Λάθος posts ...

Re: Track aircraft on google earth

παιδια ενα για ολο τον εναεριο χορο εχετε?γιατι τωρα μονογια ενα μερος και να μην ειναι ουτε η Ελλαδα μεσα δεν λεει!
 
Re: Επόμενα ταξίδια του airliners.gr

retired":46e2nzal said:
30/11/09 SKG-CHQ A3 AVRO RJ100
01/12/09 CHQ-ATH A3 A320
01/12/09 ATH-MAD A3 A320
03/12/09 MAD-ATH A3 A320

Τυχερε θα εισαι στην πρωτη πτηση τη Α3 για MAD !!!!!!!!!!!
 
Re: Travelair club - πρόγραμμα μιλίων από την OA

andre1970":225w4rsu said:
ΥΓ: Παντως, η Α3 στην *Alliance, σημαίνει ότι η ΟΑ πρέπει αναγκαστικά να στραφεί αλλού. Μού προκαλεί θλίψη ότι φαινεται να στρεφεται προς τη Skyteam και όχι προς τη ΟW...

Και εγώ μια από τα ίδια. Δεν πάω καμία από τις εταιρίες της Skyteam.
Δυστυχώς όμως η νέα Ολυμπιακή ανταγωνίζεται πολύ περισσότερο με τις εταιρίες της Oneworld (δεδομένου του πόσοι Έλληνες πηγαινοέρχονται στο ΗΒ - αγορά της BA), ενώ αντίθετα είναι πολύ πιο χρήσιμος σύμμαχος στον όμιλο της Air France (ειδικά αν σκεφτούμε ότι έτσι η Alitalia μπορεί να κόψει αρκετά δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και να πουλάει θέσεις της Olympic χωρίς να τα χαρίζει στον ανταγωνισμό).
 
Re: Travelair club - πρόγραμμα μιλίων από την OA

Αν και φοβάμαι ότι θα μας πετάξουν από εδώ λόγο off θα το γράψω.
Και εγώ θα προτιμούσα την One World γιατί πιστεύω ότι με British, Qantas και American, οι έλληνες που μένουν σε Αυστραλία Αμερική και Αγγλία θα είχαν καλύτερη σύνδεση με την Ελλάδα αλλά συμφωνώ στο ότι θα υπήρχε ένα μικρό πρόβλημα στο δρομολόγιο Λονδίνο – Αθήνα που προσωπικά πιστεύω είναι χρυσορυχείο και με τους φοιτητές και με τα ψώνια που πάνε για να πουλάνε μούρη….. :thx: :great:
 
Re: Γιατί έγινε η ΟΑ κρατική εταιρία το 1974;

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Η πορεία της Ολυμπιακής Αεροπορίας ουσιαστικά αρχίζει από τα πρώτα χρόνια της μεταπολεμικής Ελλάδας. Αναζητώντας διαρκώς το σύγχρονο ανθρώπινο πρόσωπό του ο εθνικός αερομεταφορέας πέταξε από το γκρίζο μετεμφυλιακό τοπίο στους ελεύθερους γαλανούς ουρανούς. Συνεχίζει επί τέσσερις και πλέον δεκαετίες να πετάει ψηλά, μέχρι το βάθος του ουρανού, που δεν τελειώνει ποτέ, αφού πάντα ξεπροβάλλουν νέες προοπτικές και σύγχρονοι στόχοι.Ένας παλιός αεροπόρος, ο Στέφανος Ζώτος, στην αρχή με μερικά αεροταξί και αργότερα με μερικά «Ντακότα», επί πολλά χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1940, προσπαθούσε να καθιερώσει τις αεροπορικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα. Έτσι δημιουργήθηκε η ΤΑΕ, δηλαδή οι Τεχνικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις.

Μαζί με τη νεοσύστατη αυτή εταιρεία, που αποτέλεσε τον προπομπό της Ολυμπιακής Αεροπορίας των 5 ηπείρων, γεννήθηκε το επάγγελμα της ελληνίδας αεροσυνοδού.
Η ΤΑΕ τον Αύγουστο του 1946 προσέλαβε με διαγωνισμό 4 αεροσυνοδούς και άρχισε συστηματικά δρομολόγια από την Αθήνα προς το Κάιρο, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο, το Ηράκλειο και τα Χανιά.Η ίδρυση δυο ακόμα ιδιωτικών εταιρειών το 1946-47, της Α.Μ.Ε. και της ΕΛΛ. ΑΣ, συμπληρώνουν το παζλ των πρώτων αεροπορικών προσπαθειών.
Την πρώτη πενταετία, δηλαδή μέχρι το 1951, που οι δύο αυτές εταιρείες συγχωνεύτηκαν στην ΤΑΕ, στο αεροπορικό δελτίο συμβάντων γράφονται οι πρώτες μελανές σελίδες.

Το Σεπτέμβριο του 1947 έπεσε ένα αεροπλάνο της ΤΑΕ στη Βούλα, κατά τη διάρκεια νυχτερινής εκπαιδευτικής πτήσης.
: Σκοτώθηκαν, ο εκπαιδευτής πιλότος Ρένος Πογγής, ο εκπαιδευόμενος πιλότος Σταμάτης Παπαγγέλλου και ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Αεροπορίας Αντισμήναρχος Κοπελιάς. Οι επιβάτες σώθηκαν με τραυματισμούς.
Επίσης, το Σεπτέμβριο του 1948 γίνεται η πρώτη αεροπειρατεία σε αεροπλάνο της ΤΑΕ από έξι νεαρούς, οι οποίοι υποχρέωσαν τον Κυβερνήτη Ηγουμενάκη να προσγειώσει το αεροπλάνο με 25 επιβάτες και αεροσυνοδό τη δεσποινίδα Φρυδά, αντί για τη Θεσσαλονίκη στη Γιουγκοσλαβία.

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΩΝΑΣΗ


Το 1957 η ΤΑΕ αγοράζεται από το μεγιστάνα των τάνκερς, Αριστοτέλη Ωνάση, και μετονομάζεται σε «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ».
Οι 835 άνθρωποι της εταιρείας είναι στις θέσεις τους για το μεγάλο ταξίδι με τα νέα χρώματα και το σήμα των πέντε κύκλων.
Το ταξίδι της Ολυμπιακής άρχισε με το πρωινό δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη στις 6 Απριλίου 1957 με ελικοφόρο, που πέταξε ο κυβερνήτης Παύλος Ιωαννίδης, ένας επιδέξιος αεροπόρος.
: Πάντα σεμνός μπροστά στο απέραντο του ουρανού και της ανθρώπινης ζωής.
Οι πέντε κύκλοι ήταν το όραμα των πέντε ηπείρων, που έγινε πραγματικότητα, ως εθνικός στόχος. Ένωσε τους επιχειρηματικούς στόχους του Ωνάση, με τις προσπάθειες των εργαζομένων της εταιρείας, που έδωσαν και δίνουν την ψυχή τους στους αιθέρες και στο έδαφος, στην Ελλάδα και στους πιο μακρινούς αεροπορικούς κόμβους του πλανήτη. Κρατούν ψηλά την εθνική εταιρεία μας μαζί με τους Έλληνες της ημεδαπής και της ομογένειας, που στηρίζουν την Ολυμπιακή με την αληθινή αγάπη και την αταλάντευτη εμπιστοσύνη τους.
Το δίκτυο και ο στόλος της Ολυμπιακής μεγάλωναν και μαζί τους μεγάλωνε και η οικογένεια του προσωπικού. Από τις «Ντακότες» και τα «DC4» φτάσαμε στα αεριωθούμενα.
Το 1962 μπήκαν στον στόλο της Ολυμπιακής τα τρία πρώτα τζετ DE HAVILLAND COMET 48 - οι λεγόμενοι «κομήτες».
Το 1964 η Ολυμπιακή Αεροπορία σπάει το ρεκόρ του χρόνου στην απόσταση Λονδίνο - Αθήνα, με έναν κομήτη μέσα σε 2 ώρες και 51 λεπτά.
Ο πρώτος πυρήνας των δύο ξεχωριστών τότε κλάδων Ιπταμένων Συνοδών και Ιπταμένων Φροντιστών, έρχεται από κοινού αντιμέτωπος με τα προβλήματα, που προκύπτουν από τον εκσυγχρονισμό και τη ραγδαία ανάπτυξη. Συμπίεση της καμπίνας, μεγάλες ταχύτητες - ο χρόνος πτήσης μεταξύ δύο σταθμών για τα πληρώματα γίνεται μικρότερος.
Περισσότεροι επιβάτες, περισσότερες προσγειώσεις, διάφορα προβλήματα με την αλλαγή ώρας και τις αλλαγές στις κλιματολογικές συνθήκες που αλλάζουν πολύ γρήγορα με τις πτήσεις, είναι η νέα πραγματικότητα.
Το 1961 δημιουργούνται 2 διαφορετικά σωματεία από τα πληρώματα καμπίνας. Οι ανάγκες για νέες προσλήψεις αυξάνουν τα μέλη της Ένωσης Ιπταμένων Συνοδών και της Ένωσης Ιπταμένων Φροντιστών, που μέχρι το τέλος του 1965 είχαν 220 και 90 μέλη αντιστοίχως.

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΥΠΕΡΑΤΛΑΝΤΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ
: Το συνδικαλιστικό κίνημα στην Ολυμπιακή Αεροπορία υπήρξε πάντα ένα από τα κύρια στοιχεία της ζωής της. Είναι ατελείωτοι οι αγώνες για τη βελτίωση των συνθηκών απασχόλησης του προσωπικού, συνδυασμένοι πάντοτε με δημιουργικές προτάσεις και στόχους για την ανάπτυξη της Ολυμπιακής Αεροπορίας και των θυγατρικών της εταιρειών.
Το 1965 η τετραετής συλλογική σύμβαση εργασίας του Ωνάση με την ΟΣΠΑ έχει λήξει. Επιδιώκεται η υπογραφή άλλης σύμβασης με νέους όρους και σύγχρονες συνθήκες εργασίας. Η σύγκρουση εργοδοσίας και συνδικάτων είναι σφοδρή. Κηρύσσεται πανολυμπιακή απεργία. Οι εργαζόμενοι για να προστατευτούν από οποιαδήποτε διασπαστική ενέργεια αποθεώνουν την ενότητα και την ομοψυχία τους. Πηγαίνουν στο Δήλεσι απ’ όπου δηλώνουν ότι θα επιστρέψουν μετά τη λύση των προβλημάτων τους.
Μετά τη λύση της απεργίας και την ικανοποίηση των αιτημάτων των εργαζομένων, η Ολυμπιακή συνεχίζει να εξελίσσεται και καθιερώνεται ως η Εταιρεία των πέντε ηπείρων. Το 1966 η εταιρεία αγοράζει το γιγαντιαίο για την εποχή του Boeing 707 και από τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς αρχίζει τις υπερατλαντικές πτήσεις προς τη Νέα Υόρκη, χωρίς στάση.
Το 1968 ανοίγει η γραμμή Αθήνα - Γιοχάνεσμπουργκ με Boeing 707, ενώ τα 6 νέα Boeing 727 - EUROPA JET - πετούν σε ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Το 1973 δρομολογείται στη γραμμή της Νέας Υόρκης το πρώτο JUMBO JET Boeing 747 200B, με το όνομα «Ολύμπιος Ζευς». Το δεύτερο αεροσκάφος ίδιου τύπου, ο «Ολύμπιος Αετός» έφθασε στην Αθήνα το Δεκέμβριο του 1973 και πέταξε προς Σιγκαπούρη και Σίδνεϋ τον Απρίλιο του 1974.
Η Ολυμπιακή Αεροπορία με τα αεροπλάνα μεγάλης χωρητικότητας, που απέκτησε εκείνη τη χρονιά δημιούργησε νέο ρεκόρ μεταφοράς επιβατών. Μετέφερε περίπου 2.500.000 επιβάτες εκ των οποίων οι 790.000 ήταν στα δρομολόγια εξωτερικού.

Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΩΝΑΣΗ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Το 1974 ανοίγει η αυλαία του μεταδιδακτορικού αγώνα.
Πρωτοστάτησαν το συνδικαλιστικό κίνημα της Ολυμπιακής και ειδικότερα οι ενώσεις της ΕΙΣ και ΕΙΦ, ρίχνοντας το σπέρμα της ενότητας και της μελλοντικής δημιουργίας της ΕΙΣΦ.
Η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει καθιερωθεί σαν εταιρεία των πέντε ηπείρων. Ο Ωνάσης απαιτεί από το κράτος νέα επιχορήγηση, την οποία αρνείται να δώσει ο αείμνηστος Παναγής Παπαληγούρας, τότε Υπουργός Συντονισμού. Οι διοικήσεις αλλάζουν με συχνότητα μερικών μηνών.
Τον Απρίλιο 1974 τοποθετείται πρόεδρος ο Πέτρος Παπαδάκης, το Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς αναλαμβάνει πρόεδρος ο Ηλίας Ντέρος, ενώ ο Ωνάσης προς το φθινόπωρο του 1974 εκφράζει την επιθυμία του να αποχωρήσει.
Η εταιρεία αποσταθεροποιείται. Ο αγώνας για Δημόσια Ολυμπιακή Αεροπορία έχει αρχίσει.
Επέρχεται νέα σύγκρουση μεταξύ των εργαζομένων και του ιδιωτικού καθεστώτος της εταιρείας. Τότε ήταν που ακούστηκε σε μία Γενική Συνέλευση το ωραίο « Ολυμπιακή των πέντε ηπείρων και των απείρων εκβιασμών». Επιχειρείται να τιθασευτεί το συνδικαλιστικό φρόνημα, που έχουν αναπτύξει οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής. Ο κλάδος μας γίνεται πρώτος στόχος. Σε μία νύχτα απολύονται όλοι οι δόκιμοι συνοδοί και φροντιστές της σειράς 1973. Ξεσπάει πενθήμερη απεργία του προσωπικού καμπίνας. Ασκείται μεγάλη πίεση στην Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας, με πρόεδρο τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή. Οι απολυμένοι συνάδελφοί μας επαναπροσλαμβάνονται.
Λίγο αργότερα ενόψει της πώλησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας στο κράτος και υπό την απειλή να πεταχτούν στο δρόμο, οι εργαζόμενοι κηρύσσουν LOCK OUT. Οι ενώσεις των συνοδών και φροντιστών συμμετέχουν στις μαζικές κινητοποιήσεις και πορείες στο κέντρο της Αθήνας. Αντιμετωπίζουν ξυλοδαρμούς και επεισόδια. Από την 1η Ιανουαρίου 1975 - αν και η ανάληψη δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 24 Ιουλίου - το κράτος παίρνει στα χέρια του την Ολυμπιακή Αεροπορία. Η 18ετία Ωνάση τελειώνει και αρχίζει μια νέα εποχή για τους εργαζόμενους και την εταιρεία.

Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ
ΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΦ

Με τη δύναμη της ενότητας, που αναπτύχθηκε στον αγώνα για τη Δημόσια Ολυμπιακή, από το 1975 άρχισαν οι προσπάθειες για τη συγχώνευση της ΕΙΣ και της ΕΙΦ. Το όμορφο και δύσκολο για την εποχή εγχείρημα ξεκίνησε η λεγόμενη ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ, την οποία αποτελούσαν οι συνάδελφοι: Αθανασοπούλου, Βλαχοπούλου, Γολέμη-Μανουσάκη, Ευσταθίου, Ευφρεμίδης, Καίσαρας, Κυριακόπουλος, Λαμποκωνσταντάκης, Μπάκουλας, Ξυδοπούλου, Σαρδελιάνου, Σταματοπούλου και Στασινοπούλου. Άρχισε η ζύμωση στους χώρους των δύο σωματείων. Εκδηλώθηκε θέληση και πίεση των δύο τότε κλάδων για κοινή πορεία και ενοποίηση.
Τον Ιούλιο του 1975 εκδίδονται οι «Αναταράξεις», η ιστορική εφημερίδα του σωματείου, που καθοδηγεί μέχρι σήμερα αταλάντευτα τους αγώνες μας. Ο αρχικός τίτλος της εφημερίδας ήταν «Turbulence». Αυτός ο ξενικός τίτλος άλλαξε μετά από σχόλιο της εφημερίδας «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ».
Συντακτική επιτροπή των «Αναταράξεων» ήταν οι συνάδελφοι Αγγελάκος, Αργυρός, Πιπερόπουλος, Σιμάτος. Πρώτος υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο ήταν ο Λευτέρης Γεωργίου. Από το 1976 έως το 1980 υπεύθυνος σύμφωνα με το νόμο και για 5 χρόνια ήταν ο Γιώργος Κανελλόπουλος. Στην ίδια θέση από το 1980 έως το 1990 ήταν ο Γιάννης Πίρκολος. Στη συνέχεια ανέλαβαν τις «Αναταράξεις» εκπρόσωποι της πλειοψηφίας των Διοικήσεων της ΕΙΣΦ που επακολούθησαν.
Αλλά ας γυρίσουμε λίγο πίσω να δούμε τα πρώτα βήματα της ενοποίησης του κλάδου μας. Σκοπίμως οι μισθολογικές και εργασιακές διαφορές μεταξύ συνοδών και φροντιστών ήταν μεγάλες. Όμως η ορμή του κοινού αγώνα έριχνε τα τείχη του διαχωρισμού. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ εργαζόταν ακούραστα. Καθιερώθηκαν οι ξεχωριστές αλλά κοινές, ως προς το αποτέλεσμα, Γενικές Συνελεύσεις. Η Ένωση των Συνοδών πραγματοποιούσε Συνέλευση στο Ξενοδοχείο ROYAL OLYMPIC ενώ η Ένωση Φροντιστών στο νέο Κόσμο, σε μία αίθουσα απέναντι από το Ρ.Χ., γιατί μια κοινή Συνέλευση των δύο ενώσεων θα ήταν άκυρη. Η μία Συνέλευση τελείωνε νωρίτερα και αντιπροσωπεία της πήγαινε στην άλλη Συνέλευση, μετέφερε τον προβληματισμό και εγκρίνονταν κοινές αποφάσεις. Οι συνδικαλιστές και από τις δύο ενώσεις, που εργάζονταν για την ενοποίηση αναδεικνύονται στις διοικήσεις των σωματείων τους.
Στο μεταξύ η πορεία της εταιρείας είναι ανοδική. Ο στόλος της εταιρείας αυξάνεται στα 25 αεροσκάφη με την προσθήκη των 4 νέων δικινητήριων Boeing 737 200 που παραδόθηκαν τον Ιούνιο και τον Οκτώβριο του 1976. Στο τέλος του ίδιου έτους η ολυμπιακή εξυπηρετούσε 30 διεθνείς και άλλες τόσες εσωτερικές γραμμές. Προστέθηκαν η Βεγγάζη, το Ντουμπάι, το Νταχράν, το Κουβέιτ και ένα επιπλέον δρομολόγιο Αθήνα - Μελβούρνη. Επίσης, ενισχύθηκαν οι εσωτερικές πτήσεις κυρίως προς τουριστικούς προορισμούς - Ρόδο, Κω, Σαντορίνη.
Τον Ιούλιο του 1977 γίνεται η πρώτη ουσιαστικά κοινή και μεγάλη τετραήμερη απεργία των δύο τότε ενώσεων ΕΙΣ και ΕΙΦ, που είχε καθολική επιτυχία. Την πρώτη μέρα της απεργίας τα πληρώματα που ήταν στο εξωτερικό άφησαν τα αεροπλάνα και γύρισαν στην Ελλάδα με ξένες εταιρείες. Οι δύο τότε ξεχωριστές Ενώσεις μας είχαν ήδη σφυρηλατηθεί στους μεγάλους αγώνες των εργαζομένων της Κοινής Ωφέλειας και τραπεζών το 1975 και 1976. Εναντίον του περιβόητου αντεργατικού νόμου 330. Μαρία Μοσχονά και Γιώργος Κανελλόπουλος ήταν πρόεδρος της ΕΙΣ και ΕΙΦ με Γεν. Γραμματείς την Ρούλα Βλαχοπούλου και τον Φώτη Σιμάτο αντίστοιχα. Η οδύνη του νέου τοκετού για τη γέννηση της ΕΙΣΦ ήταν όμως πολύ μεγαλύτερη, απ’ όσο κάποιος ανυπόμονος σημερινός ακροατής θα περίμενε.

πηγή:
http://www.eisf.gr/index.php?option=com ... mitstart=0
 
Re: Easyjet στην Ελλάδα

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝ Κ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑΝ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΛΛΑ Κ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.
 
Re: LGSA/CHQ Chania Ioannis Daskalogiannis

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ?ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ Κ ΟΧΙ Κ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΞΥΠΕΡΕΤΕΙ ΤΗΝ 115 ΠΜ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ Κ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΤΟΥΡ ΟΠΕΡΕΙΤΟΡ ΔΙΑΛΕΓΟΥΝ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΒ ΚΑΠΩΣ ΠΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Κ ΑΠΛΟΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ Κ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ??
 
Re: LGSA/CHQ Chania Ioannis Daskalogiannis

θυμήσου απλά το παλαιό αεροδρόμιο που είχαμε και παρηγορήσου :D
Το αεροδρόμιο μου φαίνεται οριακά αρκετό, και πιο λειτουργικό απο του ηρακλείου, (οκ μιλάμε οτι του ηρακλείου βέβαια έχει πολύ μεγαλύτερη κίνηση). Δεν θεωρώ οτι οι tour operators επιλέγουν το ηράκλειο για αυτό το λόγο. Απλά το ηράκλειο είναι μια μεγαλύτερη αγορά, και με πιο οργανωμένους τουριστικούς φορείς κατά την άποψη μου. Δεν εξηγείτε διαφορετικά πχ η condor να έχει κάποιες μέρες και 2 πτήσεις προς Dusseldorf, και προς κολωνία, και προς Dusseldorf Weeze (το αεροδρόμιο της ryanair, συνεργασία με hamburg International). Και όλα αυτά μάλιστα όχι μόνο μια φορά την εβδομάδα, όπως εδώ στα χανιά αλλά περισσότερες. αν προσθέσεις και germanwings για κολωνία, Tuifly για DUS και Air Berlin για DUS via νυρεμβέργη, τότε μιλάμε για πολλές πτήσεις για έναν προορισμό, και σίγουρα όχι λόγο λειτουργικότητας του αεροδρομίου. Απλά υπάρχει κόσμος που θέλει να πάει προς και από Ηράκλειο.

