Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Για να λεμε πάντως και τα σύκα σύκα, ο σατκορφου -με τον οποίο διαφωνώ σχεδόν πάντα- δεν έκανε τίποτα παραπάνω απ' το να αναφερθεί στα προβλήματα της Κέρκυρας μετά το δικό μου πόστ για τον Διαγόρα. Αντιθέτως, ένα καινούριο ( :?: ) μέλος άνευ λόγου και αιτίας την είδε ράσελ κρόου και έβγαλε τη σπάθα κι άρχισε τη "σφαγή" με τα γνωστά χιλιοειπωμένα απο προηγούμενες αντιπαραθέσεις επιχειρήματα χωρίς ουσιαστικά να προσθέσει κάτι στο θέμα της συζήτησης. Ναι, είμαστε υπέρ της ιδιωτικοποίησης με τα 1000, ναι θα αναφέρουμε τα θετικά αλλά θα είμαστε -κι εγώ προσωπικά είχα δεσμευτεί- εδώ να κράζουμε κι όλας όταν χρειάζεται.

Κανείς δεν περίμενε θαύματα για φέτος, προβλήματα 10ετιών δεν λύνονται σε 2 μήνες αλλά ας πούμε το να βρεις προσωρινή λύση στο θέμα του κλιματισμού δεν νομίζω πως είναι δύσκολο. Ενδιαφέρον θέλει και να βάλεις λιγάκι το χέρι στη τσέπη. Η' το να διαβάζεις τα μέιλ που σου στέλνουν και να διορθώνεις τις μλκιες που γράφεις στην ιστοσελίδα του Διαγόρα πάλι δεν νομίζω ότι θέλει έξοδα αλλά σεβασμό στους πελάτες σου και το νησί στο οποίο δραστηριοποιήσαι.
 
Εκτός απο Ρόδο και Κέρκυρα , σειρά έχει σήμερα και η Θεσσαλονίκη, όπως διαβάζω
http://www.thessnews.gr/article/41707/t ... imatistika
Οσον αφορά την AOPA και τη γενική αεροπορία, σε λίγο καιρό πολλοί θα αναπολούν τις 'ευκολίες" που είχαν επι ΥΠΑ, γιατί πλέον οι αερολέσχες εξοστρακίζονται απο τα 14 αεροδρόμια, με τεράστιο κόστος να τους περιμένει...
για του λόγου το αληθες :
https://www.euroga.org/forums/flying/43 ... ost_143366
Οσοι απο εδώ αγαπουν πραγματικά την αεροπορία, καταλαβαίνουν !!!
 
Ανάμεσα στους πολλούς λόγους που οδήγησαν στην ιδιωτικοποίηση ήταν και η αποφυγή τέτοιων γεγονότων. Να έχουμε καύσωνα και να μην δουλεύουν τα κλιματιστικά.

Πολλοί ήταν αυτοί που με αφορμή τέτοια περιστατικά στο παρελθόν έσπευδαν να καταγγείλουν την ολιγωρία του δημοσίου και τους τεμπελχανάδες. Αγνούσαν ή απόφευγαν εν γνώση τους να αναφερθούν στις δομικές συνθήκες που είχαν αυτές τις συνέπειες. Και τις περισσότερες φορές δεν έφταιγαν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ στα αεροδρόμια.

Αν υπήρχε ψυκτικός σε κάποιο αεροδρόμιο ήταν υπέυθυνος για την συντήρηση και επίβλεψη της λειτουργίας. Η επισκευή είναι αρμοδιότητα συνήθως του κατασκευαστή. Ακομα και αν τεχνικά μπορεί ο δημόσιος υπάλληλος να το επισκευάσει χρειάζεται ανταλλακτικά τα οποία δεν είναι διαθέσιμα άμεσα από αποθήκες του δημοσίου. Άρα πρέπει να βγει στην αγορά να βρει. Από που όμως; Πρέπει να συσταθεί επιτροπή αγορών, να εξετάσει τουλάχιστον τρεις προσφορές και να προκρίνει την φτηνότερη. Αυτό για την περίπτωση που δεν υπάρχει μια σταθερή σύμβαση με προμηθευτή.

