Hellenic Imperial Airways

από πλευράς πως μπορεί να κάνει το δρομολόγιο για κανά μήνα και μετά να σταματήσει!είναι ρίσκο!

Anasair":bv881319 said:
Για τις ίδιες ημερομηνίες η Αιγαίου κοστίζει 278 ευρώ.

καλύτερα..αλλά και πάλι..δεν το λες και ευκαιρία!και υποτείθεται η Easy είναι low cost!
Πιστεύω πως αν σε βάθος χρόνου η ΗΙΑ προσφέρει το δρομολόγιο και εδραιωθεί θα είναι θετικό για εμάς τους επιβάτες!
 
Τα 100 εκατ. που τα έχει επενδύσει ο κύριος;;; Στον ισολογισμό της για το 2009 το κεφάλαιο της εταιρείας ήταν 10 εκατ. με πάγια μόνο 1,8 εκατ. Από τότε δεν έχει δημοσιευτεί σε κανένα ΦΕΚ κάποια αύξηση κεφαλαίου. Που πήγαν τα υπόλοιπα 90 εκατ;;; Μήπως τα έδωσε μαύρα;;; Να στείλουμε το ΣΔΟΕ τώρα που έχει ανάγκη και η χώρα!!
 
Ε, και σύ τώρα, τι σκαλίζεις... Ισολογισμοί και διάφορα λογιστικά... Αυτά είναι για τις άλλες, τις κανονικές αεροπορικές, αυτές ντέ με τα φανταχτερά site και τις ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις.

Άσε που αφού σου έκαναν εντύπωση τα 100 μύρια που αναφέρει το έξοχο άρθρο του Πρώτου Θέματος και τα ψάχνεις, κράτα τότε και τα 12 που λέει ότι τσίμπησε απ' τους Κινέζους για να δούμε αν θα είναι μέσα σε κανένα μελλοντικό (θού Κύριε) ισολογισμό...
 
imaginas":c34fhmk1 said:
Πολλές μεγάλες εταιρείες,όχι κατ'ανάγκη αεροπορικές,έχουν σελίδες που δεν είναι 'σούπερ ντούπερ",αλλά οι εταιρείες είναι καλές στο αντικείμενο τους.Και η κρατική Ο.Α δεν είχε ωραία σελίδα,αλλά για την ασφάλεια της την προτιμούσαν πολλοί,ακόμα και όταν είχε κατασυκοφαντηθεί με τα α/φη της Hola κλπ.Η ιδιωτική Ο.Α έχει ωραία σελίδα,αλλά τι να το κάνεις,αφού δεν πάει σχεδόν πουθενά.Μόλις αρχίσει δρομολόγια η νέα εταιρεία,και περάσει μικρό χρονικό διάστημα θα δούμε πόσο καλή εταιρεία είναι.
Ποιες σοβαρές εταιρείες δεν τα κατάφεραν;Η Athens Airways;Γιατί αυτή ήταν σοβαρή εταιρεία;Δεν ταξίδεψα ποτέ με αυτήν,αλλά απορώ πώς βγαίνει ένα συμπέρασμα για μια σοβαρή ή όχι εταιρεία.

Δεν νομίζω να μιλάμε για σελίδες σούπερ-ντούπερ, μιλάμε για σελίδες με λάθη μέσα. Άλλο αισθητικά να μην είναι όμορφη η σελίδα μιας αεροπορικής εταιρίας και άλλο να δίνει λάθος πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις της. Και αυτή είναι τεράστια διαφορά μεταξύ μιας σοβαρής και μίας εταιρίας της αρπαχτής
 
Καλησπέρα παιδιά.

Ψάχνοντας εισιτήρια για NYC ανακάλυψα την εταιρεία ΗΙΑ. Μετά από 2 -3 μέρες άρχισαν και οι διαφημίσεις στην τηλεόραση. Είπα να ψάξω λιγάκι για πληροφορίες στο ιντερνέτ και έπεσε το μάτι μου στο forum της σελίδας airliners.

Αναγκαστικά διάβασα σχεδόν και τις 109 σελίδες για να βγάλω κάποιο συμπέρασμα γιατί πραγματικά δεν καταλάβαινα αν κάποιος μιλούσε σοβαρά η έκανε πλακά για την εταιρεία.

Απλά θα ήθελα να ζητήσω από κάποιον που γνωρίζει κάποιες πληροφορίες σχετικά με την αξιοπιστία του στόλου της εταιρείας την συντήρηση κτλ .
Δεν με απασχολεί αν θα υπάρξουν καθυστερήσεις , αλλαγές στο πρόγραμμα ακυρώσεις πτήσεων κ αλλά τέτοια ζητήματα που έχω διαβάσει στο forum αυτό που με ενδιαφέρει είναι η ζωή μου.
Για μέσα Ιουλίου έχω βρει πολύ φτηνότερα εισητήρια με την συγκεκριμένη εταιρεία σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες όπου 2 άτομα γλιτώνουμε το ποσό το 450 ευρώ περίπου αλλά μην βάλουμε σε κίνδυνο και την ζωή μας. Αν από πλευράς στόλου είναι αξιόπιστη να προχωρήσω στην κράτηση. Αν δεν είχα βρει το forum ήδη θα ειχα προχωρήσει σε κάποια κράτηση αλλά όσα διάβασα με αποτρεψαν.

Πραγματικά θα ήθελα να ακούσω σοβαρές απόψεις από κάποιους που γνωρίζουν πραγματικά το θέμα σχετικά με την εταιρεια , τα νέα airbus a340 και σχετικά με το αν η εταιρεία είναι συνεπης με τα service κτλ. Γενικά από τις διαφημίσεις κ.α βλέπω πολύ πρόχειρα πράγματα κ ανησυχώ.
 
