no frills
First-Class-Member
πιστευω πως ο σημαντικοτερος λογος που επελεξε να παραγγειλει ταυτοχρονα και boeing kai airbus ειναι να καταφερει να διπλασιασει τον ρυθμο ανανεωσης του στολου της. μιας και ο ρυθμος παραγωγης αεροπλανων (αρα και ο ρυθμος παραδοσης) και για τις δυο εταιριες ειναι αρκετα μικροτερος απο την σημερινη ζητηση που παρατηρειται στην αγορα δημιουργοντας προβληματα σε πολλες εταιριες(easy, ryan)
@ akis η easy αντικαθιστα τα 737 οχι επειδη δεν ειναι ευχαριστημενη αλλα επειδη θελει να αναεωσει τον στολο της και ειναι λογικο να θελει να τα αντικαταστησει με 319 τα οποια πηρε στην τιμη "dose ki emena mparmpa". τωρα το αν ειναι λογικο να διωχνει απο τον στολο της αρχικα 733 και τωρα 737-700 την στιγμη που εχει ελειψη αεροσκαφων ειναι ενα ζητημα που χωραει πολυ μπλαμπλα...το σιγορο ειναι πως καποιοι εκει στο luton χασανε τις δουλειες τους για τις αποφασεις που ειχαν παρει..
@ akis η easy αντικαθιστα τα 737 οχι επειδη δεν ειναι ευχαριστημενη αλλα επειδη θελει να αναεωσει τον στολο της και ειναι λογικο να θελει να τα αντικαταστησει με 319 τα οποια πηρε στην τιμη "dose ki emena mparmpa". τωρα το αν ειναι λογικο να διωχνει απο τον στολο της αρχικα 733 και τωρα 737-700 την στιγμη που εχει ελειψη αεροσκαφων ειναι ενα ζητημα που χωραει πολυ μπλαμπλα...το σιγορο ειναι πως καποιοι εκει στο luton χασανε τις δουλειες τους για τις αποφασεις που ειχαν παρει..