Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα...
Παλιά τα νηολόγια δίδονταν ως εξής:
SX- το πρόθεμα της Ελλάδας (αυτά άραγε πώς αποφασίζονται; Κάποιες χώρες έχουν τον διεθνή κωδικό τους, π.χ. I- η Ιταλία, D- η Γερμανία, F- η Γαλλία, άλλες όμως έχουν περίεργους συνδυασμούς, που περιλαμβάνουν και αριθμητικά ψηφία όπως π.χ. 5Β- η Κύπρος, οι Η.Π.Α. και η Ρωσία έχουν διαφορετική δομή)
Το πρώτο γράμμα είχε να κάνει με τον αριθμό κινητήρων του αεροπλάνου (A- αν ήταν μονοκινητήριο, Β- δικινητήριο, C-τρικινητήριο, D- τετρακινητήριο).
Το δεύτερο γράμμα είχε να κάνει με τον τύπο του αεροπλάνου κατά σειρά με αυτόν τον αριθμό κινητήρων. Έτσι τα Boeing 727 είχαν SX-CB* γιατί ήταν ο δεύτερος τύπος τρικινητήριου που νηολογήθηκε στην Ελλάδα, τα Α300 ήταν SX-BE* γιατί ήταν ο πέμπτος τύπος δικινητήριου που νηολογήθηκε στην Ελλάδα κ.τ.λ.
Τα Β747 της ΟΑ ήταν εξαίρεση. Είχαν πρόθεμα ΟΑ γιατί ήταν τόσο τα αρχικά της εταιρείας όσο και του ιδρυτή της (Onasis Aristotelis). Τα Β747 της Hellenic Imperial ακολουθούν όμως τον παραπάνω κανόνα, εκτός του SX-TIE που επανανηολογήθηκε από το SX-DIE για προφανείς (μακάβριους!) λόγους.
Κάποια νηολόγια αεροπλάνων της ΟΑ της δεκαετίας του '60 είχαν ξαναδοθεί σε Β737 της Cronus, νομίζω ανάμεσά τους και το SX-BBQ που ανήκε στο YS-11 που έπεσε το 1972 στην Βούλα.
Για να επανέλθουμε στο θέμα της Hellas Jet, η "Ελευθεροτυπία" είχε γράψει σε ένα άρθρο της ότι η Hellas Jet έχει πάρει άδεια για να κάνει scheduled πτήσεις από Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο προς Μόσχα. Ξέρει κανείς τίποτε περισσότερο;