Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Πόσες μάσκες παροχής οξυγόνου υπάρχουν σε κάθε τριάδα θέσεων;
 
Ναι, σε όσους τύπους προβλέπεται να υπάρχουν μάσκες. Επίσης, πάντα υπάρχει μία επιπλέον μάσκα ανά τριάδα ή δυάδα ή τετράδα (εξαρτάται από το configuration) για χρήση από τα βρέφη. Για το λόγο αυτό δεν επιτρέπεται να καθήσουν δύο βρέφη -χωρίς δικαίωμα θέσης- στην ίδια τριάδα, δεδομένου ότι δεν επαρκούν οι μάσκες σε περίπτωση ανάγκης.
 
aakunz":d0d3ljo5 said:
...Για το λόγο αυτό δεν επιτρέπεται να καθήσουν δύο βρέφη -χωρίς δικαίωμα θέσης- στην ίδια τριάδα, δεδομένου ότι δεν επαρκούν οι μάσκες σε περίπτωση ανάγκης.
Η αφορμή από την οποία μου δημιουργήθηκε η απορία ήταν το εξής:
Έκανα ηλεκτρονικό check in για την αυριανή πτήση 407 της Aegean από Κέρκυρα για Αθήνα. Το εισιτήριο είναι ενιαίο για δύο ενήλικες και δύο βρέφη χωρίς θέση.
Ξεκινώντας τη διαδικασία παρατήρησα ότι το σύστημα έχει ήδη προκρατήσει τις θέσεις 6Α & 6Β.
Δηλαδή τέσερεις άνθρωποι σε δύο θέσεις δίπλα δίπλα!!!
Έχοντας στο νου το ότι σε περίπτωση ανάγκης δε θα φτάνουν οι μάσκες άλλαξα τις θέσεις και πήρα τις 29Α & 29F.
Αυτο δε θα έπρεπε να το έχει προβλέψει το σύστημά τους;
Όπως επίσης δε θα έπρεπε να επιβάλει να κάθονται τα βρέφη (με τους συνοδούς τους) στις θέσεις που είναι στο παράθυρο έτσι ώστε να μην αποτελούν εμπόδιο για τους επιβάτες του παραθύρου αν κάθονται στη μέση ή στο διάδρομο;


Σημείωση: Τα παραπάνω τα γράφω έχοντας στο μυαλό μου διάταξη θέσεων 3-3 των Α320 της Aegean.
 
Παιδιά εγώ θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε καμιά ιστοσελίδα που μπορεί κανείς να δει πιο αεροσκάφος πέταξε σε κάθε πτήση. Χρησιμοποιώ το libhomeradar και το data.flight24 αλλά κανένα απ' τα δύο δεν μου δίνει επαρκείς πληροφορίες. Δεν υπάρχουν όλες οι πτήσεις καταγεγραμμένες, όπως επίσης δεν υπάρχουν και όλα τα αεροσκάφη ! Το πρώτο που ανέφερα παρουσίασε κάποιο πρόβλημα τον περασμένο μήνα και μετά από αυτό γράφει τις μισές περίπου πτήσεις που πραγματοποιούνται. Ενώ πριν το πρόβλημα, μια χαρά. Ευχαριστώ !
 
asterixx25":2671plof said:
Τα μικρά μονοκινητήρια αεροπλάνα (tampico, piper κλπ.) τι σύστημα κλιματισμού έχουν?

Απλό αέρα απο το εξωτερικό περιβάλον ή σύστημα air-condition?

Τα περισσότερα φέρνουν απλά αέρα από έξω.Το aircondition είναι στα περισσότερα προαιρετικός εξοπλισμός...Πάντως φαντάζομαι,γιατί δε μου έχει τύχει να πετάξω και να υπάρχει, πως σε εμβολοφόρα το σύστημά τους είναι παρόμοιο με αυτοκινήτου!
 
Το πιο σύγχρονο σύστημα κλιματισμού έχουν! Ένα μικρό στρόγγυλο παραθυράκι που πιέζεις το μισό προς τα έξω και το γυρίζεις κυκλικά ώστε το άνοιγμα να φέρει αέρα :mrgreen: Αυτό ίσχύει στο Savannah που το ξέρω! :mrgreen:
 
Είναι όπως αυτό το μικρό στρογγυλό πραγματάκι που διακρίνεται στό τζάμι τού αεροπλάνου στό avatar σου; (αν και το συγκεκριμένο αεροπλάνο πρέπει να είναι Zenair και όχι Savannah).

Πάντως να διευκρινίσω ότι άλλο τό σύστημα κλιματισμού (που ρυθμίζει και την υγρασία και την θερμοκρασία τού αέρα σ'ένα χώρο καί άλλο το σύστημα εξαερισμού που απλώς ανανεώνει τόν αέρα στον χώρο αυτό.

Τά μικρά μονοκινητήρια αεροπλάνα (και ιδίως αυτά μέ fixed gear) πετάνε σέ τέτοια ύψη που δέν χρειάζεται να ρυθμίζωνται οι συνθήκες (υγρασία/θερμοκρασία) τού αέρα μέσα στόν χώρο επιβατών,οπότε ένας απλός εξαερισμός μέ τό σύστημα "παραθυράκι" είναι αρκετός (άλλωστε,φαντάζομαι πως ένα σύστημα κλιματισμού απαιτεί και πρόσθετη ισχύ από τον (μοναδικό) κινητήρα,άρα μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
 
Πριν από λίγα λεπτά πέρασε πάνω από την περιοχή μου ένα 777 της KLM ( πτήση KL0553 ) για Κάιρο.
Κάθε βράδυ πάντα με 777 είναι η πτήση αυτή.

Συμφέρει στην εταιρία να βάζει 777 για τον προορισμό αυτό;
 
H BA βαζει 744 (BA155)
H LH βαζει 343/346
Η ΑF bazei 332/772/773/744
Η LX βαζει 343
(Oλα απο πανω μας περνουν,θα τα εχεις προσεξει!) ;)
Αρα, προφανως σηκωνει μεγαλο τυπο α/φ το Καϊρο απο την Κεντρικη Ευρωπη
 
Kαι για Τελ Αβίβ κατεβαίνουν μεγάλα αεροσκάφη.
Σε μας μέχρι 767 της British βλέπουμε.
 
Top