Καλοκαίρι 2022 - Disruptions στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H Ryanair, μέσω του CFO της, κατηγόρησε τα αεροδρόμια για την έλλειψη προσωπικού handling η οποία προκαλεί καθυστερήσεις, χαμένες βαλίτσες κ.λπ. λέγοντας "Μία δουλειά είχαν να κάνουν και δεν την έκαναν".

Ο εκπρόσωπος του Heathrow χαρακτήρισε "αλλόκοτο" αυτόν τον ισχυρισμό επισημαίνοντας (και σωστά) ότι τα αεροδρόμια δεν προσφέρουν υπηρεσίες handling, αλλά ότι οι αεροπορικές είναι υπεύθυνες (είτε με self handling, είτε με σύμβαση με τις αδειοδοτημένες εταιρείες) να διακινήσουν επιβάτες και αποσκευές. "Θα ήταν σαν να μας κατηγορούσαν ότι δεν έχουμε πιλότους", είπε.

Εδώ, το άρθρο εξηγεί περίπου πώς λειτουργεί το σύστημα.

Ο ίδιος εκπρόσωπος του LHR είπε ότι το ημερήσιο όριο επιβατών βελτίωσε κατά πολύ την κατάσταση και ότι σημειώνεται μείωση των καθυστερήσεων και των χαμένων αποσκευών.
 
Last edited:
Λίγη ντροπή δε βλάπτει. Σε λίγο θα κατηγορήσουν τους επιβάτες που έκλεισαν εισιτήρια να πετάξουν και πήγαν στο αεροδρόμιο και περίμεναν πως θα υπάρχει security control να φτάσουν στην πύλη αναχώρησης στην ώρα τους και δε θα χαθεί η αποσκευή τους. Τόσο θράσος έχουν και αυτοί…

Μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι για αυτό το ιταμό project με την ονομασία «καλοκαίρι 2022: εσείς τι χάσατε; Πτήση, βαλίτσα ή την υπομονή σας;»

- οι αεροπορικές, γιατί προγραμμάτισαν πτητικό έργο μεγαλύτερο του πόσο μπορούσαν να εκτελέσουν. Αλλά βέβαια, δυο χρόνια τώρα είχαν καλομάθει το σύστημα «ας προγραμματίσουμε μερικές εκατομμύρια πτήσεις και αν δεν πάνε καλά οι κρατήσεις θα τις ακυρώσουμε και θα μοιράζουμε voucher”.

- τα αεροδρόμια, γιατί τα bottlenecks στο security είναι δικη τους αρμοδιότητα και σε πολλές περιπτώσεις το εχουν κάνει contracting γιατί έτσι ήταν πιο φτηνό.

- οι εταιρίες handling, γιατί χρόνια τώρα κακοπληρώνουν για θέσεις νευραλγικές και σε σκληρές συνθήκες εργασίας.

Δεν έχει σημασία ποιος έχει μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης αφού αυτό διαφέρει από χώρα σε χώρα αλλά εκείνο που με ξεπερνά είναι πως κανείς δεν υπόσχεται βελτίωση αλλά όλοι λένε πως έτσι θα πάμε μέχρι τον Οκτώβριο. Σκάσε και κολύμπα που λένε. Και όλοι οι χαρτογιακάδες παραμένουν ακλόνητοι γιατί φαντάζομαι «δημιουργούν υπεραξία για τους μετόχους».
 
Όλα σωστά. Και η τραγική ειρωνεία είναι πως με όλη αυτήν την αναστάτωση, δεν υπάρχει καν η "υπεραξία".
 
Πάντως κ στα σχόλια της aegean στο FB πέφτει πολύ ξύλο για τις αποσκευές κ ουσιαστικά μιλάνε παρά πολλοί για χαμένες αποσκευές πλέον αρκετών εβδομάδων…Δε θα έπρεπε να παρέμβει η ΥΠΑ ή κάποια άλλη υπηρεσία να βρεθεί μια άκρη;!
 
Και σαν να μην φτάσουν τα προβλήματα, απεργεί αύριο το προσωπικό εδάφους της LH, και θα ακυρωθούν σχεδόν όλες οι πτήσεις της LH (και φαντάζομαι και κάποιών άλλων εταιριών) σε Φραγκφούρτη και Μόναχο....
 
