H Ryanair, μέσω του CFO της, κατηγόρησε τα αεροδρόμια για την έλλειψη προσωπικού handling η οποία προκαλεί καθυστερήσεις, χαμένες βαλίτσες κ.λπ. λέγοντας "Μία δουλειά είχαν να κάνουν και δεν την έκαναν".
Ο εκπρόσωπος του Heathrow χαρακτήρισε "αλλόκοτο" αυτόν τον ισχυρισμό επισημαίνοντας (και σωστά) ότι τα αεροδρόμια δεν προσφέρουν υπηρεσίες handling, αλλά ότι οι αεροπορικές είναι υπεύθυνες (είτε με self handling, είτε με σύμβαση με τις αδειοδοτημένες εταιρείες) να διακινήσουν επιβάτες και αποσκευές. "Θα ήταν σαν να μας κατηγορούσαν ότι δεν έχουμε πιλότους", είπε.
Εδώ, το άρθρο εξηγεί περίπου πώς λειτουργεί το σύστημα.
Ο ίδιος εκπρόσωπος του LHR είπε ότι το ημερήσιο όριο επιβατών βελτίωσε κατά πολύ την κατάσταση και ότι σημειώνεται μείωση των καθυστερήσεων και των χαμένων αποσκευών.
Ο εκπρόσωπος του Heathrow χαρακτήρισε "αλλόκοτο" αυτόν τον ισχυρισμό επισημαίνοντας (και σωστά) ότι τα αεροδρόμια δεν προσφέρουν υπηρεσίες handling, αλλά ότι οι αεροπορικές είναι υπεύθυνες (είτε με self handling, είτε με σύμβαση με τις αδειοδοτημένες εταιρείες) να διακινήσουν επιβάτες και αποσκευές. "Θα ήταν σαν να μας κατηγορούσαν ότι δεν έχουμε πιλότους", είπε.
Εδώ, το άρθρο εξηγεί περίπου πώς λειτουργεί το σύστημα.
Airline v Airport: The blame game heats up
ukaviation.news
Ο ίδιος εκπρόσωπος του LHR είπε ότι το ημερήσιο όριο επιβατών βελτίωσε κατά πολύ την κατάσταση και ότι σημειώνεται μείωση των καθυστερήσεων και των χαμένων αποσκευών.
Last edited: