Καθυστερήσεις Aegean

Ακόμα εάν φταίει το Χίθτροου πρέπει να σου πληρώσουν το ξενοδοχείο και τα γεύματα.
 
Ας μην είμαστε τόσο αυστηροί. Ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει επηρεάσει πολλές σχέσεις και συστήματα επικοινωνίας, έβγαλε πολύ προσωπικό εκτός και στην ουσία ολόκληρος ο κλάδος βρίσκεται σε κατάσταση επανεκκίνησης. Οι υπάλληλοι πολλές φορές εργάζονται στα όριά τους και υπό μεγάλη πίεση. Τα αιτήματα ίσως είναι τόσο πολλά που να μην προλαβαίνουν, ενώ πρέπει να ελέγχουν και την ορθότητα των αιτημάτων. Αν δείτε ότι περνάει κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς απάντηση μπορείτε ίσως να στείλετε μια υπενθύμιση. Μείνετε ειλικρινείς, μη ζητάτε κάτι παραπάνω από όσο δικαιούστε και να θυμάστε ότι τα αιτήματα πρέπει να ελεγχθούν προτού δοθεί η έγκριση να δοθεί αποζημίωση. Υπάρχουν αιτήματα που είναι άδικα ή που χρησιμοποιούνται από απατεώνες με πλαστά στοιχεία για κερδοσκοπία ή πρόκληση ζημιάς. Γι' αυτό κάποιες φορές καθυστερούν οι απαντήσεις. Τουλάχιστον στο παρελθόν προσωπικά έχω πολύ καλή εμπειρία από το χειρισμό τέτοιων καταστάσεων από την Αιγαίου.
 
Συγγνώμη καθόλου παράλογη δεν είμαι. Έχει συμβεί και στο παρελθόν και ουδέποτε γκρίνιαξα. Έχω όμως έχουμε κάτι διαφορετικό. Δεν έκανε κανένας τον κόπο να μας ενημερώσει μέχρι που φτάσαμε στο αεροδρόμιο παρότι το γνώριζαν μια ημέρα πριν. Και δεν είναι μόνο αυτό, το στυλακι τους στο τηλέφωνο να λένε κόψτε το κεφάλι σας βρείτε κάπου να μείνετε και αν δεν βρείτε και τίποτα λόγω πληρότητας τι να κάνουμε πρόβλημα σας είναι απαράδεκτο και αντιστοιχεί σε συμπεριφορά αερο-κοτέτσιου. Αντιστοίχως και για το γεγονός ότι δεν έκαναν τον κοπο ΚΑΝ να φέρουν έναν υπάλληλο του handling να ενημερώσει για το τι συμβαίνει. Έβγαιναν στο τηλέφωνο και έλεγαν κοιτάξτε να δείτε δίνουμε 100€ κόψτε το λαιμό σας και βρείτε να μείνετε κάπου στο Λονδίνο με αυτά τα λεφτά (σημειωτέων, τα ξενοδοχεία στο κέντρο αποκλείονται που ίσως ήταν οικονομικότερα λόγω γενικής απεργίας και τα σχετικά κοντινα στο αεροδρόμιο είχαν πληρότητα 100%). Δηλαδή συγγνώμη εγώ φταίω για την ακύρωση της πτήσης τους; Η είμαι υπόχρεωμένη να πληρώσω από την τσέπη μου την διαφορά για να μείνω κάπου και να μην κοιμηθώ στο αεροδρόμιο;
οσο για το "μην ζητάτε παραπάνω από όσα δικαιουστε" οι αποδείξεις έχουν επισυνάπτει και ζητάω την νόμιμη αποζημίωση των 400€ συν τα έξοδα μου. Ελπίζω όσο αναμένεται εντιμότητα από την πλευρα μου, να υπάρξει εντιμότητα και από την δίκη τους και να μην τα ρίχνουν στο αεροδρόμιο. Καταλαβαίνω ότι το λες γενικά, αλλά η εικόνα που μου έδωσε και το υφάκι των υπαλλήλων της εταιρίας με κάνει να έχω πλήρη αλλαγή εικόνας για αυτούς. Ως τώρα τους εκτιμούσα, αλλά έπεσαν πολύ στα ματια μου μόνο και μόνο βία την συμπεριφορά τους. Όχι για την ακύρωση, αυτό μπορεί να συμβεί.
 
