Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας
>

Κάθε σύγχρονη ηλεκτρονική συσκευή χρησιμοποιεί κάποιον ταλαντωτή, ο οποίος ταλαντώνει σε κάποια συχνότητα RF (radio frequency). Μερικές εξ αυτών μπορεί να έχουν και δύο και τρεις ανάλογα με την συσκευή. Ακόμα και το walkman έχει κάποιον ταλαντωτή που καθορίζει τις σωστές περιστροφές του δίσκου. Και ένα quartz ρολόι με έναν ταλαντωτή χαμηλής φυσικά ισχύος δουλεύει. Η ισχύς του ταλαντωτή, η συχνότητα λειτουργίας καθώς και τα επόμενα στάδια ενίσχυσης, καθορίζονται από διεθνή πρότυπα περί παρεμβολών. Δεν σημαίνει ότι όλες οι συσκευές συμμορφώνονται με αυτά τα πρότυπα. Εκτός της βασικής συχνότητας παράγονται και τα πολλαπλάσια της επί 3 επί 6 κλπ. Όπως επίσης έχουμε και την συμβολή συχνοτήτων που παράγονται από δύο συσκευές και είναι το άθροισμα των βασικών η των πολλαπλάσιων των ταλαντωτών. Το αυτό συμβαίνει κατά κανόνα και στα εξελιγμένα όργανα πλοήγησης του αεροσκάφους. Τοπικοί ταλαντωτές φροντίζουν να αναλύσουν και να μεταφέρουν και να απεικονίσουν την πληροφορία. Όταν μία πληροφορία ταξιδεύει μέσα από μία γραμμή μεταφοράς πλάι η πάνω από την θέση σου προς το τέρμα της, το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να την αλλοιώσει θα ήταν το Κινέζικο walkman με την όποια συχνότητα θα παρήγαγε ο ταλαντωτής του, από την κύρια η πολλαπλάσια του. Who knows? Σκέψου ένα στιγμιαίο Alert hi temperature in left engine κατά την φάση από-προσγείωσης, από ένα κινητό η δύο η τρία η 83 που εκείνη την στιγμή καθώς, και κατά την διάρκεια, της πτήσης σε κατάσταση αναζήτησης δικτύου (που δεν θα βρει μιας και οι κεραίες των δικτύων έχουν υπολογιστεί σε χαμηλούς λοβούς ακτινοβολίας για επίγεια κάλυψη) να έχει η έχουν ανεβάσει την εκπεμπόμενη ισχύ στο maximum (μιας και δεν αποκαθιστούν επαφή με το δίκτυο) περίπου 2watt στους 950MHz η 1watt στους 1600MHz έκαστο με frequency sweeping (σάρωση συχνοτήτων) εντός ενός κλειστού μεταλλικού χώρου με ανακλάσεις και χαμηλές απορροφήσεις ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας, να παραμένει χωρίς εξασθένιση στον χώρο, και ΙΣΩΣ να είναι ικανή αυτή η ισχύ να αλλοιώσει την πληροφορία του temperature sensor. ΙΣΩΣ. Και ότι αφορά την τηλεφωνία των αεροσκαφών ναι με κεραίες εκτός ατράκτου και συσκευές εντός προβλεπόμενων ορίων για ένα emergency or business communication ναι πρακτικά και θεωρητικά είναι ασφαλές. Την επόμενη φορά που κάποιος από τους συνεπιβάτες σας προσπαθεί να κάνει χρήση κινητού τηλεφώνου, ανοίξτε την πόρτα και κατεβάστε τον. ;)
 
συμφωνω απολυτα πως δεν πρεπει να χρησιμοποιουμε τα κινητα στο αεροπλανο!!!ομως οι εξελιξεις τρεχουν και πλεον δεν ειναι απιθανο να το δουμε κι αυτο.....

http://www.sciam.com/article.cfm?chanID ... 64FDB09CB8

http://business.guardian.co.uk/story/0,,1835100,00.html

σημειωνω πως η ryan δεν σκοπευει να τοποθετησει συστημα σαν τα γνωστα που πληρωνεις ενα καρο λεφτα για να μιλησεις..αλλα αντιθετα θα παιρνει ενα μερος των χρηματων απο το roaming που χρεωνει η εταιρια κινητης τηλεφωνιας...
 
παιδια ταξιδευα με κυπριακες αερογραμμεσ και ημουν στο πιλοτηριο και επειδη ειχα καποια video απο scramble ο fo μου ειπε να του τα στειλω μεσω bluetooth, το pda του ηταν ανοιχτο σε ολοι την διαρκεια του ταξιδιου .

Εγω πιστευω οτι αν απο ενα κινητο μπορει να κανει παρεμβολη στο αεροσκαφος χαθηκαμε.ειναι μια ιπταμενοι βομβα που σε καποια στιγμη θα εκραγει. δεν χρειαζονται ανθρωποι τρομοκρατες υπαρχουν κινητα.αν ακουσεις μηχανικους λενε οτι υπαρχει πιθανοτητα πολυ μικρη να υπαρξουν παρεμβολες.οπως υπαρχει πιθανοτητα να σβησει ο κινητηρας εν ωρα πτησης.Ακουγεται οτι απο του χρονου η ΒΑ θα βαλει wifi ιντερνετ στις πτησεις για τοκυο.
 
