Ιδιωτικό αεροπλάνο συνετρίβη ανάμεσα στις Σπέτσες και Πόρο

  • Thread starter Thread starter A3152
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ημουν αυτοπτης μάρτυρας δυστυχως. το αεροπλανο συνετριβη αναμεσα σε σπετσες κ πορτο χελι. Το χαζευα για ωρα απο το μπαλκονι μου,ήμουν ακριβως απεναντι στις σπετσες. εκανε πολυ επικινδυνους ελιγμους κ πλαγιες στροφες, λεγαμε οτι αν δεν ειναι εκπαιδευτικο,θα προκειται σιγουρα για μεθυσμενο χειριστη! Ειχε κατέβει πολυ χαμηλα στη θαλασσα αλλα δεν καταφερε να παρει υψος και μπήκε μεσα. επέπλεε για λιγη ωρα, το λιμενικο αργησε πολυ να ερθει, ενα σκαφος ανημπορο να βοηθησει ειχε πλησιάσει μονο.Αν ειχε έρθει εγκαιρα λιμενικο και βατραχανθρωποι ,οι άνθρωποι ισως κ να ειχαν σωθει! Για τουλάχιστον μία ωρα δεν είχε ερθει λιμενικο, παρα μονο περαστικα σκάφη.
 
Καλή η μαρτυρία σου αλλά πέρα από αυτό το forum, καλό θα είναι αν δεν το έχεις κάνει ήδη να πας να δώσεις μια κατάθεση σε κάποιο αστυνομικό τμήμα (τουλάχιστον).
 
Φίλε nat η μαρτυρία σου είναι πολύ σημαντική.
Αλήθεια μπόρεσες να δεις εάν όντως έκανε touch & go ή low approach στο Πόρτο Χέλι και εάν μετά από αυτά ,σε στροφή ξαφνικά έχασε ύψος?
 
Αν όντως η μαρτυρία του συμμετέχοντα στο φορουμ είναι αληθινή, θα πρέπει να σπεύσει στο ΑΤ της γειτονιάς του... Να μη πω να καλέσει άμεσα την ΥΠΑ και να καταθέσει τη μαρτυρια του!
Για κάθε αεροπορικό ατύχημα βγαίνουν πορίσματα που μπορεί να σώσουν ζωές στο μέλλον. Είναι σοβαρότατη συμβολή στην ασφάλεια των πτήσεων μια αξιόπιστη και ακριβής μαρτυρία...
 
το θεμα ειναι οτι αδυνατω να δωσω ακριβη περιγραφη μιας κ δε γνωριζω τους τεχνικούς όρους για να γινω κατανοητή.Ξέρω οτι πιθανώς να ειμαι η μόνη αυτόπτη μάρτυρας αλλα δέ θα μπορουσα να περιγραψω με σαφηνεια. Εξάλλου όλα έγιναν τρομερα γρηγορα...
 
