Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ανεξάρτητα με το τι λένε τα news247, newbomb και λοιπά "έγκυρα", φαίνεται ότι η παράδοση πάει για μετά την σεζόν δυστυχώς (ή ευτυχώς για άλλους, να μην τα ξεπουλήσουμε στον κατακτητή και λοιπά πολιτικά).
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ταμείου, η παράδοση των αεροδρομίων είναι πιθανόν να πραγματοποιηθεί μετά το ερχόμενο καλοκαίρι, αφού, τόσο για τις διοικήσεις των αεροδρομίων όσο και γα τον προτιμητέο επενδυτή, είναι κρίσιμο η αλλαγή διοίκησης να γίνει εκτός περιόδου μεγάλης τουριστικής κίνησης.
Πηγή: Καθημερινή

Όσο για το τι λέει η ΟΣΥΠΑ, καταρχάς τα 24εκ που λέει ότι "ανακοίνωσε" η fraport, είναι απλά η διαίρεση που έκανε ο Κος Αλεβιζόπουλος του 330εκ συνολικών επενδύσεων/14 αεροδρόμια. Το ότι θα μοιραστούν αυτά διαφορετικά προφανώς δεν μπορεί να το σκεφτεί κανείς. Πόσο μάλλον για τα 26,5€(!) τέλη ανα επιβάτη, όταν υπάρχει πλαφόν στη συμφωνία 14,5€/20€.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Έδωσε ρέστα στη Θεσ/κη ο Γουϊλιαμ Γουάλας, συμφωνα με φήμες οι γερμανοί έβαλαν την ουρά στα σκέλια και έγιναν λούης με το 1ο τσάρτερ που βρήκαν μπροστά τους
Επίσης οι συνδικαλιστές δια του προέδρου της ΟΣΥΠΑ κ. Βασίλη Αλεβιζόπουλου υπογράμμισαν ότι «τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι η επένδυση δεν είναι συμφέρουσα ούτε για το ελληνικό κράτος ούτε για τους ίδιους» και συμπλήρωσε πως «όχι μόνο δεν θεωρούμε τους Γερμανούς ως επενδυτές αλλά ως κατακτητές, που στοχεύουν αλλού και όχι στη πραγματική ανάπτυξη των αεροδρομίων».
'
Μα καλά, σε επίσημη συνάντηση είπε τέτοια πράγματα;

Σοβαρευόμενος θέλω να σταθώ κι εδώ
Από τη μεριά της η διοίκηση της Fraport στάθηκε στο business plan ανάπτυξης της στην Ελλάδα, στην επιχειρηματολογία πως τα αεροδρόμια θα καταστούν περισσότερο λειτουργικά

Κι ερωτώ γιατί οι γερμανοί συνδιαλέγονται με την ΟΣΥΠΑ κι όχι ας πούμε με τοπική αυτοδιοίκηση, φορείς και κατοίκους; Γιατί δεν έρχονται να μας παρουσιάσουν το πλάνο τους ωστε να έχουμε κι εμείς άποψη; Στο πηγάδι κατουρήσαμε όλοι πλην ΟΣΥΠΑ;

Επίσης, γιατί δεν βγαίνει η κυβέρνηση επίσημα να μας ενημερώσει απλά και όμορφα όπως έκανε τον κόπο ο κος καθηγητής με το άρθρο του στο protagon;

Τέλος, αν η δουλειά πάει πίσω μια σεζόν ακόμη και με τα α/δ σίγουρα άφραγκα, τότε τι θα γίνει το ερχόμενο καλοκαίρι; Να κλείσει η συμφωνία το συντομότερο δυνατό και στη χειρότερη ας μείνουν τα α/δ υπο κρατικό έλεγχο για μια ακόμη σεζόν με τη Fraport όμως να έχει παρουσία ώστε να δει μέσα στη σεζόν τι γίνεται...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Στην ελληνική περίπτωση δεν θα περίμενα να δω και πολλά πλάνα...Έχουμε αποδείξει ότι ως κράτος είμαστε ανύπαρκτοι και η γερμανική πρόταση, αν ξεπεράσουμε τα κόμπλεξ μας για κατακτητές, αρπακτικά και άλλα τέτοια γραφικά, δεν μπορεί παρά να είναι καλύτερη από την υπάρχουσα κατάσταση.

Και μην βγει κανένας να πει ότι αν γίνει καλή διαχείριση και άλλα μπλα μπλα το δημόσιο θα είναι κερδισμένο, γιατί χορτάσαμε από λόγια. Έχουμε αποδείξει ότι η κρατική διαχείριση στην Ελλάδα (και το τονίζω αυτό) είναι επιπέδου καφενείου. Το θέμα είναι πότε οι τουρίστες δεν θα κάθονται στο πάτωμα και πότε δεν θα τους παρκάρουμε στο λιοπύρι, όχι η άποψη της ΟΣΥΠΑ.

