Hellas Airlines!

Τάκη,

η δεύτερη φυσάει !!
 
Τελικά ισχύουν οι φήμες πως θα φέρουν 5 Α320 η ραδιο αρβυλα και αυτό?
 
Φίλε pilotanthens ό,τι ξέρεις ξέρουμε... δηλαδή τίποτα. Μόνο ότι είπαν οι υπεύθηνοι στην αρχή.
 
Γεια σας παιδια κι απο μενα, σας διαβαζω αρκετο καιρο, αλλα πρωτη φορα γραφω, γι αυτο καλωσοριστε με :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ευχαριστω-Ευχαριστω !!! Παμε ομως σε καποια πραγματακια !
Μακαρι οντως να ανοιξει η νεα εταιρια, αλλα πολυ φοβαμαι πως θα ειναι αλλη μια φουσκα στην ελληνικη αγορα και το επιβατικο κοινο θα χασει τα χρηματα του και εξηγουμαι. Πρωτα απ ολα τι Business Plan ειναι αυτο ??? Ξεκινας με 2,3 εκατ € και 5 Α320, με το καλημερα. Το καθ ενα κοστιζει περι τα 80 εκατ για αγορα, οποτε παμε σε leasing !!! Το leasing για τετοιου τυπου αεροσκαφη ειναι περι 200.000 € το μηνα, αν μιλαμε για παλαιο εξωπλισμο και οχι καινουργιο συν αλλα 150.000 € το μηνα για το καθενα σε ασφαλιστρα, βλαβες, συντηρηση κτλ κτλ κτλ !!! Του τεστιν ??? 350.000 χ 5 αεροσκαφη...εχουν δεν εχουν χρηματα για 1 μηνα !
Ας μην αναφερθω στα καυσιμα-2500 κιλα/ωρα πτησης( περιπου 2500 ευρω ), δλδ για το VOL-HER με μια ωρα πτησης και 15 ευρω φοροι ανα leg με τα 10 € που θα εχουν εσοδα/pax χρειαζοντα 250 pax στο 320, που max εχει 180 σε low cost !Μμμμ κατι δεν παει καλα !!!! Για να μην αναφερθω στο cargo !!! ΤΙ cargo να κανεις με επιβατικα 320 ??? και τι να μεταφερεις απο τη θεσσαλια και ποσο να το χρεωσεις το κιλο ??? Η Lufthansa, που το κανει μεταφερει post της DHL και το χρεωνει 5€ το κιλο, τα γεωργικα προιοντα παλι σε νταλικες τα βαζει !!!! Αλλα ακομα και να ειμαι μοιρολατρης, η Athens με περισσοτερα στη διαθεση της και πολυ πιο προσεκτικα βηματα φαληρισε ! Σε αγονες δεν μπορει να ελπιζει μεχρι το 2016 και μεχρι τοτε η OA στο εσωτερικο με Dash 100, 200, 300, 400 στο Βολο θα τη λιωσει ! Ελπιζω οι ανθρωποι της εταιριας να το ξανασκεφτουν και να κανουν ειτε διαφορετικα την επενδυση τους, ειτε να την αξιοποιησουν σε κατι, που θα μεινει, αλλιως και low cost να κανουν, εχουν μια Ryan απεναντι !

Ελπιζω να μην σας χαλασα την διαθεση, αλλα ειμαι σιγουρος στη 1η της πτηση θα συναντηθουμε ολοι μας :D :D :D :D
 
Φίλε μου,με τι ακριβώς η Athens;Με περισσότερα και με πιο προσεκτικά βήματα;
Μπορείς να μας πεις τι ακριβώς συγκρίνεις;Δηλαδή ποια στοιχεία και γεγονότα;
Και με τι η ακριβώς η ΟΑ;Με 100,200,300,400;
 
Φίλοι συμφορουμίτες
όπως και να το κάνουμε ο καινούργιος από το πάνω ποστ έχει και ένα δίκιο. Όσον αφορά την FR το χω ξαναπεί και σε προηγούμενο ποστ είναι σίγουρο ότι θα τη διαλύση τη δικιά μας. Οπότε οι πτήσεις εξωτερικού πάνε στο... καλό. Τώρα αν και έχω μια αισιοδοξία για την νέα εταιρία θέλω να μου πείτε πως μία εταιρία με βάση την Αγχίαλο θα καταφέρει να δρομολογήσει τέτοιους προορισμούς προς Θεσσαλονίκη-Αθήνα (απόσταση με αμάξι 2 και 3 ώρες αντίστοιχα), Ηράκλειο κλπ κλπ. Μου φαίνεται γελίο. Εκτός αυτού άνοιγμα με Α320 δε βοηθάει. Υπάρχουν τόσες άλλες επιλογές όπως τα ΑΤRs, τα DASHακια, τα AVROs, τα CRJ & τα Embraer που είναι και πιο φθηνά και οικονομικά ως προς το καύσιμο. Όσο για τις άγονες ο Βγενό παραμονεύει... ;)

Φιλικά

Υ.Γ Σε καλωσορίζουμε φίλε Air-giorgos-Air... μη μείνεις και με το παράπονο :)
 
Δεν αντιλέγω.Ωστόσο ρωτώ συγκεκριμένα πράγματα.
Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες,η σύγκριση με την Athens δε καταλαβαίνω γιατί γίνεται αλλά και η πληροφορία για το στόλο της ΟΑ δεν είναι ακριβής.Οι υπόλοιπες αιτιάσεις έχουν μια λογική,χρειάζεται ωστόσο να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για να κάνουμε μια πλήρη κρίση.
Π.Χ.:Μίλησαν οι άνθρωποι της εταιρείας για επιδοτούμενες γραμμές;Εμείς,γιατί το συζητάμε;
 
