Hellenic Seaplanes

  • Thread starter Thread starter Στέφος
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλοτάξιδο να είναι. Αλλά εγώ προσωπικά έχω μια ένσταση. Γιατί δεν χρησιμοποιούν τα twin otter 300/400 που αποδεδειγμένα για αυτή τι δουλειά είναι σκυλιά[ στο παρελθόν που επιχειρουσαν από Κέρκυρα ]και βάζουν τι καραβάνα που πετάει για ψάρεμα τσιπούρας (Σολωμού)στην Αλάσκα. Προσωπική αποψη πάντα
 
Παίζουν πολλά ρόλο. Το κόστος κάθε αεροσκάφους, η συντήρηση, η διαθεσιμότητα κλπ. Μην ξεχνάμε ότι το Grand Caravan το πήρε η εταιρία second hand και όχι καινούριο. Πόσα DHC-6-400 είναι διαθέσιμα για μεταπώληση;
Επίσης το DHC-6 έχει περιορισμούς στο βάρος. Όταν είχα ταξιδέψει με την Air Sea Lines ήμασταν 10 άτομα για Κέρκυρα - Παξούς και 3 έμειναν απ' έξω γιατί ναι μεν χώραγαν στις θέσεις αλλά υπήρχαν περισσότερες αποσκευές των υπόλοιπων επιβατών με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μείνουν κάποιοι έξω λόγω βάρους. Δεν γνωρίζω τι περιορισμούς έχει το 208.
Κάθε εταιρία τα βάζει κάτω όλα και επιλέγει τον ανάλογο τύπο.
 
Δεν καταλαβαίνω τον παραλληλισμό... Αν μιλάμε για το πόσα χρόνια προσπαθεί ο συγκεκριμένος να ξεπεράσει τις άπειρες γραφειοκρατίες και τα κενά της νομοθεσίας περί υδροπλάνων, τότε μπράβο του που επέμεινε και τελικά άνοιξε την εταιρία και εντάσσει υδατοδρόμια σιγά σιγά. Ας αρχίσει με το καλό και πτήσεις να δούμε πως θα πάει το όλο εγχείρημα.
 
Η ένσταση μου δεν είναι επί ατόμου ή της εταιρείας, παρότι μου κάνει εντύπωση η επιμονή τους, στην Ελληνική αρτηριοσκλήρυνση είναι.
 
Αν δεν είχαν βρει κονδύλια για να μασάνε τόσα χρόνια θα είχανε σταματήσει τις προσπάθειες. Ίδρυση Υδατοδρομίων ακούμε παντού (περίπου 100) αλλά υδροπλάνα δεν πρόκειται να επιχειρήσουν (ειδικά στο Αιγαίο) και να επιβιώσουν.
 
Δεν καταλαβαίνω τον παραλληλισμό... Αν μιλάμε για το πόσα χρόνια προσπαθεί ο συγκεκριμένος να ξεπεράσει τις άπειρες γραφειοκρατίες και τα κενά της νομοθεσίας περί υδροπλάνων, τότε μπράβο του που επέμεινε και τελικά άνοιξε την εταιρία και εντάσσει υδατοδρόμια σιγά σιγά. Ας αρχίσει με το καλό και πτήσεις να δούμε πως θα πάει το όλο εγχείρημα.

Πάντως παντα πιστευα οτι το θεμα με τα υδροπλανα στην Ελλαδα δεν ειναι τοσο οι γραφειοκρατιες, οσο το μη καταλληλο περιβαλλον για να επιχειρησουν.
 
Δεν θυμάμαι αν υπήρχε στη σελίδα του στόλου το DHC-6 παλαιότερα αλλά τώρα βλέπω και αυτό. Παρ' όλα αυτά την επόμενη βδομάδα μπαίνει ο Ιούνιος και ακόμα τίποτα νεότερο για έναρξη πτήσεων.
 
Δηλαδή τώρα που το βάλανε στην σελίδα τους το έχουν κιόλας? Πάλι θα κλαίγονται ότι χάθηκε και αυτό το καλοκαίρι λόγω της γραφειοκρατίας. Προσπάθειες ίδρυσης Υδατοδρομίων για την σπατάληση χρημάτων βλέπουμε, Εμπορικά Υδροπλάνα δεν πρόκειται να επιχειρήσουν και ειδικά στο Αιγαίο.
 
Δεν θυμάμαι αν υπήρχε στη σελίδα του στόλου το DHC-6 παλαιότερα αλλά τώρα βλέπω και αυτό. Παρ' όλα αυτά την επόμενη βδομάδα μπαίνει ο Ιούνιος και ακόμα τίποτα νεότερο για έναρξη πτήσεων.
Τελη Μαρτιου ψαχνανε πιλοτους για 3 αεροσκαφη, παντως.


edit: Στο wayback archive εχει ενα snapshot απο 5 Aug 2020 (που ειναι και το πρωτο της σελιδας), οπου αναφερονται τα DHC-6.
 
Last edited:
Top