Μην ξεχνάμε επίσης ότι για την Aegean, όπως την ξέρουμε σήμερα, ισχύει το ρητό "εν τη ενώσει η ισχύς". Η σημερινή Aegean προήλθε από την συνένωση της Aegean που ξεκίνησε αρχικά μόνο με τα Avro RJ-100, πρώτα με την Air Greece με τα ATR-72 (που πλέον έχουν αποχωρήσει), εκτελώντας μόνο πτήσεις εσωτερικού, και κατόπιν με την Cronus Airlines με τα Boeing 737 για πτήσεις εξωτερικού. Βέβαια η Aegean εκμεταλλεύθηκε και το καινούριο αεροδρόμιο αλλά και τα προβλήματα της Ο.Α. για να αναπτυχθεί και σήμερα να είναι, αν δεν απατώμαι, μεγαλύτερη σε μέγεθος και στόλο από τις Ο.Α.
Όμως οι άλλες start-up εταιρείες δεν είχαν ανάλογη τύχη γιατί σε πολλές από αυτές έγιναν κινήσεις αλλοπρόσαλες, είτε εξ' αρχής είτε στην πορεία. Το αποτέλεσμα γνωστό. Η Hellas Jet αποσύρθηκε από την αγορά των προγραμματισμένων πτήσεων, η Axon έπεσε θύμα της 11ης Σεπτεμβρίου, ενώ κάτι άλλες όπως Apollo, Princess, Hellenic Star, SEEA, Hellenic Air, Galaxy κ.τ.λ. αποτελούν μόνο μια μικρή παράγραφο στο βιβλίο της ιστορίας των Ελληνικών αερομεταφορών.