Τα κλιματιστικά δε πιθανόν τοποθετήθηκαν με δημόσια σύμβαση για όλα τα αεροδρόμια από έναν προμηθευτή συντηρητή. Πιθανότατα στην Αθήνα. Αν είναι σε εγγύηση πρέπει να περιμένουν στο αεροδρόμιο να ζητήσει η Κεντρική υπηρεσία από τον εγκαταστάτη να στείλει τεχνικό. Μπορεί η προμήθεια να είχε γίνει πριν 15 χρόνια και να έχει λήξει και η εγγύηση. Μπορεί σε αυτό το διάτημα η ΥΠΑ να έστεισε ένα δίκτυο επισκευαστών. Πιθανότα όμως αυτοί δεν είναι διατεθειμένοι να ασχοληθούν πια γιατί εδώ και κάποια χρόνια η ΥΠΑ κάνει και δυο χρόνια να τους πληρώσει. Πάλι όμως ο ψυκτικός ή ο ηλεκτρολόγος του αεροδρομίου θα τα ακούσει από όλους τους τιμητές.

Αντιθέτως μια ιδιωτική εταιρία δεν έχει τέτοιες αγκυλώσεις. Έχει την ευχέρεια σε έκτακτη ανάγκη να παρεκκλίνει από τις διαδικασίες της (για επιλογή υλικών, επισκευαστών κλπ) ώστε να λύσει προσωρινά ένα άμεσο πρόβλημα. Όταν λοιπόν κωλυσιεργεί και η ιδιωτική εταιρία, που κανείς δεν θα την κατηγορήσει για διαφθορά και επιλογή των δικών της παιδιών, πρέπει κι εκεί να κάνουμε υπομονή ή να καλυπτόμαστε πάλι πίσω από την καραμέλα του δημοσίου;
 
satcorfu":3sasqkvi said:
Εκτός απο Ρόδο και Κέρκυρα , σειρά έχει σήμερα και η Θεσσαλονίκη, όπως διαβάζω
http://www.thessnews.gr/article/41707/t ... imatistika
Οσον αφορά την AOPA και τη γενική αεροπορία, σε λίγο καιρό πολλοί θα αναπολούν τις 'ευκολίες" που είχαν επι ΥΠΑ, γιατί πλέον οι αερολέσχες εξοστρακίζονται απο τα 14 αεροδρόμια, με τεράστιο κόστος να τους περιμένει...
για του λόγου το αληθες :
https://www.euroga.org/forums/flying/43 ... ost_143366
Οσοι απο εδώ αγαπουν πραγματικά την αεροπορία, καταλαβαίνουν !!!
Δε μου λες φιλε ΥΠΑτζη, απο το 1931 που οργανωθηκε η ΥΠΑ σαν υπηρεσια μεχρι περυσι.....ποσο δυσκολο ηταν να μπουνε κλιματιστικα στους χωρους αναμονης επιβατων οταν στα γραφεια σας ειχατε τα καλυτερα κι ακριβοτερα κλιματιστικα που δουλευαν φουλ κι ανοιγατε και παραθυρα?Οσο κανατε κουμαντο εσεις, δεν υπηρχε προβλημα, τωρα που χασατε την κουταλα, φταιει η fraport που δεν εβαλε κλιματιστικα την αλλη μερα οταν εσεις δεκαετιες ολοκληρες δεν κανατε απολυτως τιποτα?.....
Οσο για το ποσο αγαπατε πραγματικα την αεροπορια αυτο φαινεται απο τις δεκαδες μηνυσεις που εχει κανει η AOPA και τα μελη της σε συναδελφους σου οι οποιοι καταδικαστηκαν και πηγαν σπιτια τους.......
ΥΓ. Μιας κι εισαι στην Κερκυρα θα γνωρισες τον Δαμωνα Παρλαπα, συναδελφο σου και μακαριτη εδω και καιρο.......Για να δεις ποσο καλοι υπαλληλοι ειστε, μπες στην επισημη ιστοσελιδα σας και δες οτι στον ΚΑΙΩΠ τον εχουν δηλωμενο αερολιμεναρχη, και αναπληρωτη τον Λιακοπουλο που εχει βγει σε συνταξη εδω και 10 χρονια!!!!!Κατα τ`αλλα η fraport σας φταιει για τα χαλια σας....(αναρωτιεμαι, ποσα πληρωσαμε για να φτιαξτε αυτη την ιστοσελιδα)
http://www.ypa.gr/our-airports/kratikos ... rros-kaiwp
 
Πωλούνται 20 ρίζες ελιές σε καλή κατάσταση, πρόσφατο service με όλα τα χαρτιά τους.

Πληροφορίες εντός.
 
