....σιγά τ' άρματα, παλληκάρια...
Μιλάμε για την Airbus, που έχει 5025 παραγγελίες για τα Α320, από τις οποίες ακόμα να παραδώσει ...2000. Μιλάμε για αεροπορικές εταιρείες τύπου Singapore Airlines, Jet blue, Emirates, που όταν ανοίγουν το μπλοκ επιταγών ποτέ το ποσό δεν πέφτει κάτω από αρκετά δις EUR. Μιλάμε για παραγγελίες 100 αεροσκαφών τη φορά. Αυτούς, ναι, τους έχει ανάγκη η Airbus....
Και κάτι ακόμα, γιατί το διαβάζω εδώ συχνά. Θα έρθει λέει ο Μπαρό να 'πιέσει' την ΟΑ να αγοράσει Αirbus για να τη συχγωρέσει... Ρε παιδιά, όταν έχω κατάθλιψη διαβάζω το post αυτό και έρχεται πάλι το ξεκαρδιστικό χαμόγελο στο πρόσωπό μου... Σιγά ρεεεεε!!! Εδώ 'άφησαν' ολόκληρη AirFrance, Alitalia, KLM κλπ να αγοράσουν τόνους από 777, την ΟΑ θα ...νοιαστούν να μη χάσουν?
Καμμία κατασκευαστική εταιρεία δεν έχει 'ανάγκη' τις μικρές. Σίγουρα όλες θέλουν να πουλήσουν, και μέσα στο διαπραγματευτικό παιχνίδι είναι να γίνεται κάποια έκπτωση, σε καμμία περίπτωση όμως του σκοτωμού, εκτός κι αν είναι launch order ή η παραγγελία της δεκαετίας.
αυτά...
emmanuil":2xirktle said:
Προυποθέσεις εισαγωγής νέων εταιρειών :
1. Ελάχιστη διάρκεια ζωής: 3ετία ως ανώνυμη εταιρεία
2. Διασπορά 25% και 2000 άτομα
3. Ελάχιστο ύψος Ιδίων Κεφαλαίων: 15 εκ. ευρώ
4. Ελάχιστη Κερδοφορία: Κέρδη προ φόρων τριετίας 12 εκ. ευρώ και όχι λιγότερο από 3 εκ. ευρώ ανά έτος
Αυτά είναι τα τυπικά. Τα ουσιαστικά όμως είναι η εταιρεία να εμπνέει εμπιστοσύνη: η τιμή της μετοχής στο IPO θα βουτήξει ή θα ανέβει ανάλογα με το τι πιστεύει ο κόσμος για τον ....προορισμό των χρημάτων του. Θέλω να αγοράσω ένα χαρτάκι που να λέει ότι απέκτησα το 1/1000 της εταιρείας αυτής; Ε, αν πιστεύω ότι αξίζει τότε θα το 'χτυπήσω'. Κι έτσι ανεβαίνει η μετοχή.
Αν λοιπόν οι τωρινοί ιδιοκτήτες της δεν πιστεύουν ότι αξίζει το 'προϊόν' τους δεν θα το τολμούσαν. Γιατί δεν είμαστε σε καμμία εποχή χρηματιστηριακής παράνοιας τύπου '99 που έμπαινε μέσα και η lame Mary και την άλλη μέρα έκανε limit up.
αυτά...