δεν εχει σημασια τι πιστευουμε απο την στιγμη που ειμαστε ασχετοι με την τεχνικη πλευρα του θεματος.....

σημασια εχουν μονο τα γεγονοτα. η χρηση κινητου ειναι πλεον γεγονος..αρχηςγενομενης απο την ryan (αν και ουτε εκει θα επιτρεπεται κατ την απογειωση-προσγειωση)

ειναι μεγαλη ξεροκεφαλια..να βγαχουμε συμπερασματα κανοντας χρηση την κοινη μας λογικη (λες και σε ολα μεσα ειμαστε) αυτοχρηζομενοι...πανεπιστημονες....κατι ξερουν παραπανω οι ειδικοι...γι αυτο υπαρχουν διαφορετικες σχολες στο πανεπιστημιο....

οταν κανουμε χρηση μιας προσφερομενης υπηρεσιας οφειλουμε να συμορφωνομαστε με τους περιορισμους που επιβαλει η εταιρια που την προσφερει...αν λοιπον η αεροπορικη εταιρια μας ζγητα να εχουμε κλειστα τα κινητα...ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ (ασχετως τι πιστευουμε).....αλλιως χρησιμοποιουμε αλλη εταιρια η παμε με τον αγουδιμο....
 
Από την BALPA (British Airline Pilots Association) :

PILOTS CONCERNED AT WIDER MOBILE PHONE USE IN AIRCRAFT

Commenting on the latest proposal to allow passengers to use mobile phones on aircraft, Captain Mervyn Granshaw, Chairman of the British Airline Pilots’ Association (BALPA) said:

‘The ability to make phone calls from aircraft is not new, but has been limited to pilots and certain airline premium class passengers. A combination of the space available and the higher prices charged has meant that calls have been infrequent, short, and have not disturbed other passengers.

‘The wider use of these services will require certification from airworthiness authorities and regulatory approval from telecom bodies. This has to be got right to ensure sensitive aircraft systems and navigation are not affected.

‘There is a lot of work to be done and commercial pressures from airlines should not drive that process.’

Speaking of passenger reaction, Jim McAuslan, General Secretary of BALPA added:

‘The latest proposal raises a number of problems, not least the reaction of other passengers. Anyone who has travelled in a train and suffered noise from mobiles knows how irritating it can be. In an aircraft you are much more restricted and we believe the ‘climate’ within the passenger cabin could be such that we see more instances of air rage. We have quite enough air rage to cope with as it is.’
 
Η Ιρλανδικη αεροπορικη εταιρια Ryanair θα ειναι η πρωτη εταιρια που θα μπορουν οι επιβατες να χρησιμοποιουν τα κινητα GSM στον αερα δωρεαν.
Η εταιρια θα αφηνει τους επθιβατες της να χρησιμοποιουν τα κινητα, smartfon και αλλα μηχανηματα. Η Ryanair υπογραψε με την OnAir (συνεργατης της Airbus) η οποια θα τις τηλεφονικες συνομιλιες στα Boeing 737. Η υπηρεσια θα ειναι διαθεσημη απο το Ιανουαριο του 2007. Πολωνικες ειδησεις (σορρυ μπορει να εχει μερεικα λαθακαι γιατι δεν μπορεσα να μεταφρασω σωστα)
 
'Γειά και χαρά.

Στο Economist αυτού του μήνα υπήρχε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αναφέρει και τα κινητά. Ευτυχώς βρίσκεται και online:

The Economist::Fear of Flying::Welcome Abroad

Για ρίξτε μια ματιά ;)
 
Η αναφορά του άρθρου στα επίγεια δύκτια είναι απόλυτα σωστή, βέβαια υπάρχει και η μικρή περίπτωση ......με ελλατωματική μόνωση κάποιου καλωδίου του α/φους....κακό καιρό.....και ίσως κάποια ήδη υπάρχουσα βλάβη του ά/φους να παρεμβάλει το σήμα του κινητού σε κάποια όργανα......επειδή ο επιβάτης δεν είναι σε θέση να γνωρίζει όλα αυτά καλό θα ήταν να μην έχει το κινητό του ανοιχτό...άλωστε η ποιότητα του ήχου θα είναι χάλια....νομίζω όλα αυτά είναι απλά και η χρήση του κινητού εν πτήση...(και αφού αυτό μπορει να γίνει μόνο για λίγα λεπτά μετά την απογείση και λίγα πρίν την προσγείωση) είναι απλά υπερβολική...
 
polla nea kinita (Sony Ericsson mostly) exoun dynatotita apenergopoiisis tis lipsis simatos, kai na xrisimeyoun apla ws fwtografikes mixanes, mp3players klp
 
Top