ÌïíôÝëï El Al óôçí ÏëõìðéáêÞ

  • Thread starter Thread starter cavo_paradiso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Εγώ τώρα με το απλό μου μυαλό, που ξέρω πρόσθεση, βλέπω ότι ακόμα και όλοι οι συμψηφισμοί να γίνουν, πάλι μέσα θα είναι η εταιρεία. Και οι δύο. Και θα έλεγα 900 εκ. ευρώ μέσα.

Και με έλλειμα παρουσιαζόμενο φέτος, αν αυτά που λέει είναι σωστά. Άρα λοιπόν, η μόνη "αποκάλυψη" που βλέπει το ταπεινό μυαλό μου είναι ότι ό,τι και να γίνει, πάλι κατά σχεδόν 1 δις. ευρώ θα είναι μέσα η εταιρεία. Πότε θα ξεπληρώσει αυτό το χρέος;

Eίμαι υπέρ σε εξυγιάνσεις και συνέχιση της λειτουργίας της Ολυμπιακής με κερδοφόρα βάση, αλλά αυτό το άρθρο μου φάνηκε τουλάχιστον ανόητο....Όπως λέει και ο Tupolev, οι παράγοντες που υπεισέρχονται στην αποζημίωση για την μεταφορά στον ΔΑΑ είναι οι ίδιες και για την Air France και για την British και για όλους. Απορώ επίσης πως θα δοθεί αποζημίωση επειδή "μειώθηκε η επιβατική κίνηση". Πρόβλημα της εταιρείας δεν είναι αυτό;

Για όσους το θυμούνται, πρίν από καμία 5ετία, ο κ. Λιάπης, στην αντιπολίτευση τότε, είπε στην Βουλή: "Αν η Ολυμπιακή δεν είχε προβεί στην μεταφορά στον ΔΑΑ, δεν θα παρουσίαζε ελλείματα αυτού του μεγέθους, θα ήταν μια επιχείρηση κερδοφόρα" κλπ. Αυτά τα πολιτευτικά-αντιπολιτευτικά λοιπόν τείνω να μην τα πιστεύω από τότε, καθ'ό,τι αυτή του η φράση ξεχάστηκε με το που ανέλαβε το υπουργείο μετά από 1-2 χρόνια.... :roll:
 
Αφού είναι Ανώνυμη Εταιρεία,πρέπει να δημοσιεύει λογιστικές καταστάσεις.Από εκεί προκύπτει πόσες είναι οι ζημίες,και από που προέρχονται.Αρκεί να πάρει κάποιος τις λογιστικές καταστάσεις του 2006 και να δει.Αρκεί να έχει κάποιος τον ΑΡ.Μ.Α.Ε.
 
Καλυτερα θα ηταν να ξεκινουσε το κρατος απο την επιστροφη των εκατονταδων εκατομμυριων που χρωσταει στη ΟΑ και μετα να ξεκινησει την συζητηση για την σωτηρια η το κλεισιμο της.
Ολοι αυτοι που χρεωναν χωρις ντροπη και οριο την εταιρια που ανοικει στο λαο και οχι στην εκαστοτε κυβερνηση, θα πρεπει να δωσουν λογο καποτε.
Δεν θα επρεπε να συζηταμε μαζι τους αλλα να τους παρουμε με τις πετρες τους απατεωνες.
Αυτη η ατιμωρισια στη χωρα μας σου σπαει τα νεβρα, δεν υπαρχει ενας δικαστης να στειλει στη φυλακη αυτους που φταινε για το καταντημα της εταιριας;
 
Go Around - Flaps":3tkpsv0o said:
δεν υπαρχει ενας δικαστης να στειλει στη φυλακη αυτους που φταινε για το καταντημα της εταιριας;

Και αυτοί εκλεκτοί της εκάστοτε κυβέρνησης είναι.Δυστυχώς.
 
δουλειά της δικαιοσύνης δεν είναι να καταδικάζει την κυβέρνηση για ανικανότητα να κάνει καλή διαχείριση μιας εταιρείας.
ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ; ΠΟΙO ΕΙΝΑΙ TO ΑΔΙΚΗΜΑ;
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ; Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑΣ;
καλό θα ήταν λοιπόν κάποιοι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα λίγο μες στο μυαλό τους και να καταλάβουν επιτέλους πως
1)δουλειά της δικαιοσύνης δεν είναι να καταδικάζει την κυβέρνηση για ανικανότητα να κάνει «καλή» διαχείριση μιας εταιρείας
και κυρίως
2)δουλειά της κυβέρνησης δεν είναι να διοικεί επιχειρήσεις και εταιρείες
 
tupolev":g8hitroa said:
ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ; ΠΟΙO ΕΙΝΑΙ TO ΑΔΙΚΗΜΑ;
Η δικαιοσύνη είναι υποχρεωμένη να εξετάζει αν έχει τελεστεί αδίκημα.Και στην περίπτωση κατασπατάλησης δημοσίου χρήματος,ένας έλεγχος θα μας έλεγε ποιος ευθύνεται.Και ο υπεύθυνος να καθήσει στο σκαμνί...


