Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

mroa412

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2012
Μηνύματα
227
Likes
160
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO

Δυστύχημα στην Κορέα
 
Last edited by a moderator:
Ας με διαψεύσει κάποιος που ξέρει, είχαμε ξανά τέτοια καταστροφή σε προσγείωση χωρίς landing gear?
 
Πιθανόν σημαντικό ρόλο στην καταστροφή έπαιξε η σύγκρουση με τον τσιμεντένιο τοίχο...
Ίσως θα ήταν καλύτερα σε τέτοιες περιπτώσεις προβλημάτων (αν είναι εφικτό) να επιλέγεται για προσγείωση μεγάλο αεροδρόμιο με αρκετούς ελεύθερους χώρους και μεγάλο μήκος διαδρόμου...
 
Last edited:
Η αλήθεια θα μαθευτεί σύντομα. Μέχρι τότε, αυτό που είναι πασιφανές είναι ότι το α/φ έρχεται φουριόζο. Γενικά, περισσότερο μοιάζει με botched go around παρά με προσγείωση.

Επίσης, το ότι το L/G δεν έχει κατέβει δεν στέκει. Το ότι έφταιγαν τα πουλιά (πάλι!) γι' αυτό είναι γελοίο. Η πιθανότερη εξήγηση για το ότι δεν κατέβηκε το L/G είναι ότι το πλήρωμα δεν το κατέβασε (και πιθανόν λόγω υπερκορεσμού από το bird strike ή δεν πρόσεξε το config warning ή το πέρασε για άλλου είδους warning).

Αλλά όπως είπα, εικασίες κάνουμε – μην δίνετε και πολλή σημασία στα παραπάνω.
 
Runway 1/19 2800m χωρις υδραυλικα πως βρηκε διαδρομο και flare.αρα ειχε τουλαχιστον ailerons και elevators Το 738 εχει τρια κυκλωματα red green blue. Αν εχασε 2 κινητηρες ειχε. Rat. Το hudson ειχε υδραυλικα.,και το τελευταίο.εχει μανιβελλες !! ?? Στο πατωμα του cockpit.χωρις αφρο επισης το 767 της LOT. Τι δουλεια ειχε τσιμεντενιος τοιχος στο τελος του διαδρομου.πολλα περιεργα .Ιδωμεν.
 
Εντυπωσιακή για εμένα η εικόνα σχεδόν του ίδιου κομματιού ατράκτου, και η γωνία τους στα δύο πρόσφατα δυστυχήματα.
 
Φλαπς δεν ειχε??landing gear δεν ειχε η δεν το κατεβασαν λογω ελλειψης φλαπς??
 
Runway 1/19 2800m χωρις υδραυλικα πως βρηκε διαδρομο και flare.αρα ειχε τουλαχιστον ailerons και elevators Το 738 εχει τρια κυκλωματα red green blue. Αν εχασε 2 κινητηρες ειχε. Rat. Το hudson ειχε υδραυλικα.,και το τελευταίο.εχει μανιβελλες !! ?? Στο πατωμα του cockpit.χωρις αφρο επισης το 767 της LOT. Τι δουλεια ειχε τσιμεντενιος τοιχος στο τελος του διαδρομου.πολλα περιεργα .Ιδωμεν.
Μάλλον το μπερδεύεις με Airbus To 738 έχει SYS A και SYS B. Τα 737 ΔΕΝ έχουν RAT .

Το Emergency extension του 737 είναι gravity τραβώντας 3 συρματόσχοινα στο cockpit
 
Top