Hermes A321 SX-BHS runway excursion at Lyon

Βεβαίως και έτρεχε πολύ.Οι λεκέδες από λάσπη έχουν γίνει από το reverse τού κινητήρα.Αν μπήκαν και μέσα,ο κινητήρας είναι ένα κούφιο πράγμα,θα τίς καθαρίσουν. Όταν βρέχει,ρουφάει έτσι κι αλλιώς το νερό σα σφουγγάρι.Αν διαβάσετε το φόρουμ στο λινκ τής πρώτης δημοσίευσης θα δείτε δύο ενδιαφέρουσες καταχωρήσεις στις 31/3 (16:39Z,15:02Z)και μία στις 30/3(23:39Ζ) Νομίζω τα λένε όλα.Η μόνη απορία πού έχω είναι γιατί δεν του έδωσαν τον διπλανό διάδρομο 36L να προσγειωθεί με άνεση.
 
Re: Hermes Airlines

flyaway_sky":dkbo5yl7 said:
Το αεροπλάνο πετάει κανονικότατα. Τωρα το πως το βγάλατε και μη πλώιμο ο θεός και η ψυχή σας :banana: :banana:

To αεροπλάνο "άρχισε" να πετάει "κανονικότατα" όταν του απεδώθη ξανά η πλωιμότητα από την ΥΠΑ πρίν λίγες μέρες απο τον κο Δ.
Γιαυτό καλύτερα ασε τις μπανανες..... :D
 
Γνωρίζω πολύ καλά απο το πλήρωμα που ήταν μέσα στο αεροπλάνο που έγινε το περιστατικό πως τους ενημέρωσαν οτι δεν έιχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα ώστε να μη συνεχίσει να πετάει. Το BHS κάνει πτήσεις εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα. Οπότε δεν είναι απλά μερούλες...
 
Το Α321 πέταξε για πρώτη φορά μετά το ατύχημα στις 24/4 και έκανε καμμιά δεκαριά πτήσεις ως τις 15/5 όπου και ξεκίνησε να πετάει καθημερινά.
 
Σημερα μαλιστα επισκεφθηκε και το πανεμορφο Ηρακλειο !!!
 
Καλησπερα ! Σημερα το παρατηρουσα, και ολη μερα καθεται στο αεροδρομιο του ηρακλειου.. Απο το μεσημερι που το παρατηρω μεχρι και τωρα 23:58 ειναι καθηλωμενο στο Ηρακλειο.. Ειναι φυσιολογικο ενα αεροπλανο εταιρειας οπως την Air Mediterranee να μενει σε ενα αεροδρομιο τοσο πολυ; Αν γνωριζει καποιος κατι ας με διαφωτισει ! Με εχει φαει η περιεργεια :p

http://prntscr.com/18ai6v
 
Είναι ασυνήθιστο γενικώς όντως τέτοια εποχή. Ίσως να είναι έτσι το πρόγραμμα της εταιρίας. Το περίεργο είναι ότι έφυγε σήμερα το πρωί για Σαντορίνη, μένει εκεί και θα επιστρέψει ξανά το βράδυ κατά τις 8 Ηράκλειο. ίσως να μην υπήρχε διαθέσιμη θέση για τόσες ώρες παραμονής στο Ηράκλειο.
 
Μετέφερε κόσμο στη Σαντορίνη και το βράδυ θα τους πάει πίσω.
 
Δημοσιεύτηκε το πόρισμα της ΒΕΑ για το συμβάν...
http://www.bea.aero/docspa/2013/sx-s130 ... 329.en.pdf

Οι αιτίες που οδήγησαν στο ατύχημα σύμφωνα με το πόρισμα :

-initially, continuing the descent during the ILS approach to runway 36L while
the airplane was not configured or stabilized on the localiser axis, resulting in
dangerous ground proximity;

-after the first GPWS warning, the inadequate application of the GPWS emergency
procedure, in particular in terms of setting the attitude.


Και οι παράγοντες....

-inadequate application of normal procedures, task-sharing and emergency
procedures, resulting in highly degraded crew situational awareness (position in
space, configuration);

-the limited experience on type of both crew members;

-the operator’s desire to quickly train a pilot with low experience on type as a
Captain;

-variable criteria to serve as a Captain;

-the use of inappropriate MSAW phraseology by the controller.
 
Και λιγα λεει το πορισμα για αυτη την """εταιρεια""
 
Top