6circles
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/09/2006
- Μηνύματα
- 784
- Likes
- 1.562
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- NZAA
Προσωπικά εμένα δεν θα με χάλαγε και τόσο ένα Buy on Board με τις προϋποθέσεις ότι:
1. Θα υπήρχε και μια αντίστοιχη μείωση των τιμών στο εισιτήριο, έστω 5 με 10 ευρώ.
2. Οι τιμές του BoB θα ήταν λογικές - κάτι αντίστοιχο της Sky Express.
3. Θα υπήρχε μια καλύτερη ποιότητα και αρκετή ποικιλία.
Πάντως και πάλι τονίζω, με τον κατήφορο που έχουν πάρει οι παρεχόμενες υπηρεσίες στις Ευρωπαϊκές legacy, θα ήταν μια χρυσή ευκαιρία η Aegean να διαφοροποιηθεί προς τα πάνω. Σε μια αγορά 600+ εκατ. με μεγάλη μεσαία τάξη στην Ευρώπη , υπάρχει η ζήτηση για υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες.
Αν η Aegean συνεχίσει την πορεία προς τα κάτω, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, σε τι θα διαφοροποιείται και γιατί να είναι εταιρία πρώτης επιλογής; Η Aegean σχεδόν πάντα ήταν κερδοφόρος και επιτυχημένη από την αρχή της πορείας της, και πιστεύω ότι αυτό οφειλόταν κυρίως στην ποιότητα του προϊόντος της ( και την εξυπηρέτηση ). Άρα η ποιότητα και η εξυπηρέτηση «πουλάνε».
Και ξανά ρωτάω λοιπόν: γιατί αυτή η πρεμούρα να εξελιχθεί σε loco η Aegean;
1. Θα υπήρχε και μια αντίστοιχη μείωση των τιμών στο εισιτήριο, έστω 5 με 10 ευρώ.
2. Οι τιμές του BoB θα ήταν λογικές - κάτι αντίστοιχο της Sky Express.
3. Θα υπήρχε μια καλύτερη ποιότητα και αρκετή ποικιλία.
Πάντως και πάλι τονίζω, με τον κατήφορο που έχουν πάρει οι παρεχόμενες υπηρεσίες στις Ευρωπαϊκές legacy, θα ήταν μια χρυσή ευκαιρία η Aegean να διαφοροποιηθεί προς τα πάνω. Σε μια αγορά 600+ εκατ. με μεγάλη μεσαία τάξη στην Ευρώπη , υπάρχει η ζήτηση για υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες.
Αν η Aegean συνεχίσει την πορεία προς τα κάτω, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, σε τι θα διαφοροποιείται και γιατί να είναι εταιρία πρώτης επιλογής; Η Aegean σχεδόν πάντα ήταν κερδοφόρος και επιτυχημένη από την αρχή της πορείας της, και πιστεύω ότι αυτό οφειλόταν κυρίως στην ποιότητα του προϊόντος της ( και την εξυπηρέτηση ). Άρα η ποιότητα και η εξυπηρέτηση «πουλάνε».
Και ξανά ρωτάω λοιπόν: γιατί αυτή η πρεμούρα να εξελιχθεί σε loco η Aegean;