Λάθος posts ...

Re: SUPERIOR AIR

kali epitihia na ehi kai na kratithi:)... :great:
 
Re: LGRX/GPA Araxos

Οι απόψεις του Προέδρου της Sky Express για τη διακοπή των δρομολογίων:
http://www.simerini.gr/?section=32&cate ... id35=16474
Το "όνειρο" δεν... πέταξε μακριά


Του
ΚΩΣΤΑ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Όταν, το Νοέμβριο του 2007, ξεκινούσαν τα δρομολόγια της εταιρείας "Sky Express" από το αεροδρόμιο του Αράξου προς το Ηράκλειο της Κρήτης και προς τη Θεσσαλονίκη, ως μέρος ενός ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδιασμού της εταιρείας, που περιλάμβανε τον εμπλουτισμό του στόλου της με δύο αεροπλάνα 30 θέσεων, αγγλικής κατασκευής (Jet Stream 41), με πολυτελή δερμάτινα καθίσματα και τις λοιπές ανέσεις ενός σύγχρονου αεροσκάφους, τα μηνύματα φάνταζαν ευοίωνα.

Η αεροπορική σύνδεση της τρίτης σε πληθυσμό πόλης της Ελλάδας με τη συμπρωτεύουσα, αλλά και με το τέταρτο σε μέγεθος αστικό κέντρο της χώρας, φαινόταν ένα εγχείρημα που δεν εμπεριείχε και τόσο μεγάλες δόσεις ρίσκου.
Εντούτοις, τον περασμένο Οκτώβριο, ο Μιλτ. Τσαγκαράκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της "Sky Express", πασίγνωστος κυβερνήτης της Ολυμπιακής στον καιρό της ακμής της, πρώην γενικός διευθυντής της, αλλά και προσωπικός πιλότος του Ανδρέα Παπανδρέου, μιλώντας στη "Σ", άφηνε να διαφανεί η διαπίστωση των πρώτων ανησυχητικών ενδείξεων, λέγοντας ότι δεν είναι ικανοποιημένος από την κίνηση στη γραμμή Πάτρας - Ηρακλείου, καθώς και ότι δεν νοείται να μην υπάρχουν επιβάτες από την τρίτη πόλη της Ελλάδας για τη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, προανήγγελλε την έναρξη ευρείας διαφημιστικής καμπάνιας, στόχος της οποίας θα ήταν να αναστραφεί το δυσμενές κλίμα και να ευοδωθούν οι προσδοκίες όσων είχαν πιστέψει στη βιωσιμότητα και στην προοπτική αυτής της προσπάθειας.
Παρ' όλα αυτά, σήμερα βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να αναφερόμαστε και πάλι στο θέμα της αεροπορικής σύνδεσης του Αράξου με το Ηράκλειο και τη Θεσσαλονίκη, όχι για να μιλήσουμε για το μέλλον και τις προοπτικές της, αλλά για να φωτίσουμε τα αίτια της διακοπής της. Και τούτο διότι εδώ και δύο μήνες τα προαναφερθέντα δρομολόγια έπαψαν να υφίστανται.
ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΣΑΝ
Όπως ανέφερε στη "Σ" η αερολιμενάρχης του Κρατικού Αεροδρομίου Αράξου, Σπυριδούλα Μπελέκου, ο κόσμος της περιοχής, που από δεκαετίες γνώριζε την ύπαρξη στρατιωτικού αεροδρομίου στον Άραξο, μόλις το τελευταίο διάστημα άρχιζε να συνειδητοποιεί ότι από εκεί εκτελούνται και "πολιτικές" πτήσεις, προς μια σειρά προορισμούς. Μάλιστα, από τον Ιούνιο της περασμένης χρονιάς τα δεδομένα φάνηκε να αλλάζουν προς το καλύτερο, καθώς, με Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 11/6/08, προσδιοριζόταν το συγκεκριμένο αεροδρόμιο ως σημείου εισόδου - εξόδου, γεγονός που πρακτικά συνεπαγόταν ότι θα μπορούσε πλέον να δέχεται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους πτήσεις προερχόμενες από χώρες είτε εντός είτε εκτός της Συνθήκης Σένγκεν.
