Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχει λόγος που στα νηολόγια πήγαν κατευθείαν από το -BVD στο _BVL; Τα ενδιάμεσα έχουν δοθεί σε άλλα αεροπλάνα; Δεν θυμάμαι SX-BVE, SX-BVF κ.τ.λ. σε κάποια άλλη εταιρεία.
 
To SX-BVE ειναι το Dash 8 της Aeroland. Απο εκει και μεχρι το L, ουτε εγω ξερω να εχουν δοθει σε αεροπλανα. :?
 
Δεν είναι απαραίτητο πλέον να πηγαίνουν το sequence της αλφαβήτου με τη σειρά, ακόμα κι αν πρόκειται για τα αεροσκάφη ίδιας εταιρείας. Αυτό γινόταν μόνο επί ΟΑ όταν ήταν μόνη της στην ελληνική αεροπορική πραγματικότητα (μέχρι και δεκαετία '90). Από τη στιγμή που εμφανίστηκαν οι ιδιωτικές εταιρείες, το sequence των νηολογίων πήγε περίπατο...
Παρεμπιπτόντως, από το BVF έως το BVK δεν έχουν δοθεί από την ΥΠΑ.
 
Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα...

Παλιά τα νηολόγια δίδονταν ως εξής:

SX- το πρόθεμα της Ελλάδας (αυτά άραγε πώς αποφασίζονται; Κάποιες χώρες έχουν τον διεθνή κωδικό τους, π.χ. I- η Ιταλία, D- η Γερμανία, F- η Γαλλία, άλλες όμως έχουν περίεργους συνδυασμούς, που περιλαμβάνουν και αριθμητικά ψηφία όπως π.χ. 5Β- η Κύπρος, οι Η.Π.Α. και η Ρωσία έχουν διαφορετική δομή)

Το πρώτο γράμμα είχε να κάνει με τον αριθμό κινητήρων του αεροπλάνου (A- αν ήταν μονοκινητήριο, Β- δικινητήριο, C-τρικινητήριο, D- τετρακινητήριο).

Το δεύτερο γράμμα είχε να κάνει με τον τύπο του αεροπλάνου κατά σειρά με αυτόν τον αριθμό κινητήρων. Έτσι τα Boeing 727 είχαν SX-CB* γιατί ήταν ο δεύτερος τύπος τρικινητήριου που νηολογήθηκε στην Ελλάδα, τα Α300 ήταν SX-BE* γιατί ήταν ο πέμπτος τύπος δικινητήριου που νηολογήθηκε στην Ελλάδα κ.τ.λ.

Τα Β747 της ΟΑ ήταν εξαίρεση. Είχαν πρόθεμα ΟΑ γιατί ήταν τόσο τα αρχικά της εταιρείας όσο και του ιδρυτή της (Onasis Aristotelis). Τα Β747 της Hellenic Imperial ακολουθούν όμως τον παραπάνω κανόνα, εκτός του SX-TIE που επανανηολογήθηκε από το SX-DIE για προφανείς (μακάβριους!) λόγους.

Κάποια νηολόγια αεροπλάνων της ΟΑ της δεκαετίας του '60 είχαν ξαναδοθεί σε Β737 της Cronus, νομίζω ανάμεσά τους και το SX-BBQ που ανήκε στο YS-11 που έπεσε το 1972 στην Βούλα.

Για να επανέλθουμε στο θέμα της Hellas Jet, η "Ελευθεροτυπία" είχε γράψει σε ένα άρθρο της ότι η Hellas Jet έχει πάρει άδεια για να κάνει scheduled πτήσεις από Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο προς Μόσχα. Ξέρει κανείς τίποτε περισσότερο;
 
Ναί, η συμφωνία αυτή κλείστηκε το χειμώνα. Οι πτήσεις αυτές ξεκίνησαν κανονικά από τον Απρίλη,συνεχίζονται ακόμα,και,απ όσο γνωρίζω θα συνεχιστούν και το χειμώνα,απλά θα είναι λιγότερες. Οι πτήσεις αυτές είναι schedjuled.
 
Αγαπητέ Πάνο
:arrow: το θέμα των νηολογίων το έχουμε ξανασυζητήσει στο viewtopic.php?f=16&t=214
Μια αναζήτηση πριν βγεις off topic θα βοηθούσε.
:arrow: Αυτό για τα 747 της ΗΙΑ δεν το κατάλαβα. Τα εν λόγω 747 δεν ακολουθούν κανένα sequence αφού είναι SX-T**.
:arrow: Όσο για το BBQ, υπήρχε μόνο στο YS-11 της ΟΑ. Άλλα ήταν τα παλιά νηολόγια που ξαναχρησιμοποιήθηκαν...

Τέλος λοιπόν με το off topic, πόσο μάλλον όταν έχει ξανασυζητηθεί σε άλλο topic.
 
kleopatra":147wrbz3 said:
Ναί, η συμφωνία αυτή κλείστηκε το χειμώνα. Οι πτήσεις αυτές ξεκίνησαν κανονικά από τον Απρίλη,συνεχίζονται ακόμα,και,απ όσο γνωρίζω θα συνεχιστούν και το χειμώνα,απλά θα είναι λιγότερες. Οι πτήσεις αυτές είναι schedjuled.

Αν ειναι scheduled, τότε πως μπορούμε να βρούμε να κλείσουμε; δεν το έχω πετύχει σε κανένα GDS ή ιντερνετικό booking engine...

Μήπως να πάρουμε τηλ. την hellasjet και να ρωτήσουμε ημερομηνίες και ναύλους ;
 
Μα αν ηταν scheduled θα υπηρχε και στην ιστοσελιδα της εταιρειας αλλα και στα αλλα τουριστικα γραφεια που λειτουργουν εδω μεσα,αν και να πω την αληθεια και γω καπου ακουσα οτι γινονται απο θεσσαλονικη πτησεις scheduled αλλα καμια επιβαιβεωση... :roll: :roll: :roll:
 
Δε θα έγραφα κάτι αυθαίρετα,χωρίς να το γνωρίζω σίγουρα. Οι πτήσεις είναι scheduled, τώρα ποιος τις κλείνει,δεν ξέρω.
 
Για να το λες κατι θα ξερεις,ασε θα παρω αυριο τηλεφωνο για επιβαιβεωση!!!!!!!!!!!! :great:
 
Top