Re: Καθυστερήσεις
Oι υπάλληλοι στα counters είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται για μια καθυστέρηση. Δυστυχώς ή ευτυχώς, οι επιβάτες αυτούς θα βρουν να ρωτήσουν, να παραπονεθούν, να 'διαμαρτυρηθούν'. Ο ρόλος του υπαλλήλου, στην περίπτωση καθυστέρησης, είναι να 'διαχειριστεί' την κρίση. Να ακούσι τα παράπονα, να ενημερώσει, να φροντίσει να δοθούν απαντήσεις. Αν κάνει σωστά και με ευγένεια τη δουλειά του, τότε είναι αυτονόητο ότι ο επιβάτης πρέπει να ανταποδώσει.
Βέβαια, σε περιπτώσεις που ούτε ο ίδιος γνωρίζει -π.χ. γιατί οι ανώτεροί του δεν τον έχουν ενημερώσει σωστά- τότε είναι πιθανό να τα 'ακούσει' τα γαλλικά μας. Και βέβαια, στην περίπτωση που δεν αντιμετωπίσει τους επιβάτες με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα, τότε πάλι θα τα ακούσει.
Ας μη τα βάζουμε όλα λοιπόν σε ένα τσουβάλι.