Χαρας Ευαγγελια για τους χειριστες του Β717...

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SCanavos

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/01/2007
Μηνύματα
133
Likes
0
Η Ολυμπιακη θα προχωρησει στην ενοικιαση δυο αεροπλανων Α320 ή RJ100NG προκειμενου να απασχοληθουν οι επι 11 μηνες εκτος πτησεων πρωην χειριστες του Β717 αφου μεχρι στιγμης δεν εχει ρυθμιστει το θεμα της ενταξεως τους στην επετηριδα.
Αναμενονται εξελιξεις..
 
Χαράς ευαγγέλια θα ήταν να συνέχιζε η αργομισθία. Τώρα θα πρέπει να ξεκουνηθούν να πιάσουν κανα χειριστήριο.

Υ.Γ.
Ελπίζω να μην ζητήσουν επίδομα πλευρικού στικ.
 
Ερωτήματα τού κεντροδεξιοαριστερομεσαίου ψάλτου άνευ βηχός:

1.Οι χειριστές πρώην 717 είναι παντογνώστες;Γιατί δέν νομίζω πως μπορούν αύριο κιόλας να μπούν σέ ένα A320 ή RJ100 καί να αρχίσουν τά δρομολόγια.

Καί ώς γνωστόν,η εκπαίδευση κοστίζει,καθ'όσον τίποτε δέν παρέχεται τζάμπα στόν μάταιο τούτο κόσμο.

Επίσης δέ,διαρκεί και επί τι χρονικό διάστημα διότι ακόμα δέν επινοήθηκαν οι ενέσεις γνώσεων απ'ευθείας ενδοεγκεφαλικώς...

2.Τά ώς άνω αεροπλάνα είναι άφθαρτα και δέν έχουν ανάγκη συντήρησης;Γιατί εξ όσων γνωρίζω,πρέπει να τά παρακολουθούν και κάποιοι μηχανικοί (οι οποίοι επίσης πρέπει να εκπαιδευτούν διότι ισχύει τό ώς άνω 1 καί γι'αυτούς...)

Τουλάχιστον γιατί δέν νοικιάζουν κανένα MD83,νά νιοώθουν οι άνθρωποι σάν στο σπίτι τους;

Ovelix":3s1qpt4f said:
Υ.Γ.
Ελπίζω να μην ζητήσουν επίδομα πλευρικού στικ.

καί επίσης να μήν ισχυριστούν οτι το εν λόγω στικ είναι "βαρύ",ώστε να ενταχθούν στά βαρέα και ανθυγιεινά :D

ΥΓ.Τό ανωτέρω,μέ διάθεση χιουμοριστική,χωρίς νά θέλω να μειώσω την σημασία τού έργου που επιτελούν οι πιλότοι και το οποίο είναι όντως βαρύ και-πολλές φορές-ΠΟΛΥ ανθυγιεινό.
 
Ερώτηση: Οι χειριστές των 717 που αρνούνται να προσφέρουν έργο, χωρίς όμως να αρνούνται το μισθό τους, είναι κι αυτοί μέλη της τεράστιας διεθνούς συνομωσίας για να απαξιωθεί και να κλείσει η ΟΑ; Κι αυτοί, μαζί με τον Μπαρό και την Κυβέρνηση, μέλη της σπείρας;
 
Θεωρητικά ρωτάς ε??? :wink:

Δεν πιστεύω να περιμένεις σοβαρή απάντηση σε αυτό το ερώτημα......
 
Οι χειριστές των 717 δεν ξέρω αν "αρνούνται" να πιλοτάρουν προπέλες, όμως το εργατικό δίκαιο ορίζει πως οποιοσδήποτε εργαζόμενος έχει "αναβαθμιστεί" (για τους χειριστέ των 717 ήταν παλαιότερα στα ATR και αναβαθμίστηκαν στα 717) δεν μπορούν να "υποβαθμιστούν" χωρίς δική τους υπαιτιότητα. Δηλαδή, στην περίπτωσή μας, δεν μπορεί η διοίκηση της εταιρείας να "αναγκάσει" τους χειριστές να πιλοτάρουν προπέλες, χωρίς την σύμφωνη γνώμη τους, γιατί το κενό το οποίο προκλήθηκε, δεν προκλήθηκε απο δική τους υπευθυνότητα (δεν φταίνει οι χειριστές των 717 αν τα εν λόγω Boeing, αποσύρθηκαν απο τον στόλο). Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός, αλλά επειδή μου φάνηκε και εμένα περίεργο το γεγονός ενδιαφέρθηκα και η απάντηση που πήρα ήταν η παραπάνω.
 
Αναφέρεις ένα από τους λόγους που το Ελληνικό δημόσιο ΔΕΝ είναι ικανό να κάνει τον επιχειρηματία.

Σε ποια εταιρεία παγκοσμίως (με πιθανή εξαίρεση την Alitalia ) θα υπάρχουν πιλότοι συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους που θα κάάάθωνται ......ενώ υπάρχει έλλειψη πιλότων σε κάποιον τύπο αεροσκάφους μόνο και μόνο για να "μήν υποβαθμισθούν " !!!!!"