Εξάλλου, σύμφωνα πάντα με την κυρία Μπελέκου, παρατηρούνταν ένα σταδιακά αυξανόμενο ενδιαφέρον "επίδοξων" επιβατών, για τα δρομολόγια που εκτελούνταν από τον Άραξο προς το Ηράκλειο, αλλά και προς τη Θεσσαλονίκη.
"ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΜΕΣΑ"
Τουναντίον, αυτή την απήχηση δεν την παραδέχεται ο κ. Τσαγκαράκης, ο οποίος, μιλώντας και πάλι στη "Σ", εξήγησε αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους ελήφθη η δυσάρεστη απόφαση διακοπής των δρομολογίων. Συγκεκριμένα, όπως είπε, η εταιρεία του αναγκάστηκε να επαναπροσδιορίσει τη θέση της, κυρίως διότι δεν υπήρξε η αναμενόμενη ανταπόκριση, με συνέπεια το όλο εγχείρημα να χρειάζεται επιδότηση, προκειμένου να διατηρηθεί στη... ζωή. Και συνέχισε: «Αν τα έξοδα με τα έσοδα έρχονταν "μία η άλλη", αν δεν μπαίναμε μέσα, με λίγα λόγια, ασφαλώς και θα συνεχίζαμε. Άλλωστε, θα ήταν καλό και για την εταιρεία μας ν' ακούγεται το όνομά της. Όταν, όμως, είχαμε μόλις 10 ή εφτά ή και πέντε επιβάτες, με το εισιτήριο που είχαμε, δεν βγαίναμε. Να φανταστείτε ότι και μόνο η εξυπηρέτηση εδάφους μάς κόστιζε 400 ευρώ. Με τόσους επιβάτες, λοιπόν, δεν καλύπτονταν επ' ουδενί τα έξοδα».
Πέραν αυτών, στους ανασταλτικούς παράγοντες συγκατέλεξε και την πορεία των έργων που εκτελούνται στο αεροδρόμιο, στα οποία έχει σημειωθεί αρκετή καθυστέρηση.
Θύμισε, επίσης, ότι είχε δείξει και προσωπικό ενδιαφέρον για την τύχη αυτών των δρομολογίων, ερχόμενος και ο ίδιος στην Πάτρα και συναντώμενος με τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας, ενώ, ταυτόχρονα, αναλώθηκαν αρκετά χρήματα και σε διαφημιστική εκστρατεία.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι προσφερόταν και μία σημαντική διευκόλυνση προς τους πελάτες, καθώς τους δινόταν η δυνατότητα, μιάμιση ώρα πριν από το κάθε δρομολόγιο, να ταξιδεύουν δωρεάν (μαζί, φυσικά, με τις αποσκευές τους), με λεωφορείο της εταιρείας, από την Πάτρα για τον Άραξο και τανάπαλιν. Ωστόσο, εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν... συγκίνησε δεόντως το επιβατικό κοινό της περιοχής.
Σχολιάζοντας, πάντως, την απογοητευτική αυτή εξέλιξη, ο κ. Τσαγκαράκης δεν... κρατήθηκε, εκφράζοντας την απορία του πώς ήταν δυνατόν ν' αναχωρούν καθημερινά γεμάτα λεωφορεία για Θεσσαλονίκη από την Πάτρα για ένα πολύωρο ταξίδι, την ώρα που τα αεροπλάνα της εταιρείας του για τον ίδιο προορισμό, με διάρκεια ταξιδιού 50 - 55 λεπτά, έφευγαν με τρεις και τέσσερις επιβάτες. Η απορία του λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις εξαιτίας του γεγονότος ότι σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, τόσο νησιωτικές όσο και ηπειρωτικές (Ρόδο, Σάμο, Κω, Μυτιλήνη, Μύκονο, Σαντορίνη, Αλεξανδρούπολη), τα πράγματα για την εταιρεία του πάνε πολύ καλά, ενώ τώρα βρίσκεται στα σκαριά επέκταση της "Sky Express" προς Κέρκυρα και Χίο.
Παρ' όλα αυτά, ο Μιλτ. Τσαγκαράκης άφησε κι ένα παράθυρο ελπίδας ανοιχτό, λέγοντας: «Εμείς,
πάντως, έχουμε την ευελιξία, αν πληροφορηθούμε ότι αλλάζουν τα δεδομένα, ν' αναθεωρήσουμε τη στάση μας και να επανέλθουμε».
 
