Πέραν τούτου,να προσθέσω τα εξής:
1.Πόση προσοχή μπορεί να έχη δώσει ένας δημοσιογράφος στο κείμενό του όταν αφήνη να τού ξεφεύγουν "πατάτες" όπως π.χ.
"Εγχείρημα που ξενικά και αναμένεται να στηριχτεί.."
2.Επίσης:
spy1":2l3x1z8q said:
Ανακρίβεια νο1: Πτήσεις από Αμερική για Αθήνα nonstop εκτελούνται ήδη 2 της DELTA, 1 Continental, 1 USairways! Δηλαδή περίπου 1000 θέσεις ημερεσίως!!!! Άρα οι Αμερικάνοι που θέλουν να επισκεφτούν την Ελλάδα δεν περιμένουν τις Αυτοκρατορικές για να έλθουν Ελλάδα
Κάθε σοβαρή αεροπορική εταιρεία,πρίν ανοίξη μιά νέα γραμμή,κάνει αυτό που λέμε "μελέτη βιωσιμότητας".Αν το είχαν κάνει αυτο οι "αυτοκράτορες",θα είχαν διαπιστώσει ότι ήδη,με 1000 διατιθέμενες θέσεις ημερησίως (που δέν είμαι και τόσο βέβαιος ότι γεμίζουν όλες κάθε μέρα) από εταιρείες πασίγνωστες και με σύγχρονα αεροπλάνα,δέν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να "ξεμείνη" κανείς στην Νέα Υόρκη γιά να τον μαζέψη ο Ταλαλάκος να τον φέρη στην Αθήνα.
spy1":2l3x1z8q said:
Ανακρίβεια νο 2: Ο συντάκτης του άρθρου, αφού δεν έχει δει καν το αεροπλάνο της συγκεκριμένης εταιρίας, πως είναι δυνατό να γνωρίζει τις ανέσεις και όλα τα συναφή που θα έχουν τα "ολοκαίνουργα" αεροσκάφη της;
Και πρώτα-πρώτα,πώς ξέρει ότι θα είναι "ολοκαίνουργα";
spy1":2l3x1z8q said:
Ανακρίβεια νο 3 : Ως προς την ακρίβεια των εισητηριών, το κόστος εισιτηρίου μετ' επιστροφής Τουριστική θέση στοιχίζει με τις άλλες εταιρίες (Delta, Continental...) από 690 ευρώ σε περίοδο προσφορών, μέχρι 790 ευρώ σε κανονικές περιόδους, ανάλογα διαθεσιμότητας. Πόσο φτηνότερα θα δύναται να διαθέτει η συγκεκριμένη εταιρία τα εισητήριά της. Και στην υποθετική περίπτωση που έχει την δυνατότητα να τα διαθέτει φθηνότερα, σημαίνει ότι θα πρέπει να κόβει από κάπου αλλού έξοδα για να είναι βιώσιμη. Μία μεγάλη αεροπορική η οποία διαθέτει πολλούς προορισμούς και εκατοντάδες αεροσκάφη (Delta για παράδειγμα που ο στόλος της πλησιάζει την χιλιάδα) έχει πολύ μεγαλύτερη άνεση να κτυπήσει την τιμή απ' ότι μία αεροπορική εταιρία που "επιχειρεί" με ένα αεροσκάφος, και από αυτό πρέπει βα βγούν τα λειτουργικά έξοδα τόσο της πτήσης, του προσωπικού, όσο και της λειτουργίας της ίδιας της εταιρίας. Άλλωστε η επιτυχία και των low cost εταιριών τύπου Easy, Ryanair στηρίζονται στην ποσότητα και τον τεράστιο στόλο που τους δίνει την δυνατότητα να μειώνουν την τιμή.
Κι'επίσης,έχω την εντύπωση πως καμμιά loco γενικώς δέν κάνει υπερατλαντικά δρομολόγια-ούτε κάν ο Λίγδης ή η EZY που έχουν αυτούς τους μεγάλους στόλους,ακριβώς γιατί αυτά τα δρομολόγια είναι πολύ δαπανηρά ώστε να τα προσφέρης σε αρκετά χαμηλές τιμές και να βγάζης τα έξοδά σου (δέν λέω να έχης και κέρδος...).
spy1":2l3x1z8q said:
Ένας από τους λόγους που η Ολυμπιακή έκοψε τις υπερατλαντικές πτήσεις, η δε Aegean δεν επιχειρεί να εντάξει στο πρόγραμμά της τέτοιους προορισμούς, είναι το πολύ αυξημένο κόστος σε σχέση με την αδυναμία επέκτασης των δραστηριοτήτων longhaul, λόμως έλλειψης δυνατότητας πληρότητας σε μεγάλα ποσοστά (άνω του 85%) ώστε το δρομολόγιο να θεωρείται βιώσιμο.
Οι πτήσεις αυτές ήταν ζημιογόνες ήδη από την εποχή που η αείμνηστη ήταν μόνη της στην Ελλάδα και οι Ελληνες τού εξωτερικού δέν είχαν άλλη Ελληνική επιλογή γιά να πάνε στίς "ξενιτειές" τους απ'ευθείας.
spy1":2l3x1z8q said:
Και για να μην σας κουράσω, το καύσιμο που απαιτείται για μια πτήση Αθήνα-Νέα Υόρκη είναι περί τους 80-90 τόνους ανά μετάβαση.
Και αυτό γιά τίς "βελτιωμένες" εκδόσεις τού 747 και 340,με τους οικονομικούς κινητήρες.Προφανώς τα 742 και 343 θα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.
spy1":2l3x1z8q said:
Τώρα αν θέλουμε να παραμείνουμε σε ευχολόγια αυτά είναι πάντα ευπρόσδεκτα και "εύπεπτα" ωστόσο η αλήθεια προκύπτει από τους αριθμούς. Εκτός αν υπάρχουν τίποτα κάνουλες χρημάτων που δύνανται να χρηματοδοτούν τη λειτουργία της εταιρίας ανεξαρτήτως κερδών ή ζημιών, οπότε τότε η σκέψη μας θα πρέπει να ανατρέξει σε άλλες δραστηριότητες, γνωστές από την εποχή ανάπτυξης του Dubai!
Η σκέψη μας έχεί ήδη ανατρέξει σε τέτοιες δραστηριότητες από τότε που άρχισε εδώ η συζήτηση περί τής συγκεκριμένης εταιρίας,μόλις έγιναν γνωστές οι περίεργες συμπεριφορές και "στρατηγικές" της.Ωστόσο,όπως μπορεί να μάς πή και κάθε πεπειραμένος υδραυλικός,ακόμα και οι κάνουλες μπορεί κάποια στιγμή να βουλώσουν ή να χαλάσουν...