Λάθος posts ...

Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

αμάν πιά αυτή η καραμέλα με τον Ρηγκαν !!! Ας διαβάσει κανείς τι επακολούθησε, ας διαβάσει πώς έγινε η αλλαγή- στρατιωτικοί κλπ και στο τέλος τέλος ας δεί τί ζητούσαν αυτοί τότε και τί ζητάνε ετούτοι τώρα... Μήπως δεν είναι ηθικό και νόμιμο να απεργείς επειδή σου κόβουν το 50-60-70% των αποδοχών σου ? Αν δεν είναι αυτό αρκετό για να δικαιολογήσει μια απεργία, τότε τί είναι ? Αλλωστε η απεργία είναι της ΑΔΕΔΥ, παράλληλα κάνουν απεργία ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ όπως και σε όλους τους τομείς του δημοσίου, ΔΕΚΟ κλπ που διαμαρτύρονται για την αφαίμαξη.
Ποιός είναι αυτός που θα πεί οτι ένας εργαζόμενος δεν έχει διακίωμα να απεργεί οταν του κόβουν τόσο πολύ τις αποδοχές του, όταν τον στέλνουν στην ανεργία κλπ ?
ΝΑΙ, κάθε απεργία έχει τις επιπτώσεις της, αν δεν είχε δεν θα ήταν απεργία.... ΠΑΝΤΟΥ, σε όλο τον κόσμο γίνονται απεργίες, παντού υπάρχουν επιπτώσεις, παντού οι απεργίες - ιδιαίτερα σήμερα -γίνονται ενάντια στα μέτρα λιτότητας και τα συνήθη θύματα, μισθωτους, συνταξιούχους, χαμηλά και μεσαία στρώματα !!!
Την προηγούμενη εβδομάδα έγινε 24ωρη απεργία των γάλλων ΕΕΚ. Ψάξτε στον γαλλικό τύπο, αν υπήρξαν αντίστοιχα σχόλια να δούμε πώς αντιμετωπίζουν οι υπόλοιποι στον κόσμο τις απεργίες τους.
Και για να επανέλθουμε στα περί Ρήγκαν, που τόσο πολύ καποιοι αναφέρουν ώς παράδειγμα πρός μίμηση, θα μπορούσε να περιγράψει κανείς ενα εφικτό σενάριο που θα γινόταν κάτι αντίστοιχο στη χώρα μας, μήπως υπάρχουν στρατιωτικοί ΕΕΚ, έτοιμοι να αναλάβουν θέσεις, μήπως ξένοι με επαρκείς γνώσεις ελληνικής γλώσσας, θα μπορούσαν να κάνουν αύριο τις διαδικασίες του καθε α/δ? ποιός θα τους δείξει , ποιος θα τους εκπαιδεύσει ? και το σενάριο της μή συνεργασίας των λοιπών κλάδων της ΥΠΑ με όποιους έρθουν ? ή μήπως θα τους στείλουμε ολους στα σπίτια τους ?? όσοι τα αναφέρουν αυτά, δεν γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα ! Είμαστε διατεθιμένοι να διαλύσουμε την αεροναυτιλία στη χώρα μας για ενα αρκετό διάστημα προκειμένου να "απαλλαγούμε" απο τους 'κακούς" έλληνες ΕΕΚ? είμαστε διατεθειμένοι να παραδώσουμε ΚΑΙ αυτό σε ξένους?
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δίκιο έχετε μεν, πολιτική συζήτηση είναι εκτός θέματος δε. Εγώ όμως με λίγα λόγια θέλω ένα και μόνο πράμα. Όταν εγώ πληρώνω τους φόρους μου, απαιτώ να βλέπω ανοιχτές τις δημόσιες υπηρεσίες, είτε αυτές λέγονται σχολία/πανεπιστήμια, νοσοκομεία, ΥΠΑ, εναέρια κυκλοφορία, σκουπίδια, κτλ κτλ κτλ. Στον ιδιωτικό τομέα, αν δεν είμαι ευχαριστημένος από το μισθό και το κλίμα, φεύγω, και ψάχνω κάτι καλύτερο. Αν δεν μπορώ να βρω κάτι καλύτερο, ευχαριστιέμαι με λιγότερα, γιατί αυτά θα "αξίζω". Αν δεν βρω τίποτα στην Ελλάδα, ψάχνω έξω, αν δεν βρώ τίποτα έξω, ψάχνω οτιδήποτε οπουδήποτε για να βγάλω τα προς το ζην.