Gladiator":d5c8n8k6 said:
Οσο κανατε κουμαντο εσεις, δεν υπηρχε προβλημα, τωρα που χασατε την κουταλα, φταιει η fraport που δεν εβαλε κλιματιστικα την αλλη μερα οταν εσεις δεκαετιες ολοκληρες δεν κανατε απολυτως τιποτα?.....
Ποιός σου είπε οτι δεν υπήρχε πρόβλημα ?? είχαν επισημανθεί και ζητηθεί κονδύλια για επισκευές- αντικαταστάσεις, τελευταία (πρίν 4-5 χρόνια) είχαν αγοραστεί κλιματιστικά ντουλάπες για πρόσθετη βοηθεια στα υπολειτουργώντα κεντρικά στην Κέρκυρα...
Η Fraport ΟΦΕΙΛΕ να έχει φέρει συνεργείο απο την πρώτη μέρα να επισκευάσει τα υπάρχοντα- αφου όπως δήλωσε .ηταν έτοιμη απο καιρό να αναλάβει- αλλά πέρασαν 80 μέρες χωρίς να γίνει κάτι..μήπως δεν περίμεναν ζέστες το καλοκαίρι ?
Οσον αφορά τα γραφεία, εκεί υπάρχουν μικρά κλασσικά σπιτικά και όχι κεντρικές εγκαταστάσεις !!! ακόμα και στα μηχανήματα τις περισσότερες φορές είναι σπιτικά και με αρκετά λειτουργικά προβλήματα... Καλό θα είναι να σταματήσεις να πετάς αριστερά και δεξιά οτι ναναι, γιατί πλέον εγώ δεν καθομαι να απολογηθώ, γιατί εσύ εχεις δεί κάτι κάπου !!! Αν παρα ταύτα τα γραφεία είχαν τα ακριβότερα κλιματιστικά, τότε η Fraport πήρε μια χαρά δωράκι, αφού στα γραφεία που αναφέρεσαι, εδρεύει πλέον η εταιρεία !!!

Οσο για το ποσο αγαπατε πραγματικα την αεροπορια αυτο φαινεται απο τις δεκαδες μηνυσεις που εχει κανει η AOPA και τα μελη της σε συναδελφους σου οι οποιοι καταδικαστηκαν και πηγαν σπιτια τους.......
αν έκαναν παρανομίες , καλά τους έκαναν και πήγαν σπίτι τους.. ποιός διαφωνεί? όποιος κάνει παρανομίες, να απολύεται... γιατί το γράφεις αυτό δηλαδή, για να πονέσω ??...
δες όμως τί λένε οι G.A. απο εδώ και πέρα.... ουδέν σχόλιο για οτι συμβαίνει με τις αερολέσχες σήμερα που διαλύονται ή μετακομίζουν σε άλλα κρατικά α/δ??? διαβάσατε τα σχόλια του Link που παράθεσα? ξένοι τα γράφουν και όχι κάποιοι "κακοί" ΥΠΑΤζήδες που σκοπό έχουν να πλήξουν την ιδιωτικοποίηση!! μια μικρή παράθεση τυχαία :
All local airclubs have almost stopped operating and some big flight schools (eg Egnatia Aviation in Kavala LGKV, the schools at Thessaloniki LGTS and Rhodes LGRP etc) are taking a hit.
Greek GA is suffering and, among others, the new charges will reduce flight hours and thus affect flight safety.
Fraport must have known they will wipe out GA activity in Greece by doing this, so they obviously don’t care, and Greece had its back to the wall (top-level politically) when they were presented with the Fraport deal. More than likely, the Fraport deal was a condition of some Greek debt rescheduling or some such. That is how things are done… Greece has been under a lot of pressure from the lenders to privatise its govt owned agencies.
 
