HER(CHQ)-ATH με Athens airways

  • Thread starter Thread starter Lovethisflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν αστειεύεσαι είσαι off topic. Αν μιλάς σοβαρά είσαι σε λάθος φόρουμ! :with:
 
aakunz":eilurteg said:
Lovethisflight":eilurteg said:
Δεν ανοιγουν, και μετα απο 15' αναμονης στο bus, επιστρεφουμε στην αιθουσα αναμονης...Η αναγγελια ελεγε οτι γινεται τεχνικος ελεγχος...και οτι μετα απο 20' θα φευγαμε...Επειδη ηξερα το μελλον μας ειπα να παω στα "κοριτσια" στο γραφειο...

Θέλεις να πεις ότι ο τεχνικός έλεγχος είναι ήσσονος σημασίας για σένα εν σχέσει με την τήρηση των ωραρίων και το ΚΤΕΛ για το χωριό σου;


Χωριό το Ρεθυμνο??? Σορρυ αλλα δεν ειμαι απο εκει...
Γνωριζω οτι ο τεχνικος ελεγχος δεν γινεται 3" πριν μπουν οι επιβατες στο αεροσκαφος αγαπητε... Εκτος αν τρωγανε μπριος και ειπαν να τον κανουν τον ελεγχο εκεινη την ωρα... Αληθεια στη θεση μου τι θα κανατε?

GP707":eilurteg said:
Lovethisflight":eilurteg said:
Αφου τσεκαραμε κανονικα και επιβιβαστηκαμε στο λεωφορειο που θα μας πηγαινε στο "αεροσκαφος" που ηταν αραγμενο κοντα στη Λουτσα...
Αμ δεν είπες στους υπεύθυνους της Αthens να σου φέρουν το αεροπλάνο δίπλα στην πιάτσα των ταξί, να μην χάνεις και ώρα :?

Πραγματικα ηταν πολυ μακρια...(Προσπερνω την ειρωνια)! Ημασταν αρκετη ωρα στο λεωφορειο... Και ηταν αραγμενο στο 15χλμ πιο περα απο το ΙΚΕΑ! Ειπαμε...

manasta":eilurteg said:
Χάνοντας το ΚΤΕΛ από το Ηράκλειο για το σπίτι σου, περιμένοντας την επόμενη μέρα, τι έκανες; Κοιμήθηκες στο Καζατζάκης;

Απαράδεκτα τα σχόλια ότι "την έφτιαξα εγώ" την αεροσυνοδό και για τα "κορίτσια" στο γραφείο, το κορίτσια με εισαγωγικά.


Αστειο αυτο με το Καζατζακης; :? Οχι εμεινα σε ξενοδοχειο αγαπητε, που πληρωσα χρυσο! Α ναι, πληρωσα και για να παω αξιοπρεπως Ηρακλειο (το αξιοπρεπως χαθηκε ομως...)
Η κοπελα μαλλον ειχε νευρακια (της ξεβαψε το νυχι, την φουντωσε το μαλλι απο την υγρασια, της χαλασε η τσακιση, της μπηκε η μασκαρα στο ματι;;;;) δεν ξερω αλλα ειχε λιγα "νευρακια"! Αλλα δεν νομιζω οτι εκανα κατι τοσο κακο...αλλωστε η συγκεκριμενη εταιρια δεν επενδυει στην εξυπηρετηση? η κοπελα μαλλον βγηκε σκαρτη! Σορρυ ε!
Το βλεπω οτι εγραψα το κοριτσια με εισαγωγικα, δεν εννοω κατι ρατσιστικο, μεγαλοκοπελες ηταν με εμπειρια ετων εως αιωνων... το λεω γιατι μιλουσαν σαν να ηταν δικια τους η εταιρια! Τι καλες που ηταν, καθολου ειρωνικες...και με σεβαστηκαν απολυτα! Ακου εκει: "Τρεχα, θα χασεις το αεροπλανο και θα φυγει χωρις εσενα"! ΕΛΕΟΣ! Ειπαμε μικρος μικρος αλλα μην με δουλευεις μεσα στα ματια μου!!! :with:

Υ.Γ. : Φιλε manasta, μια μυγα στη μυτη σου! Ουπς... :twisted: (Δεν εννοουσα κατι διαφορετικο απο αυτο που ειχα γραψει μεσα στα εισαγωγικα)
 
Lovethisflight":mr7av0r4 said:
Γνωριζω οτι ο τεχνικος ελεγχος δεν γινεται 3" πριν μπουν οι επιβατες στο αεροσκαφος αγαπητε... Εκτος αν τρωγανε μπριος και ειπαν να τον κανουν τον ελεγχο εκεινη την ωρα... Αληθεια στη θεση μου τι θα κανατε?

Τεχνικός έλεγχος μπορεί να απαιτηθεί εκτάκτως να γίνει και μετά την επιβίβαση. Άρα δεν γνωρίζεις. Νομίζεις...