Στην πρώτη τους άρνηση θα είχαν απολυθεί και θα είχαν προσληφθεί πιλότοι κατάλληλοι να καλύψουν τις απαιτούμενες θέσεις.

Με αυτή την νοοτροπία περιμένει κανείς από μας πως θα "σωθεί" η Ο.Α?????
 
Το είχα γράψει και σε άλλο θέμα.Αν δεν ξέρουμε λεπτομέρειες για τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει,δεν μπορούμε να τους κατηγορούμε.Και μια σύμβαση,θέλει δύο πλευρές για να υπογραφεί.Για όλα τα δεινά της Ο.Α,φταίνε πρωτίστως οι διοικήσεις.Οι οποίες είναι κυβερνητικές επιλογές,με παχυλούς μισθούς,και αρμοδιότητες.Δυστυχώς,διαβάζω πάντα για ευθύνες του προσωπικού και ποτέ για ευθύνες διοικήσεων.Για μένα,αυτές είναι οι βασικές υπεύθυνες για την κατάντια της Ο.Α.Αυτές με τους πολιτικούς προϊσταμένους τους έβαζαν χωρίς όριο προσωπικό,αυτές μοίραζαν και μοιράζουν καθήκοντα.Και τώρα μαθαίνω ότι θα πάρει 700 άτομα,αν και ζημιογόνος,και εκεί που θέλει να απολύσει προσωπικό,θα πάρει και άλλο.Επίσης,οι υπάλληλοι των οργανισμών του ευρύτερου δημοσίου τομέα,δεν έχουν μονιμότητα.Έχουν συμβάσεις αορίστου χρόνου.Το ίδιο λογικά θα συμβαίνει και στην Ο.Α.Αν περίσσευαν λοιπόν οι χειριστές αυτοί,ας τους απέλυαν και ας αναλάμβαναν το πολιτικό και οικονομικό κόστος.Όλα δεν μπορεί να τα έχουν.

aas59":1ixu27ts said:
Αναφέρεις ένα από τους λόγους που το Ελληνικό δημόσιο ΔΕΝ είναι ικανό να κάνει τον επιχειρηματία.

Το εργατικό δίκαιο,αφορά και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις.Να συμπληρώσω ότι ούτε μείωση μισθού μπορεί να κάνει κάποιος εκτός από ειδικές περιπτώσεις και πάντα με συμφωνία και των δύο πλευρών,που υπογράφουν νέα σύμβαση.Και η Ο.Α μπορεί να απολύσει προσωπικό,αν περισσεύει.Αν και θα πονέσει πολύ το πολιτικό κόστος.

Edited: Υπάρχει η επεξεργασία αν θέλουμε να προσθέσουμε κάτι στο post μας.
 
imaginas":dnb1ulrc said:
.............Για όλα τα δεινά της Ο.Α,φταίνε πρωτίστως οι διοικήσεις.Οι οποίες είναι κυβερνητικές επιλογές,με παχυλούς μισθούς,και αρμοδιότητες...........

Σαφώς και τις μεγαλύτερες ευθύνες τις έχουν οι διοικήσεις. Αυτό είναι δεδομένο.
Ορισμένοι όμως τείνουν να ξεχνούν τις πιέσεις των συνδικαλισταράδων σε απίστευτα (για Ευρωπαϊκή εταιρεία) αιτήματα αλλά και την ατομική ευθύνη (υπευθυνότητα καλύτερα( του κάθε ενός εργαζόμενου σε μία ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ τους προβληματική εταιρεία.

imaginas":dnb1ulrc said:
Το εργατικό δίκαιο,αφορά και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις.........

Βεβαίως και ισχύει.
Η διαφορά είναι ότι στην ιδιωτική εταιρεία οι όποιες προσλήψεις θα είχαν κάνει (η αναβαθμίσεις...) θα είχαν κάνει θα είχαν προνοήσει να έληγαν συγχρόνως με την ενοικίαση του εν λόγω τύπου αεροσκαφών...........


Σημαντική διαφορά management δεν συμφωνείς??? :wink:
 
aas59":bicjicrw said:
Σε ποια εταιρεία παγκοσμίως (με πιθανή εξαίρεση την Alitalia ) θα υπάρχουν πιλότοι συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους που θα κάάάθωνται ......ενώ υπάρχει έλλειψη πιλότων σε κάποιον τύπο αεροσκάφους μόνο και μόνο για να "μήν υποβαθμισθούν " !!!!!"

Στην πρώτη τους άρνηση θα είχαν απολυθεί και θα είχαν προσληφθεί πιλότοι κατάλληλοι να καλύψουν τις απαιτούμενες θέσεις.

Με αυτή την νοοτροπία περιμένει κανείς από μας πως θα "σωθεί" η Ο.Α?????

Να προσθέσω πως αυτή η τροπολογία στην εργατική νομοθεσία, συμπεριελήφθηκε μετά απο απαίτηση των συνδικαλιστικών φορέων της χώρας μας.
 
Top