απάντηση σε αυτά που γράφουν τα υπόλοιπα μέλη, επιλέγεις να βγαίνεις εκτός θέματος και να γράφεις ασυναρτησίες. Δεν είσαι ο μόνος σχετικός με το χώρο και δεν είσαι ο μόνος άξιος συγχαρητηρίων για το έργο που έχεις παράξει. Αν κάποτε έβγαζες τη βάρδια σου με παπούτσια τύπου Reebok, υπάρχουν και τα «κορίτσια» της Olympic Air που βγάζουν οκτάσκελα σε τεχνητές συνθήκες φορώντας τακούνια. Υπάρχει κι ο κυβερνήτης, ο οποίος βγάζει το ίδιο οκτάσκελο με συνέπεια και επαγγελματισμό φορώντας γραβάτα και γαλόνια, έχοντας επίγνωση της μεγάλης ευθύνης που φέρει. Δε μας λέει κάτι αυτό. Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να αφήσεις τις εξυπνάδες και να επικεντρωθείς στο θέμα της συζήτησης. Αυτό που κάνεις πολύ απλά δε σε τιμά ούτε σαν μέλος του φόρουμ, αλλά ούτε και σαν χαρακτήρα. Αν δε σέβεσαι τον εαυτό σου, σεβάσου τουλάχιστον εμάς όπως σε σεβόμαστε και εμείς. Κουβά παρακαλώ.
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Τότε γιατί γράφεις Concorde κάτω από τήν καταχώρησή σου; Δεν είναι εξυπνάδα,είναι μία λογική απορία.
Γιατί θίγεσαι; Δεν υπάρχει λόγος. Γιατί αντιδράς έτσι; Δεν το είχες προσέξει;
Γράφεις ότι τα κορίτσια τής Ολύμπικ αίρ πρέπει να φορούν τακούνια.Και τα κορίτσια πού κάνουν χορό πρέπει να φορούν "πουέντ".Και τι μ'αυτό; είναι θέμα επιλογής.Αν δεν τούς άρεσε δεν θα το έκαναν.
Το "κουβά παρακαλώ" δεν δείχνει σεβασμό.
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Cross,σε ευχαριστώ.
Κατ'αρχην,ο κοςΜΑΝΑΡΗΣ αυτοδιορίζεται αέναος εκπρόσωπος της Ολυμπιακής.'Επειτα,δεν απαντά στις σαφέστατες ερωτήσεις και προσπαθεί να μας πει ότι "όλα καλώς καμωμένα".Το κυριότερο όμως είναι ότι παρουσιάζεται ως απόλυτος παντογνώστης του αεροπορικού αντικειμένου.Κύριε ΜΑΝΑΡΗ όμως:
α) Δε γνωρίζεις άλλο τρόπο λειτουργίας, μόνο της ΟΑ.
β) Δεν αισθάνθηκες ποτέ σου την εργασιακή αβεβαιότητα με το τρόπο που την αισθάνονται επιχρόνια,καθημερινά,οι εργαζόμενοι στο ιδιωτικό τομέα.Και σίγουρα,το να είσαι "εποχιακός" στην ΟΑ επί δεκαπέντε χρόνια ΔΕΝ είναι το ίδιο.
γ) Αυτά που έχω κάνει εγώ στο αεροδρόμιο δε μπορείς να τα διανοηθείς.
Αγαπητά μέλη του forum:Το θέμα της παρούσας συζήτησης και οι απόψεις του κουΜΑΝΑΡΗ είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.Προτείνω να τα διαχωρίσουμε πλήρως.
 
Re: Aerospace One

Τι εγινε βρε Alex96, κλειδωσανε την Skygreece και ξεμεινατε απο θεμα? :deadthread:
Αν και σε λαθος εταιρια κανουμε αυτη τη συζητηση να σου λυσω λοιπον τον αριθμιτικο προβληματισμο σωστα... :great:

Το Β 747-200 μεση καταναλωση 10 τονοι ανα ωρα. Αρα το αεροπλανο σε ενα ταξιδι ΑΤΗ - JFK (περιπου 10 ωρες) θα καψει 100 τονους. :eek:
Αν τωρα ο τονος εχει 800 ευρωπουλα (που αν θυμαμε καπου τοσο ηταν), το ταξιδακι θα κοστιζε 80.000 ευρω μονο σε καυσιμο. :thx:

αν τα 80.000 τα διαιρεσεις με 400 θεσεις ανα ατομο ειναι 200 ευρω το ατομο ανα κατευθυνση..... αλε ρετουρ θα σου κοστιζε μια 400αρα. :great:
Βαλε και τα υπολοιπα, ποσα πρεπει να χρεωσει το εισητηριο η εταιρια για να εχει κερδοφορια, και να μπορει να ανταγωνιστει τα μεγαθηρια? :with:
 
Re: Aerospace One

Mην πεφτεις στο λουκι να υπολογιζεις το κοστος μονο απο τα καυσιμα...Μεγα λαθος. Ουτως η αλλως, η καταναλωση πεφτει οσο περναει η ωρα , καθοσον λιγοστευει το βαρος του αεροπλανου, και αυξανεται το υψος πτησης, οπου πεφτει και η καταναλωση.
800 δολλαρια ηταν προ ετων.....Κοντα στα 1300 ειναι τωρα, ισως και περισοοτερο.
Αληθεια, μηπως πρεπει να ανοιξει το θεμα για την skygreece?
Υπαρχουν θεματα πολλα...
 
Top