Η Αιγαίου όπως και κάθε εταιρεία πληρώνει σε εφορία για φόρο επι των κερδών, ειδικούς φόρους, εισφορά αλληλεγγύης, προκαταβολή φόρου, ΦΠΑ 24% για το εσωτερικό, στην ΥΠΑ, στο ΙΚΑ-ΕΤΕΑΜ, στον ΟΑΕΔ, σε άλλα ταμεία που κάποιοι εκ των εργαζομένων της είναι ασφαλισμένοι, σε "φόρους αεροδρομίου" που όμως πάνε στο δημόσιο αντί για τα αεροδρόμια 400 εκατομμύρια σύμφωνα με δημόσια τοποθέτηση του προέδρου της.Luz":2uj8t36b said:Καραμήτρο,βρες τις οικονομικές καταστάσεις της Α3 (εγώ τις έχω βρει,αλλά στο αφήνω να ψάξεις λίγο κι εσύ) και υπέδειξε μου από αυτές πού προκύπτουν τα ποσά που λες...
Ο πρόεδρος της Α3 δεν ξέρω τι είπε,εγώ βλέπω αυτά που δημοσιεύει επισήμως η εταιρεία.Και για να τελειώνει το "παιχνιδάκι",εγώ δεν υπήρξα ποτέ δημόσιος υπάλληλος,ποτέ δε δούλεψα σε αεροπορική εταιρεία κρατική ή άλλη,και τα εισιτήρια μου τα πληρώνω από την τσέπη μου.Η Α3 δε,μου χρωστάει 173€ για πτήση που δεν έγινε.Αν ήταν άλλη εταιρεία ή μαγαζί θα μου τα είχε επιστρέψει.Η Α3 μου έχει δώσει ένα χαρτί,"voucher" το λέει,και δεν ξέρω αν ποτέ τα πάρω πίσω ή με κάποια ΠΝΠ εκ νέου η κυβέρνηση τους δώσει το δικαίωμα να τα κρατήσουν και αυτά.Και αν εσένα 173€ είναι ευτελές ποσό,για εμένα δεν είναι.Και δεν είχα υποχρέωση να τα δώσω σε μια εταιρεία.Αν εσύ εργάζεσαι για την Α3,καλώς κάνεις και ουρλιάζεις για να διασφαλίσεις τη θέση εργασίας σου.Από αυτό όμως μέχρι να αναφέρεις ότι έχεις αναφέρει,απέχει πολύ...
Τι είδους στελέχη εχει το δημόσιο που θα ελέγξουν την Αιγαίου αν πρέπει να εχει δυο ή τρεις πτήσεις την μέρα για την π.χ. Ρώμη? Ξέρουν καλύτερα?Luz":2o7a4txv said:Έδωσε καμία εξήγηση η κυβέρνηση και δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου;Ή περιμένεις να μπω στη διαδικασία για τη δημιουργία σεναρίων και υποθέσεων;Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις χρήματα κάπου και να μην έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου.Όταν η Ε.Ε και το ΔΝΤ αποφάσισαν να δώσουν χρήματα στην Ελλάδα για να αποφύγει την πτώχευση,έστειλαν επιτηρητές και ήλεγχαν τα πάντα.Ακόμα και μία τράπεζα αν σου δανείσει χρήματα σε ελέγχει.Δε σου δίνει π.χ στεγαστικό και να πάρεις εσύ μετά μια Lamborghini.
Καραμήτρος Air":3hu28clu said:Τι είδους στελέχη εχει το δημόσιο που θα ελέγξουν την Αιγαίου αν πρέπει να εχει δυο ή τρεις πτήσεις την μέρα για την π.χ. Ρώμη? Ξέρουν καλύτερα?Luz":3hu28clu said:Έδωσε καμία εξήγηση η κυβέρνηση και δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου;Ή περιμένεις να μπω στη διαδικασία για τη δημιουργία σεναρίων και υποθέσεων;Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις χρήματα κάπου και να μην έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου.Όταν η Ε.Ε και το ΔΝΤ αποφάσισαν να δώσουν χρήματα στην Ελλάδα για να αποφύγει την πτώχευση,έστειλαν επιτηρητές και ήλεγχαν τα πάντα.Ακόμα και μία τράπεζα αν σου δανείσει χρήματα σε ελέγχει.Δε σου δίνει π.χ στεγαστικό και να πάρεις εσύ μετά μια Lamborghini.
Εγω πιστεύω πως είναι πολύ πιθανότερο να ζητήσουν-απαιτήσουν να πετάει 5 φορές την μέρα με Α321 στη Πρέβεζα ή στην Ικαρία επειδή το ζήτησε η τοπική κοινωνία ...εεε συγνώμη, ο τοπικός βουλευτής!
Ή να προσλάβει επιτέλους την άλλη απο το νήμα Aegean Cabin Crew που ρωτάει καθε τρεις μέρες πότε θα βγει νεα προκήρυξη και ας μην χρειάζεται η εταιρεία πλέον ούτε της μισές απο τις υπάρχουσες συνοδούς.
Μακριά και αγαπημένοι λοιπόν. Ως πολίτης και φορολογούμενος ξέρω πως τα στελέχη του δημοσίου το τελευταίο πράγμα που έχουν στο μυαλό τους είναι το καλό της τσέπης μου!