Η ανισοροπία λοιπόν υπάρχει όταν κάποιοι παίρνουν περισσότερα από οτι αξίζουν ή λιγότερα από οτι αξίζουν. Αυτοί που παίρνουν περισσότερα από οτι αξίζουν, θα έπρεπε απλά να σωπάσουν, και να συνεχίσουν το έργο τους, και αυτοί που δυστυχώς παίρνουν λιγότερα από οτι αξίζουν, μπορούν να αποχωρήσουν, και να βρούν αλλού αυτό που αναζητούν. Προς θεού, δεν λέω οτι παιρνουν πολλά ή λίγα, δεν είναι σκοπός μου να κρίνω τη σχέση μισθού και έργου, αλλά γενικά η πόρτα του δημοσίου (για την έξοδο) είναι ανοικτή.

Απλά κάποιοι δεν έχουν καταλάβει που βρισκόμαστε και τι γίνεται γύρω μας. Οι υψηλοί για την παραγωγικότητα μας μισθοί, οδήγησαν σε έναν τρόπο ζωής που δεν αρμόζει με την ποιότητα της εργασίας μας. Εχω δει υπαλλήλους, δημόσιους και ιδιωτικούς, να παίρνουν 1500 το μήνα, και να μην αξίζουν ούτε 500. Πάρτε το χαμπάρι, οι μισθοί θα πέσουν, ανεξάρτητα από την απεργία, και ανεξάρτητα από την κάθε απεργία, και αυτό δεν θα γίνει για να γίνουμε σκλάβοι, όπως λένε οι θεωρίες συνομωσίας, αλλά για να διορθωθεί η ανισοροπία που υπάρχει στην Ελλάδα, του να παράγουμε 5, και να ξοδεύουμε(νε) 10.

Δυστυχώς έτσι είναι, όποιος δεν μπορεί να ζήσει με αυτό, ας μεταναστεύσει, και όποιος έχει δουλειά, ας την κάνει γιατί ένα 20% δεν έχει καν, και θα ήταν πολύ χαρούμενο να δουλέψει στη θέση των απεργών, έστω και με τα μισά λεφτά.

και btw το να δυσφημείτε η χώρα στους τουρίστες και επισκέπτες μας, το μονο τομέα που ακόμα δουλεύει και είναι ελπιδοφόρος σε αυτή τη χώρα, εεε είναι αισχρό!
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Εάν δεν κάνω λάθος η Αγγλική γλώσσα είναι διεθνώς (άρα και στην Ελλάδα) η γλώσσα της αεροπορικής βιομηχανίας και αεροναυτιλίας. Άλλαξε αυτό; Άμα θέλουμε να δικαιολογήσουμε μία θέση τουλάχιστον να επιχειρηματολογούμε σωστά. Οπότε η Ελληνική γλώσσα και ΕΕΚ δεν είναι απαραίτητα. Άμα δεν είμαστε ικανοί εμείς που είναι το φόβητρο να παραδώσουμε και αυτό στους Ξένους; Όλα είναι αγορά και ζήτηση. Όταν υπάρχουν τόσοι άνεργοι, όλοι μας είμαστε αναλώσιμοι. Πως η ΟΑ και Α3 χρησιμοποιεί Ευρωπαίους πιλότους γιατί είναι φτηνότεροι. Όταν παίρνουμε τα λεφτά των Ευρωπαίων είμαστε καλύτεροι και όταν είναι στιγμή να τα επιστρέψουμε, οι Ευρωπαίοι είναι εκμεταλλευτές και κερδοσκόποι. Όταν ανήκεις σε μία ένωση έχεις εκτός από απολαβές και υποχρεώσεις. Όταν λες αμάν με αυτούς που υποστηρίζουν των Ρεάγκαν και εγώ μπορώ να πω αμάν με αυτούς που υποστηρίζουν τους εργατοπατέρες. Και εγώ δουλεύω σε ΔΕΚΟ και αύριο εξαναγκάζομαι να απεργήσω για να υποστηρίξω τα συμφέροντα και τις καρέκλες των εργατοπατέρων. Αυτό είναι Δημοκρατία στην χώρα μας, ο εκφοβισμός που επικρατεί στην εταιρεία μας, μας δίνει την επιλογή της απεργίας ή του ξυλοδαρμού. Και εμάς μας κόπηκε ο μισθός 15% πέρυσι και 10% φέτος και δεν έχουμε τελειώσει ακόμη, αλλά άμα δεν υπάρχουν λεφτά με τις απεργίες θα βρεθούν; Εκτός και εάν ήμαστε υποστηριχτές στην επιστροφή στην δραχμή, έτσι ώστε να δώσουμε το δικαίωμα σε κάθε πολιτικό να τυπώνει κουρελόχαρτα για να ικανοποιεί στην πελατεία του και να χαθούν περιουσίες πολιτών στο βωμό της κομματικοποίησης.
Είναι καιρός για δουλειά και μέγιστη προσπάθεια για αύξηση παραγωγής.

