Hellenic Seaplanes

  • Thread starter Thread starter Στέφος
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχουμε ζαλιστεί με τις συνεχόμενες αναφορές περί ίδρυσης-δημιουργίας Υδατοδρομίων στην Ελλάδα (συνολικά πάνω από 100 έως τώρα). Υδροπλάνα δεν βλέπουμε και κατά την ταπεινή μου άποψη δεν πρόκειται να δούμε. Προς το παρόν γίνεται ροκάνισμα κονδυλίων!!!!. Την επένδυση και την Επιχειρησιακή λειτουργία των Υδροπλάνων θα πρέπει όμως να την αναλάβει κάποιος ιδιώτης που δεν νομίζω να ρισκάρει τα κεφάλαιά του εκτός αν τον πείσουν κάποιοι ειδήμονες που θα επιδιώξουν μια Διοικητική θέση για μόνο μία σεζόν.
 
πράγματι, έχει καταντήσει λίγο ανέκδοτο...
αλλά, σε ένα αισιόδοξο σενάριο θα μπορύσαν να επιβιώσουν τα υδροπλάνα.

Για παράδειγμα κάποιες άγονες γραμμές "τρενάκια" του Ιονίου και του Αιγαίου γιατί να μην γίνονται με υδροπλάνα με μικρότερο κόστος και καλύτερη εξυπηρέτηση στα μικρά νησιά!
 
Την επίσκεψη του υδροπλάνου στα νησιά του Αιγαίου προανήγγειλε η εταιρία πριν μερικές μέρες για 12-14/7.
Χθες το SX-AUA επισκέφθηκε Σκόπελο, Αλόννησο και Σκύρο, με συνεργείο της ΕΡΤ για το σχετικό promotion.
Το δεύτερο σκέλος όμως που ήταν προγραμματισμένο για αύριο (Ψαρά, Χίος, Πάτμος) δεν θα γίνει τελικά λόγω καιρικών συνθηκών. Όπως έμαθα όμως στη Χίο ο άνεμος δεν ξεπερνάει τους 10 κόμβους (μιλάμε για 3 μποφόρ) και φυσικά δεν δημιουργεί κανένα απολύτως θέμα στην προσθαλάσσωση.
Εντωμεταξύ η εταιρία ανακοινώνει την προσθήκη στο στόλο ενός 19θέσιου Twin Otter, κάτι που ως τώρα δεν έχει πέσει στην αντίληψη μου να έχει έρθει...


thanks Στέφος for the link
 
Σήμερα το Caravan πηγαίνει Ιόνιο μεριά προς Λευκάδα.
 
Για παράδειγμα κάποιες άγονες γραμμές "τρενάκια" του Ιονίου και του Αιγαίου γιατί να μην γίνονται με υδροπλάνα με μικρότερο κόστος και καλύτερη εξυπηρέτηση στα μικρά νησιά!

Κατά την άποψη μου, δεν συνδυάζεται πρακτικά το αεροπορικό ταξίδι με συμβατικά αεροπλάνα μεταξύ αεροδρομίων με τις πτησεις υδροπλανων. Οι άγονες αυτές interisland συνδέσεις -μεταξύ αλλων- διασυνδέουν & feedάρουν τα μικροτερα νησια (χωρις διεθνές αεροδρομιο) με τα κοντινά διεθνή αεροδρόμια που λειτουργούν ως "transfer point". Πρόκειται για συμβατικές προγραμματισμένες πτήσεις πουν εξασφαλίζουν μια σχετικά υψηλή αξιοπιστία εκτέλεσης των δρομολογίων, ανεξαρτήτως καιρού.

Τα υδροπλανα καλως να ερθουν σε εξειδικευμενες/ναυλωμενες πτησεις, αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να ειναι ενα αξιοπιστο μεσο μεταφορας για προγραμματισμενες πτησεις μεταξυ νησιων του Αιγαιου και του Ιονιου, με τους περιορισμους που εχουν ως μεσο λογω καιρου (15-20 κομβοι αερα για προσθαλασσωση, που ειναι μια καθημερινότητα για τις ελληνικές θάλασσες) ή αλλα ζητηματα που θα πρεπει να λυθουν (ανεφοδιασμος σε καυσιμα).
 
Last edited:
Last edited by a moderator:
Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τι δοκιμάζουν? Μήπως κάνουν κάποιες πτήσεις αν προορισμό για διαφημιστικούς λόγους? Να διαφημίσουν τί άραγε? Έχει άραγε κατατεθεί Αίτηση στην ΑΠΑ για έκδοση AOC? Τα υδατοδρόμια στα οποία προσθαλασσώθηκαν είναι εγκεκριμένα και πληρούν τις όποιες προϋποθέσεις? Πραγματοποιούνται εν γνώσει της ΑΠΑ οι συγκεκριμένες πτήσεις? Έχουμε ζαλιστεί τόσα χρόνια να ακούμε για υδροπλάνα αλλά να εννοούμαι υδατοδρόμια (ανακοινώθηκε η ίδρυση περίπου 200)!!!!
 
Top