ITA Airways

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αρχικά, δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις ποια είναι η σχέση μου με την Amadeus και δεν είναι δική σου δουλειά.

Το γνωρίζω το community των αεροπορικών εταιρειών που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της Amadeus, δεν θαμπώθηκα απο το post σου.

Τα άλματα λογικής είναι βαρετά.

Είπα ότι όλοι όσοι χρησιμοποιούν το Amadeus είναι κορόιδα;

Γνωρίζεις τον λόγο για καθεμία από αυτές τις αεροπορικές εταιρείες που αναφέρεις που παραμένουν πελάτες;

Γνωρίζεις την πολυπλοκότητα της μετάβασης από το ένα σύστημα στο άλλο, το σχετικό κόστος και τη δομή της αγοράς;

Μπορείς να το απαντήσεις στον εαυτό σου, δεν με ενδιαφέρει καμία περαιτέρω συζήτηση.
 
Με ενδιαφέρει όμως εμένα. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί το Altea είναι «ένα προϊόν που τεχνολογικά είναι προς το τέλος της ζωής του»;
 
Υποθέτω εννοεί ότι είναι ένα σύστημα παλιό. Και αυτό είναι όντως αλήθεια. Η νέα γενιά έχει πρόσβαση σε πολύ περισσότερες και σύγχρονες πληροφορίες σε σχέση με μας τους μεγαλύτερους. Κι όπως είναι φυσικό, ως νέοι βιάζονται, απορροφούν και κατανοούν πληροφορίες πιο γρήγορα από εμάς αλλά προφανώς είναι και πιο επιρρεπείς σε λάθη. Γεννήθηκαν σε έναν κόσμο που η πληροφορία -καλή και κακή, αξιόπιστη και μη- είναι κάτι παραπάνω από άφθονη. Έχουν το πλεονέκτημα της ταχύτητας και της αντοχής, αλλά και το μειονέκτημα της απειρίας. Εγώ δεν μηδενίζω το Amadeus καθώς την εποχή που μεγάλωσα το χρησιμοποίησα κατά κόρον, ήταν για μένα η πιο έγκυρη, αξιόπιστη και γρήγορη πηγή πληροφοριών για να κάνω τη δουλειά μου αλλά και να ικανοποιήσω την περιέργειά μου πολλές φορές, έζησα την επέκταση, βελτίωση και οργάνωση του όγκου των πληροφοριών με έναν πολύ άρτιο για τα δεδομένα μου τρόπο και είχαμε μια σχεδόν άριστη τεχνική υποστήριξη. Φυσικά υπήρξαν και ανταγωνιστικά συστήματα, το καθένα στη δική του εξειδίκευση. Μερικές φορές ο ανταγωνισμός μάς κάνει να μη βλέπουμε τα θετικά χαρακτηριστικά του άλλου. Είμαστε τόσο πεπεισμένοι από το δικό μας προϊόν που ίσως ξεχνούμε ή παραβλέπουμε το περιθώριο βελτίωσης. Όπως και να έχει, κάποιοι είναι της άποψης ότι τα GDS γενικώς είναι ξεπερασμένα. Αν όντως έτσι έχουν τα πράγματα, είναι φυσικό να ανησυχούν όλοι όσοι εργάζονται σε αντίστοιχες θέσεις. Η προοπτική να χάσουμε την εργασία μας δεν είναι και πολύ ελκυστική, ειδικά για κάποιους που έχουν εργαστεί επί σειρά ετών και η ηλικία τους ή οι προσωπικές τους περιστάσεις ίσως δεν τους επιτρέπουν να ξεκινήσουν κάτι εντελώς καινούριο. Οπότε καλό είναι να μην αφορίζουμε γενικώς. Ίσως ο ρόλος των GDS στο μέλλον να είναι κάποιος άλλος, δεν γνωρίζουμε. Πιστεύω ότι υπάρχει περιθώριο, εφόσον συνεχίσει να υπάρξει ελευθερία επιλογών, να επιλέγει ο κάθε πάροχος αν θα διαθέσει το προϊόν του μέσω GDS ή όχι. Ή να χρησιμοποιήσει περισσότερα του ενός μέσα διανομής εφόσον έχει τη δυνατότητα. Εκεί που θα συμφωνήσω είναι ότι εάν θέλει να παραμείνει στην αγορά, θα πρέπει να επενδύσει στην ταχεία ανανέωση και επικαιροποίηση τόσο των πληροφοριών όσο και των υπηρεσιών που παρέχει. Θα χρειαστεί προφανώς καλή επικοινωνία με όλους τους φορείς και συντονισμό. Να δοθεί ευκαιρία σε νέους εργαζομένους να προτείνουν νέες ιδέες κατόπιν συνεννόησης με πελάτες και παρόχους. Όλα αυτά βέβαια στη θεωρία είναι απλά, στην πράξη λίγο πιο περίπλοκα ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τις επιπτώσεις του Covid-19 στον τουρισμό παγκοσμίως. Ελπίζω να μην κούρασα...
 
