Θίγεις μεγάλο ζήτημα. Ευθύνη μεταφοράς των αποσκευών κλπ έχει η αεροπορική (αυτή θα κληθεί να πληρώσει τις αποζημιώσεις στους επιβάτες με καθυστερημένες ή/και χαμένες αποσκευές), που για οικονομικούς, πρακτικούς (και άλλους λόγους) το αναθέτει σε εταιρείες handling και μετά συνήθως απαιτεί να πληρώνει λίγα και να έχει βασιλική εξυπηρέτηση, που αναγκάζει τις εταιρείες handling να κακοπληρώνουν τους εργαζομένους που οδηγεί σε ελλείψεις προσωπικού κτλ. Να θυμίσουμε πως παλιά π.χ. η Aegean έκανε self-handling όχι μόνο σε ATH αλλά και σε αρκετά περιφερειακά αεροδρόμια. Ενδεχομένως, θα έπρεπε οι αεροπορικές να βάλουν το χέρι λίγο βαθύτερα στην τσέπη... Λύσεις υπάρχουν (
η Icelandair έχει κρατήσει το ευφυές μέτρο (προφανώς επειδή αποδίδει) να φέρνει 2 υπαλλήλους στο AMS για να βοηθάνε στη φόρτωση, ενώ η KLM διαφημίζει στα social media τους υπαλλήλους γραφείου που κατέβηκαν στην πίστα να βοηθήσουν στο χάος - και φαντάζομαι, ε θα τους δίνει και κάτι παραπάνω).