Re: Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΑΡΚΕΤΕΣ ΩΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΙΧΝΗ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ 6 ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΕΝΩ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ DAKKAR ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΥ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ) ΜΕ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ADS (AUTOMATIC DEPENDENT SURVEILLANCE) ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ICAO ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΚΕΑΝΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ FANS (FUTURE AIR NAVIGATION SYSTEM).
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.
ΑΥΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ BEA ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ ΣΤΙΣ 8-ΑΠΡ-2011.http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.af.447/note.from.bea.director.end.phase4.pdf
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΕΡΟΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑΣ.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΑΡΚΕΤΕΣ ΩΡΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΙΧΝΗ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ 6 ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΕΝΩ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΥΝΤΡΙΜΙΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ DAKKAR ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΥ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ) ΜΕ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ADS (AUTOMATIC DEPENDENT SURVEILLANCE) ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ICAO ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΚΕΑΝΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ FANS (FUTURE AIR NAVIGATION SYSTEM).
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.
ΑΥΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ BEA ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ ΣΤΙΣ 8-ΑΠΡ-2011.http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.af.447/note.from.bea.director.end.phase4.pdf
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΕΡΟΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑΣ.