Κρατική ενίσχυση στην Aegean

aakunz":ulgwfxek said:
Προς όλους όσους έχετε κουραστεί από αυτά που διαβάζετε εδώ μέσα, να θυμάστε πάντα ότι υπάρχουν και χειρότερα (όπως το twitter του Luz).

Καλημέρα και καλή σας απόλαυση!
Σε ευχαριστώ για την παραπομπή.
Έκανα καινούργιο στομάχι μεσημεριάτικα! :twisted: :twisted: :twisted:
Συνδυασμός Καμμένου, Αυριανικού ΠΑΣΟΚ με μπόλικη από ΣΥΡΙΖΑ και μία εσανς Ραχήλ Μακρή.

Σορυ για το οφ τοπικ αλλά αξίζει να το επισκεφτείτε.
 
Η δεύτερη λοιπόν ενίσχυση που θέλει να δωσει η κυβέρνηση στην Aegean δεν θα καλύψει τους εργαζόμενους ,αλλά τις παραγγελίες για τα νέα αεροπλάνα.. Δεν έχω διαβάσει σε κάποιο Δελτίο Τύπου της εταιρείας, να σχεδιάζει να καθυστερήσει τις παραλαβές, όπως κανει καθε άλλη εταιρεία με μεγάλο αριθμό παραγγελιών νέων α/φ . Η Lufthansa που έχει πάρει και αυτή κρατική ενίσχυση, αλλά με πιό αυστηρούς όρους(όπως να εγκαταλείψει κάποια slots στη Φρανκφούρτη και Μόναχο), καθυστερεί τις παραλαβές των Β787 και Α350 για μετά το αρχικό πλάνο απο 2022 έως 2027. Και λογικό ακουγεται, αφού η κίνηση θα αυξηθεί σταδιακά..μή ξεχνάμε επίσης οτι οχι μόνο καθυστερεί νεες παραλαβές , αλλά βγάζει εκτός οριστικά 97 αεροπλανα του στόλου της. Έφτασε δε, σε συμφωνία με τους εργαζόμενους για περικοπές στο μισθολογικό κόστος ώστε να αποφευχθούν αλλες απολύσεις, ύστερα δε και απο την κρατική ενίσχυση. Για τους δύσπιστους η παραπομπή δεν ειναι απο "αριστερή αναξιόπιστη φυλλάδα", αλλά απο το Reuters
https://www.reuters.com/article/us-luft ... SKBN27R2LF
Εδω στο Ελλαδιστάν, γνωρίζει κανείς αν έγινε κάποιου είδους συζήτηση με τους εργαζόμενους της Aegean ή θα ήταν πολύ κομμουνιστική προσέγγιση κατι τέτοιο?
Επίσης, μη ξεχνάμε την προσφυγή της Ryanair στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για τις κρατικές ενισχύσεις !! Θα έχει ενδιαφέρον !
 
airfan":ju6hs3up said:
Η δεύτερη λοιπόν ενίσχυση που θέλει να δωσει η κυβέρνηση στην Aegean δεν θα καλύψει τους εργαζόμενους ,αλλά τις παραγγελίες για τα νέα αεροπλάνα.. Δεν έχω διαβάσει σε κάποιο Δελτίο Τύπου της εταιρείας, να σχεδιάζει να καθυστερήσει τις παραλαβές, όπως κανει καθε άλλη εταιρεία με μεγάλο αριθμό παραγγελιών νέων α/φ .

Δεν διάβασες γιατί δεν ήθελες να διαβάσεις. Καλό θα είναι οποιαδήποτε δήλωση να στηρίζεται στην ανάλογη τεκμηρίωση, αλλιώς χάνεται κάθε είδους αξιοπιστίας στα λεγόμενά σας. Το να πετάμε ψέμματα/κατηγορίες δεξιά και αριστερά χωρίς αποδείξεις δεν θα βοηθήσει στο να σας πάρει κάποιος στα σοβαρά. Είναι φανερό, ότι η πολιτική τύφλωση μερικών εδώ μέσα τους εμποδίζει να παραδεχθούν ανοιχτά την κρίση που περνάει η πολιτική αεροπορία.

Σημειώνεται ότι κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία επαναπροσδιόρισε τους χρόνους παραλαβής και άφιξης των νέων αεροσκαφών Airbus A320/321 neo, διατηρώντας ακέραιο τον αριθμό νέων αεροσκαφών που θα παραλάβει σε 46, αλλά μειώνοντας το ρυθμό άφιξης νέων αεροσκαφών τα έτη 2021 και 2022. Σημειώνεται ότι έχει ήδη παραλάβει 5 νέα αεροσκάφη A320 neo, ενώ μέχρι τον Απρίλιο του 2021 θα παραλάβει επιπρόσθετα 4 A321 neo.

Δεν γνωρίζω βέβαια αν είναι αλήθεια μιας και δεν το βρήκα στην σελίδα της Εφημερίδα των Συντακτών.
 
ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση. Οντως αυτο το δημοσίευμα δεν το ειχα δεί !!
 
airfan":2kjqu1lz said:
Δεν έχω διαβάσει σε κάποιο Δελτίο Τύπου της εταιρείας, να σχεδιάζει να καθυστερήσει τις παραλαβές...
Ε, αφού δεν το διάβασες, άρα δεν υπάρχει :mrgreen:

https://el.about.aegeanair.com/-/media/ ... Download=0
Oops!


Ίσως να θες να τροποποιήσεις τώρα το προηγούμενο ποστ. Δεν κρίνω. Λεω.
 

Attachments

  • 6B7EB789-E272-485B-8526-7E7BE028D060.jpeg
    6B7EB789-E272-485B-8526-7E7BE028D060.jpeg
    259,8 KB · Προβολές: 593
Αγαπητέ Ovelix, απαντησα πιό πανω
Οσον αφορά το ειρωνικό σχόλιο, αντιπαρέρχομαι οσον αφορά το κλείσιμο των γραφείων της Aegean στα αεροδρόμια .Αυτο οντως δεν το διαβάσαμε πουθενα, αρα δεν θα υπάρχει !! και οι εργαζόμενοι σε αυτά σίγουρα δεν υπάρχουν ! και οσον αφορά το πρόγραμμα Συνεργασία για επιδότηση των εργαζομένων, μαθαίνω οτι εχει πάρει παράταση και ισχύει μεχρι τέλος του 2020, αντί του Οκτ 2020 που αρχικά θα έληγε..
https://www.e-dimosio.gr/ergasiaka/1785 ... -tou-2020/
Οι επιχειρήσεις εργοδότες των άρθρων 1 και 2 της παρούσας απόφασης που κάνουν χρήση των μέτρων επιδότησης ασφαλιστικών εισφορών, υποχρεούνται για την περίοδο από 1.7.2020 μέχρι 30.09.2020 και μέχρι 15.10.2020 ή 31.12.2020 εφόσον εντάσσονται στο μηχανισμό «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ», να διατηρήσουν τον ίδιο αριθμό προσωπικού που είχαν την 30ή Ιουνίου 2020 και σε περίπτωση καταγγελίας συμβάσεων εργασίας, αυτή είναι άκυρη.
 
Θερμή παράκληση στους διαχειριστές:
Μπορούμε για λίγο να κλειδώσουμε το συγκεκριμένο θέμα;

Μου έχει τελειώσει το ποπκόρν ... :mrgreen: :deadthread:
 
airfan":296j7gm1 said:
Οι επιχειρήσεις εργοδότες των άρθρων 1 και 2 της παρούσας απόφασης που κάνουν χρήση των μέτρων επιδότησης ασφαλιστικών εισφορών, υποχρεούνται για την περίοδο από 1.7.2020 μέχρι 30.09.2020 και μέχρι 15.10.2020 ή 31.12.2020 εφόσον εντάσσονται στο μηχανισμό «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ», να διατηρήσουν τον ίδιο αριθμό προσωπικού που είχαν την 30ή Ιουνίου 2020 και σε περίπτωση καταγγελίας συμβάσεων εργασίας, αυτή είναι άκυρη.

Θα μου φαινόταν λίγο κουλό μια εταιρεία σαν την Aegean να μην έχει 5-6 δικηγόρους και άλλους 5-6 HR να τα κοιτάνε αυτά. Αν όντως έχουν γίνει παρατυπίες ή παρανομίες, πιστεύεις ότι οι εμπλεκόμενοι εργαζόμενοι είναι τόσο χαζοί που να μην το ξέρουν; Οι δικηγόροι σε υποθέσεις εργατικού δικαίου με προμήθεια δουλεύουν, τζάμπα θα τους κάνουν την μήνυση και οποιοδήποτε δικαστήριο θα τους δικαιώσει.
 
φιλε airfan στην τελευταια παραγραφο λεει οτι μονο οι αεροπορικοι κλαδοι δεν ειναι υποχρεωμενοι να διατηρησουν το προσωπικο. Δυστυχως Γιαννης κερναει, Γιαννης πινει.
Και σε ολους εσας που συμφωνειτε με τη χρηματοδοτηση ισως γιατι εργαζεστε εκει.... Μπορειτε να το εξηγησετε αυτο σ αυτους που εχασαν τη δουλεια τους. Εχω γνωστους με 18 και 14 χρονια εργασιας να απολυονται τον Οκτωμβριο. Τοσα χρονια κερδοφορια και 8 μηνες κορονοιο τους πεταξε στο δρομο. Ας ειμαστε προσεκτικοι σε οτι γραφουμε!
 
Ως προς το τελυταίο σχόλιο περι απολύσεων, πραγματικά ειναι λυπηρό πως καποιοι αγνοούν εργαζόμενους που στήριξαν την εταιρεία επι χρόνια και τώρα εκλεισαν τα γραφεία και τους πεταξαν.
Αυτο που εγώ διαβάζω στην ΚΥΑ και αφορά τις αεροπορικές δραστηριότητες ειναι στο άρθρο 6 που βλέπω μια εξαίρεση στη διάρκεια που επεκτείνεται ώς 31-12-2020 .
Βοηθησε με σε παρακαλώ, αν κατι δεν διαβασα σωστά

Άρθρο 6
Διάρκεια οικονομικής ενίσχυσης βραχυχρόνιας εργασίας

1. Ως διάρκεια ισχύος του Μηχανισμού «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» ορίζεται το χρονικό διάστημα από 15/06/2020 έως 15/10/2020.

2. Οι επιχειρήσεις- εργοδότες μπορούν να ενταχθούν στον Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» για έναν ή περισσότερους μήνες εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος ισχύος του Μηχανισμού για μέρος ή το σύνολο των εργαζομένων τους.

3. Κατ’ εξαίρεση:
α) επιχειρήσεις – εργοδότες που εντάσσονται στον Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» και έχουν Κύριο Κωδικό Δραστηριότητας (ΚΑΔ), κατά την 30η Μαΐου 2020, έναν από τους κάτωθι:

51.10 «Αεροπορικές μεταφορές επιβατών»,
51.21 «Αεροπορικές μεταφορές εμπορευμάτων»,
52.23 «Δραστηριότητες συναφείς με τις αεροπορικές μεταφορές» και
33.16 «Επισκευή και συντήρηση αεροσκαφών και διαστημόπλοιων»,

β) επιχειρήσεις-εργοδότες που ασκούν δραστηριότητες παροχής επιχειρηματικών συμβουλών και άλλων συμβουλών διαχείρισης (ΚΑΔ 70.22) αποκλειστικά προς εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των αεροπορικών μεταφορών, όπως προκύπτει από τον κύριο ΚΑΔ τους (51.10, 51.21 και 51.23), καθώς και γ) επιχειρήσεις – εργοδότες που λειτουργούν εντός των αερολιμένων της επικράτειας και μόνο για τους εκεί εργαζόμενούς τους, έχουν δικαίωμα ένταξης στον Μηχανισμό για έναν ή περισσότερους μήνες εντός του χρονικού διαστήματος, 15/06/2020 έως και 31/12/2020.

Δικαίωμα ένταξης από 16/10/2020 έως και 31/12/2020 έχουν οι ανωτέρω επιχειρήσεις, εφόσον είχαν δικαίωμα ένταξης στον Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» οποιαδήποτε στιγμή κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα, κατά τα οριζόμενα στην παρ.1 του παρόντος.

Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/49333/syn ... pasxolhshs
 
Top