Re: sky express ... the airline of Crete

Οι απόψεις του Προέδρου της SEH για τη διακοπή των δρομολογίων από Αραξο:
http://www.simerini.gr/?section=32&cate ... id35=16474
Τετάρτη 07 Οκτ 2009]
Το "όνειρο" δεν... πέταξε μακριά


Του
ΚΩΣΤΑ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Όταν, το Νοέμβριο του 2007, ξεκινούσαν τα δρομολόγια της εταιρείας "Sky Express" από το αεροδρόμιο του Αράξου προς το Ηράκλειο της Κρήτης και προς τη Θεσσαλονίκη, ως μέρος ενός ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδιασμού της εταιρείας, που περιλάμβανε τον εμπλουτισμό του στόλου της με δύο αεροπλάνα 30 θέσεων, αγγλικής κατασκευής (Jet Stream 41), με πολυτελή δερμάτινα καθίσματα και τις λοιπές ανέσεις ενός σύγχρονου αεροσκάφους, τα μηνύματα φάνταζαν ευοίωνα.

Η αεροπορική σύνδεση της τρίτης σε πληθυσμό πόλης της Ελλάδας με τη συμπρωτεύουσα, αλλά και με το τέταρτο σε μέγεθος αστικό κέντρο της χώρας, φαινόταν ένα εγχείρημα που δεν εμπεριείχε και τόσο μεγάλες δόσεις ρίσκου.
Εντούτοις, τον περασμένο Οκτώβριο, ο Μιλτ. Τσαγκαράκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της "Sky Express", πασίγνωστος κυβερνήτης της Ολυμπιακής στον καιρό της ακμής της, πρώην γενικός διευθυντής της, αλλά και προσωπικός πιλότος του Ανδρέα Παπανδρέου, μιλώντας στη "Σ", άφηνε να διαφανεί η διαπίστωση των πρώτων ανησυχητικών ενδείξεων, λέγοντας ότι δεν είναι ικανοποιημένος από την κίνηση στη γραμμή Πάτρας - Ηρακλείου, καθώς και ότι δεν νοείται να μην υπάρχουν επιβάτες από την τρίτη πόλη της Ελλάδας για τη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, προανήγγελλε την έναρξη ευρείας διαφημιστικής καμπάνιας, στόχος της οποίας θα ήταν να αναστραφεί το δυσμενές κλίμα και να ευοδωθούν οι προσδοκίες όσων είχαν πιστέψει στη βιωσιμότητα και στην προοπτική αυτής της προσπάθειας.
Παρ' όλα αυτά, σήμερα βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να αναφερόμαστε και πάλι στο θέμα της αεροπορικής σύνδεσης του Αράξου με το Ηράκλειο και τη Θεσσαλονίκη, όχι για να μιλήσουμε για το μέλλον και τις προοπτικές της, αλλά για να φωτίσουμε τα αίτια της διακοπής της. Και τούτο διότι εδώ και δύο μήνες τα προαναφερθέντα δρομολόγια έπαψαν να υφίστανται.
ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΣΑΝ
Όπως ανέφερε στη "Σ" η αερολιμενάρχης του Κρατικού Αεροδρομίου Αράξου, Σπυριδούλα Μπελέκου, ο κόσμος της περιοχής, που από δεκαετίες γνώριζε την ύπαρξη στρατιωτικού αεροδρομίου στον Άραξο, μόλις το τελευταίο διάστημα άρχιζε να συνειδητοποιεί ότι από εκεί εκτελούνται και "πολιτικές" πτήσεις, προς μια σειρά προορισμούς. Μάλιστα, από τον Ιούνιο της περασμένης χρονιάς τα δεδομένα φάνηκε να αλλάζουν προς το καλύτερο, καθώς, με Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 11/6/08, προσδιοριζόταν το συγκεκριμένο αεροδρόμιο ως σημείου εισόδου - εξόδου, γεγονός που πρακτικά συνεπαγόταν ότι θα μπορούσε πλέον να δέχεται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους πτήσεις προερχόμενες από χώρες είτε εντός είτε εκτός της Συνθήκης Σένγκεν.
