Μέχρι στιγμής ποτέ κανένα πλήρωμα δεν μου έχει αρνηθεί να πάνω στο cockpit και να βγάλω φωτογραφίες. Το πάν όμως είναι ο τρόπος που το ζητάς, ο χρόνος, καθώς και εν γένει η κατάσταση της πτήσης. Σε μια πτήση που το αεροσκάφος εντός 30-35 λεπτών πρέπει να ετοιμαστεί για την αναχώρηση είναι βέβαιο ότι κανείς από το πλήρωμα του cockpit δεν θα επιτρέψει φωτογραφίες γιατί δεν προλαβαίνει ούτε το ίδιο να προετοιμαστεί για την επόμενη πτήση (πχ Πτήση Αθήνα Θεσσαλονίκη και επιστροφή Αθήνα, που σε 30 λεπτά μετά την άφιξη στην Θεσσαλονική πρέπει να έχει εκφορτώσει, περάσει νέο σχέδιο πτήσης, ολοκληρωθούν τυπικές διαδικασίες και αναχωρήσει, κανείς από το πλήρωμα δεν έχει χρόνο για χάσιμο). Επίσης σε πτήσεις που είναι full booked πολύ πιο δύσκολα έχεις πρόσβαση μέσα, απ' ότι σε μισοάδειες πτήσεις (Ένας να πάει, μετά θα ζητάν όλοι να πάνε, άρα αποφεύγεται από τα πληρώματα). Επίσης πιο εύκολα σε αφήνουν να πάρεις φωτό κατά την αποβίβαση, παρά κατά την επιβίβαση. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αν το ταξίδι είναι μεγάλο πιο εύκολα σε δέχονται απ' ότι σε μικρότερα ταξίδια. Φυσικά ρόλο παίζει και η θέση που βρίσκεσαι. Αν το αεροσκάφος είναι full business, έχει και first πιο δύσκολα σε περνάν στο cockpit, απ' ότι σένα αεροσκάφος μόνο τουριστική, ή με μισοάδεια business. Στο 747, αν ταξιδεύεις τουριστική, πολύ πιο δύσκολα σε ανεβάζουν πάνω που έχουν την business ή πρώτη θέση, σε αντίθεση με ένα Β767 π.χ. Και φυσικά ρόλο πολύ παίζει το να μην απαιτείς κάτι αλλά να το ζητάς με ευχάριστο τρόπο και φυσικά να κάνεις δημόσιες σχέσεις στο cockpit. Με πλακίτσα, χαμογελάκια αλλά και ταυτόχρονα σεβόμενοι το χρόνο που φαινόντουσαν απασχολημένοι με κάποια διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσουν βρέθηκα στο cockpit B747 της Cathay πριν την αναχώρηση, και μου είπαν και έμεινα μέσα κατά την τροχοδρόμηση και απογείωση.
Όλα αυτά πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για να ζητήσει κάποιος άδεια για να φωτογραφήσει. Αφετέρου πρέπει "να δείχνει ερασιτέχνης και όχι επαγγελματίας" γιατί εκεί μπλέκονται και άλλα ζητήματα. Σε γενικές γραμμές, όπως έλεγε και μια παλιά διαφήμιση, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.