Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aeroland

H AEROLAND EKLEISE KAI TUPIKA .OSO GIA METRO KAI TA SXETIKA,polu duskola,deite kai thn EPSILON,DEN EXEI DROMOLOGIA,POU THA VREI H AEROLAND.
 
Re: Aeroland

Η Αερολαντ και η e psilon χορευουν παρεα τον χορο του ζαλογγου!!! ζησε μαι να φας τρυφιλλι !!!

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Re: Υπουργείο Ανάπτυξης (Καστέλι, Περ. Αεροδρόμια, Νέα ΥΠΑ)

Αντιδράσεις ΣΥΡΙΖΑ στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων

“Σε περιπέτειες ετοιμάζεται να βάλει η κυβέρνηση τα ελληνικά αεροδρόμια με την χαοτική εξαγγελία περί ¨αξιοποίησης¨. Η εξαγγελία αυτού βρίθει από αντιφάσεις”, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει τα ακόλουθα:

1. Το μοντέλο της κατασκευής και αξιοποίησης για 25 χρόνια, το οποίο είναι το μοντέλο του Ελευθέριος Βενιζέλος αναγνωρίζεται ότι πρακτικά έχει τρομακτικά υψηλές τιμές. Αυτές αποθαρρύνουν τη χρήση του από οριακές εμπορικές γραμμές ( ήδη η Αθήνα δεν πετάει σε Βερολίνο, ΗΠΑ, Ν.Α. Ασία και πληθώρα άλλων ευρωπαϊκών και παγκόσμιων προορισμών) και ταυτόχρονα αποθαρρύνουν πλήρως τις εταιρείες χαμηλού κόστους. Ταυτόχρονα οι έλληνες πολίτες πληρώνουν το 1/3 του αεροπορικού εισιτηρίου στο αεροδρόμιο για ένα ταξίδι στην Αθήνα. Η εξαγγελία της ίδρυσης φορέα που θα ελέγχει τις τιμές των αεροδρομίων φαντάζει ως κακόγουστο αστείο, καθώς οι τιμές προεγγράφονται στις συμβάσεις παραχώρησης, μαζί και ο τρόπος προσδιορισμού τους στο μέλλον.

2. Τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια ταξινομούνται σε όσα έχουν εμπορικό ενδιαφέρον και θα προσελκύσουν ιδιωτικό ενδιαφέρον (13 έως 22) και σε όσα δεν έχουν. Τα δεύτερα εκχωρούνται σε δημόσια εταιρεία διαχείρισης, εξ ορισμού ζημιογόνα. Σήμερα τα κερδοφόρα και ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια δεν επιβαρύνουν το δημόσιο προϋπολογισμό, καθώς ο συμψηφισμός κερδών και ζημιών είναι θετικός. Με το νέο σύστημα ο προϋπολογισμός της χώρας θα φέρει το βάρος των ζημιογόνων αεροδρομίων.

3. Τα υπό αξιοποίηση αεροδρόμια αναπόφευκτα θα καταλήξουν σε αυξήσεις τιμών σε σημαντικά σημεία της περιφέρειας, ιδιαίτερα των νησιών, που θα έχει τεράστιες αρνητικές συνέπειες, στον τοπικό τουρισμό και στην μετακίνηση των πολιτών.

4. Πολλά περιφερειακά αεροδρόμια είναι ενταγμένα ήδη σε προγράμματα των ΕΣΠΑ και εκτελούνται μεγάλες επενδύσεις εκσυγχρονισμού των υποδομών. Το αεροδρόμιο Χανίων έχει σε εξέλιξη πρόγραμμα 100 εκατομμυρίων. Η αξιοποίηση φαντάζει παράλογη τη στιγμή που το επιχείρημα των νέων ιδιωτικών επενδύσεων αυτό ακυρώνεται καθώς οι επενδύσεις είναι ήδη υπαρκτές. Το τι θα κάνει συνεπώς ο νέος ιδιώτης παραμένει αδιευκρίνιστο.

5. Τα μεικτά αεροδρόμια, - επιβατικής και αμυντικής χρήσης, εκχωρούνται με την εξοργιστική διατύπωση ότι ο ιδιώτης θα πρέπει να είναι σε συνεχή συνεννόηση με το Υπουργείο Άμυνας για τις οποίες τροποποιήσεις στις υποδομές ή στον τρόπο λειτουργίας των. Καθώς τα μεικτά αεροδρόμια τελούν υπό τον απόλυτο θεσμικό έλεγχο του Υπουργείου ´Άμυνας, και σωστά, θα είναι μάλλον ¨ελληνική πρωτοτυπία¨ να δούμε ένα νέο θεσμικό πλαίσιο όπου το Υπουργείο Άμυνας θα είναι σε συνεχείς συζητήσεις με ιδιώτες επιχειρηματίες για τη λειτουργία των αεροδρομίων.

