mxnk
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/02/2008
- Μηνύματα
- 997
- Likes
- 108
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Μερικά σχόλια από τις οικονομικές καταστάσεις που ανέβασαν στη σελίδα τους:
Το κόστος καυσίμων μειώθηκε κατά 28% το 2009
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών & επενδυτικών αποτελεσμάτων μειώθηκαν λόγω της "πτώσης" των ναύλων και λόγω του κόστους ανάπτυξης των νέων προορισμών εξωτερικού
Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 10% με 12% αυξημένο αριθμό πτήσεων
Τα αεροσκάφη της εταιρείας μέχρι και την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων ήταν:
4 Α321
17 Α320
6 Avro
4 Boeing (αποχώρηση μέχρι 30/04)
2 ATR (Swiftair)
Το 2010 παραδόθηκε ακόμα ένα Α320 και αναμένονται άλλα 2 το 2013 και 3 το 2014.
Οι βασικοί δείκτες μέτρησης των επιδόσεων της κινήθηκαν ως εξής:
RASK 7,7 (μείωση 22%)
CASK 6,5 (μείωση 21% - κυρίως λόγω μείωσης στην τιμή του πετρελαίου)
Οι παραπάνω μειώσεις οφείλονται στην κατά 30% αύξηση της χωρητικότητας
Η αύξηση του ανταγωνισμού από άλλες εταιρείες και τη Olympic Air έφεραν μείωση ναύλων με αποτέλεσμα το Passenger Yield να μειωθεί στο 11,5 από 14,0
Για τη συγχώνευση απλά αναφέρει αυτά που έχουν ξαναειπωθεί με deadline την 30/09/10. Μετά, η διαδικασία συγχώνευσης του πτητικού έργου θα ολοκληρωθεί εντός 6 μηνών. Τα ποσοστά τους θα έχουν ώς εξής:
MIG 26,6%
Σημερινοί μέτοχοι της Aegean 73,4%
Το κόστος καυσίμων μειώθηκε κατά 28% το 2009
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών & επενδυτικών αποτελεσμάτων μειώθηκαν λόγω της "πτώσης" των ναύλων και λόγω του κόστους ανάπτυξης των νέων προορισμών εξωτερικού
Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 10% με 12% αυξημένο αριθμό πτήσεων
Τα αεροσκάφη της εταιρείας μέχρι και την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων ήταν:
4 Α321
17 Α320
6 Avro
4 Boeing (αποχώρηση μέχρι 30/04)
2 ATR (Swiftair)
Το 2010 παραδόθηκε ακόμα ένα Α320 και αναμένονται άλλα 2 το 2013 και 3 το 2014.
Οι βασικοί δείκτες μέτρησης των επιδόσεων της κινήθηκαν ως εξής:
RASK 7,7 (μείωση 22%)
CASK 6,5 (μείωση 21% - κυρίως λόγω μείωσης στην τιμή του πετρελαίου)
Οι παραπάνω μειώσεις οφείλονται στην κατά 30% αύξηση της χωρητικότητας
Η αύξηση του ανταγωνισμού από άλλες εταιρείες και τη Olympic Air έφεραν μείωση ναύλων με αποτέλεσμα το Passenger Yield να μειωθεί στο 11,5 από 14,0
Για τη συγχώνευση απλά αναφέρει αυτά που έχουν ξαναειπωθεί με deadline την 30/09/10. Μετά, η διαδικασία συγχώνευσης του πτητικού έργου θα ολοκληρωθεί εντός 6 μηνών. Τα ποσοστά τους θα έχουν ώς εξής:
MIG 26,6%
Σημερινοί μέτοχοι της Aegean 73,4%