Καθυστερήσεις Aegean

Ναι, μπορεί. Εδώ και κάποιες μέρες πολλές από τις πτήσεις εξωτερικού (Α3 για MUC/FRA, OS για VIE, LH για FRA κλπ.) είναι γεμάτες μέχρι τη τελευταία θέση, παρά το γεγονός ότι π.χ. OS ήρθε με Α321 (που ούτε το καλοκαίρι κανονικά δεν έχει).

Δεν γνωρίζω τον λόγο γι΄αυτή τη ζήτηση, υποθέτω ότι είχε κάποια μεγάλα συνέδρια, εκθέσεις…

Και η Α3 σε περιπτώσεις overbooking γενικά προσφέρει την αποζημίωση (δηλ. εδώ τα 250 Ευρώ) και ξενοδοχείο (εάν δεν υπάρχει εναλλακτική την ίδια μέρα), σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ, συν επιπλέον το δωρεάν εισιτήριο.
 
Ειναι λογω του διεθνους φεστιβαλ κινηματογράφου και της εκθεσης τουρισμου Philoxenia..
 
Πιθανώς και σε συνδυασμό και με το ότι και η Αθήνα είναι πολύ γεμάτη αυτές τις ημέρες λόγω Μαραθώνιου.
 
Καλυτέρευσε τον δείκτη on time performance στην By Region Ευρώπη (Airlines by OTP, Mainline Category) η Α3 κατέλαβε την 8η θέση έναντι 78,32% πέρυσι.

Η ΟΑ κατάφερε 91,9% αλλά είναι άλλης κατηγορίας αεροπορική εταιρεία.

Ενώ ο ΑΤΗ έλαβε την 14 θέση στην κατηγορία Large Airports by OTP έναντι 80,07% πέρυσι.

https://www.oag.com/reports/punctuality-league-2019
 
Αρκετές καθυστερήσεις σήμερα για την Αιγαίου, οι μεγαλύτερες
BOR - ATH A3645 - 4 ώρες περίπου
CFU - ATH A3287 - 4,5 ώρες (!) - εδώ γνωρίζουμε γιατί; Υποθέτω μάλλον αλλαγής αεροσκάφους μιας και το SX-NAD ερχόταν απο Παρίσι και είχε προγραμματισμένη ώρα άφιξης 20:45 στην Αθήνα που ήταν η ώρα αναχώρησης από Κέρκυρα...
 
Βλάβη το Σάββατο στο SXDNG που εκτελούσε την 286/287 έμεινε Κέρκυρα. Ήρθε το SXNAD να πάρει τους επιβάτες ως ferry και εκτέλεσε την 287. Το SXDNG αφού λύθηκε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε έφυγε χθες από Κέρκυρα κενό και μπήκε κανονικά και πάλι στα δρομολόγια του.
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα σε ολους! Ταξίδευα από Λονδίνο αθηνα στις 20/6. Είχα κάνει κανονικά τσεκ ιν και το βράδυ της 19/6 ιδεοψυχαναγκαστικα καθαρά μπαίνω στην εφαρμογή να τσεκάρω ότι έχω το εισιτήριο στο κινητό. Βλέπω ότι δεν υπάρχει καμία πτήση στον λογαριασμό μου. Λέω θα κόλλησε και κάνω log out και πάλι log in. Τα ίδια. Μπαίνω από εφαρμογή με τα πολλά βλέπω φαρδιά πλατιά γράμματα ότι ακυρώθηκε η πτήση. ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΕΙΛ η δεν πήρε τηλ. Απλά το ακύρωσε και ούτε καν υπήρχε ένας άνθρωπος στο αεροδρόμιο πριν την πτήση να φροντίσει να δώσει εξηγήσεις και να διευκολύνει τους επιβάτες. Ξενοδοχεία ούτε για δείγμα για τους περισσότερους στην πτήση, η εταιρία να λέει κάντε ότι θέλετε και αν βρειτε να μείνετε κάπου στείλτε παραστατικά για αποζημίωση. Τα έριχναν στο Heathrow πλην όμως ήταν η μοναδική πτηση που ακυρώθηκε σε όλο το αεροδρόμιο, και οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου είπαν ξεκάθαρα ότι ήταν απόφαση της εταιριας να ακυρώσει την πτήση.

στο δια ταύτα, έχω κάνει αίτηση για αποζημίωση ξενοδοχείου, γεύματος και 400€ για την ακύρωση (πέταξα με την πτήση της επόμενης ημέρας). Περίπου ποσό καιρό κάνουν να απαντήσουν στο αιτημα και να καταβάλουν την αποζημίωση;
 
Σε νεκρή περίοδο μου είχαν απαντησει σε 7 μερες. Λόγικα σε μια τετοια περιοδο θα αυξανεται κατα πολυ. Μια off the record συμβουλη αν δεις οτι καθυστερει αρκετα καλεσε στο call center με τον αριθμο υποθεσης να γινει ενα reminder.
 
Περίμενε λίγο καιρό να σου απαντήσουν. Πριν κάποια χρόνια σε αντίστοιχη περίπτωση (όχι με A3, αλλά με EW) η οποία αφορούσε 3 άτομα, δηλ. αποζημίωση 3x400 + επιστροφή εισιτηρίου = >1500 ευρώ, είχαν αρνηθεί να μου πληρώσουν το ποσό και απευθύνθηκα σε δικηγόρο, οπότε το θέμα λύθηκε εξωδικαστικά εντός ολίγων ημερών. Απλά να το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου για παν ενδεχόμενο.
 
Περίμενε λίγο καιρό να σου απαντήσουν. Πριν κάποια χρόνια σε αντίστοιχη περίπτωση (όχι με A3, αλλά με EW) η οποία αφορούσε 3 άτομα, δηλ. αποζημίωση 3x400 + επιστροφή εισιτηρίου = >1500 ευρώ, είχαν αρνηθεί να μου πληρώσουν το ποσό και απευθύνθηκα σε δικηγόρο, οπότε το θέμα λύθηκε εξωδικαστικά εντός ολίγων ημερών. Απλά να το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου για παν ενδεχόμενο.
Οι "κύριοι" από το τηλέφωνο λένε ότι φταίει το Χίθροου. Ελπίζω να μην επιμείνουν γιατί ήδη είναι γελοίοι αρκετά
 
Top