Μα δε μιλάμε για το Amadeus GDS. Μιλάμε για το Amadeus Altea που θα βάλει η ITA. Άλλο πράγμα το ένα, άλλο πράγμα το άλλο.
 
Με ενδιαφέρει όμως εμένα. Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί το Altea είναι «ένα προϊόν που τεχνολογικά είναι προς το τέλος της ζωής του»;
Ναι, αλλά δεν ενδιαφέρει εμένα! πρωτίστος το ύφος και τώρα ούτε το θέμα. Δεν είμαι διατεθειμένος να διαπραγματευτώ τα όρια μου, οπότε σταματώ εδώ.
 
Τώρα ξαφνικά θυμήθηκες ότι έχεις «όρια», ώστε να αποφύγεις να απαντήσεις;
 
Τώρα ξαφνικά θυμήθηκες ότι έχεις «όρια»: ναι, σε αντίθεση με το θράσος σου, έχω όρια.
… Nα αποφύγεις να απαντήσεις;: Είσαι σοβαρός! Καλύτερα να βρείς άλλο τρόπο να εκτινωθείς!
 
Η γνώμη μου πάντως είναι ότι η Αμανετους είναι μπροστά σε σχέση με τους υπόλοιπους. Ακόμα και με την navitaire είναι πιο μπροστά σε σχέση με την Radixx της Sabre.
Ως πρώην χρήστης απο διάφορα συστήματα των GDS & DCS το λεω.
Η ΙΤΑ, απο εποχή της Αλιταλία χρησιμοποιούσε το δικό της πανάρχαιο σύστμα το ARCO. Με την τότε εξαγορά όμως απο ετιχαντ και με την συνεργασία με την ΑΒ είχε μεταπηδήσει στη Sabre. Θυμάμαι ακόμα και απο τότε ότι είχαν σκοπό να μπούν στην Αναντέους μαζί με την Ετιχαντ αν και νεα μέλη στην Sabre. Βεβαια μετά χάλασε ο γάμος με Ετιχαντ, έκλεισε η ΑΒ , μετα απο λίγο έκλεισε και η ΑΖ, οπότε έμεινε σαν ιδέα (φαντάζομαι).
Πιστέυω πως ακόμα και αν η LH δεν έμπαινε στο παιχνίδι της αγοράς της ΙΤΑ αυτοί θα πήγαιναν στην Αμαντεους.

Η Αλτέα πάλια δεν είναι πια και τόσο παλιά. Εγω θύμαμαι όταν μπήκα στον αεροπορικό χώρο το 2003, η Αμαντέους δεν ήταν έτσι. Και εδώ που τα λέμε 20 χρόνια δεν είναι 50. έχει εξελιχθεί ακόμα και με το πέρασμα των χρόνων.