Αλλά ρε παιδί μου, τι σ' έπιασε μετά απο ενάμισυ μήνα και ξέσπασες?
 
Μου είναι αδύνατο να γνωρίζω το λόγο που η συγκεκριμένη "σκάρτη" κοπέλα είχε τα νευράκια της. Αμφιβάλλω και με το αν τα είχε... Όπως επίσης δε μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει η φράση "την κανόνισα".

Επιπλέον, αν μου επιτρέπεται, κρίνω το σχόλιο σχετικά με την ηλικία των υπαλλήλων ως απαράδεκτο. Στο κάτω - κάτω, είναι κάτι το παντελώς αδιάφορο για το μέσο επιβάτη η ηλικία του υπαλλήλου που θα τον εξυπηρετήσει. Κι όσο για το κατά πόσο ο λόγος που υπήρξε αυτό το "τρέχα, θα χάσεις το αεροπλάνο" δε νομίζω να οφείλεται στην ηλικία του επιβάτη. Αν και νέος, ποτέ μου δεν εισέπραξα άσχημη, πόσο μάλλον ειρωνική, συμπεριφορά από υπάλληλο. Ο λόγος; Το ότι ποτέ μου δεν είχα ως μέλημα να "τον κανονίσω". Αντίθετα, κοιτούσα απλά να κάνω τη δουλειά μου, κατανοώντας το φόρτο που συνεπάγεται η θέση του και μη βγάζοντας τον όποιο εκνευρισμό μου πάνω σε υπαλλήλους που, σε τελική ανάλυση, δε φταίνε σε τίποτα. Το αποτέλεσμα; Πάντοτε η συμπεριφορά απέναντι μου ήταν άψογη, ακόμα και σε εταιρίες που δεν έχουν και την καλύτερη φήμη στον τομέα της εξυπηρέτησης.

Εν τέλει, ο μόνος τρόπος να λάβεις σωστή συμπεριφορά είναι να συμπεριφέρεσαι κι εσύ σωστά σε όσους σε εξυπηρετούν. Το ότι εν ώρα εργασίας ο κάθε υπάλληλος είναι κατά κάποιο τρόπο εκπρόσωπος της εταιρίας για την οποία εργάζεται, δε σημαίνει πως έχει την ιώβεια υπομονή να ανέχεται την ανάρμοστη συμπεριφορά του κάθε επιβάτη. Στο κάτω κάτω άνθρωπος είναι και, ως γνωστό, η ανθρώπινη υπομονή έχει όρια.
 
Φίλε sagittarius τα πήρα κρανίο μετά απο 1μιση μήνα διότι είχα ξεχάσει εντελώς την παρούσα ιστοσελίδα! :oops:
Έχεις δίκιο, νομίζω, δεν γνωρίζω!

Αγαπητέ skg1:
1) Έχω αναρωτηθεί πάρα πολλές φορές αν γίνεται να κάνω μια αναφορά για εναν υπάλληλο μιάς εταιρίας! Όχι αρνητική, αλλά θετική, διότι εχω ταξιδέψει πόλλες φορές με διάφορα μέσα και μου εχουν φερθεί παραπάνω απο άψογα! Στήν Α3 συχνά και στην ΒΑ!
2) Επειδή εχώ και εγώ επαφή με πολύ κόσμο, γνωρίζω οτι πρέπει πάντα να είμαι με το χαμόγελο και την ευγένεια αλλα και τον σεβασμό προς το πρόσωπο του άλλου! Αν η κοπέλα εχει νεύρα ή οτιδήποτε τότε να παραιτηθεί και να πάει να κάνει άλλη δουλειά που δεν θα έχει επαφη με κόσμο! Πρέπει να ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ τον επιβάτη, και οχι να ειρωνέυεται και να με "δουλεύει"!
3) Επειδή ακριβως ξέρω πως είναι να εξυπηρετείς, πάντα είμαι με το χαμόγελο στο στόμα και το καλό λόγο! Δεν φταιει ο άλλος να βλέπει τα μουτρα μου ουτε να την πληρώνει αυτος επειδή εγω εχω νεύρα! Οταν δουλευεις σε μια εταιρια, εμμεσως την αντιπροσωπευεις σε θεματα που ειναι μεσα στις αρμοδιοτητες σου! ξαναλες πως αν δεν ειναι ικανες να μιλησουν στον αλλον ωραια τοτε να πανε στην κουζινα τους!!! Δεν πληρωνω για να με δουλευουν!!!

Δηλαδη ο διαλογος μου πρεπει να ηταν καπως ετσι?
ΕΓΩ: Γεια σας, συγγνωμη αλλα η πτήση εχει καθυστερηση, μηπως ξερετε σε ποση ωρα θα φυγει (αν φυγει) και τον λογο της καθυστερησης?

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Το αεροπλανο θα φυγει σε μιση ωρα, μεχρι τοτε επιστρεψτε στην αιθουσα αναμονης γιατι μπορει να ανακοινωσουν κατι και να μην το ακουσεται...

