global ή jetstream?

  • Thread starter Thread starter mari0s
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
πω μη μου λες για αποστρατους... Να τους βρασω κι αυτους και τις χιλιαδες ωρες τους
 
Παιδιά ίσως δεν έχουμε καταλάβει ότι άλλο πολιτική αεροπορία κι άλλο πολεμική.!! Δεν υπαινίσσομαι απαραίτητα κάτι αλλά ένας έμπειρος FI έστω και με 500 ώρες πιστεύω θα ήταν
πολύ καλύτερος από κάποιον της πολεμικής ο οποίος δεν έχει καν τη δέουσα νοοτροπία εκπαίδευσης χειριστών για την πολιτική αεροπορία.Εντελώς αντίθετα πράγματα,εντελώς αντίθετοι κόσμοι.Κι
αυτό διαπιστώνεται πολλές φορές.Έχω περίπτωση μαθητή σε γνωστή σχολή εντός Αττικής ο οποίος όταν ρώτησε τον εκπαιδευτή του για τη χρήση του VOR εντός τερματικής περιοχής αυτός του απάντησε
ότι δεν είναι αναγκαίο το VOR κι αυτός ο άνθρωπος πριν γίνει εκπαιδευτής υπηρετούσε στην ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ.Αυτό νομίζω τα λέει όλα.Φυσικά δεν είναι όλοι το ίδιο,αλλά αλλοίμονο στον μαθητή που
θα εκπαιδεύει αυτός ο τύπος.Τέλος πάντων.
 
Flightinstict":5loo0svp said:
πω μη μου λες για αποστρατους... Να τους βρασω κι αυτους και τις χιλιαδες ωρες τους
Καλά εσύ "Flightinstict"αφού πήρες πτυχία σε Αμερικές και Καναδάδες (ελικόπτερο),πότε πρόλαβες και βάσει ποιόν εμπειριών σου ''βράζεις'' όλους τους απόστρατους?Εσύ τι συνολική πτητική εμπειρία έχεις και μιλάς σαν τον Ριχτχόφεν??Και τέλως πάντων τι γνωρίζεις εσύ που δεν γνωρίζουν ''οι απόστρατοι με τις χιλιάδες ώρες''?
 
Δεν έχω πρόβλημα με την εμπειρία τους. Με τη νοοτροπία τους έχω. Τι δουλειά έχει ένας χειριστής καμποσων χιλιάδων ωρών σε μαχητικά κλπ να κατεβαίνει για 30 ευρωπουλακια την ώρα στα Μεγαρα να εκπαιδευει στερώντας το μεροκάματο νέων παιδιών; Τίμα το πτυχίο, τη στολή, τους τύπους και τις ώρες σου ρε....
 
Προς τι οι απορίες?
Απόστρατοι και εν ενεργεία, κανονικότατα με τη φόρμα από την 359 ΜΑΕΔΥ ή την 360 Μοίρα Ικάρων μετά τη λήξη του ωραρίου κατευθείαν στις παρακείμενες σχολές και αερολέσχες.
Απόστρατοι και εν ενεργεία, κανονικότατα με τη φόρμα από τις Μοίρες της Ελευσίνας με τη λήξη του ωραρίου κατευθείαν στα Μέγαρα σε σχολές, αερολέσχες και υπερελαφρολέσχες.
Και με την άδεια του αεραθλητή -δηλ του δωρεάν εκπαιδεύοντος- από την ΕΛΑΟ παρακαλώ στην κωλότσεπη.

(Αδέρφια, δεν σταματάμε λέω εγώ να ασχολούμαστε με το θέμα αφού έτσι κι αλλοιώς δεν βγαίνει πουθενά η κουβέντα? Από την ημέρα που άρχισε η έξοδος χειριστών από την Πολεμική Αεροπορία προς την Πολιτική Αεροπορία δηλ το 1949, αυτό το νταβαντούρι γίνεται. Νησάφι! Εχετε πάλι όρεξη για ενστόλου προελεύσεως βρισίδια?)
 
Παιδιά καλησπέρα και από μένα.Καλώς κακώς ζούμε στην Ελλάδα.Θα ακουστουν πολλά για σχολές και δεν καταλαβαίνω όλοι όσοι κράζετε τις Ελληνικες σχολές με τι κριτήριο το κάνετε αυτο.Έχετε κάποια εμπειρία?Αν κάποιος αγάπαει παραπάνω την αεροπορία από εμάς τους υπόλοιπους ας μας πεί τουλάχιστον σε πια σχολή πήγε-με ποιούς μίλησε και του ξηγήθηκαν έτσι.Για να ξέρουν και τα υπόλοιπα παιδιά που έγινε τι.Αλλά έτσι είμαστε εσώ.Λέμε αόριστα μία γνώμη ,''ακουσα'' ''μου είπαν'' κτλ κτλ.
Επιτέλους πια έχει καταντήσει αηδία.Όποιος θέλει μπορεί να τα πεί ονομαστικά.Εχουμε φοβερές σχολές στην Ελλάδα και τουλάχιστον για μένα θα πώ εδώ που είμαι δεν μου υποσχέθηκαν ποτέ δουλειά .Και του εκπαιδευτή έκανα στην global και δεν μου είπαν ποτέ έλα και θα σε πάρουμε.Και όταν ξεκίνησα ποτέ δεν μου είπαν θα σε βάλουμε εκεί και εκεί και εκεί.Και ούτε μου έφαγαν 1 ευρώ παραπάνω.Έλεος πιά.Τί νομίζετε 'οτι έίναι στην Αμερική?Μήπως επειδή το έχουν βρεί κάποιοι ''τεμπέληδες'' και δεν μπορούν να διαβάσουν τους 14 τόμους κατά JAA και μόνο με FAA που είναι μικρότερη ύλη?Και όταν φάνε την πρώτη κλωτσιά εκεί λένε μετά τα δικά τους?Και άντε πάλι από την αρχή...Τα διπλάσια είναι εκεί στα πάντα.
Όσο για τους εκπαιδευτες από την ΠΑ δεν θα συμφωνήσω ούτε θα διαφωνήσω...Τρομερή εμπειρία και κάποιοι με λάθος νοοτροπία ως προς την Πολιτικη Αεροπορία.Σεβασμός από τον πιό νέο μέχρι τον πιό παλιό.
Για αυτό θα παρακαλούσα να μην λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του και αν έχει κάποιος καποια εμπειρία να τα πεί ονομαστικά.Και όχι ''μου πες'' ''σου είπα''.Ας είμαστε πιο ουσιαστικοί.Καλό σας μεσημέρι.
 