Θα ήταν μάλλον πιο ενδεδειγμένο η κυβέρνηση να επικεντρωθεί στην αναθεώρηση της συμφωνίας του Ελευθέριος Βενιζέλος, προκειμένου το αεροδρόμιο να αποκτήσει τον αναπτυξιακό ρόλο που οφείλει να έχει για την πρωτεύουσα, να επεξεργαστεί σχέδια καλύτερης διαχείρισης των περιφερειακών αεροδρομίων από κοινού με μία τιμολογιακή πολιτική που θα ενθαρρύνει, αντί να αποθαρρύνει, την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών και γραμμών από νέους προορισμούς και ταυτόχρονα να σεβαστεί τα θέματα άμυνας της χώρας χωρίς να διολισθαίνει σε επικίνδυνες θεσμικές ρυθμίσεις.

http://www.metaforespress.gr/index.php? ... D&Itemid=4
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

Πόσα νοσοκομεία χτίστηκαν από το «ξεφόρτωμα» της Ολυμπιακής;

Πριν 3 χρόνια “έκλεισε” ένα μεγάλο όνομα στον διεθνή αεροπορικό χώρο που λεγόταν Ολυμπιακή Αεροπορία - Αερογραμμές.

Η ιστορία της πολύπαθης αυτής εταιρείας είναι λίγο πολύ γνωστή. Κομματικές διοικήσεις, σωματεία εργαζομένων που ήταν κατώτερα των περιστάσεων με συνεχείς διεκδικήσεις πολλές φορές χωρίς ανταποδοτικότητα, πιέσεις από πολιτικούς που είχαν συμφέροντα με την “άλλη” ιδιωτική εταιρεία του χώρου και “αστείες” προσπάθειες ιδιωτικοποίησης που τορπιλίζονταν εκ των έσω, οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα.

Και σωρεία καταγγελιών προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκ μέρους της ανταγωνίστριας εταιρείας, τις οποίες παραδόξως προωθούσε ο τότε Ευρωβουλευτής και μετέπειτα υπουργός κος Χατζηδάκης!

Μια προσπάθεια «απεμπλοκής» έγινε το 2003 από τους Βερελή-Καλόφωνο, αλλά και αυτή ήταν πρόχειρη και ελλιπής και το χειρότερο δεν ολοκληρώθηκε λόγω των επερχομένων εκλογών του 2004.

Είχα την τιμή να υπηρετήσω ως Διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης τις Ολυμπιακές Αερογραμμές από τον Νοέμβριο 2006 έως τον Ιανουάριο 2008. Τότε και παρόλες τις αντιξοότητες στον διεθνή χώρο, που είχαν σαν αποτέλεσμα την δυσκολία εξεύρεσης καταλλήλων αεροσκαφών για την εξυπηρέτηση του δικτύου, τις κομματικές ίντριγκες και παρεμβάσεις, που δυσκόλευαν την λήψη σοβαρών αποφάσεων για το μέλλον της εταιρείας, έγινε η τελευταία προσπάθεια εκ μέρους της διοίκησης του Προέδρου Η. Καράντζαλη για «αποκομματικοποίηση», εξορθολογισμό, για τακτοποίηση των οικονομικών εκκρεμοτήτων προς το κράτος και για διεκδίκηση αποζημιώσεων για τις βλάβες που υπέστη η εταιρεία, λόγω της υποχρεωτικής μεταφοράς της στο νέο και ιδιαίτερα ακριβό στην χρήση αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.

Η συσσωρευμένη αεροπορική γνώση δεκαετιών χάθηκε σε μία νύκτα

Δυστυχώς όμως η κυβέρνηση μάλλον επιθυμούσε την οριστική διάλυση του «εθνικού αερομεταφορέα». Έτσι μετά τις εκλογές του 2007, νέος υπουργός Μεταφορών ανέλαβε ο υποστηρικτής των καταγγελιών εναντίον της ΟΑ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κος Χατζηδάκης.

Η διοίκηση των Αερογραμμών άλλαξε και Πρόεδρος και ΔΣ ανέλαβε ο κ. Ι. Μπενόπουλος. Στην πορεία του στην εταιρεία προσέλαβε συμβούλους με παχυλούς μισθούς, έδωσε αυξήσεις στο προσωπικό, που ουδέποτε ζητήθηκαν, δέσμευσε την εταιρεία με μακροχρόνιες συμβάσεις ενοικίασης ακατάλληλων αεροσκαφών και οδήγησε τις Ολυμπιακές Αερογραμμές γρηγορότερα στην καταστροφή.

Ακολούθως, εκπονήθηκε το πρόγραμμα του οριστικού «κλεισίματος» της εταιρείας, το οποίο δεν είχε προηγούμενο πουθενά στον κόσμο, παρόλο που οι αγωγές των ΟΑ εναντίον του κράτους στα ελληνικά δικαστήρια ευοδώθηκαν και το κράτος ήταν υπόχρεο σε αποζημιώσεις που θα μηδένιζαν τα χρέη και έτσι οι ΟΑ θα μπορούσαν να επιβιώσουν.

Για την υποστήριξη αυτού του ακριβού προγράμματος της δήθεν ιδιωτικοποίησης, «βομβαρδιζόταν» κυριολεκτικά η κοινή γνώμη με ασύστολα ψεύδη, δηλαδή πόσο κόστιζε η διατήρηση της Ολυμπιακής στον Έλληνα φορολογούμενο και πόσα σχολεία, νοσοκομεία θα κτίζονταν αν το κράτος κατάφερνε να την «ξεφορτωθεί».

Τελικώς το προσωπικό, παρασυρόμενο από υποσχέσεις, που δεν υλοποιήθηκαν, «τακτοποιήθηκε» είτε με συνταξιοδότηση ή με μετάταξη και έτσι όλη η συσσωρευμένη αεροπορική γνώση δεκαετιών χάθηκε σε μία νύκτα, μιας και το διάδοχο σχήμα επέλεξε να βασιστεί σε αποτυχόντα στελέχη από τον «ανταγωνιστή», ο οποίος τα είχε θέσει από καιρό στο περιθώριο!

Το αποτέλεσμα, η νέα εταιρεία που μας αντικατέστησε να ψυχορραγεί σε λιγότερο από 3 χρόνια λειτουργίας, το νέο αεροδρόμιο να απολέσει έσοδα, η ομογένεια της Αμερικής, του Καναδά και της Ν. Αφρικής να αποκοπεί και η σημερινή κυβέρνηση να «τρέχει» να καλύψει το κενό (3 χρόνια μετά), «παρακαλώντας» τους Άραβες και τους Κινέζους να έλθουν για διακοπές στην χώρα μας.

Ανδρέας Καψάλης

(κυβερνήτης, τέως Διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης Ολυμπιακών Αερογραμμών)

http://www.metaforespress.gr/index.php? ... 2&Itemid=4
 
Re: Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

VasoVeg":pyxr0gdg said:
...Τότε και παρόλες τις αντιξοότητες στον διεθνή χώρο, που είχαν σαν αποτέλεσμα την δυσκολία εξεύρεσης καταλλήλων αεροσκαφών για την εξυπηρέτηση του δικτύου, τις κομματικές ίντριγκες και παρεμβάσεις, που δυσκόλευαν την λήψη σοβαρών αποφάσεων για το μέλλον της εταιρείας, έγινε η τελευταία προσπάθεια εκ μέρους της διοίκησης του Προέδρου Η. Καράντζαλη για «αποκομματικοποίηση»...
Με ποιό τρόπο έγινε η προσπάθεια για "αποκομματικοποίηση";
Είχε κάποιο αποτέλεσμα ή το μόνο που έγινε ήταν η πρόσληψη εποχικών υπαλλήλων εκτός διαδικασιών Α.Σ.Ε.Π.;
 
Re: Ανάθεση του Ground Handling στην Swissport

file tha deis se ligo kairo an einai alitheia. edw tha eimaste
 
νέα αεροπορικη εταιρία...

που πιστεύεται ότι θα έπρεπε να ανοίξει αεροπορικη εταιρία στην ελλάδα?
 
Re: νέα αεροπορικη εταιρία...

Αθήνα, χωρίς εξωφρενικό φόρο αεροδρομίου. Νομίζω είναι επιτακτική ανάγκη για το καλό της χώρας.
 
Re: νέα αεροπορικη εταιρία...

ευχαριστω για την απάντηση.εκτος απο Αθήνα?πχ Ρόδο,Ηράκλειο,Θεσσαλονίκη,Κέρκυρα???
 
μια αεροπορικη εταιρία...

γίνεται μια αεροπορικη εταιρία που δημιουργηθηκε(βάση) πχ:στο ηρακλιο να κάνει πτήσεις απο άλλο μέρος.δηλαδη να αναχωρεί απο ηρακλειο να πηγαίνει θεσσαλονικη και απο θεσσαλονικη στη κερκυρα ???
 
Top