Πάντως κ στα σχόλια της aegean στο FB πέφτει πολύ ξύλο για τις αποσκευές κ ουσιαστικά μιλάνε παρά πολλοί για χαμένες αποσκευές πλέον αρκετών εβδομάδων…Δε θα έπρεπε να παρέμβει η ΥΠΑ ή κάποια άλλη υπηρεσία να βρεθεί μια άκρη;
Η ΥΠΑ δεν ειναι πλέον ο εποπτικός φορέας. η κυβέρνησή μας έφτιαξε την ΑΠΑ, που έχει βάση στην Αθήνα και δεν θέλει να εχει παρουσία στα αεροδρόμια. Οι επιθεωρήσεις γίνονται μετά απο συννενόηση. Αυτό ήθελε ο υπουργός Μεταφορών, αφου΄ συννενοήθηκε πρώτα με τον Βασιλάκη και την Fraport. ετσι, μην περιμένουμε κάποιου είδους έλεγχο, ενώ ειναι απορίας άξιο που θα απευθυνθούν οι δυσαρεστημένοι επιβάτες για τυχόν καταγγελίες !
 
Και όλοι οι χαρτογιακάδες παραμένουν ακλόνητοι γιατί φαντάζομαι «δημιουργούν υπεραξία για τους μετόχους».
Ακριβώς! Ελπίζω να αναφέρονται στις σχολές διοίκησης και στα συναφή τμήματα ως παραδείγματα προς αποφυγή. Οι επόμενοι να μην γίνουν σαν αυτούς.
 
Παρατηρήθηκε το φαινόμενο (και υπάρχουν και τα σχετικά βίντεο στο TikTok) επιβάτες να προσποιούνται κινητικά προβλήματα ή τραυματισμό και να εμφανίζονται με αναπηρικό αμαξίδιο προκειμένου να περάσουν με προτεραιότητα τον έλεγχο ασφαλείας.


Δεν έχω ιδέα πόσο διαδεδομένο είναι, πάντως στο LHR δηλώνουν ότι τα σχετικά αιτήματα για wheelchair assistance φέτος είναι υπερβολικά περισσότερα σε σχέση με πριν την πανδημία. Δικαιολογίες; Ίσως.

Εδώ ένας έξυπνος που διαφήμισε το κατόρθωμά του.
 
Να του πει κάποιος του αφεντικού στο LHR, ότι στο IST, με τα άπειρα χιλιόμετρα που πρέπει να διανύσεις για να βγεις έξω, αυτό ήταν μέχρι πρότινος ο κανόνας, ώσπου η TK αποφάσισε να δίνει πλέον WCHR, WCHS κλπ μόνο κατόπιν αξιολόγησης της κατάστασης και ενίοτε να ζητά ιατρικά πιστοποιητικά.
 
Παρατηρήθηκε το φαινόμενο (και υπάρχουν και τα σχετικά βίντεο στο TikTok) επιβάτες να προσποιούνται κινητικά προβλήματα ή τραυματισμό και να εμφανίζονται με αναπηρικό αμαξίδιο προκειμένου να περάσουν με προτεραιότητα τον έλεγχο ασφαλείας.


Δεν έχω ιδέα πόσο διαδεδομένο είναι, πάντως στο LHR δηλώνουν ότι τα σχετικά αιτήματα για wheelchair assistance φέτος είναι υπερβολικά περισσότερα σε σχέση με πριν την πανδημία. Δικαιολογίες; Ίσως.

Εδώ ένας έξυπνος που διαφήμισε το κατόρθωμά του.

Αυτό το είδα και αλλού (π.χ. αυτό εδώ από το Schiphol), αλλά σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται πως ήταν απλά prank ή κάτι σαν challenge... Ωιμέ, τι να πει κανείς...

Κάτι άλλο που κάνει απελπισμένος κόσμος είναι να κλείνει ένα full-bizz εισιτήριο προκειμένου να περάσει το security με προτεραιότητα και μετά να το ακυρώνει μιας και προβλέπεται full refund (εφόσον δεν είναι business-lite). Εκεί μας φτάσαν οι αλήτες!
 
Top