sky is NOT the limit
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 05/07/2008
- Μηνύματα
- 18
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
aas59":3ntkrcky said:Προφανώς εννοεί να κρυώσουν από την όποια θερμοκρασία δέχθηκαν από τα καυσαέρια όταν λειτούργησαν τα reversers...........nikos_k.":3ntkrcky said:τα flaps μένουν στη θέση 1 για καλύτερο εξαερισμό"
Δεν έχει να κάνει με καυσαέρια, στο Airbus, αέρας που παρέχεται από τους κινητήρες ή την APU (bleed) περνά από το μπροστινό μέρος του φτερού, καθόλο σχεδόν το μήκος του ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντιπαγωτικό μέσον. Σε διάφορα σημεία κατα μηκος αυτής της σωληνώσεως υπάρχουν σένσορες για πιθανές διαρροές του αέρα bleed. Όταν έχουμε ψηλές θερμοκρασίες, πάνω από 30 βαθμούς, στο 320 υπάρχει η πιθανότητα να έχουμε false air bleed leak από αυτούς τους σένσορες, οπότε η διαδικασία είναι να αφήνουμε τα flaps στη θέση 1 για να υπάρχει βελτιωμένη απαγωγή θερμότητας στην περιοχή.