Η Aegean στο Χρηματιστήριο Αθηνών

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μερικά σχόλια από τις οικονομικές καταστάσεις που ανέβασαν στη σελίδα τους:

Το κόστος καυσίμων μειώθηκε κατά 28% το 2009
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών & επενδυτικών αποτελεσμάτων μειώθηκαν λόγω της "πτώσης" των ναύλων και λόγω του κόστους ανάπτυξης των νέων προορισμών εξωτερικού
Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 10% με 12% αυξημένο αριθμό πτήσεων

Τα αεροσκάφη της εταιρείας μέχρι και την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων ήταν:
4 Α321
17 Α320
6 Avro
4 Boeing (αποχώρηση μέχρι 30/04)
2 ATR (Swiftair)

Το 2010 παραδόθηκε ακόμα ένα Α320 και αναμένονται άλλα 2 το 2013 και 3 το 2014.

Οι βασικοί δείκτες μέτρησης των επιδόσεων της κινήθηκαν ως εξής:
RASK 7,7 (μείωση 22%)
CASK 6,5 (μείωση 21% - κυρίως λόγω μείωσης στην τιμή του πετρελαίου)
Οι παραπάνω μειώσεις οφείλονται στην κατά 30% αύξηση της χωρητικότητας
Η αύξηση του ανταγωνισμού από άλλες εταιρείες και τη Olympic Air έφεραν μείωση ναύλων με αποτέλεσμα το Passenger Yield να μειωθεί στο 11,5 από 14,0

Για τη συγχώνευση απλά αναφέρει αυτά που έχουν ξαναειπωθεί με deadline την 30/09/10. Μετά, η διαδικασία συγχώνευσης του πτητικού έργου θα ολοκληρωθεί εντός 6 μηνών. Τα ποσοστά τους θα έχουν ώς εξής:
MIG 26,6%
Σημερινοί μέτοχοι της Aegean 73,4%
 
Το πρώτο τρίμηνο του 2010 η Α3 μετέφερε 1.349.242 επιβάτες και η αύξηση στους επιβάτες εξωτερικού ήταν 42% ενώ στο εσωτερικό 2%. Οι ζημιές της οφείλονται εκτός των άλλων και στο ότι οι νέες διασυνδέσεις προς Βελιγράδι, Μαδρίτη, Βιέννη, Τελ Αβίβ είναι ακόμη ζημιογόνες κάτι που ελπίζουν ότι θα αλλάξει το καλοκαίρι.
Πάντως με πληρότητες ΟΑ - 61% και Α3 - 62% είναι χαμηλές όταν διεθνώς θεωρείται πληρότητες 70-75% εξασφαλίζουν βιώσιμες εταιρείες.
 
Αναρτήθηκαν και στην ιστοσελίδα της εταιρείας ο ισολογισμός του τριμήνου και τα notes των οικονομικών καταστάσεων:
http://el.aegeanair.com/aegeanCMS/uploads/IR/Summary_1Q10_gr.pdf
http://el.aegeanair.com/aegeanCMS/uploads/IR/NOTES_1Q10_gr.pdf

Οι πωλήσεις της εταιρείας όπως αναλύονται στη σημείωση 5.12, έχουν ως εξής:
Έσοδα από τακτικές πτήσεις μειωμένα από €91,2 εκατ. σε €88,3 εκατ
Έσοδα από ναυλωμένες πτήσεις άυξημένα από €1,3 εκατ σε €1,8 εκατ
Έσοδα απο επιβατικές χρεώσεις αεροδρομίων αυξημένα από €11,6 εκατ σε €16,6 εκατ (Εδώ οφείλεται κυρίως η αύξηση πωλήσεων)
Άλλα έσοδα αυξημένα από €7,2 εκατ σε €8,2 εκατ

Οι ζημιές φαίνεται να οφείλονται στη πολύ μεγαλη αύξηση στις αναλώσεις υλικών και υπηρεσιών (€26 εκατ.) για το οποίο δεν υπάρχει κάποια σημείωση. Σύμφωνα με την ανακοίνωση οφείλεται στο αυξημένο κατά 65% κόστος καυσίμων και στους νέους προορισμούς που δεν έχουν αποδόσει ακόμα.

Οι παροχές προς τη διοίκηση (αμοιβές ΔΣ και μισθοί διευθυντικών στελεχών) είναι σημαντικά μειωμένες από €1,1 εκατ σε €558 χλδ

Οι μαροπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας είναι αυξημένες λόγω αύξησης στο κονδύλι υποχρεώσεις από συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης και οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις είναι αυξημένες λόγω σημαντικής αύξησης προεισπραχθέντων εισητηρίων

Η μετοχή της πάντως επηρεάστηκε από την ανακοίνωση αφού έχει πιάσει τα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 12 μηνών.
 
Μείωση της τιμής της μετοχής της εταιρείας προβλέπει η HSBC αλλά δεν μας λέει εάν είναι λόγω της οικονομικής κατάστασης της Ελλάδος ή λόγω της οικονομικής θέσης της A3

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1834823
 
Top