κριτιρια για προσληψη πιλοτων

  • Thread starter Thread starter flyman
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και όμως υπάρχει και άλλη λύση! Αν θες να γίνεις πιλότος γίνε καθαριστής! Από το παράλογο της φράσης αντιλαμβάνεστε σε ποια εταιρεία συμβαίνουν αυτά.

Ο υπερτυχερός? Υπάλληλος της ΟΑ καθαριστής που έχοντας 2-3 μέσα παραπάνω παράτησε τις σκούπες και πήγε με έξοδα της Ολυμπιακής να αποκτήσει το ATPL του στην Oxford και όπως σωστά μαντεύετε δεν είχε κανένα πρόβλημα στην αναζήτηση εργασίας μόλις αποφοίτησε... Δε τολέω εγώ, το λέει φίλος μου πιλότος της ΠΑ και δεν έχω κανένα λόγο να τον αμφισβητήσω. Μετά αναρρωτιόμαστε που πάνε οι επιδοτήσεις και τα προγράμματα εξυγίανσης...
 
Auto 8a pei na afougrazesai san ergodotis tis anages twn ergazomenwn sou...mexri na koufa8eis endelws..fusika...
 
flyman":1wcw0jog said:
για χαρα σε ολους.θα ηθελα να ηξερα με τι κριτηρια γινεται η προσληψη των πιλοτων στην Α3 ,τουλαχιστον στην ΟΑ λιγο πολυ ολοι ξερουμε τι συνεβαινε τοσο καιρο αλλα για την Α3 τίποτα.μηπωs τελικα ειναι σε αυτο το θεμα μια ΟΑ Νο 2? :evil:

Agapite Flyman,

Epetrepse mou na se enimerwsw oxi mono esena alla kai olous osous endiaferonte gia tis diadikasies proslipsis pilotwn stin Aegean.

Apo tis teleutaies exetaseis exw na pw ta exeis.

Oi ypopsifioi mpikan stin aithousa akribws tis problepomeni wra exetasewn.

Sta atomika thrania itan typomeno to onoma tous etsi den mporouse na katsei o kathenas opou ithele... gia to sxetiko kous-kous me ton "filo" diplano tou!

O Training Manager o opoios itan o ypeuthinos gia tis exetaseis enimerwse tous ypopsifious gia ton tropo diexagwgis twn exetasewn.
To systima vasistike stis pollaples apantiseis A,B,C,D.
DEN ypirxan erwtiseis ANAPTIXHS pou tha mporouse na pesei to sxetiko magirema (alitheia to exoume xanadei auto to "ergo" kapou allou ?) :evil:

DEN YPHRXE BASH sta grapta !!!!!
Tha epilegontan gia ti deuteri fasi (Simulator) ta 60 grapta me tin ypsiloteri bathmologia. AYTO HTAN TO BEST OF ALL :wink:
Katalabainetai oti se mia aithousa me 200 atoma mporouse na akouei kaneis kai tin ptosi karfitsas... :wink:
KANEIS den edwse pliroforia kai apantisi se kanenan giati to na dwseis mia apantisi ston synupopsifio sou mporouse na apovei miraio gia sena mia kai tha sunexizan ta 60 kalitera grapta !

Ayti h kinisi "MAT" eixe san apotelesma i xrisi epitiritwn na itan DIAKOSMITIKH !!

Teleionontas ta grapta.. kai enw stous diadromous akougonta ta gnwsta sxolia apo tous ypopsifious ... "kala grapsame twra tha ta magirepsoun kai meta apo 10-15 meres tha mas poun ta apotelesmata".. 2i kinisi "MAT".

Ftiaxtike epi topou ena panel apo 5 kibernites-epitirites kai afou ta grapta sfragistikan (gia na mi xerei kanenas pio grapto diorhtwnei), To training department pou itan ypeuthino gia ti diexagogi twn exetasewn mirase stous 5 kybernites bathmologites tis "klides" me tis swstes apantiseis.

To panel stithike stin idia aithousa kai OLOI oi upopsifioi evlepan tous bathmologites na tsekaroun ta grapta MPROSTA tous!

Xreiastike 1 peripou wra gia na tsekaristoun ta 200 peripou grapta.

Otan itan etoimoi na anakoinwsoun apotelesmata o Genikos Arxixiristis zitise na JANAbathologithoun ta grapta me ti diafora oti an enas bathmologitis eblepe dikia tou ypografi se grapto tote edine tin kola se allon gia na tin epanabathmologisei. Etsi epetefthei i APOLHTH vathmologisi.

(Gia na poume tin alitheia Oloi plin enos eixan parei idia bathmologia kai apo tous 2 vathmologites) Aytos o enas eixe parei tin prwti fora 72 kai tin 2 apo ton allo bathmologiti 71.

Gia 3 fora tsekarane to grapto tou kai telika peire 71!

Anakoinothikan ta apotelesmata GRAPTWS se 1 wra kai 40 lepta mesa stin aithousa twn ejetasewn kai toixokolithikan ta onomata pou tha meteixan stin epwmeni fasi tou SIM.

:great: APANTES ekliktoi.

Etsi akribws eginan oi exetaseis tis Aegean.

Gi esas pou eisaste xeiristes kai exetai labei meros se exetaseis allwn Ellinikwn etairiwn sas afoinw na vgaletai ta dika sas symperasmata.
Isws sas xupnaw asximes anamniseis kai to xerw!

Egw proswpika deinw exetaseis stin Aeroporia edw kai 15 xronia. POUTHENA den egeinan POTE etsi. Panta elega oti oi kaliteroi "Magiroi" douleuoun stin aeroporia kai oxi stis tabernes....

Pragmatika PERIFANOS pou metoixa se auti ti diadikasia.

OXI file FLYMAN den einai OA No2 !!!
Giati ekei DEN theloun diafania giati tin TREMOUN !!

An endiafereste akoma kapoioi gia ti diafania mporw na sas pw ti egine stin 2 fasi sto SIM kai ti stin 3 sto interview.

Any questions ? 8)
 
avidriver":3gfuzmrb said:
An endiafereste akoma kapoioi gia ti diafania mporw na sas pw ti egine stin 2 fasi sto SIM kai ti stin 3 sto interview.
Βεβαίως και μας ενδιαφέρει να ακούσουμε τη συνέχεια! Στο καλύτερο μας έκοψες! Να πέσει λίγο παραπάνω φως :hello?: στην υπόθεση.
 
Ela re avidriver...min distazeis...osoi exoun prosvli8ei mexri twra, prosvli8ikan...boreis na sunexiseis... 8)

Ena bravo se osous akomi pistevoun sti diafaneia twn diadikasiwn. Krima giati se alles xwres den dinoun tetoia bravo, giati einai dedomeno... :twisted:
 
simfono kai ego me ton filo avidriver...pragmati etsi egeinan ta pragmata me tin aegean kai ola fanikan na einai poli aksiopista...den thelo pantos na ginomai kakos alla akousa oti merikoi ikseran gia ta exams poli prin apo kapoious allous,diladi kapoious tous piran 2 meres prin kai tous ipan methaurio grafete...eno alloi to kseran mia bdomada prin opote kai proetoimastikan kalitera...

tha thelame pantos na mathoume ti egine kai meta ta grapta giati outos i allos tha eprepe na kopsoun kai merikous stin epomeni fasi...me poia kritiria loipon tous kopsan...?
 
alexandros":tkhbqv7v said:
den thelo pantos na ginomai kakos alla akousa oti merikoi ikseran gia ta exams poli prin apo kapoious allous,diladi kapoious tous piran 2 meres prin kai tous ipan methaurio grafete...eno alloi to kseran mia bdomada prin opote kai proetoimastikan kalitera...

Πράγματι alexandros έτσι κάπος έγινε :6:
Αν θέλουμε όμως να είμαστε πιο αντικειμενικοί πρέπει να δεχθούμε τα εξής:
Η κα που ανέλαβε να ειδοποιήσει τους υποψηφίους παρέλαβε μια λίστα με καμιά 250αριά ονόματα. Δεν ήταν δυνατόν να επικοινωνήσει μαζί τους την ίδια μέρα. Γνωρίζω περίπτωση που υποψήφιος ιδιοποιήθηκε 2 μέρες πριν και ήταν στο εξωτερικό. Από ότι ξέρω όχι μόνο πρόλαβε να έρθει αλλά πετάει πια ως συγκυβερνήτης σε Jet. :great:
Σκέψου ότι μερικοί δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα που είχαν δώσει στα βιογραφικά του. Σε άλλους απαντούσε η μαμά, ο μπαμπάς, η γυναίκα και άφηνε μήνυμα για νέα συνεννόηση. κ.λ.π. Ας συνυπολογίσουμε ότι η κα κατέγραφε στοιχεία με ποιόν μίλησε, ποιόν ενημέρωσε κ.λ.π. έτσι ώστε να υπάρχουν στοιχεία αν κάποιος υποψήφιος παρουσιαζόταν αργότερα και διαμαρτύρονταν ότι δεν κλίθει να δώσει εξετάσεις. Είπαμε δεν αρκούσε να ήταν τίμια και διάφανα τα πράγματα. Έπρεπε και να φαίνονται τίμια.

Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο κανενός επιστρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας μια σκέψη μου.

Εξετάσεις στις αερογραμμές είχαν να γίνουν από το 2000 και πριν το 2000 η τότε ΟΑ είχε κάνει το 1996/97 αν θυμάμαι καλά. Οι υποψήφιοι λοιπόν είχαν ένα περιθώριο 8 χρόνων να διαβάσουν και να προετοιμαστούν. :3: Πιστεύει κάποιος ότι ένας υποψήφιος που επιθυμεί να εργαστεί στις αερογραμμές - να βγάλει το «ψωμάκι» του από αυτή την εργασία για να σταδιοδρομήσει και να «θρέψει» και άλλους - περιμένει τις τελευταίες 5-6 μέρες να διαβάσει και να πετάξει ένα sim για να «ξεσκουριάσει»? :D Σε αυτή τη περίπτωση δεν χωράνε "αματερισμοί" όπως αυτή εδώ η παρέα. Εκεί μιλάνε “PROs”

Συνεχίζοντας λοιπόν στα του SIMULATOR….

Οι εξετάσεις δόθηκαν στην εταιρία παρουσία εξεταστών.

Χρησιμοποιήθηκε PC με consoles και χειριστήρια. Ενώ σαν πρόγραμμα ΔΕΝ δούλεψε το γνωστό Flight Simulator της MS, γιατί θα ήταν άδικο και πάλι για μερικούς που δεν το είχαν δουλέψει. Χρησιμοποιήθηκε ένα άλλο sw που όμως είχε την δυνατότητα καταγραφής όλων των παραμέτρων πτήσεως :idea: . Μετά το τέλος υπήρχε η δυνατότητα να γίνει REPLAY της πτήσης. Έτσι κι σε αυτή τη φάση δεν μπορούσε να υπάρχει αμφισβήτηση. Κι εδώ ΔΕΝ είχαν ΒΑΣΗ. Θα πήγαιναν στο Interview οι 40 καλύτεροι αν θυμάμαι καλά. (Οι 40 με τα λιγότερα λάθη και απόκλήσεις αν θέλω να είμαι σωστότερος) :wink: . Στους υποψηφίους δόθηκε χρόνος “to become familiar» με το sim.

Οι ασκήσεις ήταν ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ IFR πτήση χωρίς "τρικς".

Ζήτησαν από το σύστημα να «δώσει» (Αλά Αρτέμης Μάτσας) :mrgreen: αυτούς που ξεπέρασαν το tolerance των 100 ποδών στο ύψος για πάνω από 5’’ για παράδειγμα.
Στη συνέχεια κάτι αντίστοιχο έγινε για την IAS, για τα HDGs για τα Approach για τα Holdings κλπ Να σημειωθεί ότι ΔΕΝ βγήκαν βλάβες και abnormalities.

Έτσι έγινε η αξιολόγηση στο SIM. Με αυτή τη μέθοδο η διαλογή έγινε σε λιγότερο από μια μέρα. Τα δε στοιχεία ΟΛΩΝ των «πτήσεων» των υποψηφίων κρατήθηκαν για να υπάρχει πάντα ο παράγοντας διαφάνεια. Το θετικό από ότι θυμάμαι ήταν ότι όλοι έβγαιναν ευχαριστημένοι γιατί ένοιωθαν ότι κρίνονται τίμια

ΟΧΙ φίλε Flyman δεν είναι OA No 2 ;-)

Μήπως όμως σας κούρασα ?

:wink: Avidriver
 
avidriver":358aw5uo said:
Μήπως όμως σας κούρασα ?
Καθόλου δε μας κούρασες! Το forum αυτό πιστεύω ότι υπάρχει για να ακούγονται οι απόψεις και να περιγράφονται καταστάσεις από όλες οι πλευρές της αεροπορίας. Ίσα ίσα, που προσωπικά μου κίνησες την περιέργεια και για το στάδιο της συνέντευξης. :wink:
 
aaaa kale mou an8rwpe...8eleis ka8e fora na se parakalame nomizw... :lol: gia lege, gia lege... :wink:
 
captainjumbo":17zvae91 said:

Στο interview τα πράγματα ουσιαστικά είχαν ξεκαθαρίσει. Ο πολύς κόσμος είχε σταματήσει στα “γραπτά”.
Την επιτροπή την αποτελούσαν 4 άτομα. Ο Γ. Αρχ/στής της εταιρίας οι 2 Αρχ/στες των σμηνών B737 και AVRO RJ-100, καθώς και ο Δ/ντης εκπαίδευσης της εταιρίας.

Η ερωτήσεις δεν είχαν να κάνουν με τεχνικά θέματα 8) . Σε αυτά άλλωστε είχαν τσεκαριστεί οι υποψήφιοι. Από ότι άκουσα (μια και δεν μετείχα στη διαδικασία) η επιτροπή θέλησε να δει το αεροπορικό background των υποψηφίων καθώς και τη στάση τους ως χαρακτήρες. (Κάποιος πήγε με jeans και αθλητικά..... :stupid: ). Συνυπολογίστηκε η ποιότητα πτήσης στο SIM και το αποτέλεσμα των γραπτών. Στο τέλος κάθε εξεταστής έβαζε ένα ναι ή ένα όχι για κάθε υποψήφιο.

Στο τέλος προσελήφθησαν όλοι όσοι είχαν 4 πόντους (δηλαδή τους ψήφισαν και οι τέσσερις εξεταστές) όλοι με 3 πόντους και τέλος υπήρχαν και 3 με 2 πόντους. Οι θέσεις όμως πού είχαν μείνει ήταν 2. Μετά από σύσκεψη αποφάσισαν να μην αφήσουν κάποιον να χάσει τη θέση σε κλήρωση και τελικά προσέλαβαν και τους 3.

Αυτοί που πήραν μόνο 1 πόντο δεν προσελήφθησαν. :wall:

Για όσους από εδώ ξέρουν από αεροπορικές εταιρίες εξωτερικού, το θέμα δεν είναι να μπεις στις αερογραμμές. Το θέμα είναι να τελειώσεις το training.... :bash:

Ας μη ξεχνάτε ότι όταν άνοιξε ή Α3 με τα 2 πρώτα Jet AVRO RJ-100 δεν μπορούσε να βρει πιλότους γιατί την εκπαίδευση την ανέλαβε η BΑe (British Aerospace - κατασκευάστρια εταιρία των AVROs) στις εγκαταστάσεις της την Αγγλία και είχε πέσει «δρεπάνι» :bash: :5: . Φοβόταν λοιπόν ο κόσμος να υπογράψει με την Α3 με μόνο για αυτόν το λόγο. Βέβαια 24 από αυτούς πέρασαν τον «Γολγοθά» και ήταν όλοι τους από πολιτική αεροπορία. Ήταν αυτοί που φόρεσαν τα «μπλε» πουκάμισα στις αρχές της εταιρίας. Από ότι έχω ακούσει τους φώναζαν “blues” και τους δαχτυλοέδειχναν με δέος. :thx: Όπως κάτι αντίστοιχο είχε γίνει με τους χειριστές της ΟΑ (του Ωνασση) όταν πήγαν στην Οξφόρδη και γύρισαν. :thx: :great:

Ελπίζω να έριξα το :hello?: που ζητήσατε.

Avidriver 8)
 
Top