Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

(το ξαναγραφω στο σωστο μέρος)
Κάθε α/φ που πηγαίνει σε ένα Α/Δ, οφείλει να συμμορφώνεται με τους ισχύοντες, σ'αυτό, τοπικούς κανονισμούς και διατάξεις.
Καλά μεχρι εδώ. Ολοι γνωρίζουμε τα προαναφερόμενα.
Αλλά που ακριβώς αναγράφεται?
Ψάχνω κάτι μεταξύ Doc 4444, AIP/Greece ή άλλου επίσημου εγγράφου, Π.Δ., ή Νόμου Ελλάδας/Ε.Ε....

Δώστε μου τα φώτα σας..
Ευχαριστώ
 
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... check.html

Η Singapore Airlines ολοκλήρωσε το πρώτο c-check σε A 380, το παλαιότερο εκ των οποίων είχε παραληφθεί πριν από δύο ακριβώς χρόνια. Υπάρχει κάποιος μηχανικός αεροσκαφών στο forum αν έχει όρεξη να μας εξηγήσει την έννοια των διάφορων maintenace checks (a, b, c, d-checks, κάθε πόσες ώρες πτήσεις γίνονται, τι εργασίες περιλαμβάνουν, εργατοώρες, κόστος κλπ); Ευχαριστούμε πολύ
 
Εδώ υπάρχουν εν περιλήψη κάποιες πληροφορίες. Σίγουρα μια πιο επαγγελματική απάντηση θα ήταν πιο χρήσιμη
 
Σάββας":1xvwpg1w said:
(το ξαναγραφω στο σωστο μέρος)
Κάθε α/φ που πηγαίνει σε ένα Α/Δ, οφείλει να συμμορφώνεται με τους ισχύοντες, σ'αυτό, τοπικούς κανονισμούς και διατάξεις.
Καλά μεχρι εδώ. Ολοι γνωρίζουμε τα προαναφερόμενα.
Αλλά που ακριβώς αναγράφεται?
Ψάχνω κάτι μεταξύ Doc 4444, AIP/Greece ή άλλου επίσημου εγγράφου, Π.Δ., ή Νόμου Ελλάδας/Ε.Ε....

Δώστε μου τα φώτα σας..
Ευχαριστώ
Σάββα, η βίβλος της αεροναυτιλίας, με κανονισμούς, ειδικές ρυθμίσεις, αποκλίσεις από ICAO, χάρτες κλπ., είναι το AIP κάθε χώρας!
 
Ευχαριστώ Νικο :!: Το γνώριζα αυτό, αλλά είναι πολύ γενική η απάντηση σου. Που μέσα στο ΑΙΡ(?) το γράφει :?: :?: :?: ?
θέλω να βρώ γραμμένη μία εκφραση της μορφής:
"Κάθε α/φ (ή Οι κυβερνήτες Α/Φ) που πηγαίνει σε ένα Α/Δ, οφείλει να συμμορφώνεται με τους ισχύοντες, σ'αυτό, τοπικούς κανονισμούς και διατάξεις."
(ψάχνω την λεπτομέρεια του θέματος. π.χ. ΑΙΡ, κεφ....,παραγρ. ....)

Και παλι ευχαριστώ :)

ΣΗΜ: Το ΑΙΡ βασίζεται σε Νόμους, Προεδρικά και Βασιλικά Διατάγματα κλπ. και όποιος το παραβαίνει αντιτίθεται στην Νομοθεσία της Χώρας.
 
Σάββα, αυτό που ψάχνεις μάλλον βρίσκεται στην διακρατική συνθήκη του Σικάγο το 1944 (βασικά, την ίδρυση του ICAO). Θα το ψάξω
 
gonso":20cpvi30 said:
Σάββα, αυτό που ψάχνεις μάλλον βρίσκεται στην διακρατική συνθήκη του Σικάγο το 1944 (βασικά, την ίδρυση του ICAO). Θα το ψάξω

ευχαριστω
 
Πιστεύω πως βρήκα ακριβώς αυτό που ψάχνεις φίλε Σάββα!
Παραθέτω από ICAO Annex 2 (Rules of the Air), Chapter 2 (Applicability of the rules of the air):

2.3 Responsibility for compliance with the rules of the air

2.3.1 Responsibility of pilot-in-command
The pilot-in-command of an aircraft shall, whether manipulating the controls or not, be responsible for the operation of the aircraft in accordance with the rules of the air, except that the pilot-in-command may depart from these rules in circumstances that render such departure absolutely necessary in the interests of safety.

Ελπίζω αυτή τη φορά να το πετύχαμε ;)
 
AIRLINE INDUSTRY PESTLE ANALYSIS

Εχω να κανω μια εργασια για την αεροπορικη βιομηχανια και κατα ποσο αυτη επηρεαζεται απο εξωτερικους παραγοντες(πολιτικους,οικονομικους,κοινωνικους,τεχνολογικους,νομικους και περιβαλλοντικους).Εχω βρει ηδη καποια στοιχεια,αλλα αν ξερει κανεις καποια site που να αναφερονται στο θεμα,παραπανω απο ευπροσδεκτα.
 
Ωραίο θεματάκι αλλά huuuuge...

Είναι γενικά η αεροπορική βιομηχανία ή κάποιος κλάδος συγκεκριμένα?

Αφορά κάποια συγκεκριμένη χώρα, περιοχή ή είναι παγκόσμια?

Αφού μας αποσσαφηνίσεις αυτά, η βοήθεια θα είναι πιό εύκολη...
 
Top