Ας οργανωθούμε πρώτα και εμείς στα χανιά έτσι, ας ρίξουμε τις τιμές, και μετά ας συζητήσουμε για καλύτερο/μεγαλύτερο αεροδρόμιο.
Το βλέπεις τώρα το χειμώνα και σπαράζει η καρδιά σου. Ούτε αεροπλάνα στη πίστα, ούτε ο ήχος των κινητήρων.

P.S οκ, η φωτογράφηση απαγορεύεται στο αεροδρόμιο. Το να κάτσω μπροστά από το VOR και να περιμένω το αεροπλάνο να περάσει από πάνω μου, και να το φωτογραφήσω, λογικά δεν απαγορεύεται, εκτός και αν (φαντάζομαι) είναι κανένα πολεμικό?
 
Re: Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

...........................Διαβάστε την αλήθεια για το εμβόλιο.

Aνεβάζω αυτό το θεμα ασχετο με το εδώ αντικείμενο, καθ΄όσον θεωρώ οτι η ΥΓΕΙΑ είναι πάνω απ΄ολα.
Το αφήνω στην κρίση του Διαχειριστή να το αφήσει ή να το διαγράψει.

Στείλτε το παρόν σε όλους τους αγαπημένους σας!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ.

Πριν πέσετε στην παγίδα που έχουν στήσει οι σκοτεινές δυνάμεις που μας διοικούν και καταδυναστεύουν τον πλανήτη μας (Ιλουμινάτοι, δισεκατομμυριούχοι, τραπεζίτες, πολιτικοί), που είναι οι ιδιοκτήτες και ελέγχουν τις μεγάλες πολυεθνικές και μάλιστα τις φαρμακευτικές εταιρίες οι οποίες αποτελούν σήμερα το ισχυρότερο lobby που επηρεάζει τις περισσότερες κυβερνήσεις του πλανήτη,και πριν δεχθείτε εσείς και η οικογένεια σας να κάνετε το εμβόλιο της γρίπης των χοίρων, θα πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσετε τα σχετικά άρθρα που παραθέτω.

Σημειωτέον ότι η γρίπη των χοίρων δημιουργήθηκε στα εργαστήρια φαρμακευτικής εταιρίας σαν βιολογικό στρατιωτικό όπλο, κατά παραγγελία της CIA που την διέσπειρε κατόπιν (δήθεν τυχαία) στο Μεξικό και σε άλλες 17 χώρες, (δείτε το τέταρτο συνημμένο του παρόντος) για να προκαλέσει την ανάγκη του φονικού και συνήθως υποχρεωτικού εμβολιασμού του πληθυσμού παγκοσμίως. Το υποχρεωτικό καθορίστηκε από τον ελεγχόμενο από τις σκοτεινές δυνάμεις Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ''ΠΟΥ'' (δείτε το τρίτο συνημμένο του παρόντος) ενώ έχουν γίνει μηνύσεις κατά του ΠΟΥ, της φαρμακευτικής εταιρίας, και λοιπών υπευθύνων. Ακόμη προετοιμάζονται μηνύσεις εναντίων όλων των υπευθύνων που θα προωθήσουν τον εμβολιασμό στις διάφορες χώρες (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας) με την κατηγορία της βαριάς αμέλειας (gross negligence) για τους θανάτους, την παράλυση, κλπ που θα προέλθουν από τους εμβολιασμούς και μάλιστα από γονείς εμβολιασθέντων παιδιών. Απόδειξη των ανωτέρω αποτελεί, και το γεγονός ότι ενώ η γρίπη των χοίρων εμφανίστηκε το 2009 η εταιρία Medimmune αλλά και άλλες φαρμακευτικές είχαν ήδη πατεντάρει το εμβόλιο κατά της γρίπης αυτής από το 2008 http://www.theflucase.com/

Το σημερινό εμβόλιο έχει μεταξύ άλλων τις εξής για τον οργανισμό μας καταστρεπτικές συνέπειες:
1) Αδυνατίζει το αμυντικό μας σύστημα, και μάλιστα των παιδιών, με αποτέλεσμα να είμαστε απροστάτευτοι σε κάθε είδους ασθένειες, πράγμα που πρόκειται να προκαλέσει αργά ή γρήγορα πολλούς θανάτους και την επιδιωκόμενη από τις σκοτεινές δυνάμεις δραματική μείωση του πληθυσμού, αλλά και συχνές αρρώστιες για τους επιζώντες προς μεγάλη οικονομική ωφέλεια των φαρμακευτικών εταιριών.
2) Ουσίες του εμβολίου (π.χ. βαριά μέταλλα όπως ο υδράργυρος) συσσωρεύονται στον εγκέφαλο και προκαλούν μόνιμες βλάβες που αποσκοπούν συν το χρόνο (κατά τρόπο αποτελεσματικότερο από τους αεροπορικούς ψεκασμούς που μας κάνουν για τον ίδιο λόγο), στο να μας καταντήσουν νωθρούς και άβουλα και συνεπώς πειθήνια όργανα τους.
3) Οι εμβολιασθέντες αποκτούν πολύ περισσότερες πιθανότητες να νοσήσουν τελικά από τους μη εμβολιασθέντες, όπως συνέβη και το 1918 με την ''Ισπανική γρίπη'' όπου πέθαναν 50 εκατομμύρια εις Ευρώπη και Αμερική κυρίως από τους εμβολιασθέντες ενώ οι μη εμβολιασθέντες επέζησαν και βοηθούσαν τους αρρώστους, εις δε την Ελλάδα που δεν έγιναν εμβολιασμοί δεν είχαμε εν γένει θύματα.
4) Κατά τις πρώτες 10 τουλάχιστον ημέρες μετά τον εμβολιασμό, οι εμβολιασθέντες δεν θα έχουν συμπτώματα, λόγω προσωρινής καταστολής από το εμβόλιο του αμυντικού τους συστήματος, ενώ θα είναι επικίνδυνοι φορείς της νόσου για όσους ανύποπτους βρίσκονται γύρω τους, γι' αυτό και πρέπει να τους αποφεύγομε (δείτε το τέταρτο και πέμπτο συνημμένο του παρόντος καθώς και τις πληροφορίες που δίδω πιο κάτω). Έτσι μπορεί με μικρό ποσοστό εμβολιασθέντων (θεωρούν οι σκοτεινές δυνάμεις ότι ως τέτοιο αρκεί και το 10%), θα μπορεί να επεκταθεί γρήγορα η πανδημία και στους μη εμβολιασθέντες. Ακόμη για να ξεγελάσουν τον κόσμο έχουν ετοιμάσει και μικρές ποσότητες ''καθαρών'' εμβολίων, δηλαδή χωρίς τοξικές προσμείξεις (υδράργυρο, αλουμίνιο, κλπ,) καθώς και χωρίς ζωντανούς (μη αποδυναμομένους) ιούς, (δείτε και το http://www.theflucase.com/2 (πού απετέλεσε μεγάλο σκάνδαλο στην Γερμανία), για να τα κάνουν η κυβέρνηση, η ελίτ, οι ιθύνοντες και οι ''ημέτεροι'' δίνοντας το καλό παράδειγμα, καθώς και οι ομάδες των δοκιμαστικών πρώτων εμβολιασμών, ώστε ο κόσμος να μην φοβηθεί και να δεχθεί να εμβολιαστεί.
Αντίθετα για τα ''μη καθαρά'' εμβόλια στην Αμερική τα έχουν πρόσφατα αναστείλει για έξη μήνες, από Οκτώβριο 2009, ειδικά και μόνον για τα εμβόλια της γρίπης, τον νόμο πού περιόριζε την μεγίστη ποσότητα υδραργύρου στο κάθε εμβόλιο. Γιατί άραγε; (δείτε το site http://www.theflucase.com 3 .

Τέλος θα πρέπει να αποφύγομε και το εμβόλιο κατά της κοινής γρίπης, καθ’ ότι οι ιθύνοντες βλέποντας την απροθυμία του κοινού να εμβολιαστεί (οι νοσοκομειακοί αρνούνται να εμβολιαστούν στο 90%), έχουν προωθήσει με την ταμπέλα του κοινού εμβολίου και σημαντικό ποσοστό του νέου εμβολίου του ιού Η1Ν1 για να ξεγελάσουν τον κόσμο (δείτε το τρίτο μέρος του παρόντος κειμένου). Έτσι στην Αμερική μια 25χρονη έπαθε παράλυση από ένα τέτοιο εμβόλιο εποχιακής γρίπης, http://www.theflucase.com/4.

Όμως το κακό δεν σταματά εδώ, διότι προετοιμάζεται και παραλλαγή του εμβολίου που θα εισάγεται στο σώμα μας μαζί με το εμβόλιο και νάνο-τσιπ (ραδιοφωνικών κυμάτων), για τον πληρέστερο έλεγχο μας, (δήθεν για να ξέρουν ποιοι εμβολιάστηκαν και ποιοι όχι, και αν υπάρχουν μικρόβια στον οργανισμό), το οποίον όμως δεν εφαρμόστηκε στην φάση αυτή λόγω των πολλών θανάτων που προκάλεσε κατά τις δοκιμές, ενώ θα εφαρμοστεί στην επόμενη φάση των εμβολιασμών για την οποίαν είναι έτοιμοι πλέον (με πελώριες data bases που θα μας καταγράφουν, δείτε λεπτομέρειες πιο κάτω και στο http://www.theflucase.com/5. Αυτά τα νάνο-τσιπς εκτός του ότι εντοπίζουν το πού βρίσκεται ο κάθε ένας μας, μπορούν μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων να ενεργοποιήσουν τα βαριά μέταλλα (υδράργυρο, αλουμίνιο, κλπ) πού έχουν συσσωρευτεί στον εγκέφαλο, δημιουργώντας σοβαρά ψυχικά προβλήματα (δείτε το http://www.theflucase.com/6. Μάλιστα στην Νορβηγία καθυστερούν τους εμβολιασμούς μέχρις ότου να παραλάβουν τις ειδικές σύριγγες που θα επιτρέπουν την εισαγωγή των νάνο-τσιπς μαζί με το εμβόλιο (δείτε το site http://www.theflucase.com/7.

Ακόμη, όπως αναφέρω και πιο κάτω, στην Αμερική διασπείρουν μέσω καλοπληρωμένων (από μυστικό λογαριασμό της Bank of America) φορτηγατζήδων, ιούς της νόσου των πτηνών (Η5Ν1 που είναι πολύ πιο βαριάς μορφής από την νόσο των χοίρων Η1Ν1), για να φοβηθεί ο πληθυσμός από τα βαριά περιστατικά που θα προκύψουν και να σπεύσει να εμβολιασθεί (όμως με εμβόλιο που δεν αφορά καν στην νόσο των πτηνών).

Ήδη όμως δύο χώρες η Πολωνία και ή Τσεχία απαγόρευσαν τον εμβολιασμό στις χώρες τους (μετά από θανάτους κατά τους δοκιμαστικούς εμβολιασμούς σε άστεγους), και ακολουθούν σύντομα και άλλες χώρες. Στην Γερμανία το 81% των Γερμανών δεν θέλει να εμβολιασθεί παρά τις πιέσεις που δέχεται, δείτε το site http://www.theflucase.com/8 όπου και κορυφαίοι ιατροί μιλούν κατά του εμβολίου, δείτε το http://www.theflucase.com/9. Τέλος η μεγάλη πλειοψηφία των Ιταλών ιατρών δεν συνιστούν τον εμβολιασμό και ούτε οι πολίτες θα το κάνουν και έτσι οι ποσότητες που έχουν παραγγελθεί θα μείνουν αχρησιμοποίητες (δείτε το site http://www.theflucase.com/10

Στη Γαλλία επισημαίνουν οι επιστήμονες ότι υπάρχουν 50 φορές περισσότερες πιθανότητες να πεθάνει κανείς από το εμβόλιο παρά απ' την γρίπη των χοίρων (δείτε http://www.theflucase/11. Ακόμη στην Γαλλία κορυφαίος γιατρός συνιστά στους υγειονομικούς που πήραν εντολή να πλαισιώσουν τα κέντρα όπου θα κάνουν τον εμβολιασμό, να μην παρουσιαστούν σαμποτάροντας έτσι το πρόγραμμα και σώζοντας τους αφελείς που θα προσέρχονταν, προφασιζόμενοι εν ανάγκη ασθένεια, http://www.theflucase.com/12.

Στη Σουηδία υπάρχει πληθώρα αχρησιμοποίητων εμβολίων καθότι οι πολιτικοί δεσμεύτηκαν για 18 εκατομμύρια δόσεις (δύο για κάθε πολίτη), ενώ πολύ λίγοι επιθυμούν να εμβολιαστούν, πράγμα που προβλέπεται ότι θα αποτελέσει σκάνδαλο για τα 144 εκατομμύρια δολάρια που ξοδεύονται, καθ' ότι εκφράζονται φόβοι ότι οι αρμόδιοι δωροδοκήθηκαν από το λόμπι των φαρμακευτικών εταιριών για να σπεύσουν να κάνουν την μεγάλη αυτή παραγγελία (δείτε το site http://www.theflucase.com/13. Ακόμη στη Σουηδία από τους 333 (υγιείς) μαθητές που εμβολιάστηκαν σε ένα σχολείο, οι 130 (δηλαδή πάνω από τους μισούς) αρρώστησαν με την γρίπη την επομένη, δείτε το site http://www.theflucase.com/14.

Στην Φιλανδία το 75% δεν θέλει να εμβολιασθεί (δείτε το site http://www.theflucase.com/15.

Στην Αγγλία κυκλοφορεί πλήθος κόσμου με μπλουζάκια με συνθήματα εναντίον του εμβολίου και γίνονται σχετικές διαδηλώσεις με πανό, ενώ η πλειοψηφία δηλώνει ότι προτιμά να μπει φυλακή παρά να κάνει το εμβόλιο (ευ όσον γίνει υποχρεωτικό), ακόμη δε κατηγορούν όλους τους κρατικούς υπευθύνους των υγειονομικών υπηρεσιών και επιτροπών (οι περισσότεροι των οποίων είναι ή υπήρξαν σημαντικά στελέχη των μεγάλων φαρμακευτικών), αποκαλώντας τους ανοιχτά προδότες (συμπεριλαμβανομένου του υπουργού υγείας και του πρωθυπουργού) δείτε το βίντεο http://www.theflucase.com/16, που είναι πολύ αποκαλυπτικό. Εκτιμώ ότι κάτι ανάλογο θα γίνει και στις άλλες χώρες, όταν ο κόσμος ξυπνήσει και θελήσει να ενεργοποιηθεί και να αντιδράσει στο έγκλημα αυτό που μας σερβίρουν οι φαρμακευτικές.

Ακόμη επισημαίνω ότι ενώ τα εμβόλια αυτά τόσο της πρώτης όσο και της δευτέρας φάσεως, δεν προσφέρουν καμία προστασία ούτε έναντι της γρίπης των χοίρων ούτε των πτηνών, αντίθετα η πλειονότητα τους περιέχει ζωντανούς ιούς (χωρίς να έχουν αποδυναμωθεί με ραδιενεργό ακτινοβολία, δήθεν κατά λάθος) της πολύ σοβαρότερης νόσου των πτηνών, από 72 κιλά τέτοιων ιών που η εταιρία Baxter παρασκεύασε και διέσπειρε στις άλλες εταιρίες. Έτσι το εμβόλιο που μας προτρέπουν οι έγκριτοι παράγοντες να σπεύσουμε να κάνουμε, όχι μόνο δεν μας προστατεύει από τίποτε, αλλά αντίθετα αποτελεί ''βιολογικό όπλο'' για την μείωση του πληθυσμού και τον έλεγχο των ανθρώπων που τους θέλουν φιλάσθενους και αδύναμους (από τις σκοτεινές δυνάμεις που δυστυχώς μας εξουσιάζουν και είναι υπεύθυνες και για πολλά αλλά (οικονομικά, κλπ) προβλήματα που μας βασανίζουν.