Οι εταιρείες αυτές πάντα συμβουλευονται και τους πελάτες τους, σύφμωνα με τις ανάγκες και τι νέο θα έρθει στην αγορά.
π.χ όταν ξεκίνησε το E-Ticket και μετά το EMD όλα αυτά ήταν τα νεα δεδομένα και οι ανάγκες των εταιρειών και όχι των συστημάτων.

Θυμάμαι προ κορώνα που ακόμα ήμουν στο αεροπορικό, κάθε χρόνο γινόταν το συνέδριο του συστήματος που είχαμε. Ο λόγος γινόταν για να μας ενημερώσουν τα νέα δεδομένα, τι θα αλλάξει στο σύστημα τι νεο θα μα έρθει και τι αναγκες είχαμε εμείς. (οχι μόνο εμεις σαν εταιρεία αλλά όλοι οι πελάτες) . Εμείς είμασταν μια μικρή τύπου περιφερειακή εταιρεία και μαζί μας ήταν και κάποιες μεγάλες. Σιγουρα δεν είχαμε το σύστημα AMADEUS SABRE etc παρολα αυτά ενα εργαλειο άξιο για αεροπορική και μαζί μας και κάποιες μεγάλες εταιρειες. Παρόλα αυτά είμασταν μετρημένοι και λέγαμε με τα θηρία τι θα κάνουμε εκει ? Βεβαια υπήρχαν ανταλλαγη ιδεων με τους μεγάλους, γνωριμίες κτλ κτλ . Απο την εταιρεία τους συστήματος λοιπόν μας είχαν πει ότι εκτός που σεβόμαστε όλους τους πελάτες μας, είστε απο τις πολύ λίγες εταιρείες που χρησιμοποιείται στο μέγιστο βαθμο και δυνατότητες του συστήματος.

Αυτο που θέλω να πω είναι ναι μεν η Αμαντεους έχει τα μεγαλυτερα κεφαλια , ναι μεν μου αρέσει πολύ σαν σύστημα παρόλα αυτά δε σημαίνει οτι και οι πελάτες της είναι οι καλυτεροι. Σίγουρα όσο μεγαλυτερη εταιρεία τοσο πιο πολύ πιεστική να γίνει με την Αμαντεους.

Συγνωμμη για το σεντόνι, ήθελα κι άλλα πολλα να γράψω και ξέφυγα στις σκέψεις μου. Αυτες οι συζητήσεις σε λαιβ μορφή μου αρέσουν. Μπορείς να κάνεις καλύτερη αντιπαράθεση με τον συνομιλητή σου χωρις να γίνει παρεξήγηση .
 
Χωρίς την Amadeus, το airline retailing δε θα είχε εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό. Δεν είναι τυχαίο ότι το πελατολόγιό τους εξακολουθεί να μεγαλώνει.
 
Μεγαλώνει γιατι προφανώς κάνει κάτι σωστά. Πωλήσεις, Μάρκετιγκ κτλ κτλ .
Επίσης δεν είναι εύκολο να μπεις στην Αμαντέους και ας τους δώσεις και πιο πολλά χρήματα. Το γνωρίζω απο πρώτο χέρι.
Θα σε απαντήσουν με το γάντι του τύπου σορρυ δεν ενδιαφερόμαστε και ουτε καν θα σε παραπέμψουν για το navitaire.
Απο την άλλη η Sabre αν χάνει πελάτες σημαίνει κάνει κάτι λάθος ή απλά δεν τους ενδιαφέρει και τόσο και θα χυπήσουν ίσως αλλοιώς.

Η ΙΤΑ μάλλον για κάποιο λόγω έδειξε ενδιαφέρον προς Αμαντέους. Ισως να θέλει να <<επικοινωνεί>> καλύτερα με τις άλλες εταιρείες. Κακα τα ψέματα Αμαντεους με Αμαντεους μιλάνε την ίδια γλώσσα. μεταξύ συστημάτων υπάρχει πολλές φορές θεματάκι.
 
Top