Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Δεν έχεις την παραμικρή εξήγηση για το ότι το κράτος δεν ζητά τέτοιον ρόλο; Σου φαίνεται δηλαδή ανεξήγητο και ακατανόητο;
 
Έδωσε καμία εξήγηση η κυβέρνηση και δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου;Ή περιμένεις να μπω στη διαδικασία για τη δημιουργία σεναρίων και υποθέσεων;Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις χρήματα κάπου και να μην έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου.Όταν η Ε.Ε και το ΔΝΤ αποφάσισαν να δώσουν χρήματα στην Ελλάδα για να αποφύγει την πτώχευση,έστειλαν επιτηρητές και ήλεγχαν τα πάντα.Ακόμα και μία τράπεζα αν σου δανείσει χρήματα σε ελέγχει.Δε σου δίνει π.χ στεγαστικό και να πάρεις εσύ μετά μια Lamborghini.
 
Τι ποσοστό των μετοχών θα σου φαινόταν δίκαιο να αποδοθεί στο κράτος; Και πόση επιρροή στις αποφάσεις του ΔΣ θα είχε ένα μέλος διορισμένο από την κυβέρνηση;
 
Luz":2uj8t36b said:
Καραμήτρο,βρες τις οικονομικές καταστάσεις της Α3 (εγώ τις έχω βρει,αλλά στο αφήνω να ψάξεις λίγο κι εσύ) και υπέδειξε μου από αυτές πού προκύπτουν τα ποσά που λες...
Ο πρόεδρος της Α3 δεν ξέρω τι είπε,εγώ βλέπω αυτά που δημοσιεύει επισήμως η εταιρεία.Και για να τελειώνει το "παιχνιδάκι",εγώ δεν υπήρξα ποτέ δημόσιος υπάλληλος,ποτέ δε δούλεψα σε αεροπορική εταιρεία κρατική ή άλλη,και τα εισιτήρια μου τα πληρώνω από την τσέπη μου.Η Α3 δε,μου χρωστάει 173€ για πτήση που δεν έγινε.Αν ήταν άλλη εταιρεία ή μαγαζί θα μου τα είχε επιστρέψει.Η Α3 μου έχει δώσει ένα χαρτί,"voucher" το λέει,και δεν ξέρω αν ποτέ τα πάρω πίσω ή με κάποια ΠΝΠ εκ νέου η κυβέρνηση τους δώσει το δικαίωμα να τα κρατήσουν και αυτά.Και αν εσένα 173€ είναι ευτελές ποσό,για εμένα δεν είναι.Και δεν είχα υποχρέωση να τα δώσω σε μια εταιρεία.Αν εσύ εργάζεσαι για την Α3,καλώς κάνεις και ουρλιάζεις για να διασφαλίσεις τη θέση εργασίας σου.Από αυτό όμως μέχρι να αναφέρεις ότι έχεις αναφέρει,απέχει πολύ...
Η Αιγαίου όπως και κάθε εταιρεία πληρώνει σε εφορία για φόρο επι των κερδών, ειδικούς φόρους, εισφορά αλληλεγγύης, προκαταβολή φόρου, ΦΠΑ 24% για το εσωτερικό, στην ΥΠΑ, στο ΙΚΑ-ΕΤΕΑΜ, στον ΟΑΕΔ, σε άλλα ταμεία που κάποιοι εκ των εργαζομένων της είναι ασφαλισμένοι, σε "φόρους αεροδρομίου" που όμως πάνε στο δημόσιο αντί για τα αεροδρόμια 400 εκατομμύρια σύμφωνα με δημόσια τοποθέτηση του προέδρου της.

Εαν εσυ διαφωνείς μπορείς κάλλιστα ειτε μόνος σου ειτε σε συνεργασία με κάποιον απο τους πάμπολλους θιασώτες των κρατικοποιήσεων να τους ξεβρακώσεις!
Μπορείς επίσης να έρθεις σε επαφή και με τον κύριο ανταγωνιστή της στο εσωτερικό και να βάλεις των εδώ και ενα χρόνο πρόεδρο της και πρώην αν. υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ να τους καταγγείλει.
Προς το συμφέρον του είναι.
Οπως σου είπα, πεδίο δόξης λαμπρό απλώνεται μπροστά σου!

Ακόμα μεγαλύτερη πλάκα θα εχει να το καταγγείλεις στον Βαξεβάνη!
Να βγάλει ρε παιδί μου ακόμα ενα άρθρο τύπου "Σώζουν την Aegean ή τον κρυφό χρηματοδότη της Μαρέβας;"και να γελάσει πάλι το παρδαλό κατσίκι.

https://www.documentonews.gr/article/swzoyn-thn-aegean-h-ton-kryfo-xrhmatodoth-ths-marebas
 
Αν γινόταν Α.Μ.Κ με έκδοση νέων μετοχών,ανάλογα την ονομαστική αξία των μετοχών και το ποσό του κράτους θα έπαιρνε τις ανάλογες μετοχές που είναι και ψήφοι στη Γ.Σ.Από εκεί θα εκλεγόταν ένας εκπρόσωπος του κράτους ως μέλος του Δ.Σ.Απλό είναι.Έτσι λειτουργούν οι Α.Ε.Τώρα θα δώσει χρήματα για να πάρει ένα δικαίωμα.Το δικαίωμα δεν είναι σίγουρο ότι θα ασκηθεί,οπότε αν δεν ασκηθεί θα πάνε τα λεφτά στα ταμεία της εταιρείας.Αν αυτό το θεωρείς εσύ δίκαιο,και αν εσύ έδινες τα λεφτά σου σε μια εταιρεία με τέτοιο τρόπο...Εγώ πάντως δε θα το έκανα...
 
Κύριοι, εσείς που τόσο συχνά αναφέρεστε στην παλιοΟλυμπιακή, σταματήστε επιτέλους τις όποιες αναφορές και την σύγκριση, πάει ποιά μας τέλειωσε εδώ και 11 χρόνια και ακόμη ο εκκαθαριστής καθαρίζει, έκλεισε, πουλήθηκε όσο όσο αυτή και τη σήμα της. Ήταν μια Κρατική Εταιρεία που από Κυβερνητικά λάθη και παρεμβάσεις των εκάστοτε Κυβερνώντων, των Διοικούντων και των συνδικαλιστών κατέληξε εκεί που κατέληξε και καλά έκανε το Κράτος και την πούλησε, ούτε στους εργαζόμενους έδωσε αποζημίωση απόλυσης και τους μισούς τους ξαναφόρτωσε πάλι στο Δημόσιο. Απαλλαχθήκαμε επιτέλους αφήνοντας έτσι τον αεροπορικό χώρο ελεύθερο για την όποια επιχειρηματική επένδυση. Άλλα χρόνια, άλλες καταστάσεις και στο κάτω κάτω καλά κάνουμε και κακοχαρακτηρίζομαι την Κρατικοποίηση αφού οι Κυβερνώντες δεν Διοικούν σωστά. Εδώ όμως πρόκειται για το αντίθετο. Απαιτώ όμως ως Έλλην πολίτης αν δοθούν Κρατικά χρήματα για την βιωσιμότητα μιας εταιρείας τότε να δοθούν αναλογικά σε όλες, λαμβάνοντας και τις αντίστοιχες μετοχές. Αυτό έπρεπε να είχε γίνει και με τις Τράπεζες που χρηματοδοτήθηκαν με πλέον των 200δις χωρίς καμία μετοχή. Ευτυχώς έγινε τώρα με την Πειραιώς. Διαφορετικά όποιος αντέξει. Αυτά είναι άλλωστε και τα επιχειρηματικά ρίσκα σε κάθε είδους επένδυση. Επαναλαμβάνω ότι στηρίζω την βιωσιμότητα ΟΛΩΝ των Ελληνικών Αεροπορικών Εταιρειών και δεν επιθυμώ την αναβίωση μιας ίδιας παλαιάς Ολυμπιακής με τοποθετημένους στο ΔΣ κομματάρχες ή αποτυχημένους πολιτικούς.
 
Luz
Το ελληνικό κράτος δίνει χρήματα και "αγοράζει" απρόσκοπτη λειτουργία της αερομεταφοράς στη χώρα βοηθώντας την κοινωνία σε μια τερατώδη κρίση. Η προσέγγιση που περιγράφεις είναι κάτι μεταξύ Warren Buffett και vulture funds.
 
Luz":2o7a4txv said:
Έδωσε καμία εξήγηση η κυβέρνηση και δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου;Ή περιμένεις να μπω στη διαδικασία για τη δημιουργία σεναρίων και υποθέσεων;Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις χρήματα κάπου και να μην έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου.Όταν η Ε.Ε και το ΔΝΤ αποφάσισαν να δώσουν χρήματα στην Ελλάδα για να αποφύγει την πτώχευση,έστειλαν επιτηρητές και ήλεγχαν τα πάντα.Ακόμα και μία τράπεζα αν σου δανείσει χρήματα σε ελέγχει.Δε σου δίνει π.χ στεγαστικό και να πάρεις εσύ μετά μια Lamborghini.
Τι είδους στελέχη εχει το δημόσιο που θα ελέγξουν την Αιγαίου αν πρέπει να εχει δυο ή τρεις πτήσεις την μέρα για την π.χ. Ρώμη? Ξέρουν καλύτερα?

Εγω πιστεύω πως είναι πολύ πιθανότερο να ζητήσουν-απαιτήσουν να πετάει 5 φορές την μέρα με Α321 στη Πρέβεζα ή στην Ικαρία επειδή το ζήτησε η τοπική κοινωνία ...εεε συγνώμη, ο τοπικός βουλευτής!
Ή να προσλάβει επιτέλους την άλλη απο το νήμα Aegean Cabin Crew που ρωτάει καθε τρεις μέρες πότε θα βγει νεα προκήρυξη και ας μην χρειάζεται η εταιρεία πλέον ούτε της μισές απο τις υπάρχουσες συνοδούς.