λοιπον για να τελειωνει εδω η συζητηση γιατι παρατραβηξε και καταλαβαινω οτι νευριασες και θιχτηκες.....(αναμενομενο βεβαια..), δεν εχω κατι μαζι σου, ουτε ειχα καημο να δουλεψω στην ΥΠΑ οπως ευθεως με κατηγορησες. Εχω αλλαξει 4-5 δουλειες, μαζεψα ενσημα και βγηκα στη συνταξη. Ολο το δημοσιο δυστυχως λειτουργει ετσι, δηλαδη κομματοσκυλα υπαλληλοι που δεν ειχαν προσοντα, διοριστηκαν κατα χιλιαδες παντου(και στην ΥΠΑ), αργομισθοι, κοπανατζηδες, με παχυλους μισθους, παχυλα επιδοματα, παχυλα εφ απαξ, κλπ. Προσθεσε και το πλιατσικο που γινοταν και γινεται σε επιτροπες αγορων, υπερτιμολογησεις, μιζες, αναλωσιμα...δε θελει πολυ για να πεσει εξω το "μαγαζακι"...Εχω γνωρισει ολα αυτα τα χρονια πολλους υπαλληλους που δεν ειχα αντικειμενο και χωρο, κι απλα πηγαιναν το πρωι(κι οχι καθε μερα) διναν το παρων και φευγαν...Αυτο το εχω δει ακομη και σημερα να γινεται σε διαφορες υπηρεσιες. Εχω δει αποφοιτους δημοτικου να παιρνουν διπλασιο μισθο απο καθηγητη πανεπιστημιου και γιατρο!!!!!Για να ερθουμε στο θεμα μας τωρα. Ο υπαλληλος του αεροδρομιου ειτε εχει 1 αεροπλανο τη μερα ειτε 100 θα παρει τα ιδια λεφτα. Μαντεψε τι προτιμαει....Υπαρχουν δεκαδες καταγγελιες για υπαλληλους ελληνικων αεροδρομιων οι οποιοι προσπαθησαν να αποτρεψουν α/φη να ερθουν με διαφορες προφασεις και δικαιολογιες με αποτελεσμα να εχουμε γινει διεθνως ρεζιλι!!!Οι κριτικες ειναι οι χειροτερες για τα αεροδρομια μας λογω νοοτροπιας υπαλληλων(οι ΕΔΕ και οι καταδικες απλα το επιβεβαιωνουν). Παρομοιες καταγγελιες υπαρχουν δυστυχως και για τους ελληνες ελεγκτες. Και φυσικα για τα κεντρικα της ΥΠΑ αλλα αυτο ειναι εκτος θεματος. Με αυτο τον τροπο οι βολεμενοι, μονιμοι, παχυλα αμοιβομενοι υπαλληλοι καταφεραν να διωξουν και να αποτρεψουν καθε αεροπορικη κυκλοφορια δημιουργωντας ενα αρνητικο κλιμα οσον αφορα τα ελληνικα αεροδρομια. Πρωτογονες καταστασεις, ανυπαρκτες εγκαταστασεις, χαλασμενος εξοπλισμος, απηρχειωμενα μηχανηματα, ελλειψη γνωσεων, ελλειψη ευγενειας....ελλειψη καυσιμου, χωρων σταθμευσης, κλπ.
Οσο για τη γενικη αεροπορια παντα πληρωνανε handling, τελη, σπατοσημα χωρις αναλογες υπηρεσιες....Τωρα που ηρθε ο γερμανος, θα παρεχει τις σωστες υπηρεσιες αλλα με μεγαλυτερο αντιτιμο, διοτι τον γερμανο δεν τον νοιαζει η ελλαδα και τα μνημονια μας...ειναι επενδυτης ιδιωτης και θελει να βγαλει κερδος απο την επενδυση του. αυτο ειναι παγκοσμιως γνωστο εδω και αιωνες, και ξεραμε πολυ καλα οτι οποιος και να αγοραζε τα αεροδρομια το ιδιο θα εκανε. Κανενας δεν δουλευει για την ψυχη της μανας του ή για να βοηθησει τους κακομοιρους τους ελληνες.
αν ημασταν εντιμοι, ξυπνιοι, εργατικοι κι οχι παρτακηδες....θα ειχαμε τα καλυτερα αεροδρομια, με πολλαπλασια κυκλοφορια κι εσοδα, ενας πραγματικος αεροπορικος παραδεισος. Εδω οι αλλοι τολμησαν καποτε να φερουν υδροπλανα...κι η ΥΠΑ καταφερε και τους εδιωξε και δε θελουν να ξανακουσουν για Ελλαδα. Κι αυτο συμβαινει παντου. Οταν ηρθαν οι κινεζοι στον Πειραια, οι υπαλληλοι ξεβολευτηκαν, γιατι τους υποχρεωσαν να τηρουν το ωραριο και να δουλευουν.....Ετσι βγαλαμε τους κινεζους και τους γερμανους κακους...γιατι ετσι μας ειχαν μαθει αυτοι που λεγανε "μαζι τα φαγαμε".......
Σταματα λοιπον να κοιτας το δεντρο γιατι χανεις το δασος....Εισαι πολυ προνομιουχος αυτη την εποχη γιατι εχεις μια μονιμη καλοπληρωμενη δουλεια και θα παρεις και πολυ καλο εφ απαξ.Μην εισαι αχαριστος λοιπον...Και φυσικα δεν ειμαι υπερ του ξεπουληματος αεροδρομιων, λιμανιων, τραινων, κλπ.....αλλα δεν ειμαι και υπερ του να συνεχιζοταν αυτη η κατασταση τοσα χρονια που μας εφτασε εδω που μας εφτασε.
αφου δεν ειχαμε μυαλο κι αγαπη γι`αυτο τον τοπο(παρα μονο για την τσεπη μας) καλα να παθουμε, κι αλλα τοσα να μας κανουν...μεχρι να βαλουμε μυαλο
 
