Η Aegean στο Χρηματιστήριο Αθηνών

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Στο τελος Δεκεμβρίου ο κ. Βασιλάκης είχε πει στο πλαίσιο μιας συνέντευξης τύπου οτι η εταιρία θα εξέταζε το ενδεχόμενο να μπει στο Χ.Α αν υπήρχε ικανοποιητική κερδοφορία. Προφανώς αυτό συνέβει και όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική σήμερα, θα καταθέσει το φάκελό της η εταιρία εντός τον προσεχών ημερών στο Χ.Α. με στόχο να ξεκινήσει η διαπραγμάτευση της μετοχής μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2007.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 311282.htm
 
jetflight ειπε: Εκτος θεματος,αλλα ειναι μεγαλη ανακριβεια οτι η Α3 παει Χ.Α λογω χρεων.Απο το 2003 μονο κερδη εχει.


Καλα για να μπει μια εταιρια στο ΧΑΑ δεν πρεπει να εχει μονο κερδη? Δεν εχω ιδεα για το τι παιζει απλα ειχα ακουσει οτι βαζουν καποια standards για της εταιριες που μπαινουν στο ΧΑΑ[/quote]
 
echeis dikio oti eiparchoun standards prepei me vasi ta logistika standards pou eiparchoun gia mia siggekrimeni periodo -den thimame an einai 3 i 5 chronia- i eteria na echei kerdoforia.

opos episis kai o fakelos na echei siggekrimena quality criteria.
 
Προυποθέσεις εισαγωγής νέων εταιρειών :

1. Ελάχιστη διάρκεια ζωής: 3ετία ως ανώνυμη εταιρεία

2. Διασπορά 25% και 2000 άτομα

3. Ελάχιστο ύψος Ιδίων Κεφαλαίων: 15 εκ. ευρώ

4. Ελάχιστη Κερδοφορία: Κέρδη προ φόρων τριετίας 12 εκ. ευρώ και όχι λιγότερο από 3 εκ. ευρώ ανά έτος
 
sa thimizo ti klepsimo epese sto xrimatistirio to 1999 kathos kai to klepsimo se mikrotero vathmo pou ginetai akomi kai simera....De ksero telika poso kalo einai na mpainei sto xrimatistirio mia etairia...stin ellada eimaste.. :)
 
Κακά τα ψέματα αλλά η εταιρία χρειάζεται εισροή χρημάτων μιας και πρέπει να πληρώσει τα νέα της αεροσκάφη από την Airbus. Και η είσοδος μιας εταιρίας στο Χρηματιστήριο είναι μια καλή ευκαιρία να μπουν χρήματα στα ταμεία της εταιρίας ώστε να μπορεί να συνεχίσει την αναπτυξιακή πολιτική της.
 
makari file na einai etsi kai na parei kana frago i Aegean giati me ta nea Airbus pou pire kai tin periorismeni elliniki agora den ti vlepo kala na steketai kai isos siriknothei sto mellon...ma kala ...anti na parei kana ATR 72-500 agorazei airbus? mporouse na perimenei ligo akoma....telos pantos stamato edo giati kapoioi me katigoroun oti ipostirizo mono tin OA kai katigoro tis alles kai den einai alitheia...(alla exo mathei na min exo paropides sti zoi mou...asxeto gia to thema...sorry)
 
Με τους μικρομετοχους που θα αποκτησει μεσω του Χ.Α θα εχει σιγουρα και μια σιγουρη πελατεια.Τωρα για την αγορα 320 δεν τοσυζηταμε.Εκανε μια πολυ σωστη επιλογη που πιστευω θα φερει γρηγορα αποσβεση.Εξαλλου πολυ σωστα διαβασα στην Ελευθεροτυπια οτι η Airbus για 2 λογους καλοβλεπει την Α3.Ο ενας ειναι οτι η Airbus εχει αυτη στη στιγμη περισσοτερη αναγκη και απο την Α3 για εισροη ρευστου λογω φυσικα του φιλοδοξου σχεδιου με το 380,και ο αλλος οτι ετσι και αλλιως δεν εχει αυταπατες να περιμενει απο τις ΟΑ να παραγγειλουν κανενα καινουργιο αεροπλανο,οποτε ξερουν οτι στην Ελλαδα μονο η Α3 εχει αυτη τη δυνατοτητα.Αρα δε νομιζω να πιεσει πολυ την Α3 για την πληρωμη και μαλλον εχει γινει εκπτωση στην τιμη.
 
