Γεια σας παιδια κι απο μενα, σας διαβαζω αρκετο καιρο, αλλα πρωτη φορα γραφω, γι αυτο καλωσοριστε με
Ευχαριστω-Ευχαριστω !!! Παμε ομως σε καποια πραγματακια !
Μακαρι οντως να ανοιξει η νεα εταιρια, αλλα πολυ φοβαμαι πως θα ειναι αλλη μια φουσκα στην ελληνικη αγορα και το επιβατικο κοινο θα χασει τα χρηματα του και εξηγουμαι. Πρωτα απ ολα τι Business Plan ειναι αυτο ??? Ξεκινας με 2,3 εκατ € και 5 Α320, με το καλημερα. Το καθ ενα κοστιζει περι τα 80 εκατ για αγορα, οποτε παμε σε leasing !!! Το leasing για τετοιου τυπου αεροσκαφη ειναι περι 200.000 € το μηνα, αν μιλαμε για παλαιο εξωπλισμο και οχι καινουργιο συν αλλα 150.000 € το μηνα για το καθενα σε ασφαλιστρα, βλαβες, συντηρηση κτλ κτλ κτλ !!! Του τεστιν ??? 350.000 χ 5 αεροσκαφη...εχουν δεν εχουν χρηματα για 1 μηνα !
Ας μην αναφερθω στα καυσιμα-2500 κιλα/ωρα πτησης( περιπου 2500 ευρω ), δλδ για το VOL-HER με μια ωρα πτησης και 15 ευρω φοροι ανα leg με τα 10 € που θα εχουν εσοδα/pax χρειαζοντα 250 pax στο 320, που max εχει 180 σε low cost !Μμμμ κατι δεν παει καλα !!!! Για να μην αναφερθω στο cargo !!! ΤΙ cargo να κανεις με επιβατικα 320 ??? και τι να μεταφερεις απο τη θεσσαλια και ποσο να το χρεωσεις το κιλο ??? Η Lufthansa, που το κανει μεταφερει post της DHL και το χρεωνει 5€ το κιλο, τα γεωργικα προιοντα παλι σε νταλικες τα βαζει !!!! Αλλα ακομα και να ειμαι μοιρολατρης, η Athens με περισσοτερα στη διαθεση της και πολυ πιο προσεκτικα βηματα φαληρισε ! Σε αγονες δεν μπορει να ελπιζει μεχρι το 2016 και μεχρι τοτε η OA στο εσωτερικο με Dash 100, 200, 300, 400 στο Βολο θα τη λιωσει ! Ελπιζω οι ανθρωποι της εταιριας να το ξανασκεφτουν και να κανουν ειτε διαφορετικα την επενδυση τους, ειτε να την αξιοποιησουν σε κατι, που θα μεινει, αλλιως και low cost να κανουν, εχουν μια Ryan απεναντι !
Ελπιζω να μην σας χαλασα την διαθεση, αλλα ειμαι σιγουρος στη 1η της πτηση θα συναντηθουμε ολοι μας