Hellenic Imperial Airways

πολυ φτηνιαρικη, λες και τη φτιαξαν σε powerpoint η κατι τετοιο...
 
Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να είχαν μια καλύτερη διαφήμιση αλλά όπως και να έχει μακάρι να πάνε όλα καλά και να καταφέρει τελικά να επεκταθεί εκεί που θέλει και να αρχίσει και τις πτήσεις προς/από Gatwick να βολευτούμε. :great:
 
@ payneful_tales Δεν μπόρεσα να παραβρεθώ στο cocktail party αν και θα ήθελα πολύ. :( Πάντως για F class και C class αν είναι έτσι όπως τα λένε νασε σίγουρος πώς θα έχεις την απόλυτη εμπειρία service, sleeper seats! :great: Βρήκα ένα λινκ http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=120521 που έχει και Φώτο με το εσωτερικό του αεροσκάφος, αν είναι όντος από τα ίδια τους τα Airbus. :shock: Πάντως αν μάθω κάτι καινούργιο σίγουρα θα σας κρατήσω ενήμερους. :)
 
Παίδες ΑΝ μέχρι τις 24 του μήνα έχει πάρει τα ΑΙRBUS εμένα να με φωνάζετε πάτερ-ΚARTER.Δεν το λέω αυτό γιατί θέλω να είμαι κακός η να ειρωνευτω. Αλλά γιατί μίλησα με άτομα μέσα απο την εταιρία και ούτε και αυτα εχουν δει ακομα αεροπλανα,ουτε εχουν κανει και εκπαιδευσεις.Οποτε συμπερασμα βγαινει η οτι θα βαλουν τα Β747 ή θα νοικιασουν κανενα Α340 απο αλλη εταιρια.
 
MD-11ER":795y08kn said:
@ payneful_tales Δεν μπόρεσα να παραβρεθώ στο cocktail party αν και θα ήθελα πολύ. :( Πάντως για F class και C class αν είναι έτσι όπως τα λένε νασε σίγουρος πώς θα έχεις την απόλυτη εμπειρία service, sleeper seats! :great: Βρήκα ένα λινκ http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=120521 που έχει και Φώτο με το εσωτερικό του αεροσκάφος, αν είναι όντος από τα ίδια τους τα Airbus. :shock: Πάντως αν μάθω κάτι καινούργιο σίγουρα θα σας κρατήσω ενήμερους. :)


δεν πρόκειται για καινούργιες φωτογραφίες. Είναι από το διαφημιστικό φυλλάδιο που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ, από άγνωστο, προφανώς, ΑΦ.
 
KARTER":1ixnm5xy said:
Παίδες ΑΝ μέχρι τις 24 του μήνα έχει πάρει τα ΑΙRBUS εμένα να με φωνάζετε πάτερ-ΚARTER.Δεν το λέω αυτό γιατί θέλω να είμαι κακός η να ειρωνευτω. Αλλά γιατί μίλησα με άτομα μέσα απο την εταιρία και ούτε και αυτα εχουν δει ακομα αεροπλανα,ουτε εχουν κανει και εκπαιδευσεις.Οποτε συμπερασμα βγαινει η οτι θα βαλουν τα Β747 ή θα νοικιασουν κανενα Α340 απο αλλη εταιρια.

Πάτερ μου (είδες,εγώ ήδη σε χειροτόνησα εφημέριο),άν δέν απατώμαι κάποιος πιό πάνω έγραψε ότι η εταιρεία έστειλε ένα από τα 742 της γιά σκράπ.Αρα μένουν δυό.Επίσης,προφανώς ΑΝ νοικιάσουν 340 από κάπου αλλού,αυτό θα είναι σίγουρα wet lease,μιά και σήμερα ο μήνας έχει 10 και σε 14 μέρες ούτε ο Doolitle δέν θα μπορούσε να κάνη transition training από 742 σε 340.

Πολύ φοβάμαι πάντως ότι ακόμα κι'άν ξεκινήσουν τα δρομολόγια,θα σταματήσουν σύντομα,με τα πρώτα φθινοπωρινά σύννεφα.....
 
Επ' ευκαιρία της δημοσίευσης προηγούμενου link που αφορούσε ουσιαστικά το διαφημιστικό και όχι ενημερωτικό άρθρο του κ.Αλ.Στεφανόπουλου στο site Πρωτο Θέμα, μου έκανε εντύπωση η παραπληροφόρηση πάνω σε θέματα και καταστάσεις, γεγονός που φυσικά ισχύει στο σύνολο της ενημέρωσης, μιας έκφανση της οποίας λαμβάνουμε και στο αεροπορικό χώρο. Διαβάζω λοιπόν επί λέξει μεταξύ άλλων:
"Εγχείρημα που ξενικά και αναμένεται να στηριχτεί από την ελληνική κυβέρνηση σε κάθε επίπεδο φιλοδοξώντας ότι αυτή η νέα γραμμή θα ανανεώσει και θα μεγαλώσει σε ποσοστό κατά πολύ την επισκεψιμότητα της Ελλάδος όχι μόνο από τους Έλληνες της Αμερικής που έτσι και αλλιώς παρά τα ακριβά εισιτήρια άλλων εταιριών έβρισκαν τρόπο και πήγαιναν στην πατρίδα αλλά κυρίως των Αμερικανών τουριστών που θα ξανά αρχίσουν να βάζουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Η διοίκηση της νέας ελληνικής εταιρίας φιλοδοξεί να παρέχει πολλά ατού στους επιβάτες της όπως άνεση στις όχι μόνο στις πρώτες θέσεις Business, first class αλλά και στις οικονομικές που έχουν πολλά και ασύγκριτα πλεονεκτήματα συγκριτικά με ότι υπάρχει προς το παρόν στην εγχώρια αγορά και αυτό θα έχει την ευκαιρία να το διαπιστώσει ο επιβάτης από την πρώτη στιγμή που θα ανέβει στα ολοκαίνουργια αεροπλάνα"
Ανακρίβεια νο1: Πτήσεις από Αμερική για Αθήνα nonstop εκτελούνται ήδη 2 της DELTA, 1 Continental, 1 USairways! Δηλαδή περίπου 1000 θέσεις ημερεσίως!!!! Άρα οι Αμερικάνοι που θέλουν να επισκεφτούν την Ελλάδα δεν περιμένουν τις Αυτοκρατορικές για να έλθουν Ελλάδα,
Ανακρίβεια νο 2: Ο συντάκτης του άρθρου, αφού δεν έχει δει καν το αεροπλάνο της συγκεκριμένης εταιρίας, πως είναι δυνατό να γνωρίζει τις ανέσεις και όλα τα συναφή που θα έχουν τα "ολοκαίνουργα" αεροσκάφη της;
Ανακρίβεια νο 3 : Ως προς την ακρίβεια των εισητηριών, το κόστος εισιτηρίου μετ' επιστροφής Τουριστική θέση στοιχίζει με τις άλλες εταιρίες (Delta, Continental...) από 690 ευρώ σε περίοδο προσφορών, μέχρι 790 ευρώ σε κανονικές περιόδους, ανάλογα διαθεσιμότητας. Πόσο φτηνότερα θα δύναται να διαθέτει η συγκεκριμένη εταιρία τα εισητήριά της. Και στην υποθετική περίπτωση που έχει την δυνατότητα να τα διαθέτει φθηνότερα, σημαίνει ότι θα πρέπει να κόβει από κάπου αλλού έξοδα για να είναι βιώσιμη. Μία μεγάλη αεροπορική η οποία διαθέτει πολλούς προορισμούς και εκατοντάδες αεροσκάφη (Delta για παράδειγμα που ο στόλος της πλησιάζει την χιλιάδα) έχει πολύ μεγαλύτερη άνεση να κτυπήσει την τιμή απ' ότι μία αεροπορική εταιρία που "επιχειρεί" με ένα αεροσκάφος, και από αυτό πρέπει βα βγούν τα λειτουργικά έξοδα τόσο της πτήσης, του προσωπικού, όσο και της λειτουργίας της ίδιας της εταιρίας. Άλλωστε η επιτυχία και των low cost εταιριών τύπου Easy, Ryanair στηρίζονται στην ποσότητα και τον τεράστιο στόλο που τους δίνει την δυνατότητα να μειώνουν την τιμή.
Ένας από τους λόγους που η Ολυμπιακή έκοψε τις υπερατλαντικές πτήσεις, η δε Aegean δεν επιχειρεί να εντάξει στο πρόγραμμά της τέτοιους προορισμούς, είναι το πολύ αυξημένο κόστος σε σχέση με την αδυναμία επέκτασης των δραστηριοτήτων longhaul, λόμως έλλειψης δυνατότητας πληρότητας σε μεγάλα ποσοστά (άνω του 85%) ώστε το δρομολόγιο να θεωρείται βιώσιμο.
Και για να μην σας κουράσω, το καύσιμο που απαιτείται για μια πτήση Αθήνα-Νέα Υόρκη είναι περί τους 80-90 τόνους ανά μετάβαση. Υπολογίστε το κόστος αυτού και διαιρέστε το με την μέση πληρότητα ενός αεροσκάφους, και θα δείτε μόνο από καύσιμα πόσο αντιστοιχεί σε κάθε επιβάτη το μέσο κόστος σε ένα ταξίδι μετ' επιστροφής. Στη συνέχεια υπλογίστε τέλης στάθμευσης, slot, δικαιώματα διέλευσης κτλ. και κάντε τι σούμα.

Τώρα αν θέλουμε να παραμείνουμε σε ευχολόγια αυτά είναι πάντα ευπρόσδεκτα και "εύπεπτα" ωστόσο η αλήθεια προκύπτει από τους αριθμούς. Εκτός αν υπάρχουν τίποτα κάνουλες χρημάτων που δύνανται να χρηματοδοτούν τη λειτουργία της εταιρίας ανεξαρτήτως κερδών ή ζημιών, οπότε τότε η σκέψη μας θα πρέπει να ανατρέξει σε άλλες δραστηριότητες, γνωστές από την εποχή ανάπτυξης του Dubai!
 
Πέραν τούτου,να προσθέσω τα εξής:
1.Πόση προσοχή μπορεί να έχη δώσει ένας δημοσιογράφος στο κείμενό του όταν αφήνη να τού ξεφεύγουν "πατάτες" όπως π.χ."Εγχείρημα που ξενικά και αναμένεται να στηριχτεί.."

2.Επίσης:
spy1":2l3x1z8q said:
Ανακρίβεια νο1: Πτήσεις από Αμερική για Αθήνα nonstop εκτελούνται ήδη 2 της DELTA, 1 Continental, 1 USairways! Δηλαδή περίπου 1000 θέσεις ημερεσίως!!!! Άρα οι Αμερικάνοι που θέλουν να επισκεφτούν την Ελλάδα δεν περιμένουν τις Αυτοκρατορικές για να έλθουν Ελλάδα
Κάθε σοβαρή αεροπορική εταιρεία,πρίν ανοίξη μιά νέα γραμμή,κάνει αυτό που λέμε "μελέτη βιωσιμότητας".Αν το είχαν κάνει αυτο οι "αυτοκράτορες",θα είχαν διαπιστώσει ότι ήδη,με 1000 διατιθέμενες θέσεις ημερησίως (που δέν είμαι και τόσο βέβαιος ότι γεμίζουν όλες κάθε μέρα) από εταιρείες πασίγνωστες και με σύγχρονα αεροπλάνα,δέν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να "ξεμείνη" κανείς στην Νέα Υόρκη γιά να τον μαζέψη ο Ταλαλάκος να τον φέρη στην Αθήνα.

spy1":2l3x1z8q said:
Ανακρίβεια νο 2: Ο συντάκτης του άρθρου, αφού δεν έχει δει καν το αεροπλάνο της συγκεκριμένης εταιρίας, πως είναι δυνατό να γνωρίζει τις ανέσεις και όλα τα συναφή που θα έχουν τα "ολοκαίνουργα" αεροσκάφη της;
Και πρώτα-πρώτα,πώς ξέρει ότι θα είναι "ολοκαίνουργα";

