Για πρόστιμο 50.000 ευρώ ημερησίως μας πάει ο Μπαρό

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η οποία απόφαση ίσως πάρει 2-3 χρόνια για να εφαρμοστεί..
 
Οταν ομως εφαρμοστει......
 
...όταν αυτό θα εφαρμοστεί, το 787 θα πουλάει (και πετάει) σαν τρελό, θα φτιάχνεται το 747-8, θα μελετώνται σοβαρά το 737RS και το Y3, η SQ στην καλύτερη περίπτωση θα κάνει το "First yaerly anniversary of first A380 SQ flight" και η Airbus θα προτείνει το 350TypeR ως ανταγωνιστή του 787.

:D :D :D :D

Ας πάει λοιπόνστον αγύριστο και ο Μπαρό και η ΕΕ. Μη αρχίσω να λέω τα ίδια πλέον περί CrapBus γιατί θα καταντήσω κουραστικός....

ΥΓ: Για τα πρόστιμα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου μόκο ε?
 
Καλημέρα,

Διαφωνώ με τον τίτλο εδώ. Δεν ΜΑΣ βάλανε πρόστιμο, έβαλαν πρόστιμο σε μια προβληματική ΑΕ εταιρία ι οποία εδώ και χρόνια αδυνατεί να ανταγωνιστεί έστω και στοιχειωδώς τις υπόλοιπες... Και έχει προκαλέσει την πλήρη τροχοπέδη του αεροπορικού κλάδου.. Θα μπορούσαμε να έχουμε 20 εταιρίες χαμηλού κόστους να πετάν 20 πτήσεις την ημέρα από κάθε αεροδρομιάκι ΜΑΣ. .. Αν δεν παρατίνονταν οι επαχθείς όροι του Handling.. αλλά δεν συνεχίζω..

Μακάρι να εφαρμοστεί η απόφαση.. να βγούν αρκετοί στο δρόμο, να δουν πως έιναι η ανεργία, μπας και καταλάβουν τι σημαίνει ιδιωτικός τομέας οπως για όλους εμάς .. Ίσως ανακάμψει ο ΑΙΑ, που συζητά την επιμήκυνση της σύμβασης.. λόγω της μεγάλης προβληματικής, και να μην χρειάζεται να δίνει 100% έκπτωση για 3 χρόνια στα τέλη του..(μπας και έρθει καμιά εταιρία) και κάνει και καμιά πρόσληψη..

Αυτά τα δακρύβρεχτα και υστερικά...
Δείτο το απλά σαν παρένθεση. ... εδώ
 
k984504":3f4d9lw2 said:
Θα μπορούσαμε να έχουμε 20 εταιρίες χαμηλού κόστους να πετάν 20 πτήσεις την ημέρα από κάθε αεροδρομιάκι ΜΑΣ. .. Αν δεν παρατίνονταν οι επαχθείς όροι του Handling.. αλλά δεν συνεχίζω..

Μάλλον στο LGAV αναφέρεσαι. Πρώτον, δεν είναι "αεροδρομιάκι μας" αλλά της Hotcief (και για τα επόμενα 30 χρόνια!!!). Δεύτερον, έχει τους πιο ακριβούς φόρους στην Ευρώπη. Δες π.χ. ένα timetable της Happag-Loyd και συνέκρινε φόρους προς Αθήνα με φόρους προς άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Σε λίγο θα μας πεις πως ο λόγος που δεν πετά η Ryanair για ATH είναι η Ολυμπιακή. Hey, να μου πεις πως η ΟΑ κάνει πρόβλημα στην Aegean, στην BA, στην KLM-AF κλπ ΟΚ. Αλλά όχι στις lo-co (και η Aegean δεν είναι lo-co). Είναι εντελώε διαφορετικές αγορές.
 
k984504":xc7z7j2n said:
Δεν ΜΑΣ βάλανε πρόστιμο, έβαλαν πρόστιμο σε μια προβληματική ΑΕ εταιρία ι οποία εδώ και χρόνια αδυνατεί να ανταγωνιστεί έστω και στοιχειωδώς τις υπόλοιπες

Ναι, αλλα σε τελική ανάλυση ΠΟΙΟΣ την πληρώνει?? Ο Έλληνας φορολογούμενος.. Εγώ και συ με αλλα λόγια (κι' ας μη μένω Ελλάδα!!!)
 
Όχι, αναφέρομε σε όλα τα αεροδρόμια μας απο τα πιο μικρά εώς το μεγαλύτερο..
περισσοτερεσ πτήσεις σημαίνουν περισσότερες θέσεις εργασίας απο τα αεροδρόμια στην ΕΛΛΑΔΑ. Μελέτες δείχνουν κάθε 100000 επιβάτες το χρόνο, προκαλούν 1000-1500 θέσεις εργασίες σε άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.
 
Κατά σύμπτωση υπάρχει σήμερα ένα άρθρο σε μια εφημερίδα, σχετικά με την επιτακτική ανάγκη της Lufthansa για άμεση πρόσληψη τουλάχιστον 750 ατόμων στο αεροδρόμιο του Μοναχου. Ανάμεσα στα αλλα αναφέρεται σε μελέτες που καταλήγουνε ότι για κάθε 1000000 (ολογράφως: ένα εκατομμύριο) επιβάτες χρειάζονται κάπου 1200-1500 άτομα προσωπικό. Και αναρωτιέμαι: ΠΟΙΟΣ έχει δίκιο? Τείνω να δώσω δίκιο στην εφημερίδα. Διότι φαίνεται πιο ρεαλιστικό. Διότι εδώ ξέρουνε την διαφορα μεταξύ "αεροδιαδρόμου" και "τροχιοδρόμου"!! (και για άλλους λόγους!!!)
 
Merida tou typou anaferei oti o Barot einai toso austhros sto thema ths OA giati thelei na thesei orous sthn Alitalia. Otan katharisei me thn OA, tha tou einai pio eukolh h "e3wntosh" kai ths Alitalia.

Ean dei kaneis to problhma Alitalia, tha dei oti para tis Italikes krathkes enisxyseis, h geitonikh etairia einai etoimh na paraggeilei kai 28-30 Airbus gia ananewsh tou stolou. H OA oute kan mporei na onoireutei aeroskafh sthn parousa katastash ths. H Alitalia omws ta katafernei kai me kratikes enyshxhseis!

As pou eidei einai sto Sky Team alliance ths Air France kai psaxnei kai gia partner sthn Asia.

Kathara h kybernhsh alla kai emeis prepei na doume to thema ths OA se syngrish me auto ths Alitalia. H EE kathara dixnei protimhsh ston megalytero aerometaforea apo tous dyo. H Alitalia oute onoma exei alla3ei kai mallon tha 3anasw8ei aneta apo tous Italous forologoumenous para tis "antirhseis" ths EE. As pou etairies opws h Ryanair kanoun terasteia zhmia ka8e mera sthn Alitalia petwntas apo to boliko Ciampino!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top