Flightinstict":3o7338oj said:
Δεν έχω πρόβλημα με την εμπειρία τους. Με τη νοοτροπία τους έχω. Τι δουλειά έχει ένας χειριστής καμποσων χιλιάδων ωρών σε μαχητικά κλπ να κατεβαίνει για 30 ευρωπουλακια την ώρα στα Μεγαρα να εκπαιδευει στερώντας το μεροκάματο νέων παιδιών; Τίμα το πτυχίο, τη στολή, τους τύπους και τις ώρες σου ρε....
Μόλις τώρα έβαλες 2 διαφορετικά πράγματα στο ίδιο καζάνι. Άλλο πράγμα μου παίρνει τη δουλειά και άλλο πράγμα δε μου αρέσει η νοοτροπία του. Όσο για το πρώτο δικαίωμα του είναι να πετάει με F-16 το πρωί και με Cessna 150 το απόγευμα. Εσύ τι προτείνεις; Να βγάλει κανονισμό η ΥΠΑ και να λέει όσοι πετάνε F-16 απαγορεύεται να πετάνε Cessna; Όσο για το δεύτερο περί νοοτροπίας όποιος αγαπάει το αεροπλάνο δε διαχωρίζει εργοδότες, σχολές, πολεμική αεροπορία, πολιτική αεροπορία, F-16 και Cessna. Αρκεί να πετάει...
 
Στο ερώτημα GLOBAL ή JETSTREAM φυσικά GLOBAL και όχι μόνο GLOBAL αλλά και δαγκωτό,για πολλούς και διαφόρους λόγους τους οποίους δεν προτίθεμαι να αναλύσω στο παρόν topic.Aπλά
θα αναφέρω το γεγονός ότι στην πρόσφατη επικοινωνία που είχα τουλάχιστον κατάλαβα ότι οι άνθρωποι είναι εξαιρετικά συνεργάσιμοι και ειδικά στο οικονομικό θέμα όπου το σύστημά τους είναι
το γνωστό pay as you go χωρίς δεσμεύσεις ή οτιδήποτε άλλο σε αντίθεση με τη JETSTREAM όπου θέτει τον όρο της προκαταβολής και μάλιστα για ποσό που ξεπερνά τα 10.000 ευρώ.Συγκεκριμένα
4.200 ευρώ πριν την έναρξη της εκπαίδευσης και άλλα 12.600 ευρώ κατά την έναρξη.
Και ερωτώ: Ποιός Έλληνας μαθητής είναι σε θέση να καταβάλλει τέτοια μεγέθη σε ένα περιβάλλον τόσο ρευστό όσο είναι το ελληνικό και μάλιστα σε μια σχολή πού ούτε για την
οργάνωσή της φημίζεται αλλά και ο στόλος της δεν είναι ιδιόκτητος σε σχέση με τις άλλες σχολές όπως είναι η GLOBAL και η EGNATIA;
Και κάτι τελευταίο!! Παρακαλούνται οι κύριοι σχολάρχες να μην παραμυθιάζουν τα παιδιά που επενδύουν στο μέλλον τους.Είχα ακούσει πολλά ωραία λόγια από τη JETSTREAM περί θέσεων
εργασίας στην OLYMPICAIR στην AEGEAN και άλλα πολλά.Τελικά με τις όποιες ανακατατάξεις και αναπροσαρμογές (περικοπές δρομολογίων,απολύσεις προσωπικού) πολλοί δυστυχώς όχι μόνο έχασαν
τη δουλειά τους αλλά ακόμη περιμένουν μια θέση στον ήλιο.Τουλάχιστον στην GLOBAL όταν πήγα άκουσα ότι τα πράγματα είναι όντως δύσκολα αλλά κάποια στιγμή θα ανακάμψουν όπως παντού και
επανερχόμενος ξανά στο θέμα του οικονομικού με προέτρεψαν να κάνω μέρος του build-up στην αερολέσχη για εξοικονόμηση κόστους.Κι αυτό μπορώ να πώ ήταν προς τιμήν τους!! :great: Συγγνώμη αν ήμουν
περισσότερο επικριτικός αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται σε κάθε περίπτωση.!!

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
 
αν μπορει να γραψει καποιος το τηλ. της global! το site της δυστιχος ειναι ανενημερωτο τελειως! thnx!
 
Top