*****Edit***
Και κάτι που ξέχασα όταν €880 είναι ο μέσος κατώτατος μικτός στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία €600 και στην Μάλτα €560, τι παραπάνω παράγει η Ελλάδα για να δικαιολογεί αυτή την διαφορά; (και οι τρεις χώρες ανήκουν στην νότια Ευρώπη, η μεγαλύτερη τους βιομηχανία είναι ο τουρισμός) άρα που βασιζόμαστε και απαιτούμε καλύτερης μεταχείρισης; Που στα μάτια των Ευρωπαίων σαν κάτοικοι των Βαλκανίων θα έπρεπε να είμαστε λύγο καλύτεροι από τους Βούλγαρους με €130 τον μήνα; Ας προσγειωθούμε λίγο και να εκλογικεύσουμε τις απαιτήσεις μας.
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Δεν ξερω πως αλλιώς να το θέσω Belavia αλλά πάνω κάτω θέλω να πω αυτό: είσαι ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ???????????
Αν νομίζεις πως γίνομαι επιθετικός, πολύ καλά κάνεις, γίνομαι! Γιατί τα επιχειρήματα σου.... Ξέρεις τι θέλω να πω, για το που είναι!!! Δηλαδή είσαι από εκείνους που λένε, καλά μας κάνουν, το αξίζουμε και υπάρχουν και χειρότερα, οπότε πάλι καλά!
Οτι και να λέμε για τους έλληνες, ότι και να τους προσάπτουμε, κανείς δεν αξίζει όλα αυτά τα "μέτρα", ούτε ο έλληνας, ούτε ο βούλγαρος, ουτε κανένας. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι μας αξίζει, σου εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ να παραμείνεις σε αυτην την κατάσταση για ΠΑΝΤΑ!

Ξεφύγαμε πολύ, αλλά δεν μπορώ να ακούω τέτοιες π.......ς και να τις αφήνω να πέφτουν κάτω....
 
Re: Ανάθεση του Ground Handling στην Swissport

ναι παιδια του handling sto Ηρακλειο της aegean το πηρε η Swissport. Απο 1 νοεμβρη κανονικα.
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

satcorfu":2aeey57h said:
Belavia":2aeey57h said:
Εάν δεν κάνω λάθος η Αγγλική γλώσσα είναι διεθνώς (άρα και στην Ελλάδα) η γλώσσα της αεροπορικής βιομηχανίας και αεροναυτιλίας. Άλλαξε αυτό; Άμα θέλουμε να δικαιολογήσουμε μία θέση τουλάχιστον να επιχειρηματολογούμε σωστά. Οπότε η Ελληνική γλώσσα και ΕΕΚ δεν είναι απαραίτητα.

