Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

DimitrisM.":1k52utwn said:
Καλησπέρα!
1ον: Η A3 με τι τύπο αεροσκάφους πετούσε το Μαιο του '05 για Κέρκυρα?
2ον (και σοβαρότερο) : 29/6 έχω βγάλει ειστήρια από KLX για ATH. Σε επικείμενη απεργία, τι γινεται? Με αποζημιώνει η εταιρεία, μου μεταθέτει ημερομηνία αναχώρησης? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ποίος ακριβώς απεργεί και δεν θα πραγματοποιηθεί η πτήση;Είχα την εντύπωση ότι η ΥΠΑ δεν θα συμμετάσχει σε απεργίες κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο΄; :eek:
 
osc4r":3hwxkfyg said:
...Επίσης, επειδή οι περισσότεροι επιβάτες θα θέλουν να μεταφερθούν στην αμέσως επόμενη πτήση, καλό είναι να κινηθείς γρήγορα μόλις -και αν- γίνει η επίσημη ανακοίνωση απεργίας.

Καλώς... Είμαι stand by :great:
 
Καλησπέρα

Σε μια αναγκαστική (για διάφορους λόγους) προσγείωση σένα αεροδρόμιο για λίγες ώρες, γνωρίζει κάποιος τι ποσό πληρώνει η εταιρεία στον αερολιμένα;;;
εξαιρούνται οι άλλες υπηρεσίες εδάφους.
ευχαριστώ
 
Αν δεν κάνω λάθος, τίποτα απολύτως
 
Ωραια απαντηση πηρα..............να ειστε καλα.......ευχαριστω πολυ... :evil: :wall:
 
hooker21":1x7hmi91 said:
Καλησπερα σας,ηθελα να κανω μια ερωτηση.Ποσα καυσιμα καταναλωνει ενα Α320 απο Αθηνα-Θεσσαλονικη γεματο?Κ σε τι κοστος αυτο μεταφραζεται?Ευχαριστω.....

Υπολογισε 1800 με 2200 κιλα. Ολα εξαρτωνται απο τα βαρη, τον καιρο στη διαδρομη (αν βρει μετωπικους ανεμους, θα "καψει" περισσοτερα) και το τελικο υψος πτησης (ψηλοτερα=οικονομικοτερα). Ρολο παιζει και η εναερια κυκλοφορια. Αν πχ στην Θεσσαλονικη το αεροπλανο κρατηθει σε holding pattern, αυτονοητο οτι θα καψει το κατιτις παραπανω.

ΥΓ: ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ! :cool:
 
Οκ,δεν γκρινιαζω αλλο.....Μηπως ομως αυτα τα κιλα μπορουμε να τα μεταφρασουμε σε ευρω?
 
Υπολόγισε περίπου 1.20 ευρώ η κηροζίνη...
 
Δηλδη θα πρεπει να μεταφερει τουλαχιστον 20 ατομα με την τιμη του εισητηριου τουλαχιστον στα 50 ευρω για να βγαλει μονο τα καυσιμα.Κοντα στα 1000 ευρω.Συν τα εξοδα του προσωπικου.....Δυσκολα τα πραγματα δηλαδη,με πληρωτητα 80% πρεπει να ειναι συνεχεια μια αεροπορικη εταιεια για να τα καταφερει.Απορω πως τα καταφερνει η athens με τοσο μικρα αεροσκαφη των 30-40 ατομων.Υπαρχει καποιος μεσα απο την athens να το συζητησουμε?
 
H Athens δεν έχει Α320 να καίει τα προαναφερθέντα καύσιμα...και επίσης,
είναι μια καινούρια εταιρία...αναμενόμενο να έχει ζημιές τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, έως ότου προτιμηθεί από πελάτες.
 
Top