Κάτι ανάλογο έγινε και παλαιότερα με την δημιουργία του ιού του AIDS, για τη μείωση του πληθυσμού των φτωχών χωρών της Αφρικής, αλλά τα σχέδια τους δεν ολοκληρώθηκαν διότι πολλοί έσπευσαν και βοήθησαν ενημερώνοντας και εκπαιδεύοντας τον εκεί πληθυσμό. Δείτε ακόμη το πολύ διαφωτιστικό άρθρο με τίτλο ''10 ερωτήσεις για το εμβόλιο της γρίπης στις οποίες οι γιατροί και οι επίσημες υγειονομικές υπηρεσίες καθώς και ο ΠΟΥ αρνούνται να απαντήσουν'' http://www.theflucase.com/17.

Ακόμη η υπουργός υγείας της Πολωνίας (μια από τις λίγες χώρες που δεν υποτάσσεται στον πανίσχυρο ΠΟΥ) συνεπικουρούμενη από τον Πρωθυπουργό, εξηγεί με επιχειρήματα σε ομιλία της γιατί δεν γίνεται ο εμβολιασμός http://www.theflucase.com/18 καταλήγοντας ότι η υπουργός είναι για συμφέροντα των πολιτών και όχι των φαρμακευτικών (μακάρι να συνέβαινε το ίδιο και για την Ελλάδα). Ανάλογες απόψεις έχει και η πρώην υπουργός υγείας της Φιλανδίας, η οποία μάλιστα τονίζει ότι ο εμβολιασμός σε εγκύους και παιδιά αποσκοπεί στο να χτυπήσει και να αποδεκατίσει την επόμενη γενεά (όπως είχε προτείνει κάποτε και ο Κίσινγκερ για τον περιορισμό του υπερπληθυσμού της Γης), δείτε το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=eZ-fMVTJzH0 .

Σαν απόδειξη των ανωτέρω παραθέτω τα καταστρεπτικά αποτελέσματα ενός δοκιμαστικού εμβολιασμού με το εμβόλιο της γρίπης των χοίρων (για τον ιό H1N1) που έγινε τον Απρίλιο 2009 στο πλήρωμα εκ 347 ανδρών πλοίου του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ και που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, (δείτε το πρώτο συνημμένο του παρόντος).

Μήνυμα του Robin Thomas 2009-09-29 18:19:39. Από τον διεθνή ρεπόρτερ Bob Chapman:
1) Πλοίο του Ναυτικού των ΗΠΑ, καθελκύστηκε τον Απρίλιο του 2009 με πλήρωμα 347 ατόμων.
2) Το σύνολο του πληρώματος εμβολιάσθηκε αμέσως μετά, με το εμβόλιο της γρίπης των χοίρων (ιός H1N1).
3) Το πλήρωμα αρρώστησε τόσο σοβαρά ώστε άλλα πλοία έπρεπε να στείλουν βοήθεια, ήτοι 16 ιατρούς από ένα αεροπλανοφόρο και άλλα σκάφη, (συνολικά 50 άτομα στάλθηκαν στο πλοίο για την αντιμετώπιση της κρίσης).
4) Δύο από τα 347 μέλη του πληρώματος πέθαναν, ο καπετάνιος (πλωτάρχης) και ένας αρχικελευστής.
5) Οι 50 που στάλισαν στο πλοίο είναι τώρα σε καραντίνα σε νοσοκομείο του Ναυτικού στην Balboa, Ισπανία καθ' ότι 10 από αυτούς κόλλησαν την γρίπη από το πλήρωμα του πλοίου. Δύο από τους 50 σε καραντίνα είναι σε σοβαρή κατάσταση κατά την τελευταία έκθεση.
6) Από το πλήρωμα των 347 ανθρώπων που εμβολιάστηκαν, 333 μολύνθηκαν με τον ιό H1N1 ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ, εκ των οποίων δύο πέθαναν, όπως προαναφέρθηκε, και 331 επέζησαν μέχρι στιγμής. Μόνο 14 από τους 347 εμβολιασθέντες δεν παρουσίασαν οποιεσδήποτε αρνητικές επιδράσεις από το εμβόλιο.
7) Το ναυτικό έχει απειλήσει όλες τις συζύγους του πληρώματος του πλοίου να σιωπήσουν, καθ’ ότι είναι οι πληροφορίες απόρρητες. Μερικές όμως τελικά μίλησαν και επιβεβαίωσαν τις πιο πάνω πληροφορίες.
:cool: Στο αεροπλανοφόρο που παρείχε την βοήθεια, 415 ναύτες έχουν κολλήσει την γρίπη των χοίρων και είναι επί του παρόντος σε καραντίνα μέσα στο σκάφος.
9) Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι η πανδημία της γρίπης των χοίρων θα δημιουργηθεί ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ. Αν δεν το κάνετε δεν θα υπάρχει μεγάλη επιδημία. Από αυτή και μόνον την δοκιμή του Απριλίου είναι προφανές ότι το εμβόλιο μόλυνε το 96% αυτών που το έκαναν. Ένα τέτοιο ποσοστό λοίμωξης είναι αδύνατο να επιτευχθεί με οποιοδήποτε φυσικό μέσο. Αν και σκότωσε μόνο το 1% άμεσα, δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που θα έχει. Δείτε για περισσότερες πληροφορίες την έρευνα σχετικά με τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του εμβολίου της γρίπης των χοίρων το 1976, καθώς και σχετικά με το εμβόλιο του άνθρακα κατά τον πόλεμο του Κόλπου.
 
Top