Χθες με την έναρξη του Bahrain Air Show έγιναν και οι ανακοινώσεις του νέου στόλου της εταιρείας. Αλλάζει την παραγγελία από Β787-8 σε
16 Β787-9 με πρώτη παράδοση τον
Απρίλιο 2018, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα 6 Α330-200 που έχει αγορασμένα 4 το 1999 και τα 2 το 2000.
Για να χρυσώσει το χάπι των Ευρωπαίων αγοράζει
17 Α321neo με πρώτη παράδοση Ι
ούνιο 2018. Αυτή την στιγμή έχει στον στόλο της 6 Α321 αγορασμένα 4 το 2012 και 2 το 2014.
Τέλος αγοράζει και
12 Α320neo (τα 10 τα είχε παραγγήλλει το 2012) αυτή την στιγμή στον στόλο της έχει 16 Α320 αγορασμένα 4 το 2009, 6 το 2010, 4 το 2011 και 2 το 2012.
Πόσα από το neo θα πάνε για αντικατάσταση των Α320/1 δεν αναφέρθηκε, μπορεί και όχι γιατί μπορεί να επεκτείνουν τις συχνότητες του δικτύου.
Πάντως το
Β787 καλούτσικα πουλάει στην Αραπιά
25 στην Qatar Airways 787-8 + 5 στο μέλλον
7 στην Etihad 787-9 + 34 στο μέλλον και +30 787-10 στο μέλλον
2 στην Oman 787-8 + 4 στο μέλλον και +6 787-9 στο μέλλον
5 στην Royal Jordanian Airlines 787-8 + 2 στο μέλλον
Στην Saudia +8 787-9 στο μέλλον
Σύνολο
144 α/φ
Έναντι του
Α350
7 Α350-900 στην Qatar Airways + 36 στο μέλλον + 37 Α350-1000 στο μέλλον
στην Etihad + 40 Α350-900 + 22 Α350-1000 στο μέλλον
στην Kuwait +10 Α350-900 στο μέλλον
στην Yemenia +10 Α350-900 στο μέλλον
Σύνολο
162 α/φ
http://atwonline.com/airframes/gulf-air ... ing-orders