Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μά νομίζω ότι και στην περίπτωση ενός fifth pod flight,πάλι ο μεταφερόμενος κινητήρας θα πρέπη να μήν περιστρέφεται,οπότε τα blades πρέπει να ακινητοποιούνται,διότι πέραν τής ζημιάς που θα μπορούσε να προκληθή βάσει τών όσων λές,το drag από έναν κινητήρα "ανεμόμυλο" (βαρβαριστί :lol: windmilling) είναι σημαντικό και αναγκάζει το αεροπλάνο να καταναλώνη περισσότερα καύσιμα.

Πάντως διαφωνώ με την άποψη ότι το fifth pod ferrying είναι πλέον ασύμφορο διότι μπορεί μέν να γέμισε ο τόπος cargo IL76,αλλά οι κατέχουσες αυτά εταιρίες δέν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα....

Τέλος,το θέμα αυτό μού θύμισε ότι λίγο καιρό μετά από το κλείσιμο τού LGAT είχα περάσει με έναν φίλο μου από εκεί,όταν ακόμα και τα τέσσερα 747 τής αείμνηστης βρισκόντουσαν παροπλισμένα στο apron τού Δυτικού.Θυμάμαι λοιπόν ότι εκείνη την μέρα φυσούσε αρκετά και ακούγαμε ένα θόρυβο που προφανώς οφειλόταν στο ότι ο αέρας περνούσε μέσα από τα fan blades τών κινητήρων τών 747 και τά περιέστρεφε.Δεδομένου δέ ότι φυσούσε γιά αρκετές ώρες,και δεδομένου ότι ο N2 συμπιεστής τών κινητήρων αυτών δέν λειτουργούσε (αφού οι κινητήρες ήταν σβηστοί),αναρωτιέμαι πώς και δέν προκλήθηκε καμμιά ζημιά στους άνευ λιπάνσεως περιστρεφόμενους (ενδεχομένως επί πολλές ώρες,ίσως και ημέρες) N1....

Κατά τ'άλλα,εντόπισα τον διάδοχο τού "κόκκινου βαρώνου"*

*Ως γνωστόν,"κόκκινος βαρώνος" ήταν το παρατσούκλι ενός Γερμανού πιλότου τού Α'Παγκοσμίου Πολέμου,ονόματι von Richtchoffen,ο οποίος επίσης ήταν όντως βαρώνος (γιατί τότε δέν ήταν τόσο εύκολο γιά έναν "κοινό θνητό" να γίνη πιλότος...)

Δυστυχώς όμως (και επειδή,ώς έλεγαν οι Ρωμαίοι,"η Ταρπηία βρίσκεται δίπλα στο Καπιτώλιο"),ο εν λόγω επίδοξος διάδοχος τού v.R. επήρε παραμάζωμα το καλώδιο τού διαφημιστικού banner που επρόκειτο να ρυμουλκήση....
(Το αεροπλάνο είναι το ίδιο με τής προηγούμενης φωτογραφίας,απλώς είναι βαμμένο κίτρινο...)
 
Ο νέος Προαστιακός της Αθήνας...

Από τον πάντα αγαπητό Αλέξανδρο, ανέβηκε μετά από προσωπικό αίτημά του.

Και μια δική μου, από τις καλές spotterικές μου μέρες (μήνες γαι την αλήθεια) στο Βέλγιο
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1034370
 
Εντυπωσιακή και επιβλητική η παρουσία τής "Ρουσλάνας" στην γέφυρα τών στεναγμ...εεεε τού Ελ Βεν ήθελα να πώ...

Ο εικονιζόμενος προαστιακός πάντως (διακρίνεται διερχόμενος κάτω από την γέφυρα) είναι παλιός,καθ'όσον εδώ και δυό χρόνια (ίσως και παραπάνω),δέν πηγαίνουν συρμοί Stadler-Bombardier (ντηζελοκίνητοι,γνωστοί και ώς "υπόθετα" λόγω τού σχήματός τους) στο αεροδρόμιο,αλλά ηλεκτροκίνητοι Siemens-Desiro EMU (οιοσδήποτε συσχετισμός με σκάνδαλο "λαδώματος" υπό γνωστής εταιρείας τού εξωτερικού είναι αναληθής :mrgreen: )

Κι'επειδή beach spotting δέν σημαίνει μόνο SXM και Maho beach,πάρτε και μιά άλλη παραλία κατάλληλη διά το άθλημα.Το εικονιζόμενο ζεύγος πάντως,περί άλλα τυρβάζει....

Ενώ στο αεροδρόμιο τής Mulhouse υπάρχει έλλειψη χώρων στάθμευσης (εκτός άν το κτίριο ανήκει στην εν Γαλλία αντιπροσωπεία της Saab...)
 
Αφού δέν μπορώ να το "κολλήσω" στο τελευταίο προηγούμενο μήνυμα που επίσης ήταν δικό μου,σάς παρουσιάζω εδώ το "νεκροταφείο αεροπλάνων"
τού Πουλκόβου :lol: (το γέλιο πάει στον εξελληνισμό τού ονόματος,όχι στην εικόνα που όντως είναι μελαγχολική από planespotterικής άποψης...)
 
http://www.airliners.net/photo//1909092/M/

Ξέρουμε κάτι παραπάνω για το συμβάν?Μήπως βγήκε κάποιο πόρισμα?
Ενδιαφέρον είναι και η διαφήμηση της Eurobank στις φυσούνες :)
 
φωτογραφια αινιγμα :?: :?: :shock:
 
Μπά,εγώ μάλλον τους κόβω γιά πισταδόρους που κάνουν το διάλειμμά τους πάνω στο φτερό ενός off service αεροπλάνου.

Θα'χη να λέη στα εγγόνια του πάντως το ζευγαράκι.....
 
Top