Last edited by a moderator:
Δεν ξέρω αν μπερδευτήκαμε κάπου, αλλά δεν είδα πουθενά στα γραφόμενά μου να αποκαλώ κάποιον παράλογο. Και να ξεκαθαρίσω ότι δεν εργάζομαι για την Αιγαίου, απλά έχω κάποια σχετική εμπειρία στο χώρο του τουρισμού και των αερομεταφορών. Απλά επειδή διαβάζω συχνά ότι υπάρχουν ελλείψεις στο χώρο γι' αυτό σχολιάζω με βάση όσα γνωρίζω από την εμπειρία μου. Ίσως να κάνω και λάθος
 
Τα έριχναν στο Heathrow πλην όμως ήταν η μοναδική πτηση που ακυρώθηκε σε όλο το αεροδρόμιο, και οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου είπαν ξεκάθαρα ότι ήταν απόφαση της εταιριας να ακυρώσει την πτήση.
Αν το περισταστικό ήταν αυτό…
τότε μάλλον έπεσες στο 10% που ακυρώθηκε, σίγουρα έφταιγε το αεροδρόμιο και δεν νομίζω να έφυγαν ΟΛΕΣ οι άλλες πτήσεις εκτός από τη δική σου. Στα υπόλοιπα περί έλλειψης ενημέρωσης κ.λπ. εννοείται πως έχεις δίκιο.
 
Μεριμνησα να κρατήσω φωτογραφία τον πίνακα με τις αναχωρήσεις που φαίνεται η εξής μια ακυρωμένη πτήση και μια δευτερη κάποιες ώρες μετά της turkish αν έχεις τύχη διαβαινε
 
Last edited by a moderator:
Συγγνώμη καθόλου παράλογη δεν είμαι. Έχει συμβεί και στο παρελθόν και ουδέποτε γκρίνιαξα. Έχω όμως έχουμε κάτι διαφορετικό. Δεν έκανε κανένας τον κόπο να μας ενημερώσει μέχρι που φτάσαμε στο αεροδρόμιο παρότι το γνώριζαν μια ημέρα πριν. Και δεν είναι μόνο αυτό, το στυλακι τους στο τηλέφωνο να λένε κόψτε το κεφάλι σας βρείτε κάπου να μείνετε και αν δεν βρείτε και τίποτα λόγω πληρότητας τι να κάνουμε πρόβλημα σας είναι απαράδεκτο και αντιστοιχεί σε συμπεριφορά αερο-κοτέτσιου. Αντιστοίχως και για το γεγονός ότι δεν έκαναν τον κοπο ΚΑΝ να φέρουν έναν υπάλληλο του handling να ενημερώσει για το τι συμβαίνει. Έβγαιναν στο τηλέφωνο και έλεγαν κοιτάξτε να δείτε δίνουμε 100€ κόψτε το λαιμό σας και βρείτε να μείνετε κάπου στο Λονδίνο με αυτά τα λεφτά (σημειωτέων, τα ξενοδοχεία στο κέντρο αποκλείονται που ίσως ήταν οικονομικότερα λόγω γενικής απεργίας και τα σχετικά κοντινα στο αεροδρόμιο είχαν πληρότητα 100%). Δηλαδή συγγνώμη εγώ φταίω για την ακύρωση της πτήσης τους; Η είμαι υπόχρεωμένη να πληρώσω από την τσέπη μου την διαφορά για να μείνω κάπου και να μην κοιμηθώ στο αεροδρόμιο;
οσο για το "μην ζητάτε παραπάνω από όσα δικαιουστε" οι αποδείξεις έχουν επισυνάπτει και ζητάω την νόμιμη αποζημίωση των 400€ συν τα έξοδα μου. Ελπίζω όσο αναμένεται εντιμότητα από την πλευρα μου, να υπάρξει εντιμότητα και από την δίκη τους και να μην τα ρίχνουν στο αεροδρόμιο. Καταλαβαίνω ότι το λες γενικά, αλλά η εικόνα που μου έδωσε και το υφάκι των υπαλλήλων της εταιρίας με κάνει να έχω πλήρη αλλαγή εικόνας για αυτούς. Ως τώρα τους εκτιμούσα, αλλά έπεσαν πολύ στα ματια μου μόνο και μόνο βία την συμπεριφορά τους. Όχι για την ακύρωση, αυτό μπορεί να συμβεί.
Αν σε παρηγορεί, όσοι ταξιδεύουν συχνά, έχουν ανάλογες εμπειρίες. Shit happens all the time.

Για να μην γράφω ανοησίες, θα σου έλεγα να κοιτάξεις λίγο την νομοθεσία και να τσεκάρεις λίγο τι στοιχεία έχεις. Από την περιγραφή που δίνεις, δεν προκύπτουν ολα τα απαραίτητα για το περιστατικό.

Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί πάντα να σε βοηθήσει, οπότε έχεις καλύτερες πιθανότητες με τον handler.

Τώρα αυτό που λες για ύφος του υπαλλήλου είναι σχετικό. Υπάρχει και το ύφος του επιβάτη που το έχω δει άπειρες φορές με τα ίδια μου τα μάτια όχι από περιγραφή.
Οι υπάλληλοι πρώτης γραμμής έρχονται σε επαφή με ότι τρέλα σου περνάει η δεν σου περνάει από το μυαλό και η κρίση μπορεί να μην είναι πάντα σωστή. Ένας υπάλληλος δεν είναι όλη η εταιρεία.
Συνήθως και δίκιο να έχουν ζητάνε συγνώμη μήπως και χάσουν τον πελάτη.

Ελπίζω να επέστρεψες στην πατρίδα με ασφάλεια και υπομονή με την αποζημίωση, θα τα πάρεις τα χρήματα σου.
 
  • Like
Reactions: SK
Καλησπέρα, χτες ήμουν στην βραδυνή πτήση MXP-ATH (προγραμματισμένη άφιξη σε Αθήνα 22.15). Το αεροπλάνο έφτασε στο MXP με περίπου 20' καθυστέρηση. Όταν μπήκαμε με τα χίλια ζόρια, ο πιλότος μας ανακοίνωσε πως το ATH του επέβαλε καθυστέρηση επιπλέον 50' λόγω "φόρτου".
Απλά έχω την απορία, για μία καθυστέρηση περίπου 20', έστω και σε ημέρα μεγάλου φόρτου, γίνεται να χάσει το slot (ή όπως αλλιώς λέγεται) στο ΑΤΗ, και να του "επιβληθεί" να περιμένει στο ΜΧΡ; Ή μήπως ήθελε να ρίξει αλλού το φταίξιμο η Aegean και είπε απλά, έφταιγε το αεροδρόμιο;
Ευχαριστώ!
 
22:00 με 23:00 είναι το τελευταίο bank αφίξεων της μέρας, κοντά 30 αφίξεις. Ακόμα και λίγα λεπτά φτάνουν για να χαθεί το σλοτ (νομίζω είναι -5 +10 λεπτά από το CTOT του), οπότε 20 λεπτά καθυστέρηση με άφιξη εκείνη την ώρα που γίνεται χαμός στον Βενιζέλο θα έλεγα ότι στέκει. Και γιατί να μη σας πει αλήθεια ο πιλότος; Θα μπορούσε να σας πετάξει το κλασσικό "λογω καθυστέρημένης άφιξης από προηγούμενο προορισμό" και να μη πει τίποτα άλλο.
Από την άλλη, γιατί έχασε το slot; Λόγω καθυστερημένης άφιξης από Αθήνα, και ποιός φταίει γι'αυτό; :mrgreen:
 
Στην προκειμενη περιπτωση θα θυμηθω Σταθη Ψαλτη οταν μπαινουν μεσα στον χορο και ο πορτιερης τους ελεγε μαρκες; και αυτοι ελεγαν ο επομενος.. Παει να μπει και ο Σταθης και του μαρκες; και λεει ο Σταθης ο μπροστα... Οι καθυστερησεις ξεκινανε απο το πρωι συνηθως και ενα αεροπλανο τις κουβαλαει ολη μερα μεχρι να ξαναπιασει βαση... Να θυμηθω την πολυαγαπημενη Volotea που καποια στιγμη στην διαρκεια της μερας θα πεταξεις..:p:p
 
Top