Δυστυχώς κάνεις μεγάλο λάθος, κατι που έχει ξαναγραφτεί σε αυτό το forum, η αγγλική γλώσσα είναι ΜΟΝΟ για την επικοινωνία των ΕΕΚ με α/φ... αν νομίζεις οτι μόνο αυτό κάνουν, τότε.... πρέπει να περάσεις μια μέρα - ίσως και 1 ώρα φτάνει - σε ενα Πύργο Ελέγχου !!! Αλλιώς γιατί δεν κάνεις μια αίτηση να σε προσλάβουν στην γερμανική ΥΠΑ ---- αα συγνώμη ξέχασα , πρέπει να γνωρίζεις άπταιστα γερμανικά !

Και συγκεκριμένα ιδού τι γράφει το Annex 5 Vol II του ICAO για το θέμα της γλώσσας Air to Ground

5.2.1.2 Language to be used
5.2.1.2.1 The air-ground radiotelephony communications
shall be conducted in the language normally used by the
station on the ground or in the English language.
Note 1.— The language normally used by the station on the
ground may not necessarily be the language of the State in
which it is located. A common language may be agreed upon
regionally as a requirement for stations on the ground in that
region.
Note 2.— The level of language proficiency required for
aeronautical radiotelephony communications is specified in
the Appendix to Annex 1.
5.2.1.2.2 The English language shall be available, on
request from any aircraft station, at all stations on the ground
serving designated airports and routes used by international air
services.
5.2.1.2.3 The languages available at a given station on the
ground shall form part of the Aeronautical Information
Publications and other published aeronautical information
concerning such facilities.
 
Re: LGSK/JSI Skiathos "A. Papadiamantis"

Καλημέρα σε όλους! Ακούω το τελευταίο διάστημα για την επέκταση του αερολημένα Σκιάθου! Αλλα δεν βλέπω να γίνεται πάλι τίποτα!
Εχετε ακούσει τίποτα για το αν τελίκα θα γίνει και πότε?
 
Re: LGSK/JSI Skiathos "A. Papadiamantis"

Προς τα πού να γίνει όμως;

Στο κατώφλι του 02 η Σκιάθος δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από το St. Maarten (εκτός του ότι η παραλία είναι μικρή με βότσαλα και όχι μεγάλη με λευκή άμμο και Sunset Beach Bar!) ενώ από την βόρεια πλευρά είναι η παραλία του Ξάνεμου. Αυτά για την επέκταση των διαδρόμων.

Όσον αφορά την πίστα, το αεροδρόμιο είναι ουσιαστικά μέσα σε ένα "φαράγγι". Από την πλευρά της πίστας υπάρχει λόφος, που θα απαιτούσε εκτεταμένες χωματουργικές εργασίες, από την απέναντι (ανατολικά) υπάρχει λίμνη που θα πρέπει να αποξηρανθεί.

Το κόστος είναι μεγάλο για μια περίοδο που δεν υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια.
 
Re: LGSK/JSI Skiathos "A. Papadiamantis"

Ο διαδρομος θα επεκταθει ανετα χωρις ιδιαιτερες δυσκολιες κατα 100-130μετρα προς τα βορεια , στο maps φαινεται ξεκαθαρα μια κενη εκταση... επισης θα επεκταθει και το δαπεδο σταθμευσης αεροσκαφων , το θεμα ειναι να αρχισουν οι εργασιες!
 
Re: LGSK/JSI Skiathos "A. Papadiamantis"

panos81c προς τι η θεωρητική συζήτηση;

Υπάρχει συγκεκριμένο έργο προς υλοποίηση:
Επέκταση δαπέδου κατά 36.000 m2
Επέκταση διαδρόμου προς το βορρά κατά 110 m.
Ανακατασκευή υπάρχοντος και κατασκευή νέου τροχοδρόμου μήκους 70 και 70 m αντίστοιχα
καθώς και λοιπά συμπληρωματικά έργα (υπηρεσιακή οδός, εξωτερικό οδικό δίκτυο, υδραυλικά έργα κτλ.)

Το έργο δημοπρατήθηκε, αναδείχθηκε ο προσωρινός ανάδοχος (3/8/2011) και μέχρι πρόσφατα ήταν σε φάση εκδίκασης ενστάσεων.
 
Top