Μακριά και αγαπημένοι λοιπόν. Ως πολίτης και φορολογούμενος ξέρω πως τα στελέχη του δημοσίου το τελευταίο πράγμα που έχουν στο μυαλό τους είναι το καλό της τσέπης μου!
 
Οβελίξ,τώρα το θέτεις στα πραγματικά πλαίσια!
Είπε κανείς ότι θέλει να κλείσει η Α3 και να μείνει ο κόσμος χωρίς εργασία;Είπε κανείς ότι δεν προσφέρει η εταιρεία στην Εθνική Οικονομία;Όχι.Φυσικά και πρέπει να παραμείνει η εταιρεία υγιής.Αλλά όχι να δώσει τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων σε μια εταιρεία χωρίς κάλυψη.Αυτό που γίνεται π.χ με τα προγράμματα του ΟΑΕΔ,που τα χρήματα είναι και των Ελλήνων και των Ευρωπαίων φορολογουμένων,και ανοίγει κάποιος ένα μαγαζί,πάει από το σπίτι του το παλιό γραφείο,παρουσιάζει ένα τιμολόγιο ότι αγόρασε γραφείο αξίας 200€,και παίρνει τα λεφτά και τα τρώει στα μπουζούκια...Το κράτος δίνει εν προκειμένω χρήματα σε μια εταιρεία σε μορφή δώρου.Διότι αν μπει στόχος τιμής μετοχής π.χ τα 50€ σε διάστημα ενός έτους,και στο ΧΑΑ,μιας και είναι εισηγμένη η εταιρεία,έχει η μετοχή 4€,το κράτος δε θα ασκήσει το δικαίωμα να πάρει μετοχές με 50€,άρα το premium θα μείνει στην εταιρεία.Αυτό ειναι παράλογο ιδίως για μια χώρα που πρόπερσι βγήκε (;) από τα μνημόνια .
 
Καραμήτρος Air":3hu28clu said:
Luz":3hu28clu said:
Έδωσε καμία εξήγηση η κυβέρνηση και δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου;Ή περιμένεις να μπω στη διαδικασία για τη δημιουργία σεναρίων και υποθέσεων;Εμένα μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις χρήματα κάπου και να μην έχεις τον έλεγχο των χρημάτων σου.Όταν η Ε.Ε και το ΔΝΤ αποφάσισαν να δώσουν χρήματα στην Ελλάδα για να αποφύγει την πτώχευση,έστειλαν επιτηρητές και ήλεγχαν τα πάντα.Ακόμα και μία τράπεζα αν σου δανείσει χρήματα σε ελέγχει.Δε σου δίνει π.χ στεγαστικό και να πάρεις εσύ μετά μια Lamborghini.
Τι είδους στελέχη εχει το δημόσιο που θα ελέγξουν την Αιγαίου αν πρέπει να εχει δυο ή τρεις πτήσεις την μέρα για την π.χ. Ρώμη? Ξέρουν καλύτερα?

Εγω πιστεύω πως είναι πολύ πιθανότερο να ζητήσουν-απαιτήσουν να πετάει 5 φορές την μέρα με Α321 στη Πρέβεζα ή στην Ικαρία επειδή το ζήτησε η τοπική κοινωνία ...εεε συγνώμη, ο τοπικός βουλευτής!
Ή να προσλάβει επιτέλους την άλλη απο το νήμα Aegean Cabin Crew που ρωτάει καθε τρεις μέρες πότε θα βγει νεα προκήρυξη και ας μην χρειάζεται η εταιρεία πλέον ούτε της μισές απο τις υπάρχουσες συνοδούς.

Μακριά και αγαπημένοι λοιπόν. Ως πολίτης και φορολογούμενος ξέρω πως τα στελέχη του δημοσίου το τελευταίο πράγμα που έχουν στο μυαλό τους είναι το καλό της τσέπης μου!

Καραμήτρο,είναι η τελευταία φορά που σου απαντάω.Ο λόγος είναι ότι είσαι εκτός τόπου και χρόνου.
Θα βάλει στέλεχος από αυτά που δίνουν τα χρήματα τώρα στην Α3.Αυτοί να δώσουν είναι καλοί,να ελέγξουν την εταιρεία δεν είναι καλοί;Και ποιος σου είπε ότι ο στόχος του κράτους θα είναι τα δρομολόγια κλπ;Να μην πάνε τα χρήματα του κράτους για σκοπούς που δεν είναι στο πνεύμα που δίνονται πρέπει.Αν αποφασίσει αύριο το Δ.Σ να αυξήσει τις αποδοχές του π.χ 400% θα πρέπει να γίνει αποδεκτό;Αν και κανονικά αν κόπτονται για την υγεία της εταιρείας θα πρέπει να μειώσουν έξοδα όχι ν΄αυξήσουν.
Τέλος εδώ.
 
Top