pingu
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/08/2006
- Μηνύματα
- 308
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Εγώ τώρα με το απλό μου μυαλό, που ξέρω πρόσθεση, βλέπω ότι ακόμα και όλοι οι συμψηφισμοί να γίνουν, πάλι μέσα θα είναι η εταιρεία. Και οι δύο. Και θα έλεγα 900 εκ. ευρώ μέσα.
Και με έλλειμα παρουσιαζόμενο φέτος, αν αυτά που λέει είναι σωστά. Άρα λοιπόν, η μόνη "αποκάλυψη" που βλέπει το ταπεινό μυαλό μου είναι ότι ό,τι και να γίνει, πάλι κατά σχεδόν 1 δις. ευρώ θα είναι μέσα η εταιρεία. Πότε θα ξεπληρώσει αυτό το χρέος;
Eίμαι υπέρ σε εξυγιάνσεις και συνέχιση της λειτουργίας της Ολυμπιακής με κερδοφόρα βάση, αλλά αυτό το άρθρο μου φάνηκε τουλάχιστον ανόητο....Όπως λέει και ο Tupolev, οι παράγοντες που υπεισέρχονται στην αποζημίωση για την μεταφορά στον ΔΑΑ είναι οι ίδιες και για την Air France και για την British και για όλους. Απορώ επίσης πως θα δοθεί αποζημίωση επειδή "μειώθηκε η επιβατική κίνηση". Πρόβλημα της εταιρείας δεν είναι αυτό;
Για όσους το θυμούνται, πρίν από καμία 5ετία, ο κ. Λιάπης, στην αντιπολίτευση τότε, είπε στην Βουλή: "Αν η Ολυμπιακή δεν είχε προβεί στην μεταφορά στον ΔΑΑ, δεν θα παρουσίαζε ελλείματα αυτού του μεγέθους, θα ήταν μια επιχείρηση κερδοφόρα" κλπ. Αυτά τα πολιτευτικά-αντιπολιτευτικά λοιπόν τείνω να μην τα πιστεύω από τότε, καθ'ό,τι αυτή του η φράση ξεχάστηκε με το που ανέλαβε το υπουργείο μετά από 1-2 χρόνια....
Και με έλλειμα παρουσιαζόμενο φέτος, αν αυτά που λέει είναι σωστά. Άρα λοιπόν, η μόνη "αποκάλυψη" που βλέπει το ταπεινό μυαλό μου είναι ότι ό,τι και να γίνει, πάλι κατά σχεδόν 1 δις. ευρώ θα είναι μέσα η εταιρεία. Πότε θα ξεπληρώσει αυτό το χρέος;
Eίμαι υπέρ σε εξυγιάνσεις και συνέχιση της λειτουργίας της Ολυμπιακής με κερδοφόρα βάση, αλλά αυτό το άρθρο μου φάνηκε τουλάχιστον ανόητο....Όπως λέει και ο Tupolev, οι παράγοντες που υπεισέρχονται στην αποζημίωση για την μεταφορά στον ΔΑΑ είναι οι ίδιες και για την Air France και για την British και για όλους. Απορώ επίσης πως θα δοθεί αποζημίωση επειδή "μειώθηκε η επιβατική κίνηση". Πρόβλημα της εταιρείας δεν είναι αυτό;
Για όσους το θυμούνται, πρίν από καμία 5ετία, ο κ. Λιάπης, στην αντιπολίτευση τότε, είπε στην Βουλή: "Αν η Ολυμπιακή δεν είχε προβεί στην μεταφορά στον ΔΑΑ, δεν θα παρουσίαζε ελλείματα αυτού του μεγέθους, θα ήταν μια επιχείρηση κερδοφόρα" κλπ. Αυτά τα πολιτευτικά-αντιπολιτευτικά λοιπόν τείνω να μην τα πιστεύω από τότε, καθ'ό,τι αυτή του η φράση ξεχάστηκε με το που ανέλαβε το υπουργείο μετά από 1-2 χρόνια....