Επειδή από την σχολή του Σωτήρη πήρα το πτυχίο μου το 1999 θα πρέπει να πω κάποια πράγματα που δεν γνωρίζετε ,κατ αρχήν ο Σωτήρης ήταν και ο ιδιοκτήτης τις σχολής με χιλιάδες ώρες στο ενεργητικό του ,πάντα μετά την απόκτηση του πτυχίου πήγαινε μαζί με τον πτυχιούχο μέχρι να σιγουρευτεί ότι θα ήταν ασφαλής ,δεν ήταν ριψοκίνδυνος και το παΐδι που ήταν μαζί ήταν πτυχιούχος .
Επειδή μου έχει λήξη το πτυχίο μου είχαμε κανονίσει να πάω να κάνω την ανανέωση ,την συγκεκριμένη μέρα βρήκα στο κινητό μου μια κλήση από σταθερό που έμοιαζε με το σταθερό του γραφείο του ,τον κάλεσα στις 5,43 το απόγευμα και πρώτη φορά ήταν κλειστό και κατά τις 7 με ενημέρωσαν για το συμβάν .
Όπως καταλαβαίνετε στην θέση του παιδιού από την Τυνησία μπορεί να ήμουν και εγώ .
Από την κατάθεση του ανθρώπου με το θαλάσσιο ταξί μάθαμε ότι έχασε απότομα ύψος και προσπάθησε να ανέβει αλλά δεν τα κατάφερε και έπεσε ανάποδα στην θάλασσα ,αποκολλήθηκε η καλύπτρα και τα φτερά διαλύθηκαν .
Από καύσιμα σίγουρα είχαν γιατί ποτέ δεν έφευγε χωρίς να φουλάρει ,άλλωστε φαίνεται και στην φωτογραφία ότι είχαν καύσιμα και οι δυο πτέρυγες .ο ιατροδικαστής είπε ότι σκοτώθηκαν με την πρόσκρουση όποτε και γρηγορότερα να πήγαινε το λιμενικό μάλλον δεν θα προλάβαινε τίποτα .
Αν έχεις την καλοσύνη ΝΑΤ γράψε τι ακριβώς είδες γιατί όπως καταλαβαίνεις σε μένα και τους ανθρώπους τις σχολής δεν ήταν ένα συμβάν αλλά χάσαμε δικούς μας ανθρώπους και φίλο που για 15 χρόνια τουλάχιστον έμενα με βοηθούσε να κάνω το χόμπι μου .
Η βοήθεια σου θα μας ήταν πολύτιμη.
Ευχαριστώ και συγγνώμη αν σας κούρασα
 
Λυπαμαι παρα πολύ, πραγματικά. Ειχα σοκαριστεί κ γω με το γεγονός,μονο που είδα δυο ανθρωπους να χανονται μ'αυτον τον τροπο ηταν αρκετο. Για το οτι εχασε υψος ξαφνικα δε θα το λεγα με σιγουρια,γιατι για αρκετα δευτερολεπτα πετουσε σε ευθεια με τη θαλασσα αλλα σε πολυ χαμηλο υψος. Επισης,μπορω να πω οτι πετουσε σε πλαγια θεση,σχεδον σα να πηγαινε να στριψει αναποδα,αλλα αυτο εγινε κ οταν ηταν σε μεγαλυτερο υψος αρκετες φορες συνεπως δε μου φανηκε περιεργο. Εννοω δε προκληθηκε μονο του, ο χειριστης το προκαλεσε. Ομως, για καποιο λογο δε μπορεσε να παρει υψος κ καρφωθηκε στη θαλασσα. Δυστυχως αυτη την περιγραφη μπορω να δώσω με σιγουρια, δεν ξερω αν βοηθαει, αλλα δε θα ηθελα να διακινδυνεψω να πω παραπανω λεπτομερειες για τις οποιες δε θα ημουν σιγουρη 100%.
 
C Vavatsis":3jfxgzj8 said:
Υπάρχει πάντα η περίπτωση να είχαν λίγα καύσιμα και να έπαθε ο κιν. fuel starvation !Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι το μεγάλο Bank Angle ! To έκανε εσκεμμένα ή ήταν αποτέλεσμα της απώλειας στήριξης ; Μου προκαλεί εντύπωση το πως ένας έμπειρος εκπαιδευτής δεν πρόλαβε το στολ ! Ερώτηση: Υπάρχει πληροφορία από τον μάρτυρα για το αν δούλευε ο κινητήρας( τον άκουγε ) την ώρα που το είδε να κάνει τον ελιγμό και να πέφτει; Γιατί αν δεν άκουσε τον κινητήρα τότε πάμε αλλού!

NAI, ο κινητηρας ακουγοταν μεχρι τελευταια στιγμη.
 
nat":3eck06og said:
το θεμα ειναι οτι αδυνατω να δωσω ακριβη περιγραφη μιας κ δε γνωριζω τους τεχνικούς όρους για να γινω κατανοητή.Ξέρω οτι πιθανώς να ειμαι η μόνη αυτόπτη μάρτυρας αλλα δέ θα μπορουσα να περιγραψω με σαφηνεια. Εξάλλου όλα έγιναν τρομερα γρηγορα...

Δεν έχει σημασία, καλό θα ήταν να αναφέρεις αυτά που λές εδώ και στην ΥΠΑ.
 
Τελικά το αεροσκάφος ήταν του γνωστού Σώτου;
 
Top