Θα ήθελα πραγματικά ένα επιχείρημα σε αυτό το " αν ανοίξει υπερατλαντικά η Αιγαίου, θα χάνει εκατομύρια την ημέρα, κλπ κλπ".
Γιατί τόση καταστροφολογία; Είπε ποτέ κανείς ότι για να ανοίξει μακρινά δρομολόγια η Αιγαίου πρέπει να αγοράσει 40 Β777 και να ξεκινήσει μονομιάς σε 40 προορισμούς με καθημερινά δρομολόγια;; Είπαμε ότι πρέπει να αρχίσει πτήσεις στην Μαδαγασκάρη, στην Χο Τσι Μιν και στο Μεξικό;
Μιλάμε για απλά, μετρημένα βήματα σε προορισμούς λίγους και συγκεκριμένους, με αεροσκάφος ήδη σε παραγγελία ( έστω σε οψιόν ) και αν αυτό ακούγεται ακριβό, ας πάρει με λίζινγκ ένα δυο Α330 10ετίας και ας δοκιμάσει με πλάνο και πρόγραμμα.
Μην μου πείτε τα μίζερα πάλι " δες πόσες εταιρίες το δοκίμασαν και έπεσαν έξω" γιατί θα σας πετάξω κάτι βαρύ
Μπορώ και εγώ να σας αναφέρω μια ντουζίνα εταιρίες που έκλεισαν φέτος μόνο σε δρομολόγια κοντινά όπως της Αιγαίου.... Άρα με την ίδια λογική πρέπει και η Αιγαίου να τα μαζεύει τα μπογαλάκια της στα κοντινά δρομολόγια γιατί πάει για φούντο.
Ούτε μην μου πείτε για ΤΗΥ και Κωνσταντινούπολη.... Δηλαδή η Ζυρίχη, η Βιέννη οι Βρυξέλλες και η Βαρσοβία πως τα καταφέρνουν δίπλα στην Φρανκφούρτη, Μόναχο, Παρίσι και Άμστερνταμ που είναι δίπλα στην πόρτα τους;;; Για να μην μιλήσω και για την Κοπεγχάγη...
Σόρρυ για το οφ τόπικ, αλλά πραγματικά για μένα τα μακρινά δρομολόγια είναι η επόμενη λογική κίνηση της εταιρίας, όχι για να κουνήσει την σημαία, αλλά γιατί υπάρχουν για μένα τέσσερις πέντε προορισμοί που πραγματικά μπορούν να της βγουν και να συνεισφέρουν στα έσοδα της και στην ενδυνάμωση του υφιστάμενου δικτύου.
Το κλείνω εδώ....