Μια απο τα ίδια πάλι : οι κακοί ΥΠΑτζήδες είναι η αιτία του κακού και πουλήθηκαν τα α/δ.. δεν θέλουν να πετάνε τα αεροπλάνα για να μη ξεβολεύονται... και πως εξηγείς την τεράστια αύξηση στην κίνηση κάθε χρόνο τα τελευταία 10 χρόνια, με λιγότερο προσωπικό κάθε χρόνο...προσωπικό που σε πολλές περιπτώσεις δεν παίρνει καμμια άδεια το καλοκαίρι... τα εκατομύρια που μπαίνουν στην ελληνική οικονομία απο το έργο ολων αυτών και πληρώνεται η σύνταξή σου - κακώς βέβαια - πώς τα δικαιολογείς ??
Αλλά καλό είναι η εμπάθεια που έχεις με τους ΥΠΑτζήδες να μεταφερθεί στο άλλο thread ¨Κριτική στην ΥΠΑ" γιατί εδώ είμαστε εντελώς εκτός θέματος, παρεπιπτώντος δεν είδα να εκφέρεις άποψη περί των α/c που δεν δουλεύουν και είναι το θέμα(δεν το ανέφερα εγώ, αλλοι "εγκάθετοι" τα γράφουν" )
Επίσης για να βοηθήσω στο θέμα, απο τη στιγμή που υπογράφτηκε η παραχώρηση των α/δ, πέρσυ τον Ιούνιο σταμάτησε ΕΝΤΕΛΩΣ η καθε είδους χρηματοδότηση στα α/δ, αφού έπρεπε να πάρουν το ΟΚ απο το ΤΑΙΠΕΔ,..ετσι και σε συνδυασμό με τις συνεχείς αναβολές της ανάληψης απ οτη Fraport ,δεν δόθηκαν κονδύλια ακόμα και για τα πιό επείγοντα... Αν δινόταν λεφτά για βελτιώσεις,κάποιοι θα κατηγορούσαν τους υπεύθυνος οτι κατασπαταλούν χρήματα του λαού για να δώσουν έτοιμο πράμα στη Fraport , αφού δεν δόθηκαν, πάλι κατηγορούνται !!
ετσι φτάσανε οι υπαλληλοι που κατα τη γνώμη σου τα παίρνανε απο όλες τις μεριές να κάνουν ρεφενέ για να αγοράζουν φτηνά αλλά ουσιώδη εξαρτήματα απο Ebay και ηλεκτρολογικά καταστήματα για να συνεχίσουν να λειτουργούν κάποια προβληματικά μηχανήματα... απο ανεμιστήρες, μέχρι καλώδια και μεταφορικά courier ....Η Fraport πήρε ολα τα αυτοκίνητα εκτός απο 1-2 που άφησαν για χρήση στην αεροναυτιλία, πήρε όλα τα αποθέματα καυσίμων που υπήρχαν στις δεξαμενές και τώρα μόλις τελειώσει η βενζίνη στα ντεπόζιτα,. έχει ο Θεός !!
είχαν βέβαια φροντίσει οι ΥΠΑτζήδες να βάλουν στην άκρη μερικές απο τις μίζες που επαιρναν για να αντιμετωπίσουν τις "δύσκολες μέρες" και έτσι μάλλον θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα (το τελευταίο ελπίζω να μην το πάρεις στα σοβαρά και κατηγορηθώ και για άλλα εκτός απο ολα τα προηγούμενα!!!)...
 
flying Doc":1ykobr7o said:
Πωλούνται 20 ρίζες ελιές σε καλή κατάσταση, πρόσφατο service με όλα τα χαρτιά τους.

Πληροφορίες εντός.
Aν είναι κορωνέικες τις αγοράζω ή τις ανταλάσσω με 80 αίγες γκιόσες
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top