Ε: Απλα επειδη πετωντας με την εταιρια σας απο το Ηρακλειο για Αθηνα, ακυρωθηκε και με το ζορι μας πηγαν Χανια και ειχαμε και καθυστερηση! Καταλαβαινετε οτι εκανα 6-7 ωρες να φτασω σπιτι μου! Μην τραβηξω την ιδια ταλαιπωρια, πρεπει να προλαβω το ΚΤΕΛ για Ρεθυμνο και αν καθυστερησει η πτηση αναγκαστικα θα πρεπει να πληρωσω ξενοδοχειο...

Υ: (Βουρκωμενη), Μαλιστα κυριε θα μιλησω με τους υπευθυνους και θα σας ενημερωσουμε στο κινητο σας τηλεφωνο!
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ!!!

Ετσι οπως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΙΝΑΝ!!!!

Ε: Γεια σας, εχει καθυστερηση η πτηση για Ηρακλειο, σε ποση ωρα θα φυγουμε και για ποιον λογο καθυστερουμε?

Υ: Πραγματοποιειτε τεχνικος ελεγχος και θα καθυστερησει 15'-20'.

Ε: Τεχνικος ελεγχος? Γιατί καθυστερησε να προσγειωθεί?

Υ: Οχι. Σε 15' λεπτα θα ειστε στον αερα!

Ε: Απλα, πετουσα απο Ηρακλειο και ακυρωθηκε η πτηση και μας πηγαν στα Χανια μετα απο τσακωμους για να παρουμε πτηση η οποια καθυστερησε και αυτη!!! Εκανα 6-7 ωρες να παω σπιτι μου! Καλυτερα να επαιρνα πλοιο...

Υ: (Κοιταζει την συναδελφο) Ναι δικιο εχει το παιδι, σκετη ταλαιπωρια, καλυτερα να επαιρνε πλοιο. Εγω δουλευα στη Α3 και ειχε συμβει πολλες φορες αυτο! Να προχθες η Lufthansa ειχε 4 ωρες καθυστερηση!

Ε: Ποσα δωρεαν εισιτηρια ειχατε μοιρασει για 2 ωρες καθυστερηση?

Υ: Πολλα.

Ε: Βλεπετε λοιπον γιατι ειμαι λιγο νευριασμενος?

Υ: ΕΧΕΙΣ δικιο, (ο ενικος που ελεγα)! Απλα τρεχα τωρα γιατι θα φυγει το αεροπλανο... (σα να λεμε το ΚΤΕΛ)

Λεγοντας "την κανονισα" δεν εννοω τιποτε αλλο απο το ειμαι οσο περιεργος μπορουσα σε θεματα που αφορουν τα γευματα, τα αναψυκτικα, την πτηση! Δηλαδη λιγο ενοχλητικος και "πρηξας"! Δεν ξερω αν καταλαβατε κατι αλλο...
 
Που είναι το κακό σε αυτό τον διάλογο?
Ο ενικός?
 
Μακαρι να ηταν μονο ο ενικος... Απλα στην περιγραφη δεν ειμαι και τοσο καλος... Τελος παντων, να τονισω πως ημουν επιβατης και οχι πεντικιουριστ για τα νυχια της!!!! Αν ειναι να μιλαω και εγω στον ενικο ΠΑΝΤΟΥ! Θεε μου, θα ξεχασω και τους καλους τροπους που μου εμαθε η μανουλα, και ευτυχως οχι οι ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ (Τρομαρα τους)!
 
Lovethisflight":wo9h10no said:
Υ: (Βουρκωμενη), Μαλιστα κυριε θα μιλησω με τους υπευθυνους και θα σας ενημερωσουμε στο κινητο σας τηλεφωνο!
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ!!!


Φαντασίωσή σου εσένα όταν δεν πάνε τα πράγματα όπως πρέπει, είναι να βουρκώνουν οι άλλοι??
Κατά τ'άλλα ,πέρα από τον ενικό, δεν βλέπω τίποτα το μεμπτό στο διάλογο, ίσα ισα που ήταν πολύ φιλικός.
 
O Lovethisflight προφανώς έκανε αυτή την συζήτηση αυτή με υπαλλήλους της Swissport που κάνει Handling στην Athens και όχι με υπαλλήλους της Athens.
 
Δεν έχετε καταλάβει ότι απλά θέλει να κοντράρεται με όλους, είτε είναι υπάλληλοι της Αθηναϊκής Αεροπορίας, είτε είναι επίγειας εξυπηρέτησης, είτε είναι αεροσυνοδοί, είτε είναι άτομα στο φόρουμ, είτε είναι ο οδηγός του ΚΤΕΛ για το Ρέθυμνο; Μερικοί άνθρωποι θέλουν απλά να προκαλούν, για να τους δίνουν σημασία οι άλλοι... Συμπλέγματα.
 
Top