....σιγά τ' άρματα, παλληκάρια...

Μιλάμε για την Airbus, που έχει 5025 παραγγελίες για τα Α320, από τις οποίες ακόμα να παραδώσει ...2000. Μιλάμε για αεροπορικές εταιρείες τύπου Singapore Airlines, Jet blue, Emirates, που όταν ανοίγουν το μπλοκ επιταγών ποτέ το ποσό δεν πέφτει κάτω από αρκετά δις EUR. Μιλάμε για παραγγελίες 100 αεροσκαφών τη φορά. Αυτούς, ναι, τους έχει ανάγκη η Airbus....

Και κάτι ακόμα, γιατί το διαβάζω εδώ συχνά. Θα έρθει λέει ο Μπαρό να 'πιέσει' την ΟΑ να αγοράσει Αirbus για να τη συχγωρέσει... Ρε παιδιά, όταν έχω κατάθλιψη διαβάζω το post αυτό και έρχεται πάλι το ξεκαρδιστικό χαμόγελο στο πρόσωπό μου... Σιγά ρεεεεε!!! Εδώ 'άφησαν' ολόκληρη AirFrance, Alitalia, KLM κλπ να αγοράσουν τόνους από 777, την ΟΑ θα ...νοιαστούν να μη χάσουν?

Καμμία κατασκευαστική εταιρεία δεν έχει 'ανάγκη' τις μικρές. Σίγουρα όλες θέλουν να πουλήσουν, και μέσα στο διαπραγματευτικό παιχνίδι είναι να γίνεται κάποια έκπτωση, σε καμμία περίπτωση όμως του σκοτωμού, εκτός κι αν είναι launch order ή η παραγγελία της δεκαετίας.

αυτά...

emmanuil":2xirktle said:
Προυποθέσεις εισαγωγής νέων εταιρειών :

1. Ελάχιστη διάρκεια ζωής: 3ετία ως ανώνυμη εταιρεία
2. Διασπορά 25% και 2000 άτομα
3. Ελάχιστο ύψος Ιδίων Κεφαλαίων: 15 εκ. ευρώ
4. Ελάχιστη Κερδοφορία: Κέρδη προ φόρων τριετίας 12 εκ. ευρώ και όχι λιγότερο από 3 εκ. ευρώ ανά έτος

Αυτά είναι τα τυπικά. Τα ουσιαστικά όμως είναι η εταιρεία να εμπνέει εμπιστοσύνη: η τιμή της μετοχής στο IPO θα βουτήξει ή θα ανέβει ανάλογα με το τι πιστεύει ο κόσμος για τον ....προορισμό των χρημάτων του. Θέλω να αγοράσω ένα χαρτάκι που να λέει ότι απέκτησα το 1/1000 της εταιρείας αυτής; Ε, αν πιστεύω ότι αξίζει τότε θα το 'χτυπήσω'. Κι έτσι ανεβαίνει η μετοχή.
Αν λοιπόν οι τωρινοί ιδιοκτήτες της δεν πιστεύουν ότι αξίζει το 'προϊόν' τους δεν θα το τολμούσαν. Γιατί δεν είμαστε σε καμμία εποχή χρηματιστηριακής παράνοιας τύπου '99 που έμπαινε μέσα και η lame Mary και την άλλη μέρα έκανε limit up.

αυτά...
 
Και μονο απο τον αριθμο των παραγγελειων φενεται η επτυχια της επιλογης.Η κατασταση στην Airbus ειναι τοσο δυσκολη που ακομα και ενας μικρος πελατης εχει ξεχωριστη σημασια...Επομενως δεν θα πιεση για την αποπληρωμη και λογω option.
 
Top