Frequency scanner / AirBand

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚ 06 ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
ΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ
ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ
ΓΙΑ ΤΟ ACARS ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ
VHF NA EXEI AIR BAND 118.000-136.000 KHZ ΚΑΙ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΟΣΗ ΑΜ
TO ACARS ΔΟΥΛΕΥΕΙ 131.725 ΚΗΖ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ
ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ
ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΗΣ ΑΛΛΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ
ΤΟ ACARS ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΚΕΡΑΙΑ
ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΥΡΑΝΟ
ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΑΙRNAV ACARS DECIDER 2
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΕΠΙΣΗΣ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΙ ΤΟ WACARS ΔΕΧΕΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΗΚΑ
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΗ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ
ΩΡΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ
ΠΑΚΕΤΟ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΥΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΕ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ
ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΙΚΡΑ
ΤΟ ΟΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Γ Ι Α Ν Ν Η Σ
 
Δημοπρασία Uniden UBC9000XLT

BigEARS":mi28f72x said:
Για οσους θελουν να ασχολουνται με τις ακροασεις...
Πρόσεξες πριν πόσους μήνες έληξε άδοξα η εν λόγω δημοπρασία?
 
Το ειδος υπαρχει ακομα και ειναι διαθεσιμο απ'οτι ξερω....
 
Να ρωτήσω ακόμα τι είναι στα 134,32khz? Τι σημαίνει ΑΤIS και εάν μαζί με το VOLMET μπορώ να τα ακούω ή είναι ψηφιακές (κωδικοποιημένες και όχι φωνητικές) εκπομπές προς τους αεροναυτιλόμενους? Επίσης υπάρχουν συχνότητες κινδύνου ή οn guard στα HF, VHF και UHF? Yπάρχει κάτι αεροπορικό για ακρόαση στα UHF? Ευχαριστώ πολύ GIANNHST.
 
CONTRACTOR":2ua8g1u0 said:
Να ρωτήσω ακόμα τι είναι στα 134,32khz? Τι σημαίνει ΑΤIS και εάν μαζί με το VOLMET μπορώ να τα ακούω ή είναι ψηφιακές (κωδικοποιημένες και όχι φωνητικές) εκπομπές προς τους αεροναυτιλόμενους? Επίσης υπάρχουν συχνότητες κινδύνου ή οn guard στα HF, VHF και UHF? Yπάρχει κάτι αεροπορικό για ακρόαση στα UHF? Ευχαριστώ πολύ GIANNHST.

To 134.325 νομίζω είναι συχότητα ελέγχου εναερίου κυκλοφορίας του δυτικού τομέα.

Το ATIS σημαίνει Aerodrome Terminal Information Service. Μεταδίδει στοιχεία καιρού και διαδρόμου για το αεροδρόμιο, ώστε να μην τα ζητάει ο κάθε πιλότος από την προσέγγιση. Το ATIS και το VOLMET είναι φωνητικές εκπομπές.

Συχνότητες κινδύνου είναι: 40.5 MHz, 121.5 MHz, 243 MHz. Εξ αυτών η πολιτική αεροπορία χρησιμοποιεί τη δεύτερη. Στα HF δεν υπάρχουν σήμερα αεροπορικές συχνότητες κινδύνου.

Στα UHF (230-380 MHz) υπάρχουν επικοινωνίες της πολεμικής αεροπορίας.
 
ΛΗΨΗ ACARS

Να ρωτήσω κάτι για το ACARS? Οταν ο GIANNHST είπε ότι πρέπει η κεραία να βλέπει ουρανό εννοεί ότι πρέπει να είναι εξωτερική?
 
Αγαπητοι φιλοι τηs αεροποριαs γεια σαs
Μετα απο πολυ καιρο τι καταφερα???
300 - 500 μηνηματα και 100 - 200 αεροπλανα αναγνωριζει
το ACARSNAV DECODER 2 τα ποιο πολλα τα ελληνικα
τα περασα στο αρχειο με το χερι γιατι δεν υπηρχαν καθολου
20 - 30 αεροπλανα αναγνωριζει το POSFIX και τα εμφανιζει
στο χαρτη μου κανει εντυοωση η εμβελεια και το ευροs τηs
περιοχηs που καληπτη και την κεραια την εχω στο μπαλκονι
αν καταφερω θα βαλλω δυο χαρτεs απο δυο ημερεs
συνεχουs λειτουργειαs του συστηματοs
PosMap1 150507,1523Z.jpg (52.04 KB)
 
Θα συνεχισω γιατι καποιοs φιλοs ρωτησε για την Τριπολη στην
επαρχεια ειναι καλλιτερα γιατι στα ΑΜ ο δεκτηs δεν εχει πολλα
παρασιτα εδω μεσα στην Θεσσαλονικη την ημερα εχω πολλα.
επισηs τα δυο προγραμματα που ανεφερα δουλευουν
ταυτοχρονα εχει επιλογη το posfix για να διαλεξηs το
decoder 2.
Φωτογραφιεs δεν βαζω για μην το φοτρωνω πολυ και θελει
πολυ μαξιμο και κατεβασμα παντωs στοιχεια για τα αεροπλανα
υπαρχουν παντου σto ΙΝΤΕΡΝΤ ενα δειγμα του χαρτη
attach.gif
PosMap1 110507,1558Z.jpg (53.14 KB)
 
Top