tupolev":g8hitroa said:
1)δουλειά της δικαιοσύνης δεν είναι να καταδικάζει την κυβέρνηση για ανικανότητα να κάνει «καλή» διαχείριση μιας εταιρείας
και κυρίως
Σε μια ανώνυμη εταιρεία όπως η Ο.Α δεν καταδικάζεις τον μεγαλομέτοχο.Ερευνάς αν υπάρχουν ατασθαλίες από τις διοικήσεις και αν υπάρχουν στέλνεις σε δίκη τους υπαίτιους.


tupolev":g8hitroa said:
2)δουλειά της κυβέρνησης δεν είναι να διοικεί επιχειρήσεις και εταιρείες

Καμιά κυβέρνηση δε διοικεί επιχείρηση.Απλώς ως μεγαλομέτοχος,ορίζει διοικήσεις.Αν οι εκλεκτοί της δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους,να πάνε σπίτι τους.Αν έχουν συντελέσει ώστε να απολεστεί χρήμα,να πάνε φυλακή.
 
Καλημερα σας εχω μια μικρη αποριουλα:

Μιλαμε συνεχως για Σαμπενες, El al κτλ. Εγω ξερω οτι το κλεισιμο και το ανοιγμα θα ειναι λαμογιστικη παντεντα της Ελλαδος. η ελλαδα ποτε δεν αντεγραψε ξενα συστηματα εχει τα δικας που ειναι ποιο αποτελεσματικα στην λαμογια. (Παλια λεγαμε για σουηδικα μοντελα (για την παιδεια), μετα ειπαμε για Σαμπανα μοντελο, τωρα λεμε ελ αλ στο τελος παλι δεν θα κανουμε τιποτε)

Λογια χατζηδακη προς το ηλ.....λαο.

Η ολυμπιακη θα κλεισει και αμεσως θα αναλαβει την επομενη ημερα μια νεα εταιρεια που θα ειναι οικονομικα καθαρη. Τη λαμογια ειναι αυτη φαγαμε λεφτα απο τον ελληνικο λαο χωρις να επιστραφουν πισω? Συμφωνησε ο λαος για τις οικονομικες επιδοτησεις της Ολυμπιακης?
Γιατι μετα απο τοσα λεφτα η ολυμπιακη εχει λειτουργικα ελληματα? Γιατι αυτη η ολυμπιακη δεν εχει καινουργια δικα της αεροπλανα? μηπως πρεπει να γινει εταιρεια τυπου ΕΡΤ και να την πληρωνουμε ολοι μεσω λογαριασμων?

Με ποια κεφαλαια θα ανοιξουν την καινουργια εταιρεια; το ελληνικο δημοσιο απαγορευετε να επενδυση λεφτα.
Που θα βρουν τα αεροσκαφη? ή μηπως θα χρησιμοποιησουν τα υπαρχοντα- εγω ηθελα να αγορασω ενα αεροπλανακη μεσο του πληστιριασμου. Τα 340 που δεν ειναι δικα της τι θα τα κανει το Υπουργειο Οικονομικων παλι θα τα δανεισει στην νεα ολυμπιακη?
Γιατι η ολυμπιακη δεν δινει στην δημοσιοτητα τα οικονομικα στοιχεια καθε χρονο?
Μηπως παλι ο ελληνικος λαος θα τα πληρωσει τα σπασμενα?Γιατι μετα το κλεισιμο της ολυμπιακης- φαλιρισμα το κρατος δεν βγαζει τα περουσιακα στοιχεια τις στο σφυρι? Οτι εχει να πουληθουν στον πληστηριασμο οπως προβλεπει ο νομος.
 
killerwing":2fzwbo04 said:
μηπως πρεπει να γινει εταιρεια τυπου ΕΡΤ και να την πληρωνουμε ολοι μεσω λογαριασμων?

Έχε το νού σου και αυτό δε θα συμβαίνει για πολύ https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=5067&highlight=%C4%C5%C7

Το καλό είναι ότι η Ελλάδα όντως αλλάζει (το κακό είναι οτι το κάνει πολύ αργά και με αργούς ρυθμούς).
 
Και συνεχιζω

χρεη της ΟΑ σε εκατομυρια ευρω

Σπατοσημο 200εκ
Δημοσιο 120 εκ
ΟΑ-υπηρεσιες 85 εκ
ΔΑΑ 35εκ

ΟΑ-Υπηρεσιες
Εφορια 485 εκ
ΙΚΑ 285εκ
ΔΑΑ 68 εκ
ΟΤΕ 8,5εκ


Συνολο 1.286.500.000 Ευρω = 438,374,875,000 δραχμες = 6 αεροπλανα Α346 = 13 Α333= 7 777 Freighter.

Αν η ολυμπιακη ειχε τα παραπανω αεροπλανα στο στολο της δεν θα μιλουσα καθολου και θα πληρωνα με ευχαριστηση αυτα τα ποσα βλεποντας οτι τα λεφτα δεν πανε πεταμενα πουθενα.

Ομως επειδη η διοικηση - επαγγελματιες κλεφτες θα παραγραψουνε με περιεργο τροπο αυτα τα λεφτα και ελληνικος λαος- ο ελληνας φορολογομενος- ο ελληνας ασφαλισμενος ο ελληνας μ@@@@ να πληρωσει ξανα τα σπασμενα. Τα λεφτα του ΙΚΑ και της εφοριας ποιος θα τα καταβαλει? ο αλαγοσκουφης ή ο ΥΠ.ΜΕΤ?

Με ποιο δικαιωμα ο υπαλληλος της ολυμπιακης θα βγει με εθελουσια εξοδο στην συνταξη οταν η εταιρεια που δουλευε δεν εχει πληρωσει τα ασφαλιστρα του? Με ποιο δικαιωμα αναζητουν οι εργαζομενοι απο το ελληνικο κρατος να μην θηγουν τα εργασιακα τους δικαιωματα, ειναι η εξαιρεση τις εργασιακης κοινωνιας?

Το σπατοσημο, το ΔΑΑ ποιος θα τον πληρωσει παλι ο ελλην φορολογουμενος? Στην εφορια χρωσταει η ολυμπιακη μισο δισ ευρω περσι, ωστοσο εγω αναγκαστηκα περσι οπως και φετος θα πληρωσω φορο 4500ευρω. Γιατι πρπει να ειμαι ενταξει εγω σε ολες τις τραπεζες και στην εφορια αντιθετως αν δεν πληρωσω θα βρεθω στην φυλακη.

Για ποιο λογο δεν εχουν κατασχεθει ακομη απ αυτους τα γραφεια της Συγγρους, τα γραφεια στην σταδιου, τα γραφεια στο LGAV, ολα τα περιουσιακα τους στοιχεια? Με ποιο δικαιωμα το υπουργειο οικονομικων αγοραζει τα Α340 απο την ΟΑ ωστε η ΟΑ να ξεπληρωσει το χρεος σε αγγλικη τραπεζα και Airbus και τα παραχωρει παλι χωρις μισθοτηριο στην ΟΑ?

Τι ρεμουλα ειναι αυτη, τη απατεωνια, κομπινα, σφετερισμος της δημοσιας περιουσιας? Ποιος υπουργος εχει τετοιες εξυπνες ιδεες ?

Τελειωνοντας θα ηθελα να ρωτησω τα μελη, αναρωτηθητε αν χρωστατε στην τραπεζα 3000 ευρω και εχετε υποθηκευση το σπιτακι σας αξιας 500000 ευρω, θα σας λυπηθει η τραπεζα να μην σας το κατασχεση΄και θα σας παραγραψει τα χρεη σε περιπτωση που δεν μπορειται να ξεπληρωσεται τα χρεωλυσια.

Γιατι υπαρχουν παντοτε δυο μετρα και δυο σταθμα? Αυτος ο κανονας ισχυει για τους δημοσιους υπαλληλους.....
 
Τελικά τα "μοντέλα" έρχονται και παρέρχονται. Πάντως, μέχρι και το Skyliner έγραψε:
Olympic Airlines to be liquidated in 2008 and replaced by a new airline under a new name operating only 20 planes

Φαίνεται ότι κανένα απο τα 2 μοντέλα (EL-AL & Sabena) δεν έχει σχέση με αυτό που προαναγγέλουν οι αρμόδιοι. Ισως να είναι κατι στο ενδιάμεσο ή να έχει στοιχεία και απο τα δύο...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top