Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Φιλε Τασο νομιζω πως αν ισχυουν αυτες οι τιμες στην αγορα τοτε θα ειναι πολυ δυσκολο να επιβιωσει η οποιαδηποτε εταιρια.Σιγουρα τον πρωτο χρονο θα εχει κ ζημια αλλα κ παλι δε νομιζω να μπορει να ανακαμψει.Ισως γι αυτο δεν αντεχουν οι περισσοτερες κ κλεινουν.Λεω ισως.....κ να το διαιρεσεις ετσι οπως λες εστω κ μπακαλιστικα με απλη αριθμιτικη υπαρχουν κ αλλα πολλα εξοδα.Καυσιμα,ground handling,προσωπικο,γραφεια κ ενα σωρο αλλα που πρεπει να μπουν στην τιμη του εισητηριου,δυστυχως!!!Απορω αυτη athens κ η sky express πως τα βγαζουν περα.Θα ηθελα πολυ να επιανα τετοια συζητηση με εναν γεν.διευθυντη απ αυτες τις εταιριες... :rolleyes: ;)
 
hooker21 όπως είδες και στο άρθρο που έδωσε ο valentinovissi,οι τιμές είναι σε αυτά τα μεγέθη...Οτι είναι δύσκολο να επιβιώσει μία εταιρεία,ναι είναι δύσκολο και μάλιστα πολύ!
Χωρίς σωστό προγραμματισμό,σωστή επιλογή αεροσκαφών κτλ.,δύσκολα στέκεται μια εταιρεία...Εγώ απορώ πώς θα σταθεί η AEGEAN με τόσα Α320 (ιδιόκτητα) που πήρε και κατά πόσο θα κάνει σχετικά άμεσα,απόσβεση...Μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο!

Η Athens έχει σταματήσει απ'τα τέλη Σεπτέμβρη αν θυμάμαι καλά...Για τη Sky Express συμφωνώ...
Αν και θέλω να δω τί παίζει με εταιρείες που έχουν μεγάλα αεροσκάφοι και πολύ φτηνά εισητήρια...Γιατί όπως καταλαβαίνεις τα τόσο φτηνά εισητήρια δεν είναι και κάτι εύκολο...


Αυτά! :D

Υ.Γ. Ένα ενδιαφέρον αρθράκι http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/834087/
 
Ειχα μια συζητηση περι αυτου με εναν φιλο μου κ βρεθηκαμε σε αντιπαραθεση γι αυτον ακριβως το λογο,αν μπορουν να επιβιωσουν οι εταιριες που εχουμε στην Ελλαδα ή οχι.Ξεκινησαμε λεγοντας για την sky express που εχει στο στολο της τα BAE....Προφανως δεν μπορουν κ ειδικα μ αυτη την κριση.Οποτε για την απορια του φιλου παραπανω να του πω οτι οχι φιλε μου,δεν θελω να κανω δικη μου εταιρια.... :great:
 
Παραθέτω κάποιες τιμές αγοράς μεταχειρισμένων μοντέλων προς πληροφόρηση (και όχι για να δούμε αν βγαίνει ή όχι μια εταιρεία, καθώς σε αυτό υπάρχουν δεκάδες άλλοι παράγοντες).

Οι τιμές είναι οι ελάχιστες/ μέγιστες ενδεικτικές, για το έτος 2005 σε εκατομμύρια δολάρια (περίπου μείον $ 1,5/2εκ για κάθε χρόνο παλαιότερο)

Τύπος ........................Τιμή(min-max)
A319 CFM/IAE..................21-37
Α320 CFM/IAE..................33-42
A321 200........................25-47
A333 GE/PW/RR...............49-77
A340 600........................66-110
A380 800........................151-181 (έτος 2007)

Β737 800........................25-42
Β747 400........................56-90
B767 300ER.....................33-59
Β777 200LR.....................90-124
 
Παραθέτω κάποιες τιμές αγοράς μεταχειρισμένων μοντέλων προς πληροφόρηση (και όχι για να δούμε αν βγαίνει ή όχι μια εταιρεία, καθώς σε αυτό υπάρχουν δεκάδες άλλοι παράγοντες).

Φίλε flesland έχεις απόλυτο δίκιο! Οι παράγοντες είναι δεκάδες...Αλλά άσε μας να κάνουμε κανένα μπακαλίστικο υπολογισμό! :D
Πολύ ενδιαφέρουσες οι τιμές που έδωσες... :great:

@ NFEEFE
Πόσο να κοστίζει το lease ενός Jet String άραγε;; :twisted:
 
Εχετε μπερδευτει μου φαινεται....για μισθωση των μηνα μιλαμε....οχι για αγορα!!!Ακου jet string....Ωραιο αστειο....γελασαμε!!!
 
Ασε που δεν ρωτησα για Airbus κ boeing....ρε τι τραβαμε!!!!
 
Εμείς να δεις τι τραβάμε...το έγραψα προς πληροφόρηση όσων ενδιαφέρονται προφανώς. Την επόμενη φορά θα σε ρωτήσω πάντως πριν γράψω το οτιδήποτε να είσαι σίγουρος.
 
Top