Εξάλλου, σύμφωνα πάντα με την κυρία Μπελέκου, παρατηρούνταν ένα σταδιακά αυξανόμενο ενδιαφέρον "επίδοξων" επιβατών, για τα δρομολόγια που εκτελούνταν από τον Άραξο προς το Ηράκλειο, αλλά και προς τη Θεσσαλονίκη.
"ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΜΕΣΑ"
Τουναντίον, αυτή την απήχηση δεν την παραδέχεται ο κ. Τσαγκαράκης, ο οποίος, μιλώντας και πάλι στη "Σ", εξήγησε αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους ελήφθη η δυσάρεστη απόφαση διακοπής των δρομολογίων. Συγκεκριμένα, όπως είπε, η εταιρεία του αναγκάστηκε να επαναπροσδιορίσει τη θέση της, κυρίως διότι δεν υπήρξε η αναμενόμενη ανταπόκριση, με συνέπεια το όλο εγχείρημα να χρειάζεται επιδότηση, προκειμένου να διατηρηθεί στη... ζωή. Και συνέχισε: «Αν τα έξοδα με τα έσοδα έρχονταν "μία η άλλη", αν δεν μπαίναμε μέσα, με λίγα λόγια, ασφαλώς και θα συνεχίζαμε. Άλλωστε, θα ήταν καλό και για την εταιρεία μας ν' ακούγεται το όνομά της. Όταν, όμως, είχαμε μόλις 10 ή εφτά ή και πέντε επιβάτες, με το εισιτήριο που είχαμε, δεν βγαίναμε. Να φανταστείτε ότι και μόνο η εξυπηρέτηση εδάφους μάς κόστιζε 400 ευρώ. Με τόσους επιβάτες, λοιπόν, δεν καλύπτονταν επ' ουδενί τα έξοδα».
Πέραν αυτών, στους ανασταλτικούς παράγοντες συγκατέλεξε και την πορεία των έργων που εκτελούνται στο αεροδρόμιο, στα οποία έχει σημειωθεί αρκετή καθυστέρηση.
Θύμισε, επίσης, ότι είχε δείξει και προσωπικό ενδιαφέρον για την τύχη αυτών των δρομολογίων, ερχόμενος και ο ίδιος στην Πάτρα και συναντώμενος με τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας, ενώ, ταυτόχρονα, αναλώθηκαν αρκετά χρήματα και σε διαφημιστική εκστρατεία.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι προσφερόταν και μία σημαντική διευκόλυνση προς τους πελάτες, καθώς τους δινόταν η δυνατότητα, μιάμιση ώρα πριν από το κάθε δρομολόγιο, να ταξιδεύουν δωρεάν (μαζί, φυσικά, με τις αποσκευές τους), με λεωφορείο της εταιρείας, από την Πάτρα για τον Άραξο και τανάπαλιν. Ωστόσο, εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν... συγκίνησε δεόντως το επιβατικό κοινό της περιοχής.
Σχολιάζοντας, πάντως, την απογοητευτική αυτή εξέλιξη, ο κ. Τσαγκαράκης δεν... κρατήθηκε, εκφράζοντας την απορία του πώς ήταν δυνατόν ν' αναχωρούν καθημερινά γεμάτα λεωφορεία για Θεσσαλονίκη από την Πάτρα για ένα πολύωρο ταξίδι, την ώρα που τα αεροπλάνα της εταιρείας του για τον ίδιο προορισμό, με διάρκεια ταξιδιού 50 - 55 λεπτά, έφευγαν με τρεις και τέσσερις επιβάτες. Η απορία του λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις εξαιτίας του γεγονότος ότι σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, τόσο νησιωτικές όσο και ηπειρωτικές (Ρόδο, Σάμο, Κω, Μυτιλήνη, Μύκονο, Σαντορίνη, Αλεξανδρούπολη), τα πράγματα για την εταιρεία του πάνε πολύ καλά, ενώ τώρα βρίσκεται στα σκαριά επέκταση της "Sky Express" προς Κέρκυρα και Χίο.
Παρ' όλα αυτά, ο Μιλτ. Τσαγκαράκης άφησε κι ένα παράθυρο ελπίδας ανοιχτό, λέγοντας: «Εμείς,
πάντως, έχουμε την ευελιξία, αν πληροφορηθούμε ότι αλλάζουν τα δεδομένα, ν' αναθεωρήσουμε τη στάση μας και να επανέλθουμε».
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