Βρήκα εισιτήριο 110 ευρώ με επιστροφή για τον Οκτώβριο που έχω διακοπές , London Gatwick - Αθήνα, και με την Aegean £210 LHR-ATH, και ανεβαίνουν οι τιμές με την Aegean, γιατί η saver θέσεις τελειώνουν.. Τί να κάνω, να πάω με HIA, ή με A3, εγώ προσκοπικά θα πήγαινα με Α3 γιατί την επιστεγάζομαι, άλλα θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας.. και εγώ είμαι λίγο αποφασιστικός και δεν είμαι σίγουρος σαν τον toliseven.. Αναρωτιέμαι, θα μου κινδυνέψει την ζωή, θα υπάρξουν strikes, θα αργήσουν οι πτήσεις, θα είναι καλή η συμπεριφορά τους προς επιβάτες; τα αεροπλάνα είναι ασφαλές; είμαι 13 χρονών, προσφέρουν unattended minor service; Ας πούμε ότι δεν πετάξει ποτέ Λονδίνο και έχω κλήσει πτήση, τα λεφτά θα μου τα επιστρέψει με χωρίς κάποια δυσκολία; :idea:
Ελπίζω να πετάξει αυτή η εταιρία, και να γίνει ένα γνωστό όνομα στους ουρανούς σε όλο τον κόσμο, για καλούς λόγους.. Ας δούμε.. :D
Ευχαριστώ ! :)
 
tolisven":2acny8ml said:
Απλά θα ήθελα να ζητήσω από κάποιον που γνωρίζει κάποιες πληροφορίες σχετικά με την αξιοπιστία του στόλου της εταιρείας την συντήρηση κτλ .

Αν από πλευράς στόλου είναι αξιόπιστη να προχωρήσω στην κράτηση.

Από αυτά που έχω διαβάσει δεν νομίζω να έχει τεθεί θέμα ασφάλειας. Άλλωστε εάν υπήρχε θέμα ασφάλειας, έστω και σαν υπόνοια, δεν θα είχε πάρει πιστοποιητικά να πετάει σε Η.Π.Α και Η.Β., σε δύο από τα σοβαρότερα κράτη.
 
Έμαθα ότι 24 με 30 Ιουνίου θα επιχειρούν το δρομολόγιο του JFK με τα 742...
 
metanastis83":35hcg24j said:
Από αυτά που έχω διαβάσει δεν νομίζω να έχει τεθεί θέμα ασφάλειας. Άλλωστε εάν υπήρχε θέμα ασφάλειας, έστω και σαν υπόνοια, δεν θα είχε πάρει πιστοποιητικά να πετάει σε Η.Π.Α και Η.Β., σε δύο από τα σοβαρότερα κράτη.

Χωρίς να αναφέρω κάτι για την ΗΙΑ καθόσον δεν γνωρίζω, αλλά ειδικά στις Η.Π.Α. ας μη μιλάμε για αξιοπιστία εταιριών που επιχειρούν. Τα παραδείγματα αμερικάνικων εταιριών με παμπάλαια και ελλειπώς συντηρημένα αεροσκάφη που "...διαλύονται" είναι γνωστή. Όλες αυτές οι εταιρίες ωστόσσο τυπικώς είναι εντάξει!
Για την πληρότητα του λόγου, ωστόσο οφείλω να αναφέρω ότι οι εταιρίες μέλη της ΙΑΤΑ διαθέτουν υψηλά στάνταρ ασφάλειας και συνήθως αυτά τα στάνταρ ακολουθούνται, σε αντίθεση με μη μέλη. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες σε ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, καλύπτουν θάνατο σε αεροπορικό ατύχημα υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρία το αεροσκάφος της οποίας κατέπεσε είναι μέλος της ΙΑΤΑ. Μακάβριο το τελευταίο, αλλά είναι εν γένει η αντιμετώπιση πολλών ασφαλιστικών εταιριών για την ανάλυψη συγκεκριμένου κινδύνου και την βεβαιότητα ότι συντρέχουν μικρότερες πιθανότητες επέλευσης ατυχήματος σε εταιρίες μέλη της ΙΑΤΑ, γεγονός που σίγουρα κάτι σημαίνει!
 
spy1":1pabbzxe said:
ας μη μιλάμε για αξιοπιστία εταιριών που επιχειρούν. Τα παραδείγματα αμερικάνικων εταιριών με παμπάλαια και ελλειπώς συντηρημένα αεροσκάφη που "...διαλύονται" είναι γνωστή. Όλες αυτές οι εταιρίες ωστόσσο τυπικώς είναι εντάξει!
Για ποιές εταιρείες μιλάς και για ποια συμβάντα/ατυχήματα?

Οσο για την ΙΑΤΑ, εταιρείες όπως πχ η easyjet δεν είναι μέλη της ΙΑΤΑ (εδώ ο πλήρης κατάλογος) http://www.iata.org/membership/pages/ai ... x?All=true αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να είναι ασφαλής εφαρμόζοντας όλους τους σχετικούς κανονισμούς. Από την άλλη, είναι μέλος η Air Koryo...

Καλό είναι λοιπόν να μην είμαστε απόλυτοι στα post μας, μας διαβάζει κόσμος που δεν είναι και τόσο σχετικός και καμιά φορά δημιουργούμε λάθος εντυπώσεις.

Πάντα φιλικά...
 
Top