Γεια σας παιδια και παλι. Τα πιο προσεκτικα βηματα της Athens, ηταν στο βαθμο οτι ειχε περισσοτερα χρηματα στη διαθεση της ( 15 εκατ € για 5 χρονια, απ οτι θυμαμαι στις ανακοινωσεις ), αλλα κι εκτως αυτου, αν μιλαμε για πτησεις εσωτερικου, οπως και να το κανουμε τα Emb 145 ειναι χαμηλοτερου ρισκου (φτηνοτερα στην ενοικιαση, πιο οικονομικα, μικροτερα κτλ κτλ ). Οσο για την τιμολογιακη πολιτικη ??? Ολοι Θυμομαστε τις προσφορες τις τρελες, και που κατελληξε ? Να μεταφερει κατα μεσω ορο περιπου 20 επιβατες ( σε 14 000 πτησεις---300 000 επιβατες ), ακομα κι εαν ανοιξε νεους μικροτερους περιφεριακους προσορισμους, οπου επαιζε μονη της και χωρις ως χωρα να εχουμε μπει σε τετοια υφεση !

http://www.athensairways.com/athens/I7/ ... 052010.pdf

Οσο για τα αεροσκαφη της Ολυμπιακης, ναι σε μικρα δρομολογια με τα Dash-100 και τα Dash-400, μπορει να λιωσει οποιαδηποτε νεα εταιρια στον ανταγωνισμο !
(για τα Dash-200 kai 300 το παιρνω πισω, δικο μου λαθος )

Υ.Γ.

Τις αγονες τις ανεφερα, καθως ειναι τεραστια πηγη εσοδων για τις εταιριες και μεγαλη εισροη καφαλαιων για τις μερες που διανυουμε. Ενδεικτικα η Olympic θα εισπραξει περι τα 110 εκατ € μεχρι το 2016. Μονο ευκαταφρονητα δεν ειναι τετοια ποσα στις μερες μας !

http://www.naftemporiki.gr/finance/story?id=2164228

ΥΓ2
Για να μην παρεξηγουμαστε, κι εγω βλεπω με παρα πολυ καλο ματι μια νεα αεροπορικη εταιρια στον ελληνινο χωρο, ετσι για να ταραξει τα νερα και να βαλουν μυαλο οι υπολοιποι A3 και OA, που παιζουν με την νοημοσυνη μας κι εχουν μοιρασει την πιτα της αγορας στα μετρα τους ! Αυτο ομως, που θελω, ειναι να φτιαξουν κατι, που να κρατησει και να μεινει στον χρονο. Δεν χαιρομαι, οταν επειχειρηματιες χανουν τα χρηματα της επενδυσης τους, ουτε οταν βλεπω απληρωτους και απολλυμενους εργαζομενους ! Μακαρι τα παιδια να προχωρησουν σε κατι αξιοπιστο κι εμεις εδω ειμαστε να τους στηριξουμε !

( ενδεικτικα παραθετω: http://planet-greece.blogspot.com/2011/ ... an_21.html )
 
Ένα ένα παιδιά... να τα πιάσουμε με τη σειρά.
Ας μην συγκρίνουμε την Athens με την καινούργια για αρχή γιατί υπάρχουν παράμετροι που τις κάνουν διαφορετικές την μια από την άλλη οπότε θα συμφωνίσω με τον Alex96. Και ξεχνάμε επίσης πως η νέα εταιρία θα χει ως έδρα την Αγχίαλο μια και όχι τόσο μεγάλη (επιβατικά) βάση .

Και ας πάμε αισίως στις άγονες. Κατ' αρχάς η νέα εταιρία δεν ενδιαφέρεται μόνο για άγονες αλλά και για εξωτερικό και κατά δεύτερον που λέει πως αερογραμμές που έχουν πολλές άγονες είναι και βιώσιμες. Εδώ η ΟΑ που έχει και το μεγαλύτερο κομμάτι στην πίττα των άγονων δεν πάει καλά στα οικονομικά της... δε βγαίνει.

Πάμε στα αεροσκάφη. Είπαμε σίγουρα τα Α320 δεν είναι καλή επιλογή. Άλλα τα ΕMB 145 δεν είναι μικρά;;; Σίγουρα χαμηλού ρίσκου αλλά μικρά και αν θες να κάνεις τόσο μεγάλο άνοιγμα και για εξωτερικό(το τονίζω) δεν συμφέρουν. Άσε που Athens είχε ως όραμα το ταξίδι που θα μοιάζει λες και είσαι στο private jet σου. Τώρα μιλάμε για loco οπότε ας μην συγχαίουμε! Α! για τα Dashακια της ΟΑ να πω κάτι. Προσωπικά ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει η συγκεκριμένη εταιρία σε turboprop. Είναι γρήγορα, άνετα, οικονομικά κλπ αλλά ημαρτον δεν μπορούν να λιώσουν και τα πάντα στο πέρασμά τους. Αν υπάρχει κάτι καλύτερο οικονομικά με τα χαράς να το δοκιμάσουμε.

Φιλικά

ΥΓ Αν ξέχασα κάτι να μου πείτε. :p
 
https://www.facebook.com/HellasAirlines/posts/114970208649401?comment_id=73451
Η εταιρεία θα ανακοινωθεί επίσημα μετά τα μέσα Αυγούστου, οπότε και θα λειτουργήσει και η ιστοσελίδα μας, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Αναμένουμε λοιπόν! Λογικά σε λίγες μέρες θα λειτουργεί το site

Βλέπω και Hellas Cargo: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=118073125005776
 
Top