Έχει ακούσει κανείς να φωνάζει ότι το εισιτήριο πήγε από τα 150ΕΥΡ στα 155; Μάλλον ότι έρχονται τα Β787 σε τσαντίρια είναι το πρόβλημα παρά η τιμή. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι αρεστό να αυξάνεται η τιμή αλλά ας δούμε λίγο το ΑΤΗ που είναι το μόνο αξιοπρεπές αεροδρόμιο στην χώρα και ας αναρωτηθούμε αν προτιμούμε αυτό ,με λίγο μεγαλύτερο αντίτιμο ή τα χαμηλοτάβανα της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalyps ... -germanoys Eγω προσωπικα εστιασα εκει(ειναι πιο κατω στο κειμενο):Οπως μας αποκαλύπτει, από τη σύμβαση με το ελληνικό δημόσιο της Fraport προβλέπεται (έχει συμφωνηθεί) η λήξη όλων των συμβάσεων των ιδιωτών που αυτήν την στιγμή βρίσκονται στα αεροδρόμια και η αποζημίωσή τους από το ελληνικό δημόσιο!!!
Επειδη μεχρι τωρα δεν εχει δει κανεις την συμβαση παραχωρησης αν γινει κατι τετοιο θα ισχυσει μονο για καταστηματα και γραφεια η και για τις εταιρειες επ.εξυπηρετησης;
Πραγματικα οσο δεν βλεπουμε το κειμενο της συμφωνιας τοσο ανησυχω οτι ολα αυτα ισως ειναι αληθεια...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Επειδή βλέπω κι επιμένει ο Γουίλιαμ με τα 500 του ΕΣΠΑ και τα 700 για αποζημιώσεις που θα ζημιωθεί το ελληνικό δημόσιο, θα δούμε ποτέ κι εμείς αυτή τη &#^&(*^$*#($(*# σύμβαση;;;
:arrow: http://tvkosmos.gr/article.asp?newsid=2751614

Μάθαμε κι ότι η κίνηση είναι πλασματική λόγω Ryanair :doubt:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ωχ ωχ ωχ :?
Το «πράσινο φως» για τις δύο συμβάσεις παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport – Slentel άναψε η κυβέρνηση με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου

Η ΠΥΣ δημοσιεύθηκε το βράδυ της Τρίτης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και κάνει λόγο για την «ανάγκη άμεσης έγκρισης των σχεδίων σύμβασης παραχώρησης για την αναβάθμιση, συντήρηση, διαχείριση και λειτουργία περιφερειακών αεροδρομίων Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου (Ομάδα Α) και Αιγαίου (Ομάδα Β)», καθώς και «το γεγονός ότι όρος για τη θέση των συμβάσεων παραχώρησης σε ισχύ αποτελεί η με νόμο κύρωσή τους από τη Βουλή των Ελλήνων».
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Όπως τα λέγαμε λίγους μήνες νωρίτερα, "χάνει" τη σεζόν η Fraport, και αναλαμβάνει το τελευταίο τρίμηνο του '16.
Αυτό δίνει χρόνο στον ξύλουργ....εεε..στον κύριο Αλεβιζόπουλο και στην ΟΣΥΠΑ να οργανωθεί(;).

Πηγή
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ίσως να είναι καλύτερα έτσι, τέλη Μαρτίου ανοίγει η σεζόν οπότε θα ρισκάραμε έναν αχταρμά. Απ΄την άλλη βέβαια, το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να φροντίσει για κάποια πράγματα διότι άλλη μια σεζόν με φραγκοδίφραγκα δεν παλεύεται όπως βέβαια και η Fraport θα πρέπει να είναι πανέτοιμη να αναλάβει, έχει αρκετό καιρό να ετοιμαστεί πλέον.

Απ' το χθεσινό ACES κάποιες δηλώσεις του εν αναμονή "μεγάλου", Στεφανή Schulte
...τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης, ύψους 1,23 δισ., σχετίζονται με την υψηλή ζήτηση που έχει η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός, το επιχειρηματικό ενδιαφέρον για προορισμούς, όπως η Θεσσαλονίκη, τη σταθερή βάση εσόδων και την υψηλή αναλογία αεροπορικών εσόδων.

Ωστόσο, κατά τον κ. Schulte, τα ζητήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν σχετίζονται με την υψηλή εποχικότητα, τις ελλείψεις σε υποδομές, αλλά και το προσφυγικό κύμα σε ορισμένα νησιά (Σάμος, Κως, Ρόδος, Λέσβος).

Άξιο αναφοράς είναι ότι ο CEO της Fraport απηύθυνε και… προσκλητήριο στην αεροδρομιακή κοινότητα, καθώς η γερμανική εταιρεία θα προχωρήσει σε σειρά προσλήψεων.
Η Θεσ/κη θα είναι λογικά το πρώτο στοίχημα, για να δούμε τα σχέδια τους για το Μακεδονία. Στη Ρόδο δεν υφίσταται προσφυγικό, οι απέναντι μας έχουν στα όπα όπα και στέλνουν λιγοστούς. Μήπως εννοεί ο ποιητής ότι θα αρχίσουν να μας στέλνουν κι εδώ;

Παρεπιπτόντως, θα τους δούμε κι εμείς απο κοντά τους Γερμανούς; Σκοπεύουν να μας ενημερώσουν για τα πλάνα τους;
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δηλαδή οταν λεμε προσληψεις σε τι θεσεις εννοει? Αυτες που ηταν με ασεπ συμπεριλαμβανονται?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top