http://www.proinoslogos.gr/pn/index.php ... 1&pid=9522
Περιέκοψαν και υποβάθμισαν τις πτήσεις Ιωαννίνων - Αθηνών
Τι αναφέρουν σε κοινή ερώτησή τους στη Βουλή οι Στ. Καλογιάννης, Κ. Παπασιώζος, Δ. Τσουμάνης




Περιέψοκαν και υποβάθμισαν τις αεροπορικές πτήσεις, από τον μοναδικό αερολιμένα της Ηπείρου, τα Ιωάννινα, οι δύο εταιρίες της γραμμής «Olympic Air» και «Aegean» μέσω των οποίων ταξιδεύουν καθημερινά από και προς Αθήνα εκατοντάδες Ηπειρώτες.
Αυτό αναφέρουν σε κοινή ερώτησή τους που κατέθεσαν στη Βουλή τρείς Ηπειρώτες βουλευτές της Ν.Δ. (Στ. Καλογιάννης, Ιωαννίνων, Κ.Παπασιώζος, Άρτας και Δ. Τσουμάνης, Πρέβεζας), ζητώντας από τον αρμόδιο υπουργό (Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων) να πληροφορηθούν ποιοι λόγοι επέβαλαν την υποβάθμιση αυτή στη σύνδεση Ιωαννίνων-Αθηνών και εάν πρόκειται το υπουργείο να προβεί σε «ορθολογική ρύθμιση των δρομολογίων και την αναβάθμιση της σύνδεσης».
Οι βουλευτές στην ερώτησή τους σημειώνουν ειδικότερα ότι:
«Μέχρι πρόσφατα τα Ιωάννινα εξυπηρετούνταν με τρεις έως τέσσερις πτήσεις καθημερινά με την Ολυμπιακή και την Aegean, το πρωί, το μεσημέρι και αργά το απόγευμα Ξαφνικά όμως οι δύο εταιρίες, σαν να έχουν έλθει σε συμφωνία, τροποποίησαν τα δρομολόγιά τους και περιέκοψαν τις πρωινές πτήσεις.
Είναι ενδεικτικό ότι οι μεσημβρινές πτήσεις των δύο εταιριών από Ιωάννινα προς Αθήνα είναι προγραμματισμένες με διαφορά μόλις είκοσι λεπτών της ώρας.
Παράλληλα η Aegean υποβάθμισε περισσότερο τη συγκεκριμένη γραμμή καθώς δρομολογεί πλέον μικρά ελικοφόρα αεροπλάνα, μισθωμένα από Ισπανική εταιρία, έναντι των μεγαλύτερων τετρακινητήριων αεροσκαφών που δρομολογούσε προ διμήνου».
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Αν και δεν γνωρίζω στατιστικές κίνησης στα Ιωάννινα, πολλοί απλά δεν καταλαβαίνουν ότι για να κρατήσει κάποια εταιρία ένα δρομολόγιο πρέπει να συνεχίσει να είναι κερδοφόρο, όσο κι αν φιλοδοξεί η τοπική αυτοδιοίκηση να μετατρέψει την κωμόπολη σε μητρόπολη. Αυτό σημαίνει υψηλά ποσοστά πληρότητας. Αυτά τα ποσοστά πάλι μπορούν να είναι πιο χαμηλά όταν χρησιμοποιείται ένα μικρότερο/οικονομικότερο αεροσκάφος (δηλαδή ένα δικινητήριο στροβιλοελικοφόρο 70 θέσεων κι όχι ένα τετρακινητήριο jet 100 θέσεων!). Αλλά βέβαια ο ανίδεος νεοέλληνας βλέπει έλικα και σκέφτεται παρακμή! Και για την ψήφο του πρέπει να πας με τα νερά του.
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

radioel":3qbcmcb1 said:
δρομολογεί πλέον μικρά ελικοφόρα αεροπλάνα, μισθωμένα από Ισπανική εταιρία, έναντι των μεγαλύτερων τετρακινητήριων αεροσκαφών που δρομολογούσε προ διμήνου».
Μου μαθανε και τα μισθωμενα. Αν στελνει Α320 (που ειναι κι αυτα μσθωμενα) θα υπαρχει προβλημα η οχι? Επισης, ετσι οπως το γραφει παραπανω, φαινεται σαν να δρομολογουσε τιποτε Α340 στα Γιαννενα η Α3, και ξαφνικα επεσε στα Αταρια...
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Μήπως θέλουν Α380.....?.....Επίσης,λέγοντας μικρά ελικοφόρα είναι λες και πετάνε με cessna...έλεος πια.Αλλά βέβαια,στην Ελλάδα δεν ζούμε?Φίλε Μ!ke μαζί σου.
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

radioel":9m9rrgbr said:
...και εάν πρόκειται το υπουργείο να προβεί σε «ορθολογική ρύθμιση των δρομολογίων και την αναβάθμιση της σύνδεσης»...

Δηλαδή τί περιμένουν? Να βγει το υπουργείο με το βούρδουλα και να επιβάλει στις δύο - ιδιωτικές - εταιρείες ποιές ώρες θα εκτελούν δρομολόγια? Μήπως να ψηφιστεί και κανένας νόμος? Αλλά αυτά έχει το κυνήγι της ψήφου...
 
Re: LGAL/AXD Alexandroupolis Dimokritos

http://www.gnomi-evros.gr/show.cfm?id=29053&obcatid=8
Στην Κρήτη με τα «φτερά» της Athens Airways



Με τα φτερά της Athens Airways θα «πετούν» για την Κρήτη, οι Εβρίτες, οι Θρακιώτες αλλά και όλοι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν στο νησί. Η αεροπορική εταιρεία ανέλαβε την εκτέλεση δέκα εκ των τακτικών αεροπορικών γραμμών που έχουν χαρακτηριστεί ως «άγονες» και στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας. Μετά και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, κατακυρώθηκε στην Athens Airways η αποκλειστική εκμετάλλευσή τους για το διάστημα από 1 Δεκεμβρίου 2009 έως 27 Μαρτίου 2010 και μέσα σ’ αυτές περιλαμβάνεται και η γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σητεία.
Σε εβδομαδιαία βάση θα υπάρχουν δυο δρομολόγια, από το αεροδρόμιο «Δημόκριτος» της πρωτεύουσας του Έβρου προς την Σητεία και το αντίστροφο, κάθε Τετάρτη και Σάββατο με ώρα αναχώρησης από την Αλεξανδρούπολη στις 8 το πρωί και επιστροφή στις 12.30 από την Κρήτη, με το ταξίδι να διαρκεί μια ώρα και δέκα λεπτά. Μπορεί ο χρόνος διάρκειας της αεροπορικής σύνδεσης να είναι περιορισμένος και να έχει ορίζοντα περίπου τέσσερις μήνες (αυτός άλλωστε ήταν ο χρόνος που είχε καθορισθεί από το Υπουργείο Μεταφορών και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας όταν προκηρύχθηκαν οι διαγωνισμοί), αλλά η Athens Airways προτίθεται να συμμετάσχει εκ νέου και να διεκδικήσει και πάλι την γραμμή όταν επαναπροκυρηχθεί ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές.
Το παραπάνω επιβεβαίωσε και η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Athens Airways κα Μάρτζυ Ανυφαντάκη σε επικοινωνία που είχαμε μαζί της. «Εξ αρχής η εταιρεία μας έδειξε την προτίμησή της για την περιοχή του Έβρου και της Θράκης ευρύτερα. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι η πρώτη πτήση της ήταν για την Αλεξανδρούπολη. Οπότε, το να έχουμε την γραμμή Αλεξανδρούπολη – Σητεία αποτελεί για εμάς τιμή και στόχος τον οποίο είχαμε θέσει και θέλαμε να ενσωματώσουμε στο πρόγραμμά μας. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι σαν εταιρεία είμαστε ανοιχτοί σε νέα προγράμματα και δρομολόγια και πάντα η περιοχή σας είναι στις προτεραιότητες για νέες συνδέσεις. Μακάρι να πάει καλά η γραμμή με τη Σητεία, όπως άλλωστε είχε λειτουργήσει εξαιρετικά το διάστημα 8 εβδομάδων το καλοκαίρι η σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με τη Ρόδο, όπου τα αεροπλάνα μας πήγαιναν και επέστρεφαν γεμάτα» επεσήμανε.
Σε δηλώσεις του στο παρελθόν στη «Γ», ο Αντινομάρχης Έβρου για θέματα τουρισμού, κ. Παναγιώτης Ατζανός, μίλησε για τη σημασία της γραμμής υπογραμμίζοντας τη σημασία της ύπαρξής της. «Η γραμμή αυτή υφίσταται εδώ και χρόνια καθώς επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο. Η γραμμή τους καλοκαιρινούς μήνες εξυπηρετεί τουριστικούς λόγους και το υπόλοιπο διάστημα εμπορικούς θα έλεγα. Υπάρχουν προϊόντα τα οποία μεταφέρονται από τον Έβρο στην Κρήτη, και από τη Σητεία εδώ, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Επίσης, η γραμμή εξυπηρετεί και τις ανάγκες των φοιτητών που από την Κρήτη σπουδάζουν εδώ στο Δ.Π.Θ. Δεν μπορούμε να πούμε πως είναι μία γραμμή με μεγάλη κίνηση, όμως θα έλεγα πως έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Γι’ αυτό το λόγο αξίζει να κρατηθεί και για δύο φορές την εβδομάδα να συνδεόμαστε με την άλλη άκρη της πατρίδας μας».

Συντάκτης: Γιώργος Πανταζίδης
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Ρε δεν ντρέπεστε όλοι σας? Τι είδους κράξιμο είναι αυτό και με ποιό σκοπό γίνεται? Γίνεται για να δείξετε ορισμένοι ότι κατέχετε βασικές αεροπορικές γνώσεις π.χ ότι τα Α340, Α380 είναι τετρακινητήρια ή απλά για να εκτονώσετε τα κόμπλεξ που κρύβετε μέσα σας μερικοί? Τι σας ενοχλεί τωρα εσάς ότι ένας πολιτικός αποκάλεσε το ATR μικρό ελικοφόρο δεν το καταλαβαίνω. Ακόμα και εσείς να το φτιάχνατε δεν θα κάνατε έτσι. Στο κάτω κάτω όλοι ξέρουμε τις ελλειπείς γνώσεις πολλών ανθρώπων που οδηγούν σε τέτοιου είδους απόψεις αλλά ποτέ δεν γίνεται τόσος ντόρος. Αλλά δεν απορώ που δεν μπορείτε να πιάσετε τα στοιχειώδη. Όταν ο μέσος έλληνας βλέπει ελικφόρο με ισπανική σημαία είναι γνωστό ότι αλλάζει η αντίληψή του για την ποιότητα της πτήσης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η κίνηση του δρομολογίου και κατ'επέκταση να υποβαθμιστεί η γραμμή. Τέλος ούτε καν σκέφτομαι ότι μπορεί να γνωρίζετε ότι ο διάδρομος του LGIO δεν μπορεί να δεχτεί Α320 γεμάτο τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα επέκτασης.
Υ.Γ: Σας πληροφορώ ότι το επίπεδο είναι πολύ υψηλότερο από ότι νομίζετε ώστε να μπορούμε να ξέρουμε και την πολύ δύσκολη έννοια του μισθωμένου αεροσκάφους που μόνο ορισμένοι προικισμένοι γνωρίζουν και ότι τα Γιάννενα έχουν άλλους λόγους για να γίνουν μητρόπολη από ένα δρομολόγιο...
 
Top