spy1":2l3x1z8q said:
Ανακρίβεια νο 3 : Ως προς την ακρίβεια των εισητηριών, το κόστος εισιτηρίου μετ' επιστροφής Τουριστική θέση στοιχίζει με τις άλλες εταιρίες (Delta, Continental...) από 690 ευρώ σε περίοδο προσφορών, μέχρι 790 ευρώ σε κανονικές περιόδους, ανάλογα διαθεσιμότητας. Πόσο φτηνότερα θα δύναται να διαθέτει η συγκεκριμένη εταιρία τα εισητήριά της. Και στην υποθετική περίπτωση που έχει την δυνατότητα να τα διαθέτει φθηνότερα, σημαίνει ότι θα πρέπει να κόβει από κάπου αλλού έξοδα για να είναι βιώσιμη. Μία μεγάλη αεροπορική η οποία διαθέτει πολλούς προορισμούς και εκατοντάδες αεροσκάφη (Delta για παράδειγμα που ο στόλος της πλησιάζει την χιλιάδα) έχει πολύ μεγαλύτερη άνεση να κτυπήσει την τιμή απ' ότι μία αεροπορική εταιρία που "επιχειρεί" με ένα αεροσκάφος, και από αυτό πρέπει βα βγούν τα λειτουργικά έξοδα τόσο της πτήσης, του προσωπικού, όσο και της λειτουργίας της ίδιας της εταιρίας. Άλλωστε η επιτυχία και των low cost εταιριών τύπου Easy, Ryanair στηρίζονται στην ποσότητα και τον τεράστιο στόλο που τους δίνει την δυνατότητα να μειώνουν την τιμή.
Κι'επίσης,έχω την εντύπωση πως καμμιά loco γενικώς δέν κάνει υπερατλαντικά δρομολόγια-ούτε κάν ο Λίγδης ή η EZY που έχουν αυτούς τους μεγάλους στόλους,ακριβώς γιατί αυτά τα δρομολόγια είναι πολύ δαπανηρά ώστε να τα προσφέρης σε αρκετά χαμηλές τιμές και να βγάζης τα έξοδά σου (δέν λέω να έχης και κέρδος...).

spy1":2l3x1z8q said:
Ένας από τους λόγους που η Ολυμπιακή έκοψε τις υπερατλαντικές πτήσεις, η δε Aegean δεν επιχειρεί να εντάξει στο πρόγραμμά της τέτοιους προορισμούς, είναι το πολύ αυξημένο κόστος σε σχέση με την αδυναμία επέκτασης των δραστηριοτήτων longhaul, λόμως έλλειψης δυνατότητας πληρότητας σε μεγάλα ποσοστά (άνω του 85%) ώστε το δρομολόγιο να θεωρείται βιώσιμο.
Οι πτήσεις αυτές ήταν ζημιογόνες ήδη από την εποχή που η αείμνηστη ήταν μόνη της στην Ελλάδα και οι Ελληνες τού εξωτερικού δέν είχαν άλλη Ελληνική επιλογή γιά να πάνε στίς "ξενιτειές" τους απ'ευθείας.

spy1":2l3x1z8q said:
Και για να μην σας κουράσω, το καύσιμο που απαιτείται για μια πτήση Αθήνα-Νέα Υόρκη είναι περί τους 80-90 τόνους ανά μετάβαση.
Και αυτό γιά τίς "βελτιωμένες" εκδόσεις τού 747 και 340,με τους οικονομικούς κινητήρες.Προφανώς τα 742 και 343 θα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.

spy1":2l3x1z8q said:
Τώρα αν θέλουμε να παραμείνουμε σε ευχολόγια αυτά είναι πάντα ευπρόσδεκτα και "εύπεπτα" ωστόσο η αλήθεια προκύπτει από τους αριθμούς. Εκτός αν υπάρχουν τίποτα κάνουλες χρημάτων που δύνανται να χρηματοδοτούν τη λειτουργία της εταιρίας ανεξαρτήτως κερδών ή ζημιών, οπότε τότε η σκέψη μας θα πρέπει να ανατρέξει σε άλλες δραστηριότητες, γνωστές από την εποχή ανάπτυξης του Dubai!
Η σκέψη μας έχεί ήδη ανατρέξει σε τέτοιες δραστηριότητες από τότε που άρχισε εδώ η συζήτηση περί τής συγκεκριμένης εταιρίας,μόλις έγιναν γνωστές οι περίεργες συμπεριφορές και "στρατηγικές" της.Ωστόσο,όπως μπορεί να μάς πή και κάθε πεπειραμένος υδραυλικός,ακόμα και οι κάνουλες μπορεί κάποια στιγμή να βουλώσουν ή να χαλάσουν...
 
Παντως δεν ξερω τι λενε οι αυτοκρατορικες αλλα με 483 ευρω εισητηριο athens-new york για 4 με 12 νοεμβριου,νομιζω ειναι μια παρα πολυ καλη τελεια( :p ) τιμη!!

Ολοι αμερικη διακοπες!!
 
Φοβερη και πολυ καλη η τιμη.Το θεμα ειναι μην ξεμείνεις πουθενά